Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Films & series

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series Empty
Onderwerp: Films & series | vr mei 30, 2014 1:19 pm

Tsja, als we een boekentopic hebben, vind ik dat we het ook best eens mogen hebben over verhalen op het witte doek, a.k.a. films en series!

Welke film heb jij voor het laatst gezien? Wat zijn je favoriete films en welke films heb je direct in de prullenbak gesmeten?

Ik heb gisteren Ponyo gekeken en dat was een vermakelijke film, maar ook niet meer dan dat, als je het mij vraagt. Ponyo gaat over een goudvis die graag een mens wil zijn, om het maar even kort samen te vatten, en is gemaakt door Studio Ghibli (bekend van o.a. Spirited Away). Daar zit dan misschien ook wel het lastige punt, want van Studio Ghibli heb ik Spirited Away en Howl's Moving Castle gezien en beide films vond ik zo mooi dat ik wellicht te hoge verwachtingen had als het op Ponyo aankwam.  rabbit But still, het was een vermakelijke film en prachtig geanimeerd (wat voor mij altijd interessant is Razz ).

Verder heb ik afgelopen dinsdag Pan's Labyrinth gezien, ook een film die een beetje... tegenviel. Of ik weet niet of tegenvallen het goede woord is, maar de film was zo anders dan ik verwacht had en wat me eigenlijk vooral dwars zat is dat er twee verhaallijnen door elkaar liepen die nooit écht met elkaar in aanraking kwamen. Ik had verwacht dat op het einde er wel een verband duidelijk zou worden tussen het Labyrinth en de opstandelingen, maar daarin werd ik dus teleurgesteld. Sowieso, als je een film gaat kijken met de titel Pan's Labyrinth verwacht je toch iets meer... labyrinth, zegmaar. Maar verder was de film wel een pareltje en ook echt niet slecht te noemen ofzo.  Very Happy 

Anyway, nu jullie!  Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | vr mei 30, 2014 1:32 pm

Oeh Ponyo heb ik op DVD en moet ik nog steeds zien. Door Rolo heb ik ook aardig wat hoge verwachtingen over de film, omdat zij er groot fan van is XD Wil hem binnenkort wel gaan kijken thow ^^

Ik zag dat Melifacent sinds gisteren ook in de Bios draait. Lijkt me ook een erg leuke film :3 Iemand toevallig al heen geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | vr mei 30, 2014 4:59 pm

Jay en ik hebben het erover gehad om erheen te gaan, lijkt mij idd ook heel erg leuk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | vr mei 30, 2014 6:45 pm

Hm ja, ik had eigenlijk verwacht dat het een hele slechte film zou zijn (qua verhaallijn dan, qua special effects verwacht ik natuurlijk niets anders dan het allerbeste van Disney), maar de recensie in de krant was wel heel lovend (5/5 sterren). Dusss, nu ben ik ook wel nieuwsgierig, eigenlijk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nakoma Locklear
District 4
Nakoma Locklear

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | vr mei 30, 2014 7:49 pm

Een aanrader die ik onlangs pas voor het eerst gezien heb is Attack The Block. Ik had er eigenlijk geen verwachtingen van (had gewoon de titel al een paar keer gehoord met de vermelding dat het een goede film was) en ik was aangenaam verrast. Het gaat over een armere buurt in Londen waar op een avond aliens uit de lucht komen vallen (quite literally so). De eerste is een klein wezentje dat door een groep jongeren gedood wordt, maar dan komen er grotere, gevaarlijke aliens aan, en die hebben het vervolgens natuurlijk op dat groepje jongeren gemunt. De algemene verhaallijn is op zich wel een beetje stereotype, maar het is leuk dat het zich eens niet in Amerika afspeelt met allemaal blanke mensen. Verder is het een grappige film, het acteerwerk is goed, en hier en daar zijn er wel een paar plottwists.

Also, ik kan na dinsdagavond iets zeggen over Maleficent. =D (Ben ik trouwens de enige die altijd "Malificent" wil zeggen/schrijven?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo jun 01, 2014 2:45 pm

Ik weet het niet zo goed met Maleficent (en Soof, ik heb dezelfde neiging hoor). De vrouw die Umbridge speelt, speelt er de roze fee in... Razz
En Attack the Block klinkt best interessant! Doet me vaag een beetje denken aan een short story van Robin Hobb dat ik ooit gelezen heb (in dat het ook over aliens en een armere buurt gaat), maar er zullen verder weinig parallellen zijn xD

Ik heb laatst voor de zoveelste keer Wild Child gekeken, want vermakelijk en hersenloos breinvoer :)Het is nog steeds niet saai geworden.

Deze week komt trouwens The Fault In Our Stars uit, en ik dacht ook in Nederland want dat was een tijd geleden op tumblr verschenen, maar nou blijkt ie in Pathé pas vanaf 10 juli te draaien Sad Ikwilnietzolangwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo jun 01, 2014 8:06 pm

Ik ook niet =( We zouden hem eerst een dag eerder hebben dan de USA en nu ineens pas op 10 juli. Niet eerlijk.

Ik heb vanmiddag Keizer Kuzco zitten kijken, in het kader van lekker licht en niet teveel nadenken tijdens een pauze van mijn scriptie. It was fun!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo jun 01, 2014 9:08 pm

Ik heb vandaag eindelijk het laatste deel van Breaking Dawn gezien! Ik had hem al een tijdje op DVD en had zin om een film te kijken. Toen wilde ik eerst The Horse Whisperer gaan kijken, maar toen dacht ik, het is niet handig om een paardendrama te gaan kijken voor ik ga slapen, want dan weet ik het wel weer. Dus Breaking Dawn part 2 gekeken :3 Ik vond de film heel awesome, ik geef het toe. I even cried a few times. Ik dacht even dat ze zwaar van het boek hadden afgeweken, omdat er een aantal mensen dood gingen, maar toen was er een plottwist en bleek het toch anders te zijn. Al met al vond ik hem tof en ben ik blij dat ik de saga nu eindelijk af heb gekeken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
April Rock
District 7
April Rock

PROFIELAantal berichten : 190
Registratiedatum : 08-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 15 jaar

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo jun 01, 2014 9:34 pm

IK WIL NAAR THE FAULT IN OUR STARS OMG ^^
Sawry, liet me een beetje gaan.
Maar weten jullie of die ook in andere bioscopen uit is?
Ik wil er wel supergraag naartoe
Terug naar boven Ga naar beneden
http://newhope.actieforum.com/forum
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo jun 01, 2014 9:51 pm

April Rock schreef:
IK WIL NAAR THE FAULT IN OUR STARS OMG ^^
Sawry, liet me een beetje gaan.
Maar weten jullie of die ook in andere bioscopen uit is?
Ik wil er wel supergraag naartoe

Ik weet dat een niet-Pathé bioscoop in Zoetermeer 'm ook draait vanaf 10 juli en ik verwacht eigenlijk de meeste grotere bioscopen wel...

Ik vond zelf niets aan Breaking Dawn, maar dat ben ik xD The Horse Whisperer is wel vet mooi <3 Maar inderdaad nogal dramatisch...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo jun 01, 2014 10:07 pm

@Nana: Mja ik heb het boek gelezen en aangezien ik zwaar visueel ben ingesteld, vond ik het boek al erg heftig om te lezen XD Mijn geest gaat dan al gauw met me op de hobbel en dan zie ik al gauw Twister gewond en wel voor me... *rilt* Nee, ik kijk die film wel een andere keer XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di jun 03, 2014 11:42 pm

Ik heb gisteren my sister's keeper zitten kijken, over een meisje dat geboren is met als doel haar zusje in leven te houden. Ik wist wel ongeveer hoe het verhaal in elkaar zat, ik geloof dat ik al een keer stukjes op tv had gezien, maar dat maakt niet uit. Ik vond het vooral mooi dat ze de film zo hebben gemaakt dat je van de meeste personages wel begreep waarom ze op bepaalde manieren handelden, ook als ze echt superstomme/asociale dingen deden. Ik had alleen echt heel veel moeite met de moeder, want daarvan had ik echt de hele film het idee dat ze haar jongste kind alleen maar als een goedkope organenleverancier zag, omdat je ook heel weinig momenten van affectie tussen haar en haar dochter zag. Bleek er bij de deleted scenes wel een moment te zijn waarop ze wel echt laat merken dat ze echt wel van haar houdt. Dat was eigenlijk de enige deleted scene die van mij in de film had mogen blijven, dan had ik misschien ook nog wat sympathie voor de moeder gehad xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Nakoma Locklear
District 4
Nakoma Locklear

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do jun 05, 2014 11:07 am

SO. Maleficent was awesome! Echt anders dan ik verwacht had, maar ook beter. De Disneyversie is er herkenbaar in, maar er zijn genoeg veranderingen aangebracht om er iets nieuws en origineels van te maken, en de veranderingen die gemaakt zijn, maakten het in de meeste gevallen ook echt beter. Ik heb hem in 2D gezien (omdat dat de enige mogelijkheid was in mijn bioscoop), maar ik denk dat 3D de visual effects nog beter tot hun recht zou doen komen. Zolang je er niet naartoe gaat enkel voor de vecht-/oorlogsscènes (er zijn er wel een paar, en ze zijn badass, maar dat is niet de focus van het verhaal), is het echt een aanrader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelin Carter
District 4
Emmelin Carter

PROFIELAantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Badjuffrouw
Leeftijd: 17

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di jul 08, 2014 7:32 am

^Ik vond Maleficent ook echt prachtig, maar in ik vind het wel juist jammer dat ik hem in 3D gezien heb. Je hebt dan niet zo goed oog voor de details, en juist die vond ik in deze film geweldig. Het was echt epic  Joyful Twee uur vol shapeshifting, hoge jukbeenderen -nou ja, een gezicht dat alleen uit jukbeenderen bestaat, maar laten we daar maar niet over beginnen- en tanden van Elle Fanning xD (Serieus, er bestaat ook zoiets als glimlachen met je mond dicht)

 D= D= D=
Ik ben naar TFIOS geweest! En jongens, laat me jullie vertellen.. Ik was hier nog niet klaar voor en ben nog altijd emotioneel herstellende. Vanaf de schommelscene heb ik gejankt tot de eindscene, wat een prachtig pandagezicht als resultaat opleverde. Echt... Hoewel ik het al een beetje verwacht had, merk je wel echt dat er alleen maar een film over is gemaakt omdat het boek goed liep, maar sommige dingen kun je nu eenmaal niet visueel krijgen. Zo hoor je continu de voice over van of Hazel of Augustus. Maar ach,
THE FEELS!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.divergentrpg.actieforum.com
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | wo aug 13, 2014 7:36 am

Gisteren ein-de-lijk Brave gezien! En hij is echt heel gaaf, veel beter dan ik verwacht had, met toffe muziek Clap 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di sep 23, 2014 8:06 pm

Afgelopen zondag War Horse gezien. Wat een plaatje Clap Ik bedoel: letterlijk, wat een plaatje. Ik heb nu echt zin om een sfeervol schilderij te maken van een paard in de oorlog, met rook en ontploffingen en in bruine en oranje tinten... First things first, though, eerst nog andere dingen schilderen. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | di sep 23, 2014 8:30 pm

Ik ga zelf te vaak naar de bioscoop en ik kijk echt te veel series. Je kan bijna stellen dat het kijken van films ook een hobby is, hahaha.

Ik heb laatst 'How to train your dragon 2' gekeken. Ik wilde die eigenlijk in de bioscoop kijken, omdat ik deel 1 onwijs leuk vond. Ik had verwacht dat het een kinderachtige kinderfilm zou zijn, maar achteraf gezien moest ik mijn mening bijwerken en was ik meteen fan van de film. Dus deel 2 moest ik ook kijken. Maar hier in de buurt draaide hij niet Engelstalig. Tegenvaller. Maar goed. Ik heb leuke websites waarop ik kan streamen enz. dus no problem. Ik vond de film echt leuk. Muziek is prachtig en op sommige punten weer hilarisch. Op andere punten ook weer triest, omdat er ook serieuze onderwerpen als de dood aan te pas komen. Al met al, als je even een paar awww momenten wilt en gewoon naar een animatiefilm wil kijken, dan is hij aan te raden Wink

Verder heb ik afgelopen week de serie 'Reign' afgekeken.
Ik ben gek op historische series en films. Mocht je er wat willen zien, dan kan ik je er zo een aantal geven. Reign gaat over Mary, Queen of Scots in 1557, Frankrijk. Al sinds dat ze klein is, is ze uitgehuwelijkt aan de toekomstige koning van Frankrijk: Francis II. Natuurlijk is dit redelijk fictief. Er komen zaken in voor die niet in de geschiedenis zijn geschreven. Ook was het voor mij erg wennen dat ze hedendaagse muziek gebruikte, zoals London Grammar, Ben Howard, Bastille en Lorde. Dat was voor mij wel een tegenvaller, aangezien ik ook een fan ben van ''klassieke'' instrumentele muziek. Maar het pakt wel en tsja, ik blijf een vrouw: het aanzien van de heren/jonge mannen in de serie vind ik helemaal niet erg Wink
Dit is wat ze in de intro zeggen over de serie:
'Since Mary, Queen of Scotland, was a child the English have wanted her country and her crown. She is sent to France to wed its next king, to save herself and her people - a bond that should protect her, but there are forces that conspire, forces of darkness, forces of the heart. Long may she reign.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | za okt 18, 2014 8:02 pm

Ein-de-lijk hebben de Disney Classics (en andere animations) hier thuis een decent plekje gekregen. (En gelijk is er weer meer ruimte in de boekenkast, thehe) Lang leve de Ikea XD Nu is het alleen wachten tot er weer meer Classics bij komen en we de boel weer moeten gaan verschuiven.... ;f:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nakoma Locklear
District 4
Nakoma Locklear

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | za okt 18, 2014 8:21 pm

Wow. I am super jealous. Ik denk dat ik niet eens een vierde van jullie collectie heb.

Also, is er hier iemand die de Carmilla webserie kijkt? I am so obsessed, you have no idea.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyson Green
District 7
Dyson Green

PROFIELAantal berichten : 189
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Begeleider
Leeftijd: 37

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | zo okt 19, 2014 11:26 am

Jaaaa Soof ik! Very Happy Door Tumblr Razz
Ik vind het wel echt grappig gedaan alleen waarom zijn alle afleveringen zo kooooort Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | wo okt 22, 2014 9:17 pm

So, who else is excited for this? : http://disney.wikia.com/wiki/Moana

La
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Dean Webster
District 8
Dean Webster

PROFIELAantal berichten : 239
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Multifunctioneel
Leeftijd: 14

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | wo okt 22, 2014 11:14 pm

Ik heb Carmilla nu wel bij m'n playlists staan, dus waarschijnlijk ga ik 'm binnenkort eens kijken.

Ik ben niet echt van de series en de films, gek genoeg. Maar ik heb daarnet nog The Haunted Mansion met Eddie Murphey gezien - een gedeelte, want ik kijk altijd gedeeltes. Ik kom meestal halverwege in een film aanzetten en dan jaren later zie ik het begin ervan en dan weet ik meteen welke film het is - en ja. Was niet bijster interessant, maar wel grappig opzich.
Also, ik volg Doctor Who en ik ben nog altijd bezig met Game of Thrones s05ep06 geloof ik?. Snap ook niet helemaal waarom ik dat volg, want het is niet echt mijn ding.. Maar wel interessant. Maar heel naar. Ik houd niet van nare dingen. Maar Doctor Who (s04ep11?) is ook niet echt mijn ding en dat volg ik ook. En toch heb ik bijna evenveel dvd's als games, maar ik heb ook een shitload aan Pokémondvd's dus misschien ligt het daar aan.

De laatste film in de bios was The Maze Runner trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | wo okt 22, 2014 11:39 pm

Ik vind altijd dat films veel te lang duren en dat ik daar geen tijd voor heb, maar vervolgens kijk ik wel gerust 8 afleveringen van een serie achter elkaar, wat toch langer duurt dan de gemiddelde film Rolling Eyes

ALSO NEW DISNEY MOVIE? OMFG SO EXCITED.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do okt 23, 2014 9:17 am

Natalia Russo schreef:
Ik vind altijd dat films veel te lang duren en dat ik daar geen tijd voor heb, maar vervolgens kijk ik wel gerust 8 afleveringen van een serie achter elkaar, wat toch langer duurt dan de gemiddelde film Rolling Eyes

ALSO NEW DISNEY MOVIE? OMFG SO EXCITED.

Ikr... Maandagavond na bloed doneren zomaar 3 afleveringen van House of Cards gekeken (ik kijk 'm samen met m'n huisgenoot en die wilde dat heel graag), ben je toch bijna 2.5 uur verder Razz

En die nieuwe Disneyfilm klinkt echt cool Very Happy Jammer dat het ze niet gelukt was met een verfilming van Mort, though...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series | do okt 23, 2014 10:12 am

Nike Foxglove schreef:
Jammer dat het ze niet gelukt was met een verfilming van Mort, though...[/color]

My thoughts, my thoughts. Sad

Though, een Pratchett animeren staat hoog op de to do-list van Anja en mij, later, als we een eigen animatiebedrijf en veel geld hebben (lees: probably never), dus dan is het natuurlijk goed nieuws dat we nog geen voorganger hebben. Twisted Evil (ssst. Laat me even in de waan dat dit een realistisch streven is.)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Films & series Empty
Onderwerp: Re: Films & series |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Films & series

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 7Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-