Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 GEZOCHT :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lana Garcia
District 1
Lana Garcia

PROFIELAantal berichten : 267
Registratiedatum : 02-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: GEZOCHT :3 | ma aug 05, 2013 10:32 am

Hay. <3

Nou, ik heb dus een beetje over Lana zit nadenken en zij wordt niet zo snel verliefd. In mijn geschiedenis staat dat Lana een beste vriend heeft en die heet Alejandro. Ze zijn aan elkaar uitgehuwelijkt, maar proberen hier onderuit te komen. Ondertussen heeft hij een andere vriendin, stiekem (Patricia), en begint Lana tóch wat voor hem te voelen.

Ik heb dus iemand nodig die Alejandro wilt spelen. Als je die naam niet leuk vind, dan wil ik die gerust aanpassen naar een naam die je wél wilt :3, dan pas ik dat alleen eventjes aan in mijn geschiedenis. En zijn karakter, innerlijk/uiterlijk, mag je helemaal zelf bepalen. <3 Het enige wat hij moet hebben is een vriendin, Patricia (die naam mag je ook veranderen als je dat wilt), en als zijn beste vriendin, Lana. Je mag ook zelf bepalen of hij ook iets voor gaat voelen.

Én ik wil graag iemand die Lana's moeder, Isabella, speelt, omdat zij ook een belangrijke rol speelt in haar verhaal, vooral als Lana zich gaat afzetten tegen haar familie. Ook die naam mag je aanpassen, alleen liever het karakter van haar moeder te bewaren.

Dus, als je wilt, reageer hier of stuur me een pb'tje. :3 <3

Om te voorkomen dat er duizenden tientallen gezocht-topics worden geopend, wordt dit vanaf nu het algemeen gezocht-topic. Dus als je iemand zoekt die familie/geliefde/vijand of idk moet zijn, vraag daar dan hier naar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Elle Rosefield
Capitool
Elle Rosefield

PROFIELAantal berichten : 20
Registratiedatum : 26-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Model/zangeres
Leeftijd: 18

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 | do sep 19, 2013 4:29 pm

Ik zoek ook wat... Namelijk een goede vriend of een knipperlicht relatie voor Elle.
Elle heeft wat pit in haar leven nodig, en dit mag gaan van een gay best friend tot een vurige relatie, of gewoon wat topics. Dus... Laat maar horen :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlucia Sobeck
District 11
Marlucia Sobeck

PROFIELAantal berichten : 58
Registratiedatum : 21-09-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Medic [ medical assistance to the Peacekeapers ]
Leeftijd: 18 [ 20/09 ]

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 | za sep 21, 2013 11:00 pm

Eeey daar.
Ik zocht voor Marlucia even heel casually een echtgenoot. Yeah, dat klinkt pretty heavy, doesn't it? Is het stiekem ook wel een beetje. Maar ik zal het uitleggen:

Luce heeft na een rottige jeugd zo snel mogelijk het huis uit gewild en wel, een van de makkelijkste manieren om het huis uit te komen is met iemand te trouwen en dan bij die persoon in te trekken. Nog goedkoper ook voor de belastingen. Dat is dus precies wat ze gedaan heeft. Het was niet erg moeilijk voor Mar om een man te vinden aangezien ze stiekem best een beetje aantrekkelijk is. So she got hitched. Het is waarschijnlijk geen heel gelukkig huwelijk, maar dat draagt alleen maar bij aan het drama, is het niet?

Ik heb op zich geen eisen voor het karakter van de echtgenoot, maar als je het met mij over de PB wil bespreken vind ik dat wel fijn :3 Ook voor achtergronden en de geschiedenis in het algemeen zou het heel fijn zijn als we dat kunnen bespreken.
Anyway, iemand dus interesse om een dramallama met mij te doen in de vorm van een ongelukkig huwelijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leilah Afolayan
District 11
Leilah Afolayan

PROFIELAantal berichten : 130
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15 jaar || R.I.P.

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 | di jan 07, 2014 10:17 pm

@Marlon: Alejandro klinkt erg aanlokkelijk, maar hoe nuttig is het aangezien Lana nu in de Spelen zit? Want als ze sterft, blijf ik met dat karakter zitten. Aan de andere kant heeft het karakter wel veel kans tot ontwikkeling. Zijn beste vriendin in de Hongerspelen, misschien wat gevoelens die ontwikkelen, hij gaat zijn relatie met Patricia hierdoor betwijfelen... Le drama! Maar aangezien je dit een half jaar geleden hebt gepost, weet ik niet of je het nog wil doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 | wo jan 08, 2014 10:01 am

Marlon is gestopt met Lana, Car, en komt waarschijnlijk ook niet meer terug naar HS, dus ik denk niet dat het heel nuttig is als je Alejandro gaat maken =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina McKenzie
District 11
Irina McKenzie

PROFIELAantal berichten : 14
Registratiedatum : 07-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Slagersdochter
Leeftijd: 12

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 | wo jan 08, 2014 2:54 pm

Als iemand het leuk vindt om Irina's broer Ricardo te spelen, let me know. Het is een rustige intelligente jongen, 15 jaar oud en belangrijk: hij is blind. Could be interesting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna Carter
District 11
Luna Carter

PROFIELAantal berichten : 394
Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 | wo feb 26, 2014 3:51 pm

ik zoek nog ieand die de broer van Luna wil spelen;
ziet iemand dt zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.disneyforum.actieforum.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 | di maa 04, 2014 10:15 am

Oké, ik weet niet of dit hier hoort/mag en als dat niet zo is sorryknorrie en delete het dan maar :E

Anyway, ik zoek iemand die handig is met HTML en een code voor invisionfree voor mij kan verbouwen, want ik vind hem heel vet, maar hij werkt alleen in Internet Explorer en daar hebben we natuurlijk niks aan :E
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 | di maa 04, 2014 10:51 am

Ik kan misschien wel helpen? =) Depends on the code, of course, maar in principe kan ik aardig wat met HTML XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Mary Luther
District 8
Mary Luther

PROFIELAantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: They said I couldn't do a job.
Leeftijd: 24 Years they say.

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 | do mei 29, 2014 9:39 pm

Zoals je misschien in Mary's voorsteltopic hebt kunnen lezen, heeft Mary één vierjarig kind, dat bij haar ex-buurvrouw woont. Dat kind is bijna het enige ding in Mary's leven dat haar echt overeind houdt, ook al kunnen ze elkaar niet zien. Nu raad je het vast al; ik zoek een speler voor dat kind Very Happy

Het karakter, geslacht, uiterlijk en naam staat nog niet vast. De enige eis is dat de achternaam Luther moet zijn. Het kind weet weinig over Mary, maar weet wel dat ze bestaat. Hoe hij/zij op de afwezigheid van zijn/haar moeder reageert, mag je helemaal zelf bepalen.

Heb je interesse? Stuur mij dan even een pb'tje Wink

EDIT;; Er is iemand gevonden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gloria Fowler
District 8
Gloria Fowler

PROFIELAantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-10-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Fabrieksarbeider
Leeftijd: 17

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 | wo nov 04, 2015 12:15 am

Yes, ik up nu een heel oud topic. Maaaaar met een goede reden.

Ik vroeg me namelijk af of iemand interesse had om Archer Locksley te spelen, het kleine broertje van Robin. Hij is al drie keer in posts voorgekomen en het meeste staat dus al vast, toch denk ik dat het een interesant karakter is om een speler voor te hebben, zeker vanwege de chemie tussen Robin en Archer.

Wie is Archer? Hij deelt grotendeels zijn geschiedenis met Robin, hoewel hij een heel stukje jonger is. Als je hier meer over wilt weten, dan moet je Robin's karakterkaart doorlezen. Qua karakter is hij net als Robin altijd op zoek naar de grenzen, en het liefst overtreed hij ze. Drugshandel, diefstal, meedoen aan opstanden en meer kleine misdrijven zijn dingen waar hij een kick van krijgt, al houd zijn broer hem streng in de gaten en moet hij verplicht elke middag trainen om voorbereid te zijn om eventueel in de Arena terecht te komen. Robin geeft alles voor de jongen, en is hierdoor soms overbezorgd, ter ergernis van Archer die daardoor juist nog liever rebels doet. Maar ze blijven broers, en hoewel het soms lijkt dat ze elkaar haten, zullen ze altijd om elkaar blijven geven. Archer heeft trouwens niet voor niets deze bijnaam, hij is werkelijk goed met pijl-en-boog schieten, met zijn broer als uitstekende mentor.

Iemand? ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

GEZOCHT :3 Empty
Onderwerp: Re: GEZOCHT :3 |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

GEZOCHT :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» //Gezocht ;o
» Gezocht: ideeën

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-