Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 For this trick, I'll disappear forever!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Morgana Fay
District 8
Morgana Fay

PROFIELAantal berichten : 47
Registratiedatum : 04-06-16
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Fabrieksmedewerker
Leeftijd: 11 jaar

For this trick, I'll disappear forever! Empty
Onderwerp: For this trick, I'll disappear forever! | za apr 14, 2018 10:51 pm

Het was vermoeiend om door haar vader verpletterd te worden, maar ze wist dat ze er over enkele minuten vanaf zou zijn. Dan zou de trein vertrekken en haar meenemen naar het Capitool, weg uit District 8. Hoewel ze het enigszins zou missen om Darius te achtervolgen, kreeg ze nu wel misschien de kans om wat echte lichamen te bekijken voordat ze door hovercrafts opgehaald zouden worden. Ze had af en toe stukjes armen en nekken van Darius mogen bekijken, als er geen andere vredesbewakers in de buurt waren. Die vonden dat meestal toch wat te disrespectvol; maar Darius was anders. Hij zag in dat het allemaal niet meer uitmaakte als mensen dood waren. Wat gingen ze doen dan? Het leven had alleen waarde als het geleefd werd. Een dode had niets aan zijn huid of aan zijn stilgevallen hart. Daar mocht zij best haar mesje in steken.

Met die gedachten hield Morgana zich bezig terwijl ze af en toe wat tegen haar vader zei om hem gerust te stellen. Ik zal aan je denken, papa. Stuur je me sponsoringen, papa? Ik houd van je, papa. Maak je geen zorgen. Ik zal mijn best doen om terug te komen.. maar ik denk niet dat ik iemand kan vermoorden. Dus laten we maar alvast afscheid nemen, papa.
Wat een gedoe.
Haar vader slikte het allemaal als zoete koek, kon alleen maar huilen en huilen terwijl hij haar steeds dichter tegen zich aan probeerde te drukken. Misschien herinnerde ze hem aan zijn vrouw, die weggelopen was. Dit was iets minder vrijwillig, maar wie weet. Hij was zo zwak. Ze had ook al bedacht dat ze lief zou beginnen in de Spelen, zodat ze zodra ze haar sadistische zelf kon zijn kon zeggen dat ze een mental breakdown had gehad enzo. Je moest op alles voorbereid zijn, immers. Op sterven, maar ook op terugkeren.
'Je bent een engeltje, liefje,' vertelde hij haar. 'Ik weet dat je dat soort dingen nooit zou kunnen doen, maar.. doe alsjeblieft je best om veilig te blijven, oké?' Ze knikte, had zo ondertussen wat neptranen in haar ogen getoverd. Zo sneu. Snif. Ze moest naar een spannend spektakel en alles zou intens en dramatisch worden, als ze de tv mocht geloven. Er was geen manier waarop dit slechter was dan haar dagelijkse leven.

In haar hoofd was Morgana al aan het trainen met messen werpen en had ze een paar goede bondgenoten uitgezocht. Misschien kon ze wel tussen de rest van die mensen stoken, zorgen dat ze er in hun eentje op uit gingen. Honderd procent van de mensen die alleen aan de Spelen begon overleed. Het was geen goede strategie in een spel waar 95.8% van de deelnemers overleed. Je moest beginnen met een groepje, zorgen dat zij je beschermden, je er dan vanaf maken. Klonk perfect. Niet dat het allemaal zo makkelijk zou gaan.

Bethany en Tobias kwamen binnen. Ze wist vrij zeker dat Bethany haar liever kwijt dan rijk was, maar dat was wederzijds. Misschien zou ze wel in de camera gillen dat Bethany een liegende heks was en haar vader de waarheid vertellen als ze stierf. Of misschien zou ze het zometeen in zijn oor fluisteren. Gewoon even wat vuur op de olie, een ruzie maken die er anders niet zou zijn.
'Hallo,' groette ze Tobias en Bethany. 'Wat lief dat jullie nog even langskomen.' Ze snifte zo overtuigend mogelijk en veegde wat tranen weg, in de hoop dat die snel genoeg door nieuwe vervangen zouden worden. 'Juichen jullie voor me?' Bethany rolde met haar ogen toen haar vader niet keek, maar Morgana liet dat gaan. Ze wist allang hoe de vrouw zich echt voelde. Wel moest ze zich inhouden toen de vrouw het gore lef had om haar ook een afscheidsknuffel te geven en haar succes te wensen.
'...Bedankt,' kreeg Morgana uit haar keel. Gelukkig klonk het alsof ze te verdrietig was om fatsoenlijk te antwoorden. Tja. Dat was hopelijk de laatste aanraking die ze ooit van Bethany moest verdragen. Snel richtte ze zich tot Tobias, om even van de twee volwassenen af te zijn. 'Zorg goed voor jezelf en vergeet mijn wijze lessen niet,' vertelde ze hem met een flauwe glimlach. Meer kon ze niet, ze was zó verdrietig. 'Ik zal mijn best doen om er spannende Spelen van te maken, dus vergeet niet te kijken!' Niet dat ze geen fans in het Capitool zou hebben, natuurlijk, maar eentje extra erbij kon nooit kwaad. Daarbij zou het Bethany eindeloos irriteren als haar vader en Tobias alleen maar voor de tv hingen om de Spelen in de gaten te houden. Hilarisch. Ze moest het beste uit deze situatie halen zolang het nog kon!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tobias Luther
District 8
Tobias Luther

PROFIELAantal berichten : 83
Registratiedatum : 25-06-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep:
Leeftijd: 9

For this trick, I'll disappear forever! Empty
Onderwerp: Re: For this trick, I'll disappear forever! | ma apr 16, 2018 10:36 pm

Nadat William een momentje privé tijd met zijn dochter had gekregen om in alle rust afscheid te nemen, maar vóóral nadat de meeste medelevende omstanders alweer afgedropen waren, besloot Bethany dat het wel lang genoeg geduurd had.  Tobias drentelde achter Bethany aan door de rijk aangeklede gangen van het gemeentehuis. Je kon wel zien dat hier de dure mensen kwamen logeren, zoals de gasten uit het Capitool en nu mochten de tributen er ook een kamer hebben. Ook al was het maar voor heel even, want daarna moesten ze met de trein. Tobias was ergens wel een beetje jaloers dat Morgana zomaar naar de hoofdstad mocht, want van zijn lessen wist hij dat het een prachtige plek was. Was hij weer helemaal alleen, zonder haar zou het Spelen kijken veel saaier worden.

Toen hij Morgana zag voelde Tobias toch ook wel de traantjes in zijn stoere ogen prikken. Waarom was huilen zo aanstekelijk? Dus toen ze vroeg of hij zou juichen kon hij alleen maar knikken, niet heel overtuigend. Tobias vermande zichzelf, hij moest Morgana moed mee geven zodat ze iedereen in de pan kon hakken - of kon vergiftigen, zoals haar meesterplan luidde. Dus knikte hij wat harder en mompelde een 'Natuurlijk', want wie zou hij anders aanmoedigen? Mama gaf Morgana een knuffel en Tobias twijfelde of hij dat ook mocht doen. Hij wilde wel - Tobias hield van affectie en van zijn moeder moest hij dat niet verwachten - maar hij wilde haar niet boos maken, zoals ze soms opeens werd op anderen. Dan was ze best wel eng. Maar nu zag ze er vooral verdrietig uit. Zou ze hen erg gaan missen?

Met grote, waterige ogen gevuld met bewondering keek hij Morgana aan terwijl ze afscheid van hem nam. Zo voelde het, alsof zij doei zei, terwijl hij er maar een beetje stond. Gelukkig wist hij nu eindelijk iets om te zeggen. "Ik ga altijd kijken," beloofde hij. "Dan kun je naar ons zwaaien." Hij hoopte dat ze zou zwaaien. Net als daarnet, op het podium. Dat zou nog eens een verhaal zijn om aan iedereen te vertellen, zijn zus op TV! Toen kwam hij iets dichterbij, keek haar samenzwerig aan. ''Misschien kunnen we je wel gif sturen, dan win je sowieso,'' fluisterde hij stiekempjes, waarna hij haar heel nauwlettend aan keek om te zien of ze het een goed idee was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgana Fay
District 8
Morgana Fay

PROFIELAantal berichten : 47
Registratiedatum : 04-06-16
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Fabrieksmedewerker
Leeftijd: 11 jaar

For this trick, I'll disappear forever! Empty
Onderwerp: Re: For this trick, I'll disappear forever! | di apr 17, 2018 9:16 pm

Misschien zou ze het schattig gevonden hebben dat Tobias er toch wat moeite mee leek te hebben om zich sterk te houden, als ze er wat om had gegeven. Maar het enige waar Morgana echt mee bezig was, was de toekomst, en hoe spannend die wel niet zou worden. Ze baalde wel dat ze haar mesje niet mee mocht nemen in de Arena. Het was niet alsof ze het zou gebruiken om anderen aan te vallen.. als ze nog leefden. Ze wilde alleen een kijkje vanbinnen nemen, heel snel, een heel klein beetje.. Ze zou in de Arena maar zo snel mogelijk een scherp voorwerp te pakken moeten krijgen, anders was het allemaal voor niks geweest.

Tobias knikte braafjes op haar vragen en op een gegeven moment raapte hij zichzelf genoeg bij elkaar om te antwoorden. Morgana beloonde hem daarop met een - voor haar doen - brede lach en knikte terug. 'Als ik dat weet kan ik extra hard mijn best doen,' zei ze, de definitie van "haar best doen" in het midden latend. Het was beter als men daar een eigen interpretatie aan gaf. Haar plan om nog eventjes gezellig te zijn met Tobias en hem compleet voor zich te winnen voordat ze vertrok leek goed te werken. Bethany ging hier nog spijt van krijgen. Het jongetje zou haar misschien vergeten als ze dood was, maar zolang ze leefde en vocht zou hij op haar gefocust zijn. Zelfs als ze weg was kon ze Bethany in de weg zitten. Fijn.

Morgana zag hoe Tobias naar haar keek toen Bethany haar een knuffel gaf, omdat ze probeerde overal te kijken behalve naar Bethany, maar ze was niet van plan Tobias een knuffel aan te bieden. Aanrakingen zoals die hadden geen zin. Het was alleen maar vervelend, want Morgana mocht dan goed kunnen acteren, emoties overbrengen via je lichaamstaal was een stuk moeilijker. Ze wist dat ze daar niet zo'n ster in was, haar lichaam bleef altijd veel te strak, terwijl ze nu juist verslagen moest doen. Maar hoewel ze dat wist, was het zo gemakkelijk nog niet om haar spieren de juiste commando's te geven - niet als zo'n serpent als die vrouw aan haar hing. Morgana hoopte dat ze er geen opmerkingen over ging maken.

Snel, Tobias als afleiding. Dat werkte altijd. 'Ja, natuurlijk,' zei Morgana, ervoor zorgend dat ze nog steeds wat zwakjes klonk. Niet heel erg, ze werd natuurlijk wel weer wat blijer van alle steun die ze hier kreeg. 'Zodra ik een camera zie zal ik zwaaien,' beloofde ze de jongen. Wie weet, ze kon het voor de lol nog doen ook. Ze was op tv; een beetje zwaaien was vast wel lollig. Zolang je arm niet gelijk gespot werd en van je lichaam afgeschoten werd, maar ze ging ervan uit dat dat nogal mee zou vallen.

Bethany was even bezig met haar vader, die nog steeds zwak aan het snikken was, toen Tobias wat dichterbij kwam en naar haar fluisterde. Hmm? Interessant. Morgana dacht daar even over na - ook al had ze al minstig dertig keer gezegd dat ze het liefst alle waterbronnen zou vergiftigen en rustig zou wachten met een flesje in haar hand tot iedereen stierf. Maar goed, ze was nu eigenlijk vooral aan het bedenken hoe waarschijnlijk het was dat Tobias aan gif kon komen en dat hij het langs hun ouders ging krijgen. Wie weet, als ze het lang genoeg overleefde zou haar vader wel wanhopig genoeg zijn. Daarom knikte ze, na een tijdje, alsof ze er flink lang over had gedacht en tot een weloverwogen conclusie was gekomen. Wat een grap. Ze zou mensen vergiftigen voor de lol, daar hoefde ze niet zolang over na te denken! 'Ja, graag,' zei ze dan ook, tevreden met het voorstel van Tobias. 'Dat heb je goed onthouden!' Een beetje reinforcement, werkte wel. Ze kon zometeen in de trein alle walging voelen die ze wilde over haar zoete gedrag nu. Het was zo makkelijk.

'Het zou echt leuk zijn als je me wat kon sturen, toch?' besloot Morgana verder te gaan, om het idee nog wat vaster in zijn hoofd te zetten. Zó leuk, enig gewoon. Je zus wat dingen sturen om anderen te vermoorden. 'Wie weet, als ik een sterke bondgenoot vind waar ik mee kan overleven,' ging ze daarna verder, 'dan kan ik aan het einde gif gebruiken om het af te maken. Wat denk je? Goed plan, toch?' Al dat loze gepraat. Maar het paste bij haar gevoel van "een samenzwerig", zoals zij en Tobias nu met elkaar aan het fluisteren waren. Ze hoopte dat hij het flink spannend zou vinden en vooral wat geld van haar vader zou stelen.. ontfutselen, ja, om het voor elkaar te krijgen.

'Maar ik zal wel zien hoe het gaat als ik er ben.' Morgana haalde haar schouders op. Nog even een coupe de grace, even een beetje zwakte laten zien. Dat was Tobias niet van haar gewend, dus hij zou er waarschijnlijk wel voor vallen. Het was grappig om een beetje met Tobias te spelen, ze was niet eens kwaadgezind. Het was gewoon haar manier van lol hebben met hem. Hij ving liever kikkers; zij speelde spelletjes. Zolang zij het naar haar zin had, toch? Ze leunde weer wat verder naar hem toe, zodat William het niet zou horen. 'Hey, Tobias,' begon ze, ineens serieus. 'Ik ga mijn best doen, maar.. Als ik niet terug kom.. Wil jij dan..' ze grabbelde in haar zak terwijl ze dat zei, en haalde haar mesje eruit. 'Wil jij dan mijn mesje goed bewaren? Het is nu van jou, okay? Zorg er goed voor.' Zo overtuigend mogelijk haalde ze haar neus op en keek weg. De mogelijkheid dat ze niet terug zou komen was er zeker.. maar ze was stiekem wel benieuwd hoe Tobias daar nu op zou reageren. Hij probeerde zich nogal sterk te houden, maar ze kon zien dat hij twijfelde aan dat bravado. Als dit werkte, wist ze zeker dat hij de hele Spelen zou kijken. En misschien zou hij haar zelfs nog een paar mooie sponsoringen bezorgen. Je moest klein beginnen, dat was vaak een goede aanpak. En anders was het alsnog grappig geweest!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

For this trick, I'll disappear forever! Empty
Onderwerp: Re: For this trick, I'll disappear forever! |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

For this trick, I'll disappear forever!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Trick or treat

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 8 :: De Stad-