Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr sep 05, 2014 12:30 pm

Ik ben een paar dagen geleden eindelijk weer begonnen met De Alchemist, waar ik vorig jaar al in begonnen ben, maar toen mee ben gestopt (geen idee waarom) en ik ben nu bijna weer bij het punt waar ik de vorige keer was geëindigd ^^ Hopelijk kan ik deze keer wel de hele reeks uitlezen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr sep 05, 2014 4:57 pm

Ik ga niet naar het boekenfestijn, omdat ik in Griekenland zit en dat is maar goed ook want holy shit, wat heb ik een hoop boeken om te lezen. Ik denk dat de twaalf die ik hier mee naar toe heb genomen ook misschien ietwat enthousiast is geweest, maar nu kon ik wel lekker kiezen wat ik wilde lezen, dus ik ben toch blij Very Happy

@ Li: *zwaait met aanmoedigingsvlaggetjes*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo sep 07, 2014 12:33 pm

Ik heb eindelijk de Noorderlichttrilogie uit. Very Happy Het eerste boek vond ik echt heel leuk en veelbelovend, de boeken daarna... niet. Helaas. Nouja, het tweede boek was nog wel oké. Niet bijzonder ofzo, maar tweede delen in een serie zijn vaak een soort bruggetje tussen het eerste deel en het derde deel, dus wat dat betreft is dat niet zo erg. Maar dat derde deel... Ik heb er serieus over nagedacht het boek gewoon aan de kant te leggen.

Contains spoilers:


Jup. Ik ben teleurgesteld. Ik bedoel, de schrijver had zó veel kunnen doen vanuit het eerste boek, maar hij heeft er zo'n emotieloos plat zooitje van gemaakt. *sighs* Ah well, misschien dat anderen wel hebben kunnen genieten van dit boek, maar ik dus duidelijk niet. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Vixen Noxaura
District 3
Vixen Noxaura

PROFIELAantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-11-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Rioolrat
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma sep 08, 2014 1:38 am

(Niet echt spoilers maar wel een soort recensie en ondanks dat ik niks probeer te verklappen kan dit wel invloed hebben op je denken over het boek en ik zit op mijn telefoon en die codes doen nu is moeilijk) Ik heb net de Maze Runner uit en ik baal ervan dat ik nu nog drie boeken van die serie moet lezen. Ik denk dat één vervolg genoeg was geweest, al kunnen ze ook vast alles in één boek proppen. Anyway, de main character is een ongelooflijke Gary Stue, ik vind de schrijfstijl en ongeveer alle personages extreem vervelend en ik heb hem in eerste instantie aan de kant gelegd want het begin vond ik regelrechte bullshit. De rest ook maar je went eraan. Alles gaat veel te snel en veel te goed naar mijn smaak, en ja. Gary Stue. Zegt genoeg. Schijtirritant personage. Maar het plot is wel interessant al is het-voor mij- interessante aspect ook wel een beetje gebutchered zojuist. Letterlijk denk ik. Ik vond het einde ook raar. Het klopt gewoon niet. Er zijn zo veel dingen die gewoon niet kloppen en nu weet ik wel dat het een dystopische fictie in de toekomst is maar het is gewoon niet realistisch en ipv dat er wst karakterontwikkeling in zat.. nop.


Anyway, ik heb dus nog drie vervolgen liggen en ik hen Under The Dome en een boek ban Terry Pratchett oidsorryhijligtboven geleend van mijn neef. En ik heb nog een aantal boeken om te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do sep 11, 2014 9:25 pm

Duuuuuuuus. Ik heb op vakantie in totaal 8 boeken gelezen + bijna alle hoofdstukken die ik achterliep op de HP-reread en like 50 pagina's into The colour of magic. Dat zet mijn reading challenge nu op 47 van de 60, waarmee ik zeven boeken voorloop op schema Cool Ik ben nu bezig met Kleine dochter, een autobiografie, maar ik erger me een beetje aan de wijze waarop alles beschreven wordt. Zij en haar hele familie lijken wel de bron van al het goed en allemaal zó leergierig en zó vastbesloten uit hun shit te komen en like.....Ik vraag me dan echt af waarom ze niet gewoon beschrijft dat er ook momenten waren waarop ze het allemaal gewoon fucking oneerlijk vonden en in een hoekje weg wilde kruipen, want je maakt mij niet wijs dat die momenten er niet geweest zijn. Meh. Het is op zich verder wel interessant hoor, maar als dit fictief zou zijn, had ik deze hele familie onder de categorie Mary/Gary Sue/Stue geplaatst.

@Anita: Wat jammer dat de Noorderlicht trilogie tegen viel =( *aait*

@Dion: .....Oh meh...The maze runner stond bij mij nog op mijn misschien-wil-ik-dat-ooit-wel-lezen-lijstje, maar ik geloof dat ik m dus kan schrappen...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr sep 12, 2014 9:30 pm

Wauw Fem, I'm impressed. Ik was al heel trots dat ik voorloop op míjn reading challenge, maar die staat maar op 25... xD

Btw, Dion, jij was toch op zoek naar boeken over dystopiën? (wtf, Chrome... Dystopie is een woord hoor xD) Ik weet niet of iemand deze al voorgesteld heeft (ik kan niet meer terugvinden waar je het gevraagd had, vandaar), maar misschien is 1984 van George Orwell iets voor jou? Ik heb vandaag toevallig de film gezien en eerlijk gezegd weet ik niet zeker of ik de film geslaagd vond of niet en ik heb het boek verder ook niet gelezen ofzo, maar hij krijgt wel goede recensies enzo. En het plot was ook wel interessant op zich dus ik wil het boek zelf ook een keer lezen. rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za sep 13, 2014 9:13 am

Ik heb het boek wel gelezen en vond'm cool, heel interessant. Wel een andere schrijfstijl dan de meeste hedendaagse dystopiën (aangezien die meestal toch YA zijn). De film vond ik wat lame btw...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za sep 13, 2014 5:10 pm

@Fem: :o

Vandaag een lijstje gemaakt van alle Pratchett-boeken die ik wil, en aangekruist welke we thuis al hebben (19/40). Dan hoeven we daarover ook niet meer te twijfelen bij de eerstvolgende boekenmarkt XD (het is zo lastig onthouden als je ze nog niet allemaal hebt gelezen...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do sep 18, 2014 8:55 pm

Oeh, handig! Ik heb the colour of magic uit. Ik vond hem leuk hoor, maar dude, wat was ie lastig doorkomen...Blijft dat zo of wordt het beter?

1984 hoor ik hele goede dingen over btw.

Also: BANG, fifty books done! Nog maar tien te gaan! Very Happy Ik heb trouwens ook al mensen gezien die hun challenge op 100 hadden staan en op 164 zitten, dus ik val best mee :E
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do sep 18, 2014 8:58 pm

Natalia Russo schreef:
Oeh, handig! Ik heb the colour of magic uit. Ik vond hem leuk hoor, maar dude, wat was ie lastig doorkomen...Blijft dat zo of wordt het beter?

Wordt beter! Naar mijn gevoel was The Colour of Magic een vrij letterlijke parodie op een paar fantasyboeken die in die tijd (jaren 60 of zo) razend populair waren dus als je die ook hebt gelezen, is het vast leuker. Dat was in ieder geval mijn conclusie na het lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do sep 18, 2014 9:10 pm

*was al blij toen ze zag dat ze al wel maar liefst 23 boeken heeft gelezen*

En ik vond The Colour of Magic niet het beste boek van Pratchett. Maskerade is veel leuker, vooral als je The Phantom hebt gelezen (of gezien, ftm) en Going Postal... en Wintersmith... en... er zijn er nog wel meer die leuker zijn. XD Eigenlijk vond ik bijna alle andere boeken die ik van hem heb gelezen leuker dan TCoM, maar dat komt natuurlijk ook omdat TCoM de eerste is... en ja, practice makes perfect en zo... XD

Lol, ik kijk net op GoodReads en blijkbaar heb ik bijna alle boeken van TP vijf sterren gegeven, behalve dus The Colour of Magic XD niet dat ik die sterretjes serieus moet nemen, want die hangen toch ook wel erg van mijn mood af

[Edit: Oh, ik ben weer eens langzaam, Nana is me voor XD Ik wist niet dat TCoM ook een parodie was. Nooz Nou ja, ik dacht eigenlijk meer dat het een soort parodie was op Fantasy in zijn algemeenheid, omdat hij, in mijn herinneringen iig, best wel wat fantasy-clichés belachelijk maakte.]


En ik heb gisteren De Dwergen uitgelezen Very Happy En ik ga nu mijn mening geven met een wat spoilers, dus ja, be warned.

Spoiler:

En nu De Silmarillion van Tolkien lezen, ben benieuwd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Toby Blitz
District 3
Toby Blitz

PROFIELAantal berichten : 216
Registratiedatum : 18-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Hangjongere
Leeftijd: 15

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr sep 19, 2014 3:18 pm

Ik ging vandaag naar de winkel, op zoek naar de Engelse versie van de boeken van De Onsterfelijke Nicolas Flamel, en toen kwam ik thuis met zeven boeken XD En niet eens de boeken die ik zocht XD Ik heb een box gekocht met boek 1 t/m 5 van The Game Of Thrones serie, de hardcover van deel vier van de Nicolas Flamel serie en het eerste boek van de vervolgserie op Percy Jackson; Helden van Olympus, De Verloren Held. Ik moet dan denk ik wel eerst even de Percy Jackson serie lezen haha =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr sep 19, 2014 3:30 pm

Oh Li, je lijkt steeds meer op mij <3 Ik ben trots op je Razz

@Sterretjes systeem bij Goodreads: Yeah, ik vertrouw mijn eigen starratings ook niet. Hangt idd heel erg van mijn mood af en ik vind het altijd zielig om boeken een onvoldoende (= twee of minder) te geven en dus doe ik dat bijna niet xDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za okt 04, 2014 4:17 pm

Oh. Look. Boekenmarkt in Oosterbeek! En ik had echt niet verwacht er iets leuks tegen te komen, want meestal betekent een boekenmarkt in Oosterbeek vooral heel veel boeken over Oosterbeek/Arnhem/De Veluwe.
Dus ik zeg voor de grap tegen Anita: Nou ja, wie weet komen we Fabeldieren en Waar Ze Te Vinden wel tegen! Drie keer raden waar we mee terug kwamen XD En daarnaast ook nog De Kinderen van Húrin van Tolkien - met awesome tekeningen van Alan Lee, Torenhoog en Mijlenbreed van Tonke Dragt en een boek waarvan ik de naam vergeten ben. Iets van Het Schild met de Drie Leeuwen of zo. Maar ik heb niet echt een idee waarover het gaat, alleen dat het semi-historisch middeleeuws is, wat sowieso een pluspunt is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nesrine Eleyne
District 8
Nesrine Eleyne

PROFIELAantal berichten : 147
Registratiedatum : 01-10-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Dictrictbewoner
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za okt 04, 2014 4:35 pm

Ik ben op het moment het eerste boek van A song of Ice and Fire aan het lezen (Game of Throne) in het engels :3
Echt een geweldig boek vind ik, ook al ben ik er nog niet zo heel erg ver in xD
I just love The Game of Thrones ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za okt 04, 2014 5:08 pm

Oeh, dat klinkt echt superleuk Anja! Ik ben eigenlijk ook nooit zo happig op rommel/boekenmarkten in Voorhout, maar misschien toch een keer in overweging nemen xDDD

Ik zat vanochtend een monthly wrap-up te kijken van een booktuber die ik al een tijdje volg en die zat heel enthousiast te vertellen dat ze dertien boeken had gelezen afgelopen maand en dat ze dat heel veel vond. I agreed, maar toen ging ik eens tellen wat ik in de maand september heb gelezen...TWAALF. TWAALF, people. Okay, waarvan acht in de week dat ik op vakantie was, maar toch. TWAALF.

Ik ben nu bezig in HP 5 (en HP3 voor de reread) en nu wil ik eigenlijk zorgen dat ik dat sprookjesboek waar ik al bijna een jaar in bezig ben uit heb, zodat ik HP from page to screen kan lezen en een currently reading foto kan maken met alleen HP related books xDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo okt 05, 2014 11:07 am

Misschien is het juist handig dat je niet naar boekenmarkten in Voorhout gaat? Gezien je te-lezen-stapel....? Razz

En ik vind "okay, waarvan acht in de week dat ik op vakantie was" nou ook weer niet echt klinken alsof je het je een leven hebt, haha xD

@Nienke: oew, awesome!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
April Rock
District 7
April Rock

PROFIELAantal berichten : 190
Registratiedatum : 08-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 15 jaar

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo okt 05, 2014 2:46 pm

Ben net naar een boekenbeurs in Rijsbergen geweest. Gods wat was het daar stoffig, maar ik ben wel twee boeken van Sherlock en nog een boek waarvan ik de naam even ben vergeten rijker c:
Eerst maar eens Assassins Creed Black Flag uitlezen voor Nederlands en Beautiful Creatures in het Engels...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://newhope.actieforum.com/forum
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo okt 05, 2014 10:27 pm

Tyrell Peak schreef:
En ik vind "okay, waarvan acht in de week dat ik op vakantie was" nou ook weer niet echt klinken alsof je het je een leven hebt, haha xD

...What? xD *volgt niet*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma okt 06, 2014 8:05 pm

Nou... jij zei dat je twaalf boeken had gelezen, en vindt dat blijkbaar veel (dat ís ook veel), maar daarna probeer je het enigszins te relativeren door te zeggen "Okay, waarvan acht in de week dat ik op vakantie was, maar toch. TWAALF."
Maar ik vind acht in één week eigenlijk schokkender dan twaalf in één maand Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma okt 06, 2014 8:26 pm

xDDDDDD Ah, op die fiets xD

Ehm...Maar als je een week aan het strand ligt en schrijven te vermoeiend is....:E Dan ga ik in ieder geval al gauw lezen Razz Yay for no internet around :E

Also, ik ben er vanmiddag achtergekomen dat ik als ik de rest van de maand iedere dag één sprookje lees, ik aan het eind van de maand eindelijk mijn sprookjesboek uit heb :E
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Vixen Noxaura
District 3
Vixen Noxaura

PROFIELAantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-11-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Rioolrat
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di okt 07, 2014 5:31 pm

Fem. Dat is meer dan een boek per dag. Elke dag minstens één boek. En als dat nou allemaal boekjes zijn van like 200/300 pagina's dan is dat heel goed te begrijpen maar ik ken jou en ik ken ons als RPG'ers en ik WEET gewoon dat daar minstens één gigantisch boek bij zat die je in hetzelfde tempo hebt uigelezen. Of zo.

Eeeeh let's see, ik heb niet veel gelezen maar ik heb City of Bones, Inside Out (in het Nederlands helaas :s), Percy Jackson #2 en Ash aan mijn boekenkast toegevoegd. En ik moet echt doorlezen want anders haal ik m'n doel niet.
Telt het herlezen van HP4 maar in het Engels terwijl ik 'm nog nooit in het Engels heb gelezen ook mee? Nee zeker?

Ik was trouwens wel begonnen in de Scorch Trials - je weet wel, Maze Runner #2 - en daar kwam ik wel goed doorheen, maar ik denk dat dit toch wel de meest nare, disturbing boeken zijn die ik ooit heb gelezen en na 97 pagina's ben ik toch maar gestopt omdat het midden in de nacht was. En daarna mocht ik 'm niet meer lezen omdat ik heel veel nachtmerries had - niet zozeer daardoor, maar het hielp zeker niet mee. Nu like twee weken later zit ik te twijfelen of ik hem weer verder ga lezen want ik ben toch wel heel erg benieuwd, maar ik kan er nog steeds van wakker liggen. Welke disturbed wacko heeft dat in hemelsnaam bedacht? Nadat ik de film heb gezien heb ik wel meer respect gekregen voor het boek. Ik vind de schrijfstijl nog steeds hinderlijk en het hoofdpersonage ook, maar het plot is echt heel ziek - zowel op de goede als slechte manier en het is echt disturbing en naar en stiekem best interessant. Het plot is ook de enige reden dat ik ben blijven lezen - een boek als Starters was niet interessant genoeg imo en die heb ik halverwege weggelegd en later ( per ongeluk) weggegeven aan de kringloop.. hij zat in de weggeefdoos, en niet in de verkoopdoos.
Anyway, ik ben erg benieuwd naar Inside Out. Hoop dat 't wat is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di okt 07, 2014 11:09 pm

Ik heb even gespiekt op Goodreads (Die niet altijd klopt qua pagina's, maar ik ben te lui om de boeken zelf op te zoeken), maar het kortste boek dat ik in de vakantie heb gelezen was 308 pagina's en het langste 461. Daarvan waren er vijf engelstalig en drie nederlandstalig Razz


Alles telt mee zoals jij dat wil, Dion. Het is jouw readingchallenge :p Ik tel de rereads die ik voor mezelf doe wel mee, maar de reread die ik voor HH doe niet Razz

...Nu klinkt The mazerunner wel weer heel interessant. En eng. STOP CONFUSING ME YOU.
Also, I have a bad reading thing going on, ik ben serieus al bijna drie weken in HP5 bezig en nog niet eens op de helft *blink*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo okt 08, 2014 10:15 am

Ik denk dat ik de serie van Maze runner maar eens ga oppakken Smile Ik verslond boeken. Toen ik meer tijd had om ze te lezen. Je hebt de serie van Christopher Paolini, je weet wel met Eragon enz. Het laatste boek: erfenis telt 695 tekstpagina's. Koste me misschien halve dag en een halve nacht om te lezen xD

A Song of Ice and Fire serie wil ik ook. Daarvan vraag ik de eerste x aantal boeken voor mijn verjaardag.

En ik heb gewoon wat losse boeken. Laatste Buskruit en Kaneel gelezen. Gaat over vrouwelijke piraat die een kok ontvoert. Hij moet dan voor haar koken. Ik ben zelf ook gek op koken dus misschien dat ik eens ga kijken of ik wat van die gerechten kan maken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do okt 09, 2014 3:53 pm

Hahah, Laatste Buskruit en Kaneel klinkt best wel geniaal! En shit, ik moet Erfenis ook nog lezen, maar ik kwam al bijna niet door Brisingr heen...

Ik ben nu wel Myrren's Gift aan het lezen, van Fiona McIntosh. Ik heb 'm al een keer eerder gelezen, maar dat is echt meer dan vijf jaar geleden en ik moet de vervolgdelen nog lezen, dus ik besloot bij het begin te beginnen. En 'meer dan vijf jaar geleden' (volgens mij was ik 15 toen ik 'm las, dus zes jaar geleden dan) vond ik het heel moeilijk om door te komen, maar blijkbaar was m'n Engels nog niet echt van het niveau dat het nu is (godzijdank, ik leer dingen in zes jaar) want nu vind ik 'm heel chill om te lezen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Books! - Pagina 12 Empty
Onderwerp: Re: Books! |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 12 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-