Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do jan 01, 2015 11:44 pm

Mijn bloeddruk is generally te laag, but thanks for your concern.

*stays on barricade*

BOL BONNEN! <3 Ik wil ook bol bonnen. En de loterij winnen. Niet per se in die volgorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vixen Noxaura
District 3
Vixen Noxaura

PROFIELAantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-11-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Rioolrat
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr jan 02, 2015 12:28 am

Ik heb ook niet gezegd dat je op moet passen voor een te hoge bloeddruk. Gewoon je bloeddruk in general.

Ugh death cure ugh.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com
Eleanor Woods
District 4
Eleanor Woods

PROFIELAantal berichten : 215
Registratiedatum : 19-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Dictrictbewoner.
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za jan 03, 2015 3:24 pm

STORMT AF OP FEM HAAR BARRICADE. 'LORD OF THE RINGS, LORD OF THE RINGS, LORD OF THE RINGS'
I'LL DO WHATEVER IT TAKES FOR YOU TO READ THOSE BOOKS DAMNIT.
Have you at least read The Hobbit? Bc I will litterally push that book in your head if you haven't.


Oke, het is me niet gelukt Maze runner in 2014 te eindigen. Maar ik kom nu wel in de geweldige deeltjes omg <3 Falling in love at this moment. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Perfume Lily
District 1
Perfume Lily

PROFIELAantal berichten : 17
Registratiedatum : 03-01-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 16

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za jan 03, 2015 4:06 pm

Ik heb net het derde boek van Vampire Diaries uitgelezen, ook net De grijze jager gedaan. En ik heb een grote leeslijst, let's see (a)
-The power of three, omen of the stars, dawn of the clans en de apart staande verhalen van Warriorcats (oh, en de laatste van d enieuwe profetie)
-Seekers boek 2 en 3 ev
-Vampire diaries de rest
-Artemis Fowl serie
-Elfenblauw serie
-Mortal instruments serie
-Mockingjay opnieuw uitlezen
-Survivors serie
-Maze runner
-Fallen
-nog wat boeken die ik op het moment vergeten ben (a)

En dan, voor al die LotR fans; ghehe ik heb tot nu toe alleen maar pagina 1 van het eerste boek gelezen *muhaha* (de titelpagina maw (a))
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za jan 03, 2015 9:47 pm

*verdedigt barricade and her books with all her heart*
*mompelt binnensmonds dat de hobbit ook nog niet gelezen is*
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma jan 05, 2015 8:37 am

De Hobbit is wel het lezen waard, Fem. Plus dat het snel wegleest en een dun boekje is dus die telt lekker snel mee... Very Happy LotR vind ik zelf ook heel zwaar, hoor, maar ik ga eens kijken of ik die dit jaar zou kunnen lezen. Ik laat ze dan lekker wel tellen als drie boeken want anders haal ik mijn challenge nooit.

Also, Schotlandwaarts-gaande-A'tjes: ik raad een e-reader aan. Het voelt niet hetzelfde als een echt boek, het ruikt anders, I know, I know, maar het leest heel prettig en de batterij gaat onmogelijk lang mee en je kunt in een volume van een Hobbit-boek letterlijk duizenden boeken meenemen. Het is natuurlijk enigszins een investering, maar ik heb het ook gedaan voor Canada en nu reist ie overal mee naartoe Smile (Scheelt nogal wat bagage)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma jan 05, 2015 11:30 am

Hm... het is wel een optie inderdaad... We hebben al wel een goedkoop tablet, maar die gaat maar een paar uur mee XD Alleen de prijs staat me idd een beetje tegen Innocent Wat voor soort e-reader heb jij? (Merk? Inkt, tft?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Kye Flecker
District 4
Kye Flecker

PROFIELAantal berichten : 137
Registratiedatum : 24-12-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Visser/scholier
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma jan 05, 2015 11:33 am

Ik heb voor kerst een Icarus Illumina gekregen. Ik vind 'm fijn lezen, hij is lekker klein en hij heeft ook de mogelijkheid om een lichtje aan te zetten. Heb dan weer geen idee wat-ie kost, though.
Terug naar boven Ga naar beneden
April Rock
District 7
April Rock

PROFIELAantal berichten : 190
Registratiedatum : 08-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 15 jaar

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma jan 05, 2015 12:59 pm


Ik heb ook een E-reader, al doe ik er helemaal niets mee. Twee jaar geleden voor vakantie gekregen, maar toch heb ik vorig jaar zes boeken meegenomen ^^
Het is maar wat je fijn vind, mijn ouders lezen er alleen maar op :3

Terug naar boven Ga naar beneden
http://newhope.actieforum.com/forum
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma jan 05, 2015 1:30 pm

@Jay: Nice! Ik heb 'm even opgezocht. rabbit

@Cat: Mja, ik verkies ook gewone boeken boven E-readers (nouja, voor het lezen zelf maakt het niet zo veel uit natuurlijk, maar ... maar boeken. D: ), maar omdat Anja en ik dus een aantal maanden naar Schotland gaan en we geen flauw idee hebben hoeveel boeken we in die tijd gaan lezen en dus mee zouden moeten nemen, zou een e-reader op zich wel een uitkomst zijn. Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma jan 05, 2015 2:53 pm

Ik heb zelf een Sony PRS T2 ofzo, maar Sony is gestopt met het maken van e-readers, dus dat is stom. Mijn broer heeft wel onlangs een Kobo Glo gekregen, heeft ook licht (die van mij niet) en heeft naar mijn weten iets van 120 euro gekost Smile Kobo schijnt ook een goed merk te zijn. Zowel Sony als Kobo hebben trouwens e-ink-schermen, wat ik erg fijn vind lezen, en inmiddels zie ik het nut van een verlicht scherm ook wel in Smile Maar je moet zelf kijken wat je handig vindt. Een klein aandachtspuntje verder is welke bestandsformaten zo'n ding allemaal aan kan, want ik dacht dat Kindle van Amazon alleen Amazon-boeken kon en dat is stom. Daarentegen lijkt dat totaal geen probleem te zijn bij bijna elke e-reader op de Europese markt.

Terug naar boven Ga naar beneden
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma jan 05, 2015 6:31 pm

Ik heb liever ook gewone boeken. Moeders heeft een e-reader, maar zelf heb ik het nog niet echt gebruikt om echt een boek te lezen. Alleen even om te kijken wat ik er van vond en toen vond ik het niets Razz Kan nu natuurlijk veranderd zijn.

En the Hobbit, ja ik heb het boek gelezen, maar ik kon er slecht doorheen komen ._. Ik heb moeite moeten doen om het uit te lezen. Niet zozeer vanwege het verhaal, maar meer van de manier waarop het geschreven is. Het was iets te kinderlijk voor my liking. Ik had er zoveel moeite mee xD Waar het nu precies aan lag kan ik niet aanwijzen, maar de manier waarop het geschreven is heeft wel een grote invloed daarop gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
April Rock
District 7
April Rock

PROFIELAantal berichten : 190
Registratiedatum : 08-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 15 jaar

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jan 06, 2015 7:06 pm

Nike Foxglove schreef:
Ik heb zelf een Sony PRS T2 ofzo, maar Sony is gestopt met het maken van e-readers, dus dat is stom. Mijn broer heeft wel onlangs een Kobo Glo gekregen, heeft ook licht (die van mij niet) en heeft naar mijn weten iets van 120 euro gekost Smile Kobo schijnt ook een goed merk te zijn. Zowel Sony als Kobo hebben trouwens e-ink-schermen, wat ik erg fijn vind lezen, en inmiddels zie ik het nut van een verlicht scherm ook wel in Smile Maar je moet zelf kijken wat je handig vindt. Een klein aandachtspuntje verder is welke bestandsformaten zo'n ding allemaal aan kan, want ik dacht dat Kindle van Amazon alleen Amazon-boeken kon en dat is stom. Daarentegen lijkt dat totaal geen probleem te zijn bij bijna elke e-reader op de Europese markt.




Ik heb een Kobo, gewoon zo'n klein ding zonder licht of andere toevoegingen.
Hij is op zich wel fijn om te gebruiken, maar soms doet hij een beetje spastisch (bij mij gaat hij na ongeveer een week niets doen al weer leeg of geeft hij ineens een ander boek weer) maar mijn ouders lijken daar geen problemen mee te hebben... Dunno, misschien is het gewoon de Vloek van Cato X3
~Als je veel reist zijn ze wel aan te raden, want ze zijn klein en je kan ze gemakkelijk in je tas meenemen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://newhope.actieforum.com/forum
Lilith Denvar
District 7
Lilith Denvar

PROFIELAantal berichten : 61
Registratiedatum : 25-02-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: net 15 geworden

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jan 06, 2015 7:19 pm

Lang Leve het geweldige boek van Michele Jaffe::
Waanidee

It is perfection ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jan 07, 2015 9:23 pm

Anja en ik hebben het vandaag gisteren nog even gehad over de E-reader en toen kwamen we tot het besluit dat als we boeken te kort komen in Aberdeen, we gewoon extra boeken gaan kopen Thumbs Up (We reizen niet per vliegtuig, dus we hoeven niet heel erg veel rekening te houden met extra gewicht enzo. En Schotland is Engelstalig, dus we begrijpen de boeken. En voor het geld van een E-reader kunnen we heel wat boeken kopen.  :ch: )

(Maar thanks anyway voor het meedenken enzo! Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jan 07, 2015 9:26 pm

Ah, goed punt! Ik wist niet dat jullie niet gingen vliegen. Dat scheelt al heel wat Wink (En anders zou je altijd nog kunnen overwegen een paar boeken achter te laten/weg te geven :E Dat heeft een Amerikaans klasgenootje van mij gedaan in de vierde en dankzij haar leerde ik Terry Pratchett kennen :E )
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jan 20, 2015 8:37 pm

Seriously, what's wrong with me. Ik krijg vandaag een new release binnen, waar ik al bijna een jaar naar uitkijk....

AND I CAN'T BE BOTHERED TO START READING IT.
IK HEB EEN LEESDIP EN IK WIL ER VANAAAAAAAAAAAAAAAAAF Crying

*realises she's logged in on Lincoln*
*switches to Milly*
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean Webster
District 8
Dean Webster

PROFIELAantal berichten : 239
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Multifunctioneel
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jan 21, 2015 5:58 pm

IK HEB EINDELIJK DE EFFING DEATH CURE UIT EN IK VIND HET ZO'N BULLSHIT EN ER KLOPT VANALLES NIET EN HET IS RAAR en echt geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dit nog een keer te lezen. Zeker deze niet. Er zijn een paar vragen beantwoord - waarvan ik het antwoord eigenlijk al had geraden - maar ook heel erg veel niet, en dan zou ik eigenlijk die prequel moeten gaan lezen maar ik betwijfel of ik daar veel wijzer van word. Maar even zonder grappen: doe geen moeite om The Maze Runner te lezen. Het had ongelooflijk veel potentie maar is vreselijk slecht uitgevoerd. Ik ben niet vaak negatief over een boek, maar nee. Dit was echt jammer. Ik wil het nog steeds graag leuk vinden maar nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Nakoma Locklear
District 4
Nakoma Locklear

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jan 21, 2015 7:40 pm

Oh God, het is echt al een paar maanden geleden sinds ik The Death Cure uitgelezen heb, maar het stoort me nog steeds. I wanted to love that series so much, but it just all fell flat in the end, and that left such a bitter taste in my mouth that I don't think I will ever not be frustrated by it. (Note: ik heb ook de prequel (nog) niet gelezen, maar het derde boek was zo teleurstellend dat ik ook niet weet of ik die moeite wel ga nemen.)

Het eerste boek vond ik echt goed. Het was heel frustrerend om te lezen, omdat je steeds maar meer vragen hebt en het lang duurt voordat je antwoorden krijgt, maar in dat deel zijn de antwoorden, wanneer je ze dan uiteindelijk krijgt, tenminste nog grotendeels logisch en bevredigend. Deel twee vond ik een beetje meh, vooral omdat ik niet echt wist wat het nut was van sommige stukken en waar de schrijver nu juist heen wilde. En deel drie is gewoon zo teleurstellend omdat je maar blijft wachten op antwoorden die eigenlijk niet echt komen, en de weinige antwoorden die je wel krijgt, zijn, zoals Dion ook al zei, niet heel creatief en laten nog heel wat vragen onbeantwoord. Het is een beetje alsof de schrijver een geweldig idee had met The Maze Runner en het verhaal van het eerste boek, wanneer ze in het doolhof zitten, maar het hele achtergrondverhaal en daarmee ook de volgende twee delen niet goed heeft uitgewerkt en het aan het einde gewoon opgegeven heeft. It's very annoying.

Anyway. Wat ik daarmee dus wilde zeggen is dat ik het volledig met Dion eens ben. :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jan 21, 2015 8:20 pm

Door jullie word ik nu juist nieuwsgierig om die serie te gaan lezen, haha xD


Inmiddels heb ik de Hobbit al weer bijna uit. En ik weet niet goed wat ik ermee aan moet op GoodReads, omdat je een boek maar één keer kunt opgeven als gelezen voor je boekencount per jaar... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jan 21, 2015 8:34 pm

Ik vind het wel heel verfrissend om eens negatieve reviews te horen :E Ik kijk veel booktube op youtube, maar daar is alles altijd FAAAAAAANTASTISCH en een MUST READ RIGHT NOOOOOOOOW of je hoort er geen fuck van en dan is het altijd maar de vraag; Ligt dit boek nog ergens op de boekenstapel van meer dan 200 boeken die deze persoon nog moet lezen, of hebben ze het gelezen en vonden ze het niks? :E
Like, ik heb wel wat boeken aangeschaft door booktube en sommigen waren inderdaad epic (Ik noem een Lunar Chronicles) en sommigen waren wel okay, maar niet like OMFG MUST READ BEST BOOK EVEEEEEER (Ik noem een Fangirl. Fangirl is best leuk btw, maar that chick has some serious social anxiety and it's treated as "nerdy" T___T). Anyway, the maze runner kan dus van mijn misschien-ooit-nog-lezen-lijst af :E

Ooooh en ik heb mijn nieuwe boek (Leeuwentemmer van Camilla Läckberg btw) uit en het was epic. Ik ben gisteren toen ik naar bed ging begonnen en zoals verwacht kon ik m niet neerleggen xD Het was dat ik bijna in slaap viel, anders was het in één ruk doorlezen geweest. I loved it. Ik ben trouwens nog steeds kwaad over het feit dat ze de cover oranje hebben gemaakt. For fuck's sake. De rest van de serie gaat al alle kanten op qua hoogte en spine colors, maar ze hebben iig allemaal een beetje een zwart-blauwish thema en deze is ORANJE. T_______T [/houernumaaroveropFem]

*aait Anja* Dat vind ik ook zo irritant aan Goodreads =( Like, rereads is OOK lezen. En dat betekent niet dat ik hem dan vorig jaar niet heb gelezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean Webster
District 8
Dean Webster

PROFIELAantal berichten : 239
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Multifunctioneel
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do jan 22, 2015 1:01 am

Als je de datum op goodreads verandert van de eerdere "read" naar nu, werkt het geloof ik wel. Dat deed -ie bij HP7 tenminste.

Heeft er misschien iemand Who Fears Death van Nnedi Okorafor (not sure, ik check 't zo even) gelezen? Ik heb 'm ooit bij een blind date bookding gekocht maar hij lijkt me heel erg heftig en ik weet niet of het 't waard is, want de review op Goodreads zijn niet echt heel positief. En als het echt volstaat met triggers ga ik het ook niet doen maar dat weet ik dus niet zeker. En ik zit op m'n phone dus ik kan ook niet even de achterkant overtypen. Dus, iemand een idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do jan 22, 2015 1:43 pm

Oh.. echt? Dat ga ik dan even proberen. Maar nu ik naar de pagina van het boek zit te kijken, zie ik dat er ook mensen zijn (ja, jij Nana, en jij Anita) die het boek twee keer een review hebben gegeven. Dus... als ik een andere editie zoek, kan het wel? That would be nice :3

Ik moet trouwens toch een andere editie zoeken, want de vorige keer had ik hem in het Engels gelezen  Innocent

Who Fears Death ken ik niet. Het klinkt niet als een heel leuk boek om te lezen, als ik de omschrijving op GoodReads lees  Shocked Wat is een blind date bookding trouwens? Is dat zoiets als bij the ABC dat je een ingepakt boek kunt kopen waarop drie woorden staan die je een hint geven waar het boek over gaat?


Edit: just leaving this here :f: (it's called: Read Me)

Books! - Pagina 15 Read_me_by_CookiemagiK
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do jan 22, 2015 4:05 pm

Hahaha, die emoticon is awesome.

En je kunt inderdaad verschillende edities van een boek aparte reviews geven. HP1 heb ik volgens mij vier edities van (Nederlands, Engels met twee verschillende kaften en Frans). Overigens kun je ook gewoon bij dezelfde editie de start- en einddatum van lezen aanpassen, dan wordt ie gewoon meegeteld voor je challenge dit jaar. Ik weet dan alleen niet of ie bij oudere challenges verwijderd wordt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean Webster
District 8
Dean Webster

PROFIELAantal berichten : 239
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Multifunctioneel
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do jan 22, 2015 4:14 pm

@Anja, precies dat, toevallig heb ik 'm ook daar gekocht. Ik ben een sucker voor post-apo en zeker als het eens niet in Amerika afspeelt, maar this might be too much. Also, die emoticon is briljant.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Books! - Pagina 15 Empty
Onderwerp: Re: Books! |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 19 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-