|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr feb 21, 2014 2:45 pm | |
| - Janaea Spurling schreef:
En ik had gister een helder moment. Als in... Ik ga naar Japan. Japan is het land van Pokémon. Er zijn daar winkels (aka Pokémon Centers) waar je pokéstuff kan kopen! No, seriously. Ik ging kijken waar die dingen zitten. Zit er dus echt eentje in het stadsdeel van Fukuoka waar wij gaan verblijven. For who wanna see a poké-heaven: https://youtu.be/HxQl_wX9vqY
Echt, ik zou die hele winkel leegkopen. Bijna. (Haha, ik hoef geen Charizard-polo of whatever xd) Maar dat je daar nu pas aan denk. Het was serieus één van de eerste dingen waar ík aan dacht toen ik hoorde dat je naar Japan ging? X'D |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr feb 21, 2014 2:53 pm | |
| Haha ik dacht eerder aan het feit dat Japan de oorsprong is van Anime haha XD Maar omg Soot, neem je wat voor me mee? Like, de hele winkel? <3
Zoooo, dag drie voor Hugo, en hij heeft een sponsoring! =D |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr feb 21, 2014 7:49 pm | |
| Soot, neem je mij gewoon mee? :3 En ik zat ook al dat iedereen op vakantie gaat.. Ik ben geloof ik al drie jaar het land niet meer uitgeweest.
En alvast gefeliciteerd Maxime! Ik ben superslecht in verjaardagen herinneren, dus ik doe het nu even! Ik heb tot nu toe (ik moet nog een 40 minuten) geen problemen gehad met de trein whatsoever. Can we get an applause? Just sloooow clap it out. |
|
| |
Sage Malone District 3
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr feb 21, 2014 8:39 pm | |
| Ik wil ook op vakantieeee! Naar een warm land. Omg. Dreams. Sparen. Hm. Ik dacht als eerste aan de sushiiii! |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr feb 21, 2014 8:48 pm | |
| Alvast gefeliciteerd Maxime @ Dion: WAUW! :O Op een dag heb ik geen rants meer bij te lezen op Twitter :O @ Li: Awesome post! Hugo heeft nog twee zusjes en een broertje though Avery, Clarisse en Tommy. Op een of andere manier denk ik steeds dat Clarisse Camille heet, maar dat is helemaal niet zo xD |
|
| |
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr feb 21, 2014 8:56 pm | |
| Dankjulliewel De film was echt super en hetbroodje daarna was echt lekker. Ik mocht daarna nog een bolletje ijs eten |
|
| |
Andrew Wilson Burgemeester District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 23-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo feb 23, 2014 2:04 pm | |
| Mag je hier btw in je IC-post een postsheet gebruiken..? |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo feb 23, 2014 2:11 pm | |
| Ja hoor, dat mag. Als hij maar niet storend is (vloekend met de skin, de skin uitrekken, onleesbaarheid, dat soort dingen). |
|
| |
Andrew Wilson Burgemeester District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 23-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo feb 23, 2014 2:19 pm | |
| |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo feb 23, 2014 2:26 pm | |
| @Femm: Glad you like it! Haha oeps! Ik heb het aangepast en de rest van het grut er ook aan toegevoegd en ik heb ook meteen Lana haar leeftijd in mijn post aangepastXD |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo feb 23, 2014 2:38 pm | |
| jeej ik ben blij !!!! sorry |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo feb 23, 2014 4:54 pm | |
| Je hoeft echt geen sorry te zeggen, omdat je blij bent hoor haha |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo feb 23, 2014 6:07 pm | |
| haha dat is waar
hoe gaat het met jullie? |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo feb 23, 2014 7:15 pm | |
| Ik ben heel druk bezig met mijn afstudeeropzet en ik kom nog niet echt in 'the flow'. Ik blijf een beetje hangen bij de logische vragen en herhalingen van wat ik eerder heb gezegd. Verder gaat het prima :E |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo feb 23, 2014 8:36 pm | |
| oke
ik ben blij dat het voor de rest goed gaat |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma feb 24, 2014 11:56 am | |
| Ik ben belachelijk druk met... alles (lees: ik ben belachelijk druk en gestresst, omdat ik het plan-en-ik-houd-me-eraanvermogen van een driejarige heb). Stiekem ben ik heel erg blij dat mijn contract bij postNL nu is afgelopen, want weekenden gingen echt te snel voorbij om daadwerkelijk te rusten én iets te doen (yes, I fail, I know). En nu werkt alles toe naar de tentamens eind maart en dan ga ik gewoon al weg. Het is echt heel creepy. @Pokémoncenterreactions: Echt geen idee waarom ik er niet eerder aan dacht, maar dat het ook echt gewoon in het stadsdeel is waar wij zitten is super awesome. Ik ga echt een zwaar bedrag opzij zetten alleen voor daar, want ze hebben er stiekem echt heel veel coole dingen. En natuurlijk zal ik kijken of ik iets mee kan nemen (ik vrees wel dat het meer wordt 'koop, stop in doos en stuur het naar huis', want ik denk niet dat mijn koffer anders nog leeft. xD). Ik hoop dat het niet zo duur is allemaal... <3 En kom maar hier, Dion <3 Gezellig mee naar Japan |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma feb 24, 2014 12:42 pm | |
| Ze noemden prijzen in het filmpje? Zoveel yen (800-2000, afhankelijk van de grootte, ofc.) voor een knuffeltje. En dat heb ik natuurlijk even opgezocht, en dat is ongeveer tussen de 5 en 14 euro. Wat ik eigenlijk best goedkoop vind... Als je hier voor een tientje een knuffel wilt kopen krijg je van die dingen die nog geen tien centimeter hoog zijn. x'd
Anyway, Anja en ik wilden een meet eisen voordat je weggaat, maar dat gaat niet lukken vrees ik D: |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma feb 24, 2014 1:22 pm | |
| Stiekem wil ik ook een meet eisen. Want... want... anders moet ik jullie nog langer missen. Maar inderdaad, de prijzen van de knuffeltjes vielen mij ook heel erg mee. Je betaalt hier al zo snel 10 euro voor een klein knuffeltje zonder dat het specifiek van iets is. De rest van de prijzen heb ik niet gezien though. Die sleutelhangers vond ik stiekem ook heel schattig namelijk. En de telefoonhoesjes, enzo, maar die waren mainly iphone 5... ;__; |
|
| |
Brendan Mirakovic Burgemeester District 1
PROFIELAantal berichten : 121 Registratiedatum : 26-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma feb 24, 2014 5:30 pm | |
| Hooow shit! Hugo leeft nog... |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma feb 24, 2014 6:12 pm | |
| Uhuh Vind ik leuk! Guys, ik zit serieus al de hele dag achter mijn laptop om mijn huiswerk te maken en ik heb echt like een zin afgemaakt. I fail. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma feb 24, 2014 6:32 pm | |
| Ghehe yush Hugo leeft nog! Daar doe ik mijn best voor!
Woesh, ik heb de sleutels voor mijn nieuwe kamer, dus ik ga vanavond schilderen :3 |
|
| |
Mark Mocca Capitool
PROFIELAantal berichten : 379 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma feb 24, 2014 8:23 pm | |
| Nog 3 en een half uurtjes... DAN BEN IK EINDELIJK EEN *ahum* MAN *AHUM!* Het voelt zo onwerkelijk om te zeggen dat ik dan volwassen ben :3 |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma feb 24, 2014 9:01 pm | |
| alvast gefeliciteerd !!!! |
|
| |
Mark Mocca Capitool
PROFIELAantal berichten : 379 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di feb 25, 2014 12:11 am | |