◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 14, 2014 10:00 pm
Nou, dan weet je wat je te doen staat, Fem
@Emma: kun je mij wat van jouw inspiratie geven? Ik heb de hele dag met een word-document open gezeten, maar elke keer wordt ik weer afgeleid, waardoor ik maar drie regels getypt hebt of zo... XD
@Noa: Op naar de tien! En dan de vijftig! En dan is het tijd om hem in het echt in Londen te gaan zien of al eerder, natuurlijk.
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Dictrictbewoner. Leeftijd: 17
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 14, 2014 10:31 pm
@Anja, de 10th staat al klaar voor morgenvroeg :'DDD Haha, ja ik zorg er wel voor dat ik zo snel mogelijk ga hehe >D
@Soot, Haha :'D *bows* Ik ben echt blij dat jullie er toen over begonnen, anders was ik er nooit mee begonnen. xd En dan wist ik niet dat Ramin zelfs nog maar bestond D: <33
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 15, 2014 9:49 am
Ohwow, ik heb echt een briljant idee voor een nieuw karakter, maar drie karakters was eiiigenlijk al iets te veel van het goede.. Plus ik moet nog posts maken met Vixen. Nouja, opzich is drie karakters wel te handelen en ben ik gewoon te vergeetachtig om om te loggen en even een post te maken, maar toch. What do I doooo.
En Soot, ik denk dat ik het wel een keer wist maar daarna ben vergeten, en daarna ben ik er dus opnieuw achter gekomen. Altijd handig.
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 15, 2014 9:58 am
Maar je hebt nu feitelijk gezien nog maar twee karakters....... tenzij je met Caleb heel veel afterlife posts gaat maken
@Noa: En dat wordt dus naar Amerika om Ramin als Valjean te zien? (hij is echt idioot goed als Valjean, net zo goed als Alfie Boe imo, maar de Broadway show lijkt me op een of andere manier wel minder mooi dan die in Londen XD)
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Dictrictbewoner. Leeftijd: 17
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 15, 2014 10:58 am
Omg, the 10th is ook zo goed omg omg omg omg. <3333 Maar nogsteeds vind ik de 25th de beste omdat.. Omdat Ramin *_*
@Anja, Mmhh, dat lijkt me wel een leuk idee :'D Nahhw, Ramin kan alles goed omg.Hehe :'D Ik ga kijken of ik op yt een stukje van hem Valjean kan vinden dan ^_^
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Fabrieksarbeider Leeftijd: 18
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 15, 2014 12:50 pm
@Noa thanks nog :x *hele late reactie maar was alle nieuwe posts in het kletstopic aan het teruglezen*
@Atjes: jullie animatie is echt supervet! Ik vind het echt knap dat jullie zo'n heel ding in elkaar kunnen zetten en het ziet er echt professioneel uit enzo
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: President Leeftijd: 35 jaar
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 15, 2014 12:59 pm
Sage Malone schreef:
@Atjes: jullie animatie is echt supervet! Ik vind het echt knap dat jullie zo'n heel ding in elkaar kunnen zetten en het ziet er echt professioneel uit enzo
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Pyromaan Leeftijd: 15 jaar
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 15, 2014 1:35 pm
Citaat :
Dan werden ze hier allemaal groot en sterk en als ze zouden samenwerken met de Tributen die – helaas – nog zouden volgen, dan konden ze over een paar jaar met z’n allen in het Capitool gaan spoken. Dat was een opstand die President Peak waarschijnlijk niet snel zou verwachten!
+1 voor deze opmerking in je post Soot XD
Edit:
Citaat :
Als dit niet lukt omdat Vixen in een relatief dood district is beland,
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 16, 2014 8:42 am
Ik wil ook niet naar drie, ik ben bang =(
Also, ik weet dat ik gezegd had dat ik Jeugddorp wilde gebruiken om weer een normaal ritme te krijgen, maar daarmee bedoelde ik like rond elf/middernachtish naar bed gaan en ergens tussen zeven en acht weer op. Wat ik daarmee niet bedoelde, mijn beste biologische klok, is om kwart voor een naar bed gaan en om 6:30 klaar wakker zijn.