|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cody Rodcill District 8
PROFIELAantal berichten : 14 Registratiedatum : 22-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 8:52 pm | |
| Nog de geschiedenis en dan is Cody af, weet enkel niet in welk district ik heb wil zetten .-.
*Zag ondertussen iets van Sparklez voorbij komen* Dat was echt zo dom #Jordansbuttdidit xD |
|
| |
Andrew Wilson Burgemeester District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 23-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 9:12 pm | |
| - Cody Rodcill schreef:
- Nog de geschiedenis en dan is Cody af, weet enkel niet in welk district ik heb wil zetten .-.
*Zag ondertussen iets van Sparklez voorbij komen* Dat was echt zo dom #Jordansbuttdidit xD Ohhh, you watch Sparklez? ;DDD |
|
| |
Cody Rodcill District 8
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 9:35 pm | |
| Jups, heb het sinds kort ontdekt en hij is echt grappig (en schattig)~ Als ik kan en zin heb dan kijk ik ook zijn live-stream x3
Ugh, als Cody ooit sterft dan ga ik hem echt zo zwaar missen D: |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 9:38 pm | |
| Jij bent absoluuuut cool :'3 Ik heb een gehandtekent T-shirt van hem :'3 *still so proud* Hehe, ik kijk heel vaak maar soms loopt hij heel hard uit en dan kan ik niet en ben ik sad :c
&I like Dylan O'Brien. Hij doet mee in de Maze Runner, niet waar? :3 Ik en mijn zus gaan die binnekort kijken en ze draaide door bij Dylan in de trailer xd |
|
| |
Cody Rodcill District 8
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 9:43 pm | |
| Lfeoizoihvoze, ME WANTS D: Ik denk dat ik die T-shirt eens stiekem ga komen stelen~
Dat kan zijn, ik ken hem vooral van Teen Wolf. Had wel een plaatje van hem zien tegenkomen van Maze Runner toen ik plaatjes zocht. *gaat trailer eens opzoeken .-.* |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 9:45 pm | |
| NOO. da's niet mogelijk :'D Hij ligt 24/24 naast me zodat ik het kan knuffelen als ik me alleen voel... Ja ik heb een probleem okee. xd
Haha, ja mijn zus ook, hij is haar favoriete karakter in de serie :'3 &de trailer is wel goed :'3 Ik weet niet of de film al uit is, tho... De trailer staat er al ff dus misschien :'3 |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 9:59 pm | |
| Omg A'tjes wat hebben jullie een awesome trailer gemaakt! =D |
|
| |
Gavin Evans
PROFIELAantal berichten : 4 Registratiedatum : 21-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 10:22 pm | |
| Mijn uitstelgedrag bij dit setje was zo groot x'D |
|
| |
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 10:41 pm | |
| Hehe :'3 But I like it c: |
|
| |
Esmae Gardner District 4
PROFIELAantal berichten : 84 Registratiedatum : 15-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 11:11 pm | |
| HOI NIEUWE MENSJES Voel je vooral allemaal welkom en heb veel plezier ^^ En yay voor een nieuw iemand in District 8! Daar kunnen we zeker karakters gebruiken. ^^ |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 11:16 pm | |
| WEEEEEEEEEEELKOM NIEUWE MENSEN |
|
| |
Brendan Mirakovic Burgemeester District 1
PROFIELAantal berichten : 121 Registratiedatum : 26-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 11:39 pm | |
| waauw. Zo veel nieuwe karakters :O Welkom |
|
| |
Cody Rodcill District 8
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 11:42 pm | |
| Andrew Het lukt me wel, ik gebruik awesome assassin moves en zo steel ik die T-shirt~ Hoe ben je er eigenlijk aan gekomen? c: & Stiles is een geweldig personage in TW, maar er zijn zoveel geweldige chars al blijft de beste toch Cupcake/coach x3
Soot haha, ik was eerst van plan om voor district 3 te gaan maar aangezien die al wel wat mensjes had dacht ik maar voor een andere te gaan ^_^
Moet eigenlijk wel eens een topicje maken met Cody |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 22, 2014 11:49 pm | |
| Lol, ik las even een paar pagina's terug, want ik liep achter, en toen ging het over District 3. Waarom vergeet iedereen Vixen steeds?XD Die woont daar ook nog, in de riolen. Maar die is ook niet helemaal 100 en wat er met Toby en Aron gebeurd als die eenmaal met Flaire in contact zijn... tja wie weet *gnagna*
Also, welkom nieuwe mensen! Wanneer komen er eens jongens naar District 1 D: |
|
| |
Esmae Gardner District 4
PROFIELAantal berichten : 84 Registratiedatum : 15-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 12:30 am | |
| @Lisa: Haha... Awesome! Als je topic een vrouwtje van eind zestig kan gebruiken, dan kom ik misschien wel langs ^^ De mensen die ronddwalen in District 8 zijn er misschien niet veel (vooral niet in de tienerleeftijd), maar ze zijn in ieder geval wel actievig Dus dat moet goedkomen! :3 @Li: Ja, maar Vixen is lief ( ). Nah, ik zou Vixen niet durven vergeten. De combinatie van een groot deel van de karakters daar maakt het echter eng. Teehee. |
|
| |
Vixen Noxaura District 3
PROFIELAantal berichten : 71 Registratiedatum : 05-11-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 1:05 am | |
| Ik zat me ook af te vragen waarom iedereen Vixen vergeet. Ze loopt vrij rond en is in die zin aanzienlijk gevaarlijker dan Flaire. Maar ik heb nog niet echt veel met haar kunnen posten en Li is wel actief. Misschien ligt het daar aan. En yay voor alle nieuwe mensjes! Vooral die naar 8 gaan, want met Dean lukt het ook niet zo om aan posts te komen. Daar moet ik echt eens wat aan doen. |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 6:26 am | |
| @Lisa, You can call me Noa :3 Maar ik heb ook coole assassin moves en vecht :'3 &Besteld. Op zijn twitch acc staat een link naar zijn merch enz :3 Ik ga ook nog zijn lunchbox bestelen ^_^
I didn't forget Vixen. ;o Maar om eerlijk te zijn heb ik nog niet veel van haar gelezen *gaat stiekem er een lezen nu* |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 7:30 am | |
| I did not forget Vixen! Stiekem vrees ik zelfs voor het leven van Jolene, nu die in het riool is XD I'm sorry Jolee, what did I do?!edit: oh, en dankje Li! |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 7:53 am | |
| Lol, ik ben Vixen ook niet vergeten. Geen moment. Volgens mij werd Vixen ook helemaal niet vergeten, maar gewoon niet genoemd. Omdat het eerst was "Enge mensjes in District 3" (en dat zijn toch echt Vixen en Flaire), maar daarna begon iemand over Flaire, ofzo. Idk. xD |
|
| |
Lotti Kerr District 7
PROFIELAantal berichten : 17 Registratiedatum : 19-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 9:41 am | |
| Vandaag was de eerste dag dat we weer terug konden verhuizen naar Utrecht, dus wij zijn natuurlijk meteen weggevlucht van de ouders. Oke, valt best mee, want ik slaap nu weer gewoon in Leiden. En woensdag ga ik pas weer terug naar Utrecht. Maaaar, dit is m'n kamer voor dit jaar T is nog niet helemaal af, en er komt nog een klein koelkastje en waarschijnlijk een mand voor spullen. En m'n bed moet nog opgemaakt worden enzo, maar ik vraag heel mooi duur beddengoed voor m'n verjaardag van m'n opa en oma. En m'n onderlaken is kapotgescheurd tijdens de verhuizing, dus die moet ik ook nog even nieuw kopen. Maar zo ga ik met mams naar de ikea om wat leuke dingen te halen. Excusé voor de slechte instagramkwaliteit- Spoiler:
|
|
| |
Cody Rodcill District 8
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 9:56 am | |
| DionSure, Cody wilt wel een oud vrouwtje ontmoeten xD Noa Ik ga het proberen te onthouden. &...het zal mij wel lukken. Op één of andere manier .-. haha, die luchbox is echt grappig vind ik xD
Laatst aangepast door Cody Rodcill op za aug 23, 2014 1:46 pm; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 10:07 am | |
| Braaf *aait* &hehe, ikr :3
@Eef oooh, hoe gezellig :'3 |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 10:18 am | |
| @Eef: oeh, ziet er gezellig uit! |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 11:22 am | |
| Ziet er leuk uit Eef! En ik was Vixen ook niet vergeten. Ik ben heel blij dat Natalia veilig in een zit <3 *aait haar Natalia* |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 23, 2014 4:21 pm | |
| Grappig is dat: Tijdens rijles was ik altijd (die drie keer dat we het geoefend hebben) redelijk goed in fileparkeren (alsin: ik kon op gevoel de auto kwijt, netjes recht, etc.), maar ik moest net na lange tijd weer eens fileparkeren, onder het toeziend oog van twee mannen die ik niet ken, maar die mijn opa blijkbaar wel kennen, en toen ging het natuurlijk faliekant mis. Oke, ik heb niets beschadigd en het kwam ook wel een beetje omdat ik me focuste op een boom, omdat ik dacht dat die boom achter de parkeerplaats stond, maar die bleek dus op de stoep te staan. Anyway. Ik schaam me dood. xD En vorige week was ik nog zo trots op mezelf omdat ik achteruit tussen een auto en een schuur door was gereden, zonder dat ik zoiets ooit eerder had gedaan. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|