|
|
Auteur | Bericht |
---|
George Douglass District 4
PROFIELAantal berichten : 137 Registratiedatum : 30-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 07, 2014 12:45 pm | |
| Is er toevallig een Ditrict 4'er die wel een topic met George wil? |
|
| |
Mary Luther District 8
PROFIELAantal berichten : 89 Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: They said I couldn't do a job.Leeftijd: 24 Years they say.
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 07, 2014 1:06 pm | |
| @Anwan; Jep, school ;-; Rpg killer #1, zeg dat wel >< |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 07, 2014 1:22 pm | |
| - George Douglass schreef:
- Is er toevallig een Ditrict 4'er die wel een topic met George wil?
*steekt hand op* Met John Cropper? Though, ik kan alleen maar in de weekenden posten, maar als dat geen probleem is? En ja Soot, ik weet dat ik nog bij het strandtopic moet posten xd |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 07, 2014 3:40 pm | |
| - Cecilia Peak schreef:
- George Douglass schreef:
- Is er toevallig een Ditrict 4'er die wel een topic met George wil?
*steekt hand op* Met John Cropper? Though, ik kan alleen maar in de weekenden posten, maar als dat geen probleem is? En ja Soot, ik weet dat ik nog bij het strandtopic moet posten xd Klinkt goed ^.^ Ik post atm ook vooral in weekenden dus vind het wel prima ^.^ |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 07, 2014 3:43 pm | |
| Okay :3 Start jij 'm of start ik 'm of gebruiken we één van onze open topics? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 07, 2014 4:03 pm | |
| - Cecilia Peak schreef:
- Okay :3 Start jij 'm of start ik 'm of gebruiken we één van onze open topics?
Err... ik ben niet heel goed met 1e post. Dus als jij hem wil starten zou het fijn zijn. |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 07, 2014 6:04 pm | |
| @ Nita: Chrome, gok ik, ik heb er op IF ook last van Guuuys, we gaan morgenochtend alweer naar huis =( Fem sad. EDIT: Speaking of IF, ik zoek me een breuk naar een code zodat ik op HH ook aparte postcounts kan hebben voor like alltogether posts en IC posts. Puur omdat ik wil weten of daar de verhouding net zo scheef is als hier, maar ik kan het niet vinden en ik spreek zo slecht HTML |
|
| |
Vixen Noxaura District 3
PROFIELAantal berichten : 71 Registratiedatum : 05-11-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 08, 2014 1:43 am | |
| Ik moest even heeeeeel hard lachen om jouw verschil, Femmieh :p
Ik heb mijn dagtaken/binnen 24 uur uitvoeren want wie heeft een gezond slaapritme nodig- dingen gedaan! Namelijk mijn boek uitlezen en drie afleveringen Doctor Who kijken. En ondertussen heb ik ook nog nuttige dingen gedaan! Dus vanaf nu mag ik weer posten. |
|
| |
Brian Cornwall District 6
PROFIELAantal berichten : 76 Registratiedatum : 01-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 09, 2014 9:44 am | |
| Sorry voor mijn ongelofelijk afwezigheid. Er zijn wat dingen gebeurd die me nogal hebben geraakt, waardoor ik me voor 100% op studeren focus om m'n hoofd leeg te krijgen.
Er was een meisje dat ik al een hele tijd zag. Het was altijd echt heel leuk, en ook al hadden we geen relatie, we waren echt wel wat voor elkaar. Ik ben nooit met anderen gegaan, omdat zij de enige was met wie ik wilde zijn. En ik dacht dat zij ook zo was. Maar ik ben er vorige week achter gekomen dat zij al die tijd ook al een andere jongen ziet. En ook al weet ik wel dat ik niet niks voor haar ben, ik ben onwijs gekwetst. Het was vast naïef om te denken dat zij zich, naast mij, niet single gedroeg. Want waarom zouden we anders niet echt in een relatie zitten? Ik vond haar écht leuk, en ik heb haar echt gelukkig geprobeerd te maken. En dat was ze ook altijd! Maar zij had toch de behoefte om nog bij een andere jongen te zijn, en ik ben er kapot van. Gelukkig zijn er heel veel lieve mensen om me heen die me afleiden, en ik focus me compleet op studeren. Het gaat al beter met me, en ik kom er ook wel overheen. Maar nu is het gewoon nog zuur. |
|
| |
Elena Blythe Capitool
PROFIELAantal berichten : 14 Registratiedatum : 27-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 09, 2014 11:06 am | |
| Aaaawh dat is zo naar, sterkte!! Het komt wel goed en er zijn genoeg andere leuke meiden die wel helemaal voor jou willen gaan! Je moet ook maar zo denken dat het het niet waard is als ze nu al zo is dat ze andere jongens ziet terwijl ze jou zag. Niet dat dit alles je pijn zo snel verzacht, dat heeft gewoon tijd nodig. Studeer ze en doe genoeg leuke dingen met vrienden! ;-) |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 09, 2014 11:21 am | |
| Dat is rot.... Ik hoop voor je dat je er snel overheen komt! |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 09, 2014 1:33 pm | |
| Aw Tim, wat rot voor je! *hug* Veel sterkte! |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 09, 2014 7:59 pm | |
| |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 09, 2014 8:11 pm | |
| *aait* Hopelijk plan ik dit weekend beter in dan afgelopen weekend. Ik faal nu alweer enigszins qua planning. xD |
|
| |
April Rock District 7
PROFIELAantal berichten : 190 Registratiedatum : 08-05-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 09, 2014 8:27 pm | |
| Ahw Tim, wij zijn er ook voor je! Tsss, school zegt dat er maar een paar toetsen meetellen als PTA. En vervolgens iedere toets voor (keuze)vakken mee laten tellen X3 |
|
| |
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 09, 2014 8:38 pm | |
| Ahhw Tim :ooo *plethug* |
|
| |
Brian Cornwall District 6
PROFIELAantal berichten : 76 Registratiedatum : 01-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 10, 2014 11:11 am | |
| |
|
| |
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do sep 11, 2014 2:12 pm | |
| ^Sterkte Tim!
Ugh. Ik ben zo afschuwelijk inspidood terwijl ik wel wil posten. Ik ben al vijf dagen bezig met een post voor Dean.. Maar ik wil heel veel tegelijk doen. Ik zit nu een body harness in elkaar te naaien en ik besloot daar midden in deze zin ook mee verder te gaan. Ik wil films kijken en boeken lezen en ik heb zo veel tijd dat ik niet weer waar ik moet beginnen. En ik verveel me kapot, want iedereen is weer naar school en ik heb vanaf oktober pas weer werk.. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do sep 11, 2014 9:17 pm | |
| *hugt Dion* Zullen we samen de hele dag skypen en nutteloos/werkloos zijn? :E *weet ook niet wat ze met haar tijd aan moet*
*wordt lichtelijk getikt van het gepush van haar ouders dat ze moet solliciteren* DAT WEET IK NAMELIJK ZELF OOK WEL.
|
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 12, 2014 9:22 pm | |
| Nahw, je mag toch best even een wat langere vakantie nemen nadat je zo goed bent afgestudeerd? En jay, weekend! Morgen weer posten en zo ^^ Al heb ik eigenlijk superveel zin om verhalen te bedenken en te storyboarden en te tekenen en zo XD |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 12, 2014 10:19 pm | |
| WEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
xD Yeah, dat vind ik ook, maar de pedagogiek loopt toch wel aardig op schooljaren, dus het is een beetje like nu of pas volgend jaar weer enigszins leuke vacatures tegenkomen. Ik heb vandaag wel weer een sollicitatie de deur uit gedaan though ^^ |
|
| |
Lincoln Wells District 1
PROFIELAantal berichten : 100 Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 13, 2014 5:17 pm | |
| Het begint hier een beetje uitgestorven te raken |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 13, 2014 5:30 pm | |
| Hmm... mja... ik vind het nog wel meevallen vergeleken met sommige momenten vorig jaar. XD Waarschijnlijk wordt het weer wat drukker als de datum van de boete bekend wordt. Viel me bij de vorige Spelen in ieder geval heel erg op dat er qua activiteit pieken waren op de momenten dat er belangrijke gebeurtenissen waren, zoals bijvoorbeeld dat er een tribuut doodging of zo *gaat weer verder met haar posts* |
|
| |
Lincoln Wells District 1
PROFIELAantal berichten : 100 Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 13, 2014 6:55 pm | |
| Dan kan ik maar één ding zeggen: MAAK DIE DATUM BEKEND! Oh, en intussen voel ik me weer helemaal goed enzo. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 13, 2014 9:07 pm | |
| YAY! Also, pieken en dalen in activiteit zijn altijd wel een ding, zeg maar :E Meestal is het rond de vakanties iets drukker en rond tentamenweken juist wat minder druk. Het lijkt net alsof we levens hebben, buiten de RPG om :E |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|