Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Kletstopic - Pagina 19 Empty
Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 13, 2014 11:00 pm

Er zijn altijd pieken en dalen op fora. Pieken bij het starten van vakanties en dalen bij het starten van school en stage. Ik heb bijvoorbeeld nu twee weken stage achter de rug en ben daarom amper tot niet online geweest. Ik heb er net een post uit weten te krijgen, wat ik echt heel wat vind, want ik kon me de gehele tijd al niet toe zetten iets te typen. Keek steeds wel op het forum, maar als ik dan een topic had geopend staarde ik naar de post en ging ik weer weg.

@Tim: Fijn dat je je weer wat beter voelt ^^ Ik zal mijn best doen morgen bij ons topic te posten ^^ Zo niet, dan hoop ik zo snel mogelijk te posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Burgemeester

Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 14, 2014 12:56 am

Ik heb er nu dan één week op zitten, maar ik moet echt nog heel zwaar een ritme vinden en natuurlijk ook allemaal dingen doen, plus dat ik probeer een actiever lid te zijn van mijn dansgroep, ondanks dat ik maar naar één van de drie trainingen ga in de week. Je zou inderdaad bijna geloven dat we levens hebben. Ik weiger dat stiekem te geloven.

Ik heb wel heel erg veel zin om te posten, though. Dus ik zal binnenkort een poging doen om ergens te posten waar ik kan... en ik verheug me stiekem wel op het volbrengen van mn die-opdracht. Ik vind hem best wel tof. Geen idee wat ik er mee ga doen nog, maar ik hoop echt dat het iets leuks wordt! ^^
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 15, 2014 10:22 am

Levens. Oh nee. (Mijn leven is me ook al aan het besluipen, ongemerkt).

En ik voel me kut :C Ik wil naar huis, maar dat kan nog niet.
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 15, 2014 6:00 pm

Nike Foxglove schreef:

En ik voel me kut :C Ik wil naar huis, maar dat kan nog niet.

Awww Hug Ik hoop dat je je kut voelt om niks, en dat er niet iets vervelends in je leven is gekomen ofzo?

Also, vandaag een kort gesprek gehad over de minor van volgend jaar... en ik word er echt zó moe van dat docenten altijd maar denken dat Anja en ik 1) niks zonder elkaar kunnen en 2) het raar lijken te vinden dat we onze minor in hetzelfde land willen gaan doen. Seriously, wij kunnen er ook niets aan doen dat onze stageplekken maar 3 kilometer van elkaar verwijderd zijn. Het is niet alsof we onze plekken daarop uitgezocht hebben ofzo. Rolling Eyes (Sterker nog, we hadden weinig te kiezen dankzij het lage stageaanbod van de creatieve sector) En heck, natuurlijk gaan we met z'n tweeën naar het buitenland. We zijn nou niet bepaald sociaal vaardig, dus als het niks wordt met het leggen van contacten in het buitenland, hebben we in ieder geval elkaar nog? Also, stop judging us. Please. Het is ons leven. Hahaha NO

(Het "grappige" is dat onze studiegenoten/ex-klasgenoten wél volledig respect hebben voor onze keuzes en helemaal geen irritante vragen stellen.)
http://www.hongerspelenrpg.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 15, 2014 6:22 pm

Nah, het is meer dat ik verrassend veel last had van mijn maandelijkse kwaaltje, zeg maar (normaal nooit zoveel buikkrampen), of daar leek het tenminste op, maar inmiddels moet ik erkennen dat ik gewoon ziek ben. Dus ik lig inmiddels in bed en ga zo The Sound of Music kijken.

Also: welk land gaan jullie heen? Very Happy (IS IT A FUN PLACE? CAN I COME AND VISIT?)
En ik snap dat dat heel irritant wordt Razz Ik vind het altijd wel grappig, dat jullie zulke op elkaar aansluitende interesses hebben dat jullie, of jullie het nou willen of niet, telkens weer bij elkaar terecht lijken te komen. Maar het wordt inderdaad vervelend als mensen dat interpreteren als: 'Ze doen nooit iets zonder elkaar'.
(Plus, minor in hetzelfde land is ook gewoon supergezellig natuurlijk Very Happy Maar ik denk dat jullie sociaal vaardig genoeg zijn om in je eentje te gaan, hoor! Als je namelijk eenmaal in een groep van internationale studenten zit, is iedereen van: 'PLEASE BE MY FRIEND, I AM LONELY, I KNOW NO ONE!' dus zulke problemen lossen zich vrij automatisch op...)
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 15, 2014 6:32 pm

Haha, well, ik vind het zelf ook niet vervelend dat Anja en ik onbedoeld steeds bij elkaar terecht komen. Wij zijn zelf meer van: "Ik kies wat ik wil en dan zie ik wel waar het schip strand" en meestal stranden onze schepen dus op dezelfde plek. Maar sommige docenten vinden dus dat we onze schepen dus moeten bijsturen zodat we niet meer op dezelfde plek uitkomen, maar dat vind ik onzin. Razz

En... dat we weten het nog niet. We willen eigenlijk naar Zweden, maar Zweden heeft geen banden met onze school, waardoor het iets ingewikkelder wordt om daar heen te gaan. De docent die over de buitenlandse minors gaat zei dat het grootste nadeel was dat je dan twee keer studiegeld moet betalen: én voor het Saxion, én voor die buitenlandse school. Maar ik zie net dat studeren in Scandinavische landen gratis is, dus dat is geen probleem meer zegmaar. Maar dan moeten we wel goed gaan zoeken wat voor studies ze in Zweden hebben (we willen 2D/3D en/of Stop-motion animatie doen), en dat vind ik vrij lastig. Het is zegmaar: waar begin je met zoeken? xD
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 15, 2014 6:37 pm

Zweden <3333 Belangrijk is dan wel dat je even checkt of dat gratis studeren ook voor internationale studenten geldt (maar als dat zo is, dan ga ik dat misschien ook wel doen na mijn studie hier... Very Happy)
En dan... googelen op 'animation course Sweden' of zoiets en kijken welke scholen het aanbieden?
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 15, 2014 6:41 pm

Ja, het gold ook voor internationale studenten. Razz Daar had ik zelf nog helemaal niet bij stilgestaan, maar ik kwam het hier tegen: http://www.wilweg.nl/landen/zweden
Ik kan alleen geen creatieve minoren vinden in Zweden... Hier zouden alle minoren moeten staan: http://studyinsweden.se/programmes/ Maar daar staan dus eigenlijk geen kunstzinnige minoren bij. silent Het is wel een lekker overzichtelijke site trouwens... Ik wou dat die van Noorwegen net zo overzichtelijk was. xD

Edit: ho... wacht... Dit zijn allemaal 2 jarige studies (masters I suppose), die ik tegenkom op die Zweedse site... *gaat maar even verder zoeken*
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Burgemeester

Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 15, 2014 6:53 pm

*aait A'tjes* Ik vind het juist awesome dat jullie zo geïnteresseerd zijn in dezelfde dingen en het is niet alsof jullie als een siamese tweeling aan elkaar vast zitten geplakt en niet zonder elkaar ergens kunnen zijn, of zo. Jullie zijn gewoon een epic duo which is awesome. Very Happy Waarom zou je dat in godsnaam bijsturen? XD

En dat is inderdaad eigenlijk best wel tof inderdaad. Scandinavië is nice. Ik ging net alleen heel subtiel even kijken voor Finland (as I like Finland vewwy much) en dat lijkt op het moment nog gratis voor iedereen voor zover ik las, ondanks dat het wel eens ter sprake is gekomen om toch een fee in te stellen. (ze zetten er nu ook bij van... let wel op dat het niet helemaal gratis is! Je moet namelijk wel zelf je levensonderhoud betalen... well... Dat leek me logisch... and if that's all? XDD)

En lol... succes met zoeken en kiezen Very Happy
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep:
Leeftijd: 17

Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 15, 2014 8:49 pm

Pff, teachers. *knuffelt de A'tjes*
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 15, 2014 9:15 pm

Thanks beide Hug

Mayme MacNiall schreef:

(ze zetten er nu ook bij van... let wel op dat het niet helemaal gratis is! Je moet namelijk wel zelf je levensonderhoud betalen... well... Dat leek me logisch... and if that's all? XDD)

En lol... succes met zoeken en kiezen Very Happy

Lol, idd. En thanks again! We zullen het nodig hebben, want een minor zoeken in animatie blijkt moeilijker dan ik had gedacht. xD En ik word nerveus van inschrijvingsdeadlines. bounce
Lincoln Wells
District 1
Lincoln Wells

PROFIELAantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER

Onderwerp: Re: Kletstopic | ma sep 15, 2014 10:23 pm

Als je als Europese student in een ander Europees land gaat studeren, moet je even kijken of je in aanmerking komt voor een Erasmus beurs. Dat kan oplopen tot 300 euro Smile

En je niks van aantrekken dat jullie samen gaan. Is toch hartstikke leuk? Jullie zijn gewoon onwijs goede vrienden, so what? Dan boeit t niet wat die leraren daar van denken. Ik besloot vorige week, compleet zelfstandig, dat ik me aan ga melden voor een semester studeren in Leeds (Engeland). Dat zou dan gaan om volgend jaar tijdens het eerste semester (dus dit semester volgend jaar). En toen sprak ik Eef erover, en zij had precies dezelfde locatie op het oog. Dus misschien, als we allebei toegelaten worden, dan gaan we daar samen naartoe. En eerlijk gezegd dat ik dat hartstikke leuk vinden! En dan maakt het me ook niks uit dat het lijkt alsof we al jaren niet zonder elkaar kunnen. Helaas worden er niet zo heel veel mensen toegelaten, dus eigenlijk worden we elkaars concurrenten.
Dyson Green
District 7
Dyson Green

PROFIELAantal berichten : 189
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Begeleider
Leeftijd: 37

Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 16, 2014 8:45 pm

*steekt hoofd om de hoek*

Ghehe, oeps? ^^"

Ik heb het superdruk. Eigenlijk gewoon altijd, maar dat negeer ik soms. Maar meh ik wil gewoon leuke dingen doen en daarnaast een beetje studeren, niet andersom Sad

En A'tjes, negeer die leraren gewoon. Ze zien je alleen op school, voor een paar uur per dag. Echt niet dat zij ook maar iets weten over jullie, tssk.

*gaat weer verder met taalkunde*
Madelynn Bristow
District 7
Madelynn Bristow

PROFIELAantal berichten : 466
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Winnares HS2
Leeftijd: 19

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 17, 2014 12:13 am

CHAAAAAAAAAAAAR <3 *bespringt* *sleept naar boom* *bindt vast* Very Happy

Hopelijk heb ik na morgen enigszins tijd om weer een keer iets te posten. ^^ Morgen ga ik na college een poging doen om de dansen van mn dansgroep te leren die ik gemist heb omdat ik in Japan/hetverrenoorden zat en niet naar training ben gekomen. :E En daarna blijf ik bij een vriendin eten en wrs ook slapen. :3
Moest daarom wel braaf huiswerkjes afhebben enzo... Hoewel ik vandaag niet opschoot heb ik nu al wel bijna alles gedaan voor de hele week (wat echt serieus een primeur is, denk ik), dus als ik slim ben (Soot, wees het. alsjeblieft _ o _ ) dan werk ik nu rustig een beetje door, zodat ik op een chillere manier kan chillen in t weekend. :E

En wat is het warm ineens weer. =o
Vixen Noxaura
District 3
Vixen Noxaura

PROFIELAantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-11-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Rioolrat
Leeftijd: 14

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 17, 2014 11:08 am

Ik vind het zo knap dat jullie allemaal naar het buitenland durven! Ik vond Enschede al vreselijk en toen had ik nog de mogelijkheid om naar huis te gaan XD Al was het misschien daarom ook wel een beetje. Maar ik weet nog dat een decaan op een studie (die natuurlijk opeens alleen voor f*********** vwo'ers was, laat het eens niet zo zijn) die ik HEEL graag wilde doen zei dat ik anders maar een jaartje naar een aansluitende college university in Amerika moest. Ik scheet 'm al zeven kleuren bij dat idee joh. Nu is Amerika dan al helemaal een rotland voor m'n gevoel, maar toch. *mompelt boos over dat, als studenten niet precies aan de eisen voldoen, ze op basis van motivatie zouden moeten worden gekozen en begint een scheldkannonade over de baggere aansluitingsdingen van dit onderwijssysteem*

Also, ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me. En ik heb nergens zin in, dus dat schiet ook lekker op.
http://imetaltheworld.tumblr.com
George Douglass
District 4
George Douglass

PROFIELAantal berichten : 137
Registratiedatum : 30-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Districtbewoner
Leeftijd: 13

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 17, 2014 5:56 pm

Ik zou juist heel graag in Amerika willen studeren.

(Maar ik was ook 11 toen ik voor het eerst een maand naar Italie ging op kamp :3)
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Spelmaker

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 17, 2014 8:35 pm

Haha, Amerika lijkt me dan wel weer eng ver weg XD Maar als je er met een boot net zo snel zou kunnen komen als met het vliegtuig, dan zou ik het wel weer aantrekkelijk vinden Razz (niet dat een boot nou zoveel veiliger is dan een vliegtuig, but yeah....)

@Dion: een jaar geleden zou ik ook niet naar het buitenland hebben gedurfd, maar toen het idee er eenmaal was.... (en ik denk dat het ook wel enigszins heeft meegespeeld dat Nana in d'r eentje naar Canada durfde en dat Soot naar Japan ging en zo....)

@Char: You're aliiiiiive! Very Happy Wat doe je nu eigenlijk precies voor opleiding? (jah, íets waarbij je taalkunde hebt, maar dat kunnen nog duizend-en-een studies zijn, I guess? XD)

@Tim: Oeh, Engeland is ook tof! Wel stom dat jullie elkaar dan beconcurreren, maar tja... heb je ook nog een soort tweede optie?
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | do sep 18, 2014 9:29 am

Vliegtuig is veel chiller dan een boot, hoor (zegt degene die soms last heeft van zeeziekte... dus tja). En er kan echt vrij weinig fout gaan met vliegtuigen, maar ik neem aan dat je die statistieken wel eens hebt gezien.
En ik verkies Canada dan toch wel boven de USA xD Maar dat ben ik (en ik ben natuurlijk inmiddels een beetje beïnvloed in het voordeel van Canada want Canadaaaaa<333333). Hoewel ik wel een keer een rondreis door de US wil maken en al die nationale parken wil zien en zo <3
En ik ging zeggen dat Engeland ook superawesome is om heen te gaan, maar ik vind elk land stiekem superawesome om heen te gaan :E *wil ooit een wereldreis maken of zoiets*

Maar Dionnetje, ik had natuurlijk wel eerst twee jaar op mezelf in Delft gewoond voordat ik naar Canada ging Smile Dus dat is iets anders dan in plaats van naar Enschede even naar het buitenland gaan (want dat is inderdaad wel een grote stap en ik denk niet dat ik die had gemaakt).

En en en ik vind het stom. Ik ben wel eindelijk een beetje beter en nou was ik vandaag dus op tijd naar de TU gekomen (kwart voor 9 hier zijn) om met een keuzevak te beginnen waar ik vorige week een meeting van had gemist omdat ik verplicht voor een ander vak ergens anders moet zijn, en dan blijkt dat de groep waar ik in ingedeeld ben, pas om kwart voor elf meet. Duuuuus... dat is een beetje jammer. Had die extra uurtjes slaap wel gewild op zich.
Nakoma Locklear
District 4
Nakoma Locklear

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

Onderwerp: Re: Kletstopic | do sep 18, 2014 5:44 pm

A'tjes? Kunnen jullie nog iets met mini-kk's voor NPC's? Want ik heb wel een paar ideetjes.

En om bij het gesprek aan te sluiten, ik vond erasmus vroeger altijd een van die coole ideeën in theorie, en iets wat ik misschien, in de verre toekomst, wel zou overwegen, maar hoe dichterbij het kwam, hoe scarier het werd. And now I'm fucking living in France. xD Dus ja. Ik beschouw dat als een succes. Mijn moeder iets minder. :E

Maar zoals Nana al zei helpt het echt om eerst al een tijdje alleen te wonen (zelfs al ga je nog in de weekends naar huis om je kleren te wassen en niet zelf te moeten koken). Ik ben met twee vriendinnen naar Brest gegaan (wat voor mij op voorhand echt een opluchting was, want ik was supernerveus dat mijn Frans niet goed genoeg was en ik geen vrienden zou maken, maar achteraf gezien weet ik dat het me ook wel alleen gelukt was), en het was wel echt duidelijk dat zij allebei nog volledig bij hun ouders woonden.

But yeah. Ik raad buitenlandse uitwisselingen echt aan iedereen aan, hoe socially awkward je ook bent. <333
Sage Malone
District 3
Sage Malone

Registratiedatum : 03-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Fabrieksarbeider
Leeftijd: 18

Onderwerp: Re: Kletstopic | do sep 18, 2014 6:39 pm

Ik ga binnenkort op studiereis naar Finland Very Happy Maar dat is maar, like, een lange week. En ik ga met niemand die ik ken. Maar ik ben dus wel ook pro naar het buitenland gaan; als je t niet probeert weet je niet wat je mist Very Happy Al raad ik Litouwen niet zo aan... anyway, gewoon proberen als je iets leuks kan vinden en er echt voor gaan als je/jullie het wilt/willen Smile En wat een irritante docent. :X

Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | do sep 18, 2014 8:29 pm

Nakoma Locklear schreef:
A'tjes? Kunnen jullie nog iets met mini-kk's voor NPC's? Want ik heb wel een paar ideetjes.

Jep, altijd, stuur maar op! Very Happy We zitten er sowieso aan te denken om een lijst met NPCs te maken per district, maar we zoeken nog even tijd om daar serieus over na te gaan denken. x'D

En bedankt voor alle reacties op het buitenlandgebeuren. ^^ Ik hoop echt dat we het rond gaan krijgen en dat het dan leuk gaat worden enzo. xD Op z'n minst in Denemarken ofzo... D:

Edit: Oh, en wat ik nog even wilde zeggen: Ik vind het awesome om over jullie ervaringen in het buitenland te lezen. En ervaringen over het nadenken over naar het buitenland gaan. x'D Btw, Dion: ik vind het ook supereng hoor! Maar ik weet dat ik er ook heel veel spijt van ga krijgen als ik het niet doe. En tjsa. Ik heb Anja, dus wat dat betreft heb ik misschien makkelijk praten. :X\'D:

Laatst aangepast door Cecilia Peak op do sep 18, 2014 9:04 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | do sep 18, 2014 8:56 pm

Nakoma Locklear schreef:
Ik beschouw dat als een succes. Mijn moeder iets minder. :E

Hahahaha, dat kan ik me voorstellen! Het enige wat mijn moeder echt voor vertrek tegen me heeft gezegd in dingen van wel-en-niet-mogen-doen is: 'ALS JE DAAR MAAR NIET BLIJFT WONEN!'

En Denemarken is ook cool. Het enige wat daar awkward is, is dat ze er een beetje vanuitgaan dat je Deens bent... *heeft op het vliegveld twee keer een vol verhaal in Deens aangehoord voordat ze iets van sorryikspreekgeenDeens uit kon brengen* (MAAR DAT IS OOK HEEL GRAPPIG HOOR). En de mensen zijn er superaardig en nou niet mij jullie laten afschrikken want buitenland is gewoon cool ja :C Het enige minder coole is dat je het zo mist als je weer weg bent.
George Douglass
District 4
George Douglass

PROFIELAantal berichten : 137
Registratiedatum : 30-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Districtbewoner
Leeftijd: 13

Onderwerp: Re: Kletstopic | do sep 18, 2014 10:03 pm

Nike Foxglove schreef:

En Denemarken is ook cool. Het enige wat daar awkward is, is dat ze er een beetje vanuitgaan dat je Deens bent... *heeft op het vliegveld twee keer een vol verhaal in Deens aangehoord voordat ze iets van sorryikspreekgeenDeens uit kon brengen* (MAAR DAT IS OOK HEEL GRAPPIG HOOR). En de mensen zijn er superaardig en nou niet mij jullie laten afschrikken want buitenland is gewoon cool ja :C Het enige minder coole is dat je het zo mist als je weer weg bent.

De reden waarom ik het liefst naar een Engels-talig land zou gaan. Daar kan ik tenminste mee praten zonder me de hele tijd awkward te voelen omdat ik als enige engels praat en hun taal niet kan. Heb je ook niet dat mensen achter je rug in hun eigen taal praten wat dan geheid voelt alsof ze het over jou hebben.

Plus op 1 of andere manier kom ik met school excursies enzo altijd terecht in gastgezinnen die geen tot heel slecht engels praten. In Duitsland was dat een ramp omdat zowel ik als mijn klasgenoot heel slecht zijn in Duits en we een interview moesten houden. Uiteindelijk hebben we dat interview nooit gedaan en achteraf gewoon helemaal geschreven :3
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 19, 2014 11:20 am

Toch, als je naar een land in Scandinavië gaat, zijn mensen heel erg bereid om Engels te praten (wat in bijv. Zuid-Korea, waar mijn huisgenootje vorig jaar zat, een stuk minder is, omdat Engels spreken daar echt als een 'drempel' wordt ervaren, dus doen ze het liever niet). En je hebt dan de kans om een nieuwe taal te leren, en dat vind ik altijd wel vet Very Happy (Maar ja, ik ben in Canada dus ook begonnen met Zweeds leren, niet omdat ik het nodig had, maar omdat twee vriendinnen van me Zweeds zijn...). Maar jezelf verstaanbaar kunnen maken is inderdaad wel handig Razz Is inderdaad jammer als dat op zo'n schoolexcursie niet goed lukt.
Dyson Green
District 7
Dyson Green

PROFIELAantal berichten : 189
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Begeleider
Leeftijd: 37

Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 19, 2014 11:51 am

@Anja; Ik doe nu Communicatie- en Informatie Wetenschappen (CIW) Ik vind het tot nu toe echt super leuk, alleen ze geven zoveel opdrachten op dat je erin verzuipt Razz Al moet ik zeggen dat ik dit jaar het tempo veel beter bij kan houden en dat voelt zoooo fijn Smile

En yaaaayyy weekeend Very Happy zondag m'n zusjes verjaardag vieren, oftewel, dit weekend weer gezellig zes uur reizen. Very Happy (why did I needed to go to Groningen again? D: )
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
KARAKTER

Onderwerp: Re: Kletstopic |

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: Archief :: OOC Archief-