Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Kletstopic - Pagina 21 Empty
Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 8:28 pm

Eleanor Woods schreef:

@Denise
Non Playing Characters, dus karakters die niet bespeeld worden door een persoon zeg maar :'3 Moeilijk uit te leggen :'3

Kleine correctie. =3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 8:31 pm

Cecilia Peak schreef:
Eleanor Woods schreef:

@Denise
Non Playing Characters, dus karakters die niet bespeeld worden door een persoon zeg maar :'3 Moeilijk uit te leggen :'3

Kleine correctie. =3

Ik dacht al. Non playing characters en dan toch ermee spelen xD Nee, maar dan snap ik het helemaal Smile
Eleanor Woods
District 4
Eleanor Woods

PROFIELAantal berichten : 215
Registratiedatum : 19-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Dictrictbewoner.
Leeftijd: 17

Onderwerp: Re: Kletstopic | di sep 23, 2014 8:35 pm

Dat bedoelde ik...*facepalm*
Lincoln Wells
District 1
Lincoln Wells

PROFIELAantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 24, 2014 12:28 pm

Tyrell Peak schreef:
Haaj, welkom Denise! En bedankt voor het compliment ^^ En gefeliciteerd met je diploma! En jay voor Noorwegen Very Happy

Oeh, er zijn gewoon al 11 NPC's opgestuurd, dat is like... veel meer dan ik verwacht had XD Awesome, nu hoeven Anita en ik (bijna) niks meer te bedenken ^^

Edit: oh, ik kan niet tellen, het zijn er zelfs twaalf XD Dat is twee jongens meer dan nodig was. Maar aangezien er geen actieve jongen in District 11 is...

Eh ja, die zou ik ook nog maken. En ik was er ook mee bezig, tot ik het ineens heel druk kreeg. Maar ik zal vanavond eens opsturen wat ik al heb Smile
Vixen Noxaura
District 3
Vixen Noxaura

PROFIELAantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-11-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Rioolrat
Leeftijd: 14

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 24, 2014 5:12 pm

NAAMGENOOTJE YAAAAAAAAAY!!!!
Maar ik ga hier door het leven als Dion so that's not a problem. Dat is wel eens anders geweest. *dramatische flashback naar kleine Dion op de basisschool waar in totaal vier Denise's waren waarvan er dus twee in haar klas, naar haar voetbalteam waar er op een gegeven moment drie waren, etcetera etcetera.*

Ik heb mijn Deathly Hallows tattoo af yeaaaah! Nu zorgen dat m'n ma me niet vermoord. Ghehe. Verder weinig boeiends te melden..
http://imetaltheworld.tumblr.com
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 24, 2014 5:50 pm

Vixen Noxaura schreef:
NAAMGENOOTJE YAAAAAAAAAY!!!!
Maar ik ga hier door het leven als Dion so that's not a problem. Dat is wel eens anders geweest. *dramatische flashback naar kleine Dion op de basisschool waar in totaal vier Denise's waren waarvan er dus twee in haar klas, naar haar voetbalteam waar er op een gegeven moment drie waren, etcetera etcetera.*

Ik heb mijn Deathly Hallows tattoo af yeaaaah! Nu zorgen dat m'n ma me niet vermoord. Ghehe. Verder weinig boeiends te melden..

Yay :3 mede naamgenootje
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 24, 2014 9:03 pm

Ugh, ik word zo freaking moedeloos van het hele minor-in-het-buitenland gebeuren. Echt. Hoe moeilijk kan het zijn... Straks kunnen we alsnog niet naar het buitenland omdat er geen leuke/nuttige minoren zijn of omdat we te laat zijn ofzo. [/sorryvoorhetgezeurmaarikbenzogestressdenikgazoteleurgesteldzijnalshetnietlukt]
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 24, 2014 9:07 pm

Cecilia Peak schreef:
Ugh, ik word zo freaking moedeloos van het hele minor-in-het-buitenland gebeuren. Echt. Hoe moeilijk kan het zijn... Straks kunnen we alsnog niet naar het buitenland omdat er geen leuke/nuttige minoren zijn of omdat we te laat zijn ofzo. [/sorryvoorhetgezeurmaarikbenzogestressdenikgazoteleurgesteldzijnalshetnietlukt]

Even doorbijten! Ik raad het iedereen aan om een minor, stage of whatever in het buitenland te volgen. Je groeit er zo door en die ervaring pakken ze je nooit meer af.
Ik heb 1.5 jaar naar mijn afstudeerstage gewerkt. Meerdere afwijzingen, onverwachts en op het allerlaatste moment plannen omgooien, veel stress, tranen en anderhalf jaar later zat ik toch mooi in het buitenland. Het is hard werken.

Niet opgeven! Blijven zoeken Smile Zoek verschillende buitenlandse scholen op of ga naar (buitenlandse) stagebegeleiders. Zij weten vaak ook wel het een en ander.
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Burgemeester
Leeftijd: 33

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 24, 2014 9:49 pm

Ik ben zo blij dat het bij mij gewoon een vast onderdeel van de studie was... ^^ Nu moet ik zeggen dat, omdat mijn jaar de eerste lichting was, alles nog steeds heel chaotisch en onduidelijk was... maar uiteindelijk is iedereen veilig in Japan gekomen en weer terug in Nederland. XD

Ik hoop echt dat t gaat lukken, though... Gewoon doorzeuren en mensen lastig vallen tot dingen duidelijk zijn. ;__; (En ze maken alles sowieso echt tienduizend keer moeilijker dan het hoeft te zijn. Stelletje minkukels dat het ook zijn...)

En oeh! District 7, zie ik! Very Happy Leuk Very Happy
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 24, 2014 9:58 pm

@Denise: Nouja, het probleem is een beetje... Veel scholen willen alleen "exchange students", dus studenten van scholen met wie ze een overeenkomst hebben gesloten. En alle leuke minoren lijken te zitten op scholen die géén aansluiting hebben met de school waar ik op zit. En dan is er nog zoiets als een sluitingsdatum voor inschrijvingen, die vaak al in oktober is. En oktober is al zo eng dichtbij. Sad (En de buitenlandse-minoren-man van school heeft ook wel meer dingen te doen dan mijn vragen te beantwoorden, helaas ^^; ) Op zich, als het niet lukt, is het natuurlijk makkelijk te zeggen "Oh, dan schuif ik het wel een half jaartje op", maar mijn trots laat het me niet echt (of eigenlijk: echt niet) toe een half jaar studie-uitloop te hebben, zegmaar. Jup, je kunt nu rustig de conclusie trekken dat ik te snel in de stres schiet en me te druk maak om dingen die uiteindelijk vast goed kunnen komen. Maar heck, het lukt me dus echt niet om dit los te laten, waardoor ik de hele dag alleen maar zit te checken of mijn mail (over de minor) al beantwoord is of dat er niet tóch een school op de lijst staat die perfect aansluit bij wat ik wil. Ugh... Ik word zo gek van mezelf. D:
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 24, 2014 10:15 pm

Zeg, zit die vent voor buitenlandse minoren gedoe daar niet om vragen te beantwoorden? Tenminste daar zou ik vanuit gaan.
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | wo sep 24, 2014 10:46 pm

Ja. Moeten we op die persoon afgaan en met onze regenboogkleurige vlaggen en bellenblazen en dreigend om een antwoord eisen? Wbw

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet chill vindt though. Ik zou ook echt super gestresst zijn ;__; Het vervelende is gewoon dat je er zelf verder ook geen invloed op hebt. Niet qua school of dat je snel een reactie krijgt... niets irritanter dan dat je zelf iets niet in de hand hebt... xD
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | do sep 25, 2014 10:02 am

Haha, tsja, maar hij is daarnaast ook gewoon docent, dus idk. ^^; Maar idd, het liefst zou ik het lekker helemaal zelf regelen en gewoon mailtjes sturen met vragen naar die scholen in het buitenland, maar dat mag dus niet. xD
Vixen Noxaura
District 3
Vixen Noxaura

PROFIELAantal berichten : 71
Registratiedatum : 05-11-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Rioolrat
Leeftijd: 14

Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 26, 2014 12:57 am

*moppert over Saxion* Ik heb tot zes keer toe herschrijfemails gehad, ik ben door ze gebeld waarom ik me nog niet had heringeschreven - lekker Nederlands joh - en kreeg daarna nog twee mails. Maar het lag aan mij, want volgens hen had ik me nog niet uitgeschreven bij studielink. Ja joh, daarom krijg ik geen stufi meer sinds like april. Sheez. Pauperschool. Ofja, pauperstudie vooral. Maar ik heb tienduizend keer liever de HZ, al heeft Saxion wel hele lekkere saucijzenbroodjes.

ANYWAY, ik hoop wel dat je het heel snel hoort! Ik kan me goed voorstellen dat je liever geen halfjaar uitloopt omdat mensen laat zijn met antwoorden geven en dat exchangegedoe. De school moet maar net de goede connecties hebben en ja, soms is dat niet het geval waardoor het aanzienlijk lastiger wordt. Misschien heb ik het gemist hoor, of ben ik het alweer vergeten, maar wilde je je stage in een bepaald land doen, of ben je alleen opzoek naar die richting? Want - dat zal je zelf ook vast al wel beseft hebben - misschien dat als het in het ene land niet lukt, je het in een ander land kan proberen.. en zo. Ik hoop in ieder geval dat het lukt!
http://imetaltheworld.tumblr.com
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 26, 2014 3:25 pm

Ik ben zelf nog steeds wanhopig op zoek naar een stageplaats voor een jaar. Heb al 3 afwijzingen gehad. Heb mijn omgeving maar verbreed naar midden-Nederland en Kop van Noord-Holland.

Afijn. Iemand zin in een topic met Iduna? XD
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker

Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 26, 2014 3:45 pm

Dat is stom Sad Ik weet niet meer of je het al ergens gezegd had, maar naar wat voor soort bedrijf zoek je eigenlijk voor je stage?

@Dion: we wilden onze minor het liefst in Scandinavië doen :3 En ja, Saxion is stom. Maar de HAN ook. En HvA ook. En eigenlijk hoor je over elke Hogeschool wel gezeur, geloof ik XD
http://goldenlionofra.deviantart.com
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | vr sep 26, 2014 4:05 pm

Tyrell Peak schreef:
Dat is stom Sad Ik weet niet meer of je het al ergens gezegd had, maar naar wat voor soort bedrijf zoek je eigenlijk voor je stage?

@Dion: we wilden onze minor het liefst in Scandinavië doen :3 En ja, Saxion is stom. Maar de HAN ook. En HvA ook. En eigenlijk hoor je over elke Hogeschool wel gezeur, geloof ik XD

Ik moet op een ROC stage lopen. Vak en sector maakt eigenlijk niet veel uit, want ik mag van alles. Als het maar iets sociaal is.

En maak je niet druk. Het lijkt gewoon standaard te zijn dat er op de Hogescholen gezeik is. Het is alleen dan een kwestie van het zoeken naar een school met het minste gezeik Wink
Mary Luther
District 8
Mary Luther

PROFIELAantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: They said I couldn't do a job.
Leeftijd: 24 Years they say.

Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 27, 2014 4:50 pm

*Komt voorzichtig kijken*
Zoww, das lang geleden :')
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Spelmaker

Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 27, 2014 5:25 pm

Mmm... drie weken (als ik goed kan tellen XD), dat valt nog mee. Considering school en zo ^^

@Denise: oké, good luck dan =3
http://goldenlionofra.deviantart.com
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 27, 2014 6:15 pm

Gisteravond nog een afwijzing gekregen Sad Wat haar eerst 10 dagen heeft gekost, kon ze nu in 1 middag. Namelijk antwoorden ¬_¬ Soms krijg je geen eens antwoord. En het antwoord was nee. Nou dan toch niet D:
Heb nog 6 emails de deur uit gegooid dus hopelijk zit daar wel wat tussen.
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 27, 2014 7:57 pm

Aww, wat stom zeg! Succes met je andere pogingen... Hug

@Dieuw: Yay, je leeft nog! Welkom terug ^^
Mary Luther
District 8
Mary Luther

PROFIELAantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: They said I couldn't do a job.
Leeftijd: 24 Years they say.

Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 27, 2014 8:56 pm

@Anja; Hmm, ja, zo klinkt het niet zo lang. Maar het voelde wel lang x'd

@Anita; Ja, haha, & bedankt :')
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

KARAKTER
Karakter Informatie

Onderwerp: Re: Kletstopic | za sep 27, 2014 9:06 pm

...En dan wil je de Van het Seizoen bekendmaken, is er een gelijkspel bij de Topic van het Seizoen... xD Eén stem, iemand? :X\'D:
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 28, 2014 3:16 pm

Cecilia Peak schreef:
Haha, tsja, maar hij is daarnaast ook gewoon docent, dus idk. ^^; Maar idd, het liefst zou ik het lekker helemaal zelf regelen en gewoon mailtjes sturen met vragen naar die scholen in het buitenland, maar dat mag dus niet. xD

Waarom mag dat niet? Shocked Daar zijn die mensen in het buitenland toch ook gewoon voor? En als ze het van je eigen school niet gaan beantwoorden...
Ik hoop heel erg voor je dat het goedkomt! Want dan zouden jullie vanaf februari naar het buitenland gaan? (En als je echt echt echt naar het buitenland wil en het gaat niet lukken voor dit half jaar, dan moet je overwegen of je studie-uitloop erger vindt dan zo'n gemiste kans. Ik snap je punt, hoor! Mijn trots zou ook een beetje erg gekrenkt worden met studie-uitloop, maar aan de andere kant denk ik: als jij uitloopt omdat je echt iets anders wilt en ervoor gaat, dan is dat het misschien wel waard. Maar goed, ik ben sowieso serieus aan het nadenken over mijn studiekeuzes, want ik zie mezelf over twee jaar nog niet werken, dus ik probeer creatieve manieren te vinden waarop ik langer kan blijven studeren... (En een half jaartje er tussenuit zit dan wel tussen die mogelijkheden xD) )
Anyway, lang verhaal is lang.

Enneh, ik heb gewoon al vier dagen last van mijn nek en schouders (onwijze spierpijn/stijf/verkrampt/alles) en dat is stom en ik wil dat het over is :C
Brendan Mirakovic
Burgemeester District 1
Brendan Mirakovic

PROFIELAantal berichten : 121
Registratiedatum : 26-10-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Leeftijd: 34

Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 28, 2014 4:59 pm

Excuus voor een fijne massage?^^
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
KARAKTER

Onderwerp: Re: Kletstopic |

Kletstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic
» Kletstopic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: Archief :: OOC Archief-