KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Man Beroep: Multifunctioneel Leeftijd: 14
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 10, 2014 5:47 pm
Wait. Als de bonnen mee gaan tellen, is Dean dus echt gewoon.. screwed. Also, IK BEN ZO ZENUWACHTIG VOOR MORGEN WANT DAN WORD IK GEOPEREERD EN IK HEB ER ZO GEEN ZIN IN HELP HELP HELP HELP STUUR ME LEVENS
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Presentatrice Leeftijd: 28
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 10, 2014 5:50 pm
*stuurt heel veel levens!* Het komt helemaal goed, Dion! En ik vind het ongelooflijk dapper dat je die operatie ingaat <3 En operaties zijn altijd een beetje eng en nooit echt leuk en zo maar het resultaat zal het waard zijn! *knuft*
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: President Leeftijd: 35 jaar
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 10, 2014 7:41 pm
Oké, dan vind je het al awesome dat het management van je favoriete band je toestemming geeft je animatie online te zetten, delen ze hem ook nog eens op facebook.
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 10, 2014 7:57 pm
Awesome, waar is de like knop voor deze post in het kletstopic? xD
Volgens mij waren schoenen gemaakt door jullie/één van jullie van Les Mis destijds ook via de LM facebook gedeeld als ik me niet vergis.. Laat ook maar zien dat jullie bijzondere dingen maken!!
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Presentatrice Leeftijd: 28
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 10, 2014 8:00 pm
Kan me alleen maar aansluiten bij het bovenstaande... Maar dat had ik al op dA laten vallen, geloof ik. Echt super super awesome (en leuk ook dat je het gewoon online mocht zetten van Kamelot! En dat ze het dan daarna zelf delen... xD)
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 10, 2014 8:07 pm
Thanks
@Dani: die schoenen waren door Anita geschilderd, ja ^^ Toen vroeg de Les Mis pagina zelf om fanart op te sturen, dus ja, dan was de drempel wat minder hoog
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 10, 2014 9:03 pm
Cecilia Peak schreef:
Oké, dan vind je het al awesome dat het management van je favoriete band je toestemming geeft je animatie online te zetten, delen ze hem ook nog eens op facebook.
Oh My Freaking Gods Dit is... Meer dan awesome Hier zijn gewoon geen woorden voor Echt, supergeweldigmegavet <'3
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 11, 2014 7:14 am
Dankje! Anita en ik studeren Kunst en Techniek aan het Saxion. Dat is zeg maar voor 1/8 van de studie animatie of zo. Als het tenminste niet nog minder is XD
@Noa: Die je nu hebt, denk ik :3 Daarvan vind ik de texture het mooist ^^
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Badjuffrouw Leeftijd: 17
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma aug 11, 2014 9:23 am
A'tjes: Wauww... Prachtig gemaakt! En dat is zo awesome! :o Dion: Heel veel sterkte <3 *Thighthugstime!* Noa: They are both so pretty... Ik ben het eens met Anja, though. ^^