|
|
Auteur | Bericht |
---|
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | wo nov 05, 2014 9:48 pm | |
| *aait Noa*
SLA ALLES ALTIJD EN OVERAL OM DE VIJF SECONDEN OP. En dan misschien niet letterlijk vijf seconden, maar toch wel na elk stukje dat je typt. Ik ben misschien enigszins overdreven met het opslaan van mijn teksten, zowel NaNo als gewoon posts voor rpg, maar serieus... het bespaart je zoveel frustratie als het per ongeluk toch fout gaat. En nu denk je... hoe vaak gaat het nou fout? Nou... te vaak om nog grappig te zijn. Want sowieso is het al niet grappig als je tekst ineens weg is... Laat staan als het vaker dan een keer gebeurt!
Je kan het Nana!
Goed bezig Li!
Ik heb iig het dagdoel voor vandaag gehaald <3 |
|
| |
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | wo nov 05, 2014 10:32 pm | |
| ^Dat.
Ik heb heel lang m'n posts in word getypt en dat vond ik te omslachtig, dus toen ben ik maar posts gaan schrijven in het postvakje zelf, maar ik ben zo vaak posts kwijtgeraakt daardoor dat ik het niet meer doe. Soms omdat ik per ongeluk iets afsloot, soms omdat ik wat anders ging doen, het kopieerde zodat ik er later verder mee kon, en dan iets anders kopieerde en dus mijn eerste ding kwijt was. Niet handig. Nu sla ik nog steeds niet alles constant op, maar ik doe meestal wel alles kopieeren eens in de zo veel tijd.
Also, het wil nieeeeet. |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | wo nov 05, 2014 10:53 pm | |
| Ik schrijf echt alles in Word, incl kleurcodes en dergelijke. Sla alles ook op, want dan kan ik alles makkelijk nalezen :p Nadat er ooit een forum was verwijderd door de admin en alle posts dus weg waren, heb ik mezelf dat aangeleerd. En het maakt met NaNo woorden tellen wat makkelijker. |
|
| |
George Douglass District 4
PROFIELAantal berichten : 137 Registratiedatum : 30-08-14
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | wo nov 05, 2014 11:51 pm | |
| 2503 woorden geschreven, loop nog steeds behoorlijk achter maar het is in elk geval beter dan de 800 woorden die ik voor vandaag nog maar had. Ik heet trouwens op NaNo ook gewoon Soepsas .
Morgen op school misschien maar weer iets schrijven :/ |
|
| |
April Rock District 7
PROFIELAantal berichten : 190 Registratiedatum : 08-05-14
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | do nov 06, 2014 6:55 pm | |
| Pfoeh, net als de meesten loop ik aardig achter. Ik moet mijn teller van eergisteren nog updaten :/
Eerst maar eens mijn boekverslag afmaken en dan gaan posten.
|
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | zo nov 09, 2014 12:24 am | |
| Guys. I think we all just need a pep talk.
Okay, niet iedereen van ons *kijkt naar Li*. Maar ik zag stiekem dat een aantal van ons toch een stukje achterliepen, myself included. En ik wil even zeggen: WIJ KUNNEN DIT. Het is moeilijk. Het is stressend en hartverscheurend en frustrerend en vervelend. Je zult veel moeten doorstaan om een uitdaging als deze te voltooien - maar als je er dan eenmaal bent... woah. Dat gevoel vergeet je nooit meer. En je zult nooit vergeten, die maand in 2014 dat je als een malle hebt zitten schrijven (of in mijn geval tekenen). En je zult misschien je werk nooit terug willen zien, maar je zult er wel door zijn gegroeid. En je zult een verhaal op papier hebben staan. Een verhaal van maar liefst 50.000 woorden. EN WIE IN DE WERELD KAN DAT NOU OVER ZICHZELF ZEGGEN? (op andere NaNo'ers na, obviously). Dus terwijl het bij tijd en wijlen stom en vervelend is en je er misschien geen tijd voor hebt, loont het zeker. En ik wil niet zeggen dat het schrijven zelf op het moment niet leuk is - het kan juist heel leuk zijn! Vooral wanneer je verhaal onverwachte wendingen neemt en je verrast en moet je eens bedenken dat je je laat verrassen door je eigen brein en dat het product daarvan je verhaal is, hoe awesome is dat?!
En ik suck met het schrijven van peptalks maar ik vond dat ik een poging mocht wagen. Het is NaNoWriMo after all. Mijn Inner Editor is op vakantie gestuurd. |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | zo nov 09, 2014 10:02 am | |
| Ik heb verder geschreven in de trein, op papier, gewoon, ouderwets Maar dat waren wel maar 700 woorden of zo, dus alsnog een hele hoop te gaan. Vandaag is inhaalslagdag en ik heb als doel, heel onrealistisch, om 15.000 woorden te schrijven vandaag. Volgens mij is het hoogste wat ik ooit op één dag heb gehaald 6.000, so... Maar op de een of andere manier werkt het altijd beter als ik mijn doel hoger zet dan ik eigenlijk, diep van binnen, wil/moet schrijven, haha xD |
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | zo nov 09, 2014 10:16 am | |
| Well, Nana, ik vind dat je heel goed bent in peptalks schrijven. En Anja, well... good luck? Ik hoop dat je je vorige record iig kunt breken? |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | zo nov 09, 2014 5:31 pm | |
| HUP ANJA! *zwaait met vlaggetjes*
Awesome peptalk Nana <3 *gaat er nu gauw wat woorden uitgooien* :E |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | zo nov 09, 2014 9:16 pm | |
| Hm... ik wilde eigenlijk stoppen voor vandaag (6.000 woorden. Niet zoveel als ik wilde, maar toch mijn vorige wordcount meer dan verdubbeld XD), maar ik zie dat ik nu 10 woorden achterloop op Dion. Misschien moet ik haar toch nog even inhalen |
|
| |
Nesrine Eleyne District 8
PROFIELAantal berichten : 147 Registratiedatum : 01-10-14
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | zo nov 09, 2014 9:26 pm | |
| Dat was de mooiste peptalk die ik ooit heb gehoord! No kidding! It's beautiful! xD
Ik weet alleen niet of ik het nog wel ga halen xD (nope, ik ga het niet halen.. xd) |
|
| |
Ikram Nasrallah District 4
PROFIELAantal berichten : 92 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | zo nov 09, 2014 9:35 pm | |
| Stomme Anja.. Dan zal ik je maar niet vertellen dat ik pas mijn wordcount update als ik mijn stukken af heb geschreven en ik dus meer woorden heb dan daar staan? Hier wil het echt niet gewoon. Gewoon. Niet. En morgen heb ik geen tijd. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | zo nov 09, 2014 9:52 pm | |
| Ik wil schrijven maar ik weet niks en ik wil eigenlijk ook niet T_________T I hate this mood. |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | zo nov 09, 2014 10:35 pm | |
| Waarom mag ik geen peptalk? D: Ik mag dan wel voor lopen, maar het schrijven gaat de afgelopen twee dagen alles behalve soepel :C |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | zo nov 09, 2014 11:30 pm | |
| Jij mag ook een peptalk, schat. Ik doelde er meer op dat jij als enige voorloopt, terwijl de rest net aan gelijk loopt of achterloopt. En ik heb zelf vandaag niets gedaan gekregen, want ik moest andere dingen doen Dus dat wordt morgenochtend een inhaalslag. |
|
| |
Ikram Nasrallah District 4
PROFIELAantal berichten : 92 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | ma nov 10, 2014 1:02 am | |
| 15.169. hoppa.
En morgen zit ik weer een paar uur in de trein dus dat moet ook wel goed komen. |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | ma nov 10, 2014 10:47 am | |
| ...Ik weet niet meer waar(over) ik moet posten... iemand suggesties? (De neiging is heel groot om gewoon een vierde karakter aan te maken xD) |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | ma nov 10, 2014 3:47 pm | |
| - Cecilia Peak schreef:
- ...Ik weet niet meer waar(over) ik moet posten... iemand suggesties? (De neiging is heel groot om gewoon een vierde karakter aan te maken xD)
Ik heb hetzelfde probleem. En ergens wil ik idd ook een tweede karakter aanmaken, maar ik doe al zo weinig met Natalia xDDDD |
|
| |
April Rock District 7
PROFIELAantal berichten : 190 Registratiedatum : 08-05-14
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | ma nov 10, 2014 6:37 pm | |
| Ugh, stomme innerlijke zelf D: Ik kan er gewoon niet tegen als iets of iemand mij een minimum van bijv. woorden oplegt, want dan komt mijn innerlijke opstandeling naar boven en kan ik gewoon niet posten D:
|
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | ma nov 10, 2014 8:11 pm | |
| - Ikram Nasrallah schreef:
- Stomme Anja.. Dan zal ik je maar niet vertellen dat ik pas mijn wordcount update als ik mijn stukken af heb geschreven en ik dus meer woorden heb dan daar staan?
Unfair. Nou ja, dat wordt vandaag weer veel schrijven dan :E (sowieso, eigenlijk, maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat niet gaat lukken ) Oh ja, ik las iets over Back Up Your Novel Day. So, that's priority today |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | ma nov 10, 2014 9:38 pm | |
| Mijn novel flatlined... XD Ik heb echt zero geschreven de afgelopen paar dagen en ik weet ook niet wat ik wel aan het doen ben, maar niets nuttigs in ieder geval. Ik ga een poging doen om weer bij te komen de komende dagen, maar ik heb sowieso nog twee deadlines, dus heel misschien ga ik volgend weekend maar schrijven tot ik er bij neer val, of zo. Mijn record in een dag schrijven is 10.000 woorden, ofzo... maar dat ga ik denk ik niet zomaar redden. XDDD En stiekem had ik vooral allemaal topics waar ik wilde posten... But... let's not give up. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | di nov 11, 2014 7:49 pm | |
| I feel you, but, indeed... let's not. WE CAN STILL DO THIS THING. |
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | di nov 11, 2014 10:07 pm | |
| Misschien kun je je posts gewoon bij je NaNo optellen? Dan kun je even een pauze nemen van je verhaal als het even niet lukt en je toch niet schuldig hoeven te voelen dat je je dagdoel niet haalt? |
|
| |
Vixen Noxaura District 3
PROFIELAantal berichten : 71 Registratiedatum : 05-11-13
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | wo nov 12, 2014 2:33 am | |
| Ik schaam me lichtelijk om het feit dat ik plotseling geen korte posts meer kan maken, want ik probeer het echt maar het gaat steeds zo lekker en ik wil zo veel dingen uitproberen en zo, dat ik steeds iets te enthousiast ben.. kuch.
20.104 woorden nu. Enkele uren geleden had ik er iets meer dan 15.000 en liep ik soort van drie dagen achter. Ik ben toch wel pittig trots op mezelf dat ik het al zo ver heb geschopt. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | wo nov 12, 2014 8:32 am | |
| Jezus. Dat mag ook wel, hoor, Dion! Superinhaalslag. (Nu ik nog...) |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: NaNoWriMo 2014 | | |
| |
|