|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 9:05 pm | |
| Mag ik jullie voorstellen aan: Mister Drool , Miss Innocent en Miss Angel |
|
| |
Esmae Gardner District 4
PROFIELAantal berichten : 84 Registratiedatum : 15-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 9:10 pm | |
| |
|
| |
Dariela Greyson District 7
PROFIELAantal berichten : 20 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 9:51 pm | |
| Hahahaha xD yeaay Mister drool Ik weet dat het nog vroeg is maar ik ga zo echt slapen, ben echt de hele dag al moe en nu heb ik net ook nog paardgereden dus ben ik dubbel moe.. Was wel heel leuk aangezien ik vandaag op Lieuwe mocht en dat is een fries paardje :3 hij is ook echt zo mooi! Morgen maak ga ik verder met Dariela dr karakterkaart en dan kan ik ook weer gaan posten met Nessie :3 |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 10:04 pm | |
| Ik wil ook graag het huppelende regenboogschaap en een emoticon met een hengel, zodat ik mensen naar de chat kan vissen |
|
| |
Ikram Nasrallah District 4
PROFIELAantal berichten : 92 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do okt 23, 2014 11:24 pm | |
| OH MIJN GOD die emoticons zijn geweldig! (Ik wilde emo's typen.. care for een emoticon met een zwarte pluk haar voor zn oog? Bestaan die?) |
|
| |
Robin Locksley District 6
PROFIELAantal berichten : 21 Registratiedatum : 23-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 12:01 am | |
| - Ikram Nasrallah schreef:
- OH MIJN GOD die emoticons zijn geweldig! (Ik wilde emo's typen.. care for een emoticon met een zwarte pluk haar voor zn oog? Bestaan die?)
Wel in skype, die is fantastisch. We moeten nog een creeperface > |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 9:46 am | |
| Lol, ik ga in het weekend nog wel even zoeken. Regenboogschaap zit er denk ik niet in Li, want we proberen emoticons te zoeken die max. 20px hoog zijn en wel een nieuwe emotie uitstralen tov de rest van de emoticons. Daarom is er ook nog geen feestvieremoticon, want die zijn allemaal hoog en ik hou er niet van als de lijnhoogtes heel erg verspringen :X\'D: |
|
| |
Dyson Green District 7
PROFIELAantal berichten : 189 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 10:58 am | |
| Oh jongens ik heb een idee voor een nieuw karakter hier en ik ga het uitwerken maar ik ben als de dood dat ik straks weer in mijn eeuwig durende 'Ik heb het zo druk met school dat ik geen inspi heb'-tijd kom Maar okay, we gaan het zien |
|
| |
Dariela Greyson District 7
PROFIELAantal berichten : 20 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 1:00 pm | |
| Twee uur tussenuur nu -.- op de vrijdag, why? |
|
| |
Lincoln Wells District 1
PROFIELAantal berichten : 100 Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 1:17 pm | |
| - Dariela Greyson schreef:
- Twee uur tussenuur nu -.- op de vrijdag, why?
Oh dat had ik ook ooit. 5e en 6e tussenuur op vrijdag, en op het 7e Nederlands.. Ik kan me die slechte oude tijd nog herinneren. Nog nooit heb ik een vak zo vaak gespijbeld. |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 1:38 pm | |
| @Anwan: Ah okay, jammer :C
Huehue ik ben lekker vrij ;D |
|
| |
Nesrine Eleyne District 8
PROFIELAantal berichten : 147 Registratiedatum : 01-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 1:42 pm | |
| Ja, ik hierna nog rekenen, en dat is ook echt heel leuk.. Heb nu wel eventjes kunnen posten haha |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
PROFIELAantal berichten : 293 Registratiedatum : 23-09-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 3:10 pm | |
| Ik heb één keer gespijbeld in mijn schooltijd en meteen betrapt. Al kreeg ik het wel voor elkaar dat niet ik, maar mijn docent gigantisch op zijn sodemieter kreeg Ik ging alsnog vrijuit xD Damn nu weer een week wachten op een nieuwe episode van Reign en Korra ¬¬ Waarom ben ik niet veel later achter die series gekomen xD Kon ik het gewoon allemaal in één keer kijken xD |
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 4:04 pm | |
| AAAHHHH, KORRA. WHY DO I KEEP FORGETTING.
Trouwens, ik heb intussen een verzameling van een kleine 500 afbeeldingen van mensen van alle leeftijden, geslachten, rassen, haarkleuren, etc. (I may or may not hoard them a little obsessively.) Aangezien ik die toch nooit allemaal zelf als avatar ga gebruiken, dacht ik dat het misschien interessant zou zijn als ik die allemaal in een online map zet, zodat jullie er ook aan kunnen. Would that interest anyone? If so, waar post ik die link? |
|
| |
Emmelin Carter District 4
PROFIELAantal berichten : 185 Registratiedatum : 22-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 4:45 pm | |
| Ulgh ja, ik heb op vrijdag ook twee tussenuren. (Nu niet, ghehe) Nooit gespijbeld, though (De nieuwe emoticons zijn echt bruikbaar) @Soof: Mijn mailbox staat voor je open, dearie. Ik zou het heel goed kunnen gebruiken, haha, ik ben een ramp in goede persoontjes zoeken. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 6:15 pm | |
| Ik heb ook nog nooit gespijbeld hahaha heb ik ook nooit echt te neiging voor gehad, best raar I know
Nu maar verder met Dariela :3 |
|
| |
Mary Luther District 8
PROFIELAantal berichten : 89 Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: They said I couldn't do a job.Leeftijd: 24 Years they say.
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 7:36 pm | |
| Weekend <'3 Ik heb ook nog nooit gespijbeld (A) Bij mij op school controleren ze daar echt super streng op ;( @Soof; Oeh, ik wil |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 8:17 pm | |
| Yess, eindelijk weekend idd :3 realiseert het nu pas xD
Damn, ik heb zo'n geweldige fc voor als ik ooit een keer iemand aanmaak uit het Capitool :3 Ze is gewoon zo goed! |
|
| |
Esmae Gardner District 4
PROFIELAantal berichten : 84 Registratiedatum : 15-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 8:24 pm | |
| Ik heb ook nooit gespijbeld... Met tussenuren waren bij ons de meeste docenten best chill en konden we vaak uren verplaatsen, wat wel heel vaak scheelde <3 En omg, Doof... Ik blijf Korra ook vergeten. Ik ben überhaupt nog niet begonnen met het nieuwe seizoen. En ik vind het stiekem ook heel fijn als de emoticons de regels niet gaan uitrekken. Too bad dat zoveel awesome emoticons zo groot zijn. :c - Emoticon love <3:
<-- because rainbow. <3 <-- Because we write. <-- Because it's epic. <-- Because Flaire. But less creepy. <-- Because music. <3 <-- Because...
|
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 9:27 pm | |
| - Nakoma Locklear schreef:
- AAAHHHH, KORRA. WHY DO I KEEP FORGETTING.
Trouwens, ik heb intussen een verzameling van een kleine 500 afbeeldingen van mensen van alle leeftijden, geslachten, rassen, haarkleuren, etc. (I may or may not hoard them a little obsessively.) Aangezien ik die toch nooit allemaal zelf als avatar ga gebruiken, dacht ik dat het misschien interessant zou zijn als ik die allemaal in een online map zet, zodat jullie er ook aan kunnen. Would that interest anyone? If so, waar post ik die link? Jaaaaa, omg, dat zou awesome zijn! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 9:33 pm | |
| @Soof: Wow, that's a lot Als je de link in een topicje bij de karakterkaarten wil zetten, zodat ook nieuwe leden ze makkelijk kunnen vinden en zo, hou ik je niet tegen, thehe
@Soot: Ik heb op het moment zo'n 40 tabbladen openstaan van deviantArt met emoticons die wel leuk zouden zijn om toe te voegen XD Ik denk dat dat toch een beetje veel gaat worden, though, dus tijd om een selectie te maken XD |
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 10:19 pm | |
| - Tyrell Peak schreef:
- @Soof: Wow, that's a lot Als je de link in een topicje bij de karakterkaarten wil zetten, zodat ook nieuwe leden ze makkelijk kunnen vinden en zo, hou ik je niet tegen, thehe
Sure! Maak ik gewoon een nieuw topic dan? |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
PROFIELAantal berichten : 293 Registratiedatum : 23-09-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 10:25 pm | |
| Nog niet klaar met mijn huidige studie, of ik ben toch al stiekem aan het kijken of ik misschien toch nog een studie in Noorwegen ga doen voor onderwijskunde. Als ik die kan vinden. Tot dusver is alles wat ik voor education kan vinden op universiteiten (weliswaar soms ook voor buitenlandse studenten, maar goed). Ik weet niet of ik het universiteitsniveau wel haal =S |
|
| |
Ikram Nasrallah District 4
PROFIELAantal berichten : 92 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 10:31 pm | |
| Ik had ooit ook een stel mappen (gesorteerd op geslacht en haarkleur) maar die heb ik niet meer. Dus ik ben voor. En ik heb ook nooit gespijbeld. Had geen nut en tussenuren waren chill, ondanks dat ik er vet veel had. Ik had ooit het eerste uur les, dan blokuur tussenuur omdat ik geen gym had en daarna NL en jullie willen niet weten hoe vaak ik op het allerlaatste moment mijn betogen heb geschreven.. |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr okt 24, 2014 10:53 pm | |
| Ik heb een tijdje gehad dat ik een uur les had, dan een blokuur in de mediatheek zat te vervelen omdat ik vrijstelling voor gym had, dan pauze gevolgd door een ingeroosterd tussenuur had en dan weer een uurtje les. En ik mocht het laatste vak wel tijdens die tussenuren maken, maar ik mocht pas weg aan het begin van die les <____<
Oh én een tijdje dat ik een uur les had en dan twee uur gym en ik moest me altijd aan het einde van de gymles melden, dus dan bleef ik serieus op school zonder een vervangende opdracht of whatever, puur om me aan het einde van de les te melden. Het jaar daarna heeft mijn moeder een briefje geschreven like: Ja, óf je geeft haar een vervangende opdracht zodat ze niet twee uur lang zit te msn'nen in de mediatheek óf ze gaat gewoon naar huis... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|