◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma nov 03, 2014 7:51 pm
*maakt dankbaar gebruik van de samenvatting van Dion's post* Maar alsik morgen niets te doen heb, ga ik hem lezen, promised. En die andere twee posts ook. Want ik hou van karakterontwikkeling
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Begeleider district 3 Leeftijd: 35
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma nov 03, 2014 8:33 pm
Huh, ik zou toch zweren dat ik een Sköll post gelezen had bij de openingsceremonie.. Maar nu kan ik hem niet meer terug vinden Duss.. heb ik dat gedroomd ( ) of is er iets mis gegaan?
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma nov 03, 2014 9:03 pm
@Anja, toch maar goed dat ik die er nog onder heb gezet dan XD @Emma, die post stond er idd, maar is nu weg.
Ik heb voor het eerst sinds jaaaaren (als ik mn intake voor Creative Writing niet meetel) iets niet-rpg gerelateerd geschreven. Was wel leuk om eens wat anders te doen. En ik heb een industrial laten zetten! Yay!
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma nov 03, 2014 10:42 pm
Morgen duidelijkheid! Krijg morgen meer te horen over de vrouw die ik had benaderd via Marktplaats, ze overlegd met haar man en morgen krijg ik te horen of ik haar studiowoning in Winterberg mag huren!
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do nov 06, 2014 11:49 am
Oke, ik we zaten dus net drie minuten in de les, komt de leraar van techniek eraan om ons te vertellen dat we weer naar huis mogen, alle drie de leraren zouden niet naar school komen :3 Wel sneu wat bij de ene leraar is de oma overleden en bij de ander moest zijn moeder met spoed naar het ziekenhuis en die ligt nu op sterven :c de ander was gewoon ziek
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do nov 06, 2014 12:10 pm
^Oh jeetje, wat naar! En ook allemaal tegelijk o.o
Ik kwam er gister achter dat een gast die altijd tegenover mijn groepje staat in de kroeg, is overleden. Ik kende hem nauwelijks maar de gedachte dat hij daar niet meer zal staan is echt vet raar. En heel veel mensen uit die kroeg kenden hem wel goed. En hij was echt net een maandje getrouwd en hij was pas 25.. Echt heel raar.
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do nov 06, 2014 8:38 pm
*mompelt excuses voor de lange post bij de openingsceremonie*
Goed dat het eerste trainingstopic al geopend is. Ik wist niet echt waar ik anders nog kon posten. (Post-NaNos are hard. :C) De interviews spelen zich trouwens na de trainingsdagen af, right?
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Man Beroep: Mayor District 7. Leeftijd: 37 long years.
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do nov 06, 2014 9:20 pm
I JUST CRIED AT THIS FK VIDEO. IK GA DOOD OMG. IK KAN NIET MEER WACHTEN. DEZE FILM GAAT ZO FANTASTISCH ZIJN DAT DE WERELD EINDIGT OFZO. IK KAN ECHT NIET MEER OMG. GA SNELLER NAAR DE 17DE. ookalishetinmijnexamen. want i don't give a fuck. ik ga naar die film ook al mloet ik te voet 5 uur stappen. idc. IK GA OMG.
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Dictrictbewoner Leeftijd: 17
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr nov 07, 2014 10:53 am
Waarom doet mijn laptop stom en kan ik niet mijn bericht quote'en uit de Openingceremie zodat ik even de code van de postsheet kan jatten? zodat ik mijn post bij de training kan posten? why?