KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: President Leeftijd: 35 jaar
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 08, 2014 10:14 am
Oliver Sterling schreef:
DAAAAH, THE HOBBIT 3~ LAAT HET NOU SNELLER DE 17DE ZIJN PLEASE, DIT IS PURE KWELLING MAN. IK WIL. DIE. EINDBATTLE.
Hij is ook al op de 10de te bekijken? Iig, als marathon in Ede. Niet dat ik ga, want het is op een doordeweekse dag, but still. Ik ga wel naar de Lord of the Rings marathon die zondag ervoor, though
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Dictrictbewoner Leeftijd: 17
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 08, 2014 11:47 am
@Def, Dankje ^^ Ik weet niet over welke Ava je het hebt xD aangezien ik twee nieuwe ava's voor haar had en ze in een sigrotor heb gedaan waardoor je enkel keer een andere ziet xD Was het degene met de bloemen op de achtergrond of die andere?
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 09, 2014 10:07 am
Dat moment dat je niet kunt kiezen welke emoticon daar de beste reactie op is... Ik vind ze allemaal veel te leuk XD
Gisteren twee presentaties bijgewoond van twee mensen die bij the almighty Disney werken, en dat was zooooo inspirerend Ik vergat gewoon meteen dat ik in een herfstdip zat - en dat was Linkin Park, hoe awesome het concert ook was, vrijdagavond niet gelukt.
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: President Leeftijd: 35 jaar
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 09, 2014 11:38 am
Jaa, Linkin Park, dat voelt nog steeds een beetje als een droom honestly. Alsof het niet echt was. xD Though, mijn keel beweert wat anders.
En dit filmpje dat ik heb opgenomen natuurlijk:
(Stupid security guy blocking my sight. En het was niet alsof ze serieus iets konden doen op momenten dat de moshpits uit de hand aan het lopen waren, behalve een beetje met een lampje schijnen. Ah well, wie weet wat er gebeurt was als ze niet met dat lampje hadden lopen schijnen. :X\'D: )
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Meubelmaakster/ genezer Leeftijd: 26 jaar
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo nov 09, 2014 5:40 pm
Ik zou er niet meer aan beginnen, ik zou het niet meer doen xD Maar ik heb toch zin om een Assassin's Creed forum te maken, omdat ik tot dusver nog geen goede heb gevonden. Ik heb het idee, maar qua uitvoering ben ik niet zo heel sterk. Weinig verstand van CSS en HTML enzovoort. En ik zit nog te denken of ik het dan op Actieforum zou aanmaken of op invisionfree. Hmm en ik moet hulp hebben xD Dat zeker. En er moet vraag voor zijn anders is het zonde =/ Maar ik heb het al zo druk met school enz D: ... Bluh wat doe ik mezelf aan D:
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 11, 2014 8:22 pm
Hebben jullie dit al gezien? http://www.hollywoodreporter.com/news/hunger-games-stage-show-set-747380
In de Metro stond dat ze geïnspireerd waren door Soldaat van Oranje XD Ik vraag me af hoe THG als theaterstuk zou werken, maar het is in ieder geval gaaf ^^
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo nov 12, 2014 11:25 pm
Morgen mag ik m'n eerste releasedag draaien! Nouja, nu ik erover nadenk is het natuurlijk niet m'n échte eerste releasedag want die heb ik bij de Bart Smit ook wel gehad, maar wel de eerste in de Game Mania en het is ook gelijk Assassin's Creed! En volgens mij heb ik volgende week ook Far Cry 4 en twee weken daarna Smash en Pokémon! I'm excited!
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Pyromaan Leeftijd: 15 jaar
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do nov 13, 2014 11:01 am
Hèhè, eindelijk begonnen met mijn post voor de trainingen van Flaire >.< Heb ook al een stok achter de deur gevonden om ervoor te zorgen dat ze niet gewoon nu iedereen al te lijf gaat XD
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr nov 14, 2014 11:12 pm
Als je er een maand lang 100% voor iemand bent, omdat zijn beste vriendin/ het meisje waar hij verliefd op is in Engeland zit, en zwaar suïcidaal is, waardoor hij paniekaanvallen heeft en zichzelf opsluit in z'n kamer. Je bent iedere dag met hem bezig, sleurt hem uit z'n kamer zodat hij niet geïsoleerd raakt, maar niet zelf de motivatie kan vinden om zelf naar buiten te gaan. Je een maand lang alles uit je handen laat vallen als een vriend je nodig heeft, terwijl die dude hier pas sinds september woont. En je er net achterkomt dat je niet uitgenodigd bent op z'n verjaardag?
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 15, 2014 9:55 am
Lincoln Wells schreef:
Als je er een maand lang 100% voor iemand bent, omdat zijn beste vriendin/ het meisje waar hij verliefd op is in Engeland zit, en zwaar suïcidaal is, waardoor hij paniekaanvallen heeft en zichzelf opsluit in z'n kamer. Je bent iedere dag met hem bezig, sleurt hem uit z'n kamer zodat hij niet geïsoleerd raakt, maar niet zelf de motivatie kan vinden om zelf naar buiten te gaan. Je een maand lang alles uit je handen laat vallen als een vriend je nodig heeft, terwijl die dude hier pas sinds september woont. En je er net achterkomt dat je niet uitgenodigd bent op z'n verjaardag?
Aww, dat klinkt niet goed Tim... Misschien had hij er een goede reden voor om je niet uit te nodigen? Niet dat ik een reden kan bedenken, honestly... Ik kan me voorstellen dat dit een hele erge klap in je gezicht is. Sterkte.
KARAKTER Karakter Informatie Geslacht: Vrouw Beroep: Trainer en begeleider District 1 Leeftijd: 33
◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za nov 15, 2014 6:55 pm
Lincoln Wells schreef: