|
|
Auteur | Bericht |
---|
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 10:53 am | |
| Anja, ik moest maar om 17u beginnen met werken dus in principe valt het nog mee xD |
|
| |
Killian Walker
PROFIELAantal berichten : 7 Registratiedatum : 03-12-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 1:26 pm | |
| Haha bedankt allemaal :') Can't wait to start with Kill <3 |
|
| |
Lincoln Wells District 1
PROFIELAantal berichten : 100 Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 2:18 pm | |
| Hey meiden (+wat jongens ) . Sorry dat ik niet online kom. Ik zit in m'n finals op het moment, wat betekent dat ik een opgesloten kluizenaar ben en het ongelófelijk druk heb. Ik ben iedere dag van 's ochtends tot 's avonds bezig met werken, en als ik een beetje tijd heb ga ik naar wat vrienden om stoom af te blazen. Ik heb Eef gevraagd m'n account even over te nemen, omdat haar finals wat minder heftig zijn. Maar zij werd vrijdagochtend ziek wakker, kotsend, hallucinerend en helemaal de weg kwijt. Ze is naar huis gegaan en is een paar dagen helemaal van de wereld geweest (wat mij natuurlijk helemaal niet hielp met concentreren). Ze sterkt nu weer aan, maar ze heeft heel veel in te halen. Ik weet niet zeker of het lukt een privésessie te schrijven. Ik zou het afraffelen, en dan raak ik er alleen maar ontevreden over en beleef ik er geen plezier meer aan. Dus baseer het cijfer maar op de ene trainingsdag en m'n kk. Het spijt me jongens! (oh, on the side even goed nieuws: we hebben vorige week wel allebei te horen gekregen dat we op uitwisseling gaan naar Leeds! ) |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 2:25 pm | |
| Okay, geeft niet Tim, fijn dat je het even laat weten. Heel veel succes met je finals en gefeliciteerd met Leeds! (En Eef, als je dit leest, beterschap! ) |
|
| |
George Douglass District 4
PROFIELAantal berichten : 137 Registratiedatum : 30-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 5:38 pm | |
| - Killian Walker schreef:
- Haha bedankt allemaal :') Can't wait to start with Kill <3
Hothothothothothothothot Need to know who's on your avatar, for research and stuff... |
|
| |
Killian Walker
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 5:49 pm | |
| - George Douglass schreef:
- Killian Walker schreef:
- Haha bedankt allemaal :') Can't wait to start with Kill <3
Hothothothothothothothot
Need to know who's on your avatar, for research and stuff... Haha jaaa <'3 Love him too It's Colin O'Donoghue, my man |
|
| |
Sue Craig District 7
PROFIELAantal berichten : 27 Registratiedatum : 25-11-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 6:24 pm | |
| Wow, ik ben uitgekozen voor de selectie bij toneel, wat ik nooit van mezelf had verwacht :o. Er zijn van de 45 aanmeldingen 18 mensen uitgekozen en ik heb zin in de eerste les ;p. |
|
| |
Ayrton Seeger District 6
PROFIELAantal berichten : 182 Registratiedatum : 07-11-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 6:40 pm | |
| - Killian Walker schreef:
- Goedenavond (bijna nacht zie ik al) x'D
Morgen ga ik Killian's profiel in orde maken, nu maar eens slapen I guess.. Welcome Alvast een vraagje uit nieuwsgierigheid^^, want naar aanleiding van je avatar en naam zag ik natuurlijk gelijk de overeenkomst met de Killian uit OUAT. Hoewel ik de serie nooit helemaal goed gevolgd heb, kan ik me nog herinneren dat ik hem echt een awesome persoon vond. Dus gaat je personage nog in andere dingen op hem lijken? Want dan mag ik zijn karakter nu al |
|
| |
Killian Walker
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 7:32 pm | |
| |
|
| |
George Douglass District 4
PROFIELAantal berichten : 137 Registratiedatum : 30-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 7:41 pm | |
| |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 8:08 pm | |
| Sterkte Tim! *hug* Beterschap Eef! |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do dec 04, 2014 8:16 pm | |
| Maakt niet uit Tim, en tof dat je naar Leeds mag! En beterschap Eef! En geen spoilers van OUAT alsjeblieft |
|
| |
Ikram Nasrallah District 4
PROFIELAantal berichten : 92 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr dec 05, 2014 12:58 pm | |
| Ouat moet ik ook nog steeds verder kijken.. m'n ma keek naar het eerste seizoen en mijn ex kwam speciaal langs om mee te kijken omdat hij het ook leuk vond en zodoende heb ik het ook wel gevolgd. Maar bij seizoen twee haakte m'n ma af en ik zag steeds maar de helft.. Toch maar eens opnieuw kijken. Eerst Doctor Who though.
Ugh, mijn lichaam werkt echt niet mee. Overal pijn en moe en blegh en van het weekend waarschijnlijk migraine en ik heb honger maar de geur van eten staat me tegen en ik verveel me kapot. |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
PROFIELAantal berichten : 293 Registratiedatum : 23-09-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 06, 2014 8:40 pm | |
| D: de afgelopen aflevering van Reign ... omg .... T-T Protestantse en Katholieke oorlog ... ._. moord, bedrog, rape ... ._. |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 06, 2014 9:34 pm | |
| @Dion: Ennn morgen de marathon van Lord of the Rings in de bios Eindelijk die geweldige films eens op het grote scherm zien! |
|
| |
Killian Walker
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 06, 2014 11:22 pm | |
| Can't wait to play Killian, he's tooooo awesome <3 |
|
| |
Flaire Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 319 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo dec 07, 2014 3:20 pm | |
| Geniet van de marathon A'tjes! <3 |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 08, 2014 10:15 am | |
| Veel plezier A'tjes :3
Awh man ... Ik moet met een vrouw samenwerken die eigenlijk gewoon een enorme schijnheilige hielenlikker is, die vond dat ik en de ander zeurde en dat we maar blij moesten zijn dat zij ons ''zoveel werk uit handen neemt''. En nu opeens terug krabbelen en mijn idee opnieuw voorstellen, zodat het lijkt alsof zij de reddende engel is. Grrrrrrr >[ |
|
| |
Newt Woods District 11
PROFIELAantal berichten : 115 Registratiedatum : 09-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 08, 2014 12:48 pm | |
| WOAH. Ik was het hier heus niet vergeten. Uche |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 08, 2014 1:55 pm | |
| @Denise: Omg ik heb echt zo'n hekel aan dat soort mensen D: Die roepen echt de Flaire in mijn naar boven en dan wil ik ze slaan xD |
|
| |
Andrew Wilson Burgemeester District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 23-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 08, 2014 7:18 pm | |
| Hi guys... Lang geleden. Ik heb jullie gemist <3
Zo veel nieuwe mensen omg.. :') |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma dec 08, 2014 11:44 pm | |
| Ah eindelijk terug Noa <3
Gaat alles nog goed? :3 |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 09, 2014 12:03 am | |
| Heey schatjes, Winterberg is uit te houden, naast de heimwee naar mn vriend en de niet internet is het er vrij leuk. IK HEB ALLEEN *!^/#*@*#$INTERNET! dus ik probeer via alle wegen te posten, maar ik krijg maar geen verbinding.. ik ga het via de zoveelste omweg doen. Post schrijveb, op usb gooien en via een laptop van een vriendin posten. |
|
| |
Ikram Nasrallah District 4
PROFIELAantal berichten : 92 Registratiedatum : 21-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 09, 2014 1:27 am | |
| ^Aaah dat is echt frustrerend! Hoop dat de heimwee snel wat minder wordt en het internet ietwat verbeterd Also WAAROM LUKT MIJN POST MET DEAN NIET VOOR DE PRIVÉSESSIES |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 09, 2014 9:29 am | |
| - Jennifer Lockheart schreef:
- @Denise: Omg ik heb echt zo'n hekel aan dat soort mensen D: Die roepen echt de Flaire in mijn naar boven en dan wil ik ze slaan xD
4 Ik kan er ook niet tegen. Heb ook even een slipper via Whatsapp gemaakt waarin ik schreef dat ik het bijzonder grappig vond dat zij precies hetzelfde voorstelde als ik (en dan zeggen dat ze vanuit efficiëntie kijkt he ...). En nee, dat bedoelde ik niet grappig of lief. Moet nog steeds met haar samenwerken dus misschien was het niet zo verstandig, maar goed. It's said and done. Ik zie donderdag wel hoe het gaat. Ik weet dat ik in ieder geval na de samenwerking even vertel wat ik er van vond ¬¬ Zal dan mijn best doen om beleefd te blijven. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|