|
|
Auteur | Bericht |
---|
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 16, 2014 1:06 am | |
| IK HEB EEN DRUMSTOKJE EN EEN SETLIST OHMYLORD
en ik heb Doctor Who gebingewatched en nu doet mijn hoofd pijn. En mijn hart. Van de feels. maar ik heb wel mooi 7 afleveringen gekeken terwijl ik toch ook moest werken en er zaten twee specials bij. En nog maar 1 seizoen. Help. |
|
| |
Nesrine Eleyne District 8
PROFIELAantal berichten : 147 Registratiedatum : 01-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 16, 2014 7:05 pm | |
| Guys, sorry dat ik de laatste weken wat inactief ben geweest :s Heb het echt druk gehad met deadlines van opdrachten en nu ben ik al zo enorm goed in dingen voor me uitschrijven xD Deze week zal ik het nog wel een beetje druk hebben maar in de kerstvakantie heb ik weer tijd :3 |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo dec 17, 2014 9:11 pm | |
| Geeft Sköll nou serieus lampolie aan Flaire xD
Edit: WHOOP FLAIRE HEEFT EEN 8! |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 12:41 am | |
| Zoveel mensen die een 7 halen als score ö het wordt blijkbaar een spannende strijd en zeker nu dat de twee sterksten niet samen spannen |
|
| |
Sköll Hróðvitnisson District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 05-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 12:59 am | |
| Yush, Sköll is gek xD
Sköll gaat echt niet blij zijn met zn cijfer (a) kan ik hem dwingen te doen alsof >3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 11:45 am | |
| Haha ik vind het wel jammer dat we geen postje terug krijgen met daarin een reactie van Tyrell op de privésessie die je hem stuurt =p |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 12:55 pm | |
| Haha, dat zou eigenlijk wel leuk geweest zijn ja. Ik had tijdens het lezen van de inzendingen ook al best wel in mijn hoofd hoe de Spelmakers op bepaalde dingen reageren. Maar jah, misschien iets voor een andere keer XD |
|
| |
Sköll Hróðvitnisson District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 05-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 12:57 pm | |
| Ik ben ook benieuwt hoe de spelmakers bij de gewone trainingen reageren xD Want Flaire zit een trainer te bevechten en de andere hebben gewoon een theekransje (a) |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 1:05 pm | |
| Ahahaha ja en dan komt Sköll ook nog eens olie op het vuur gooien xD Ik vraag me wel af waar hij die lampolie vandaan heeft getoverd thow xD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 1:27 pm | |
| Wow, ja, inderdaad. Ik denk eigenlijk niet dat ze dat in de trainingszaal hebben.... xd |
|
| |
Flaire Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 319 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 1:30 pm | |
| Dan moeten Sköll en ik wellicht onze posts even aanpassen, want ik heb net op zijn post gereageerd xD Of de trainer moet het spul in beslag nemen voor Flaire het kan gebruiken. Maar ik had het ook al gevraagd toen voor de privésessie en toen had jij al gezegd dat het er niet zou zijn =p |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 1:38 pm | |
| - Jennifer Lockheart schreef:
- Haha ik vind het wel jammer dat we geen postje terug krijgen met daarin een reactie van Tyrell op de privésessie die je hem stuurt =p
Haha, we hebben over Flaire een tijd zitten discussiëren over wat we haar moesten geven, omdat we het er niet echt over eens konden worden of Tyrell het vuur wel of niet leuk zou vinden, dus uiteindelijk zijn we maar een beetje voor de voordeel-van-de-twijfel-middenweg gegaan. XD |
|
| |
Flaire Blitz District 3
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 1:40 pm | |
| Ahahahaha ik had de post ook gemaakt en toen dacht ik later, was dit wel een goed idee... Ben ik niet een beetje overboard gegaan xD |
|
| |
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 2:39 pm | |
| Oohh, ik ga dit weekend normaal weer naar de hobbit yuuuush <3 I may be addicted :3 But I just don't want Middle-Earth to end D:... *cries in a corner* Btw Li, die quote onder je OS :'D Ooh look at my beautiful door (: Aan de ene kant van mijn kamer heb ik ook nog gigantische posters van de hobbit oeps. :3 Die foto in het midden, Ori, is gehandtekent omg door Adam Brown himself <3 I freakin met him! <3 still so fucking happy when I think about it :'3 - Spoiler:
|
|
| |
Flaire Blitz District 3
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 2:48 pm | |
| Haha mooi hè, die Quote :E Ik heb hem er al onder staan sinds de reaping =p
Haha awesome, mooie posterverzameling Noa! |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 3:09 pm | |
| Ssht, ik ben laat oke :')
Mhieehiee, so happy everytime I look at it. <3 |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 4:55 pm | |
| Ik heb een klaagtopic nodig. Of iets anders waar ik even alle stress en frustraties eruit kan gooien. Pff... Stageverslagen zijn echt de meest nutteloze, tijdverspillende, oninspirerende dingen ooit. Ben er al de hele dag mee bezig en waarvoor? Zodat iemand het even snel door kan lezen, er een cijfer op kan plakt en er vervolgens nooit meer naar kijkt. - Eleanor Woods schreef:
Ooh look at my beautiful door (: Aan de ene kant van mijn kamer heb ik ook nog gigantische posters van de hobbit oeps. :3 Die foto in het midden, Ori, is gehandtekent omg door Adam Brown himself <3 I freakin met him! <3 still so fucking happy when I think about it :'3
- Spoiler:
Oh, awesome posters! En ik ben ook totaal niet jaloers op die handtekening van Adam Brown hoor. Nop. |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 6:17 pm | |
| @Anita, hehe, I'm sorry :3 Normaal zou ik ook Sylvester Mccoy hebben ontmoet, wie Radagast speelt, maar hij had niet kunnen komen damnit. :c |
|
| |
Milly Butterworth Burgemeester District 4
PROFIELAantal berichten : 192 Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za dec 20, 2014 7:57 pm | |
| *hugs Anita* Stageverslagen zijn De Hel inderdaad <3 |
|
| |
Ayrton Seeger District 6
PROFIELAantal berichten : 182 Registratiedatum : 07-11-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 23, 2014 9:59 pm | |
| Fijne Kerst iedereen & may the year 2015 be ever in your favor^^ Is dat überhaupt goed Engels? Ach, who cares xD |
|
| |
Mark Shevester District 4
PROFIELAantal berichten : 24 Registratiedatum : 23-12-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 23, 2014 10:01 pm | |
| ... Die Spelen, huh? Ik heb het net doorgelezen en het is een hele boel gedoe x'D |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 23, 2014 10:08 pm | |
| Hoi, welkom Olga! Tsja, het klinkt wel ingewikkeld he? Maar op zich wordt het meeste tijdens het RP'en wel duidelijk. En zo niet: we worden niet boos als je fouten maakt en je mag altijd vragen stellen - Ayrton Seeger schreef:
- Fijne Kerst iedereen & may the year 2015 be ever in your favor^^
Is dat überhaupt goed Engels? Ach, who cares xD
And the same to you! |
|
| |
Mark Shevester District 4
PROFIELAantal berichten : 24 Registratiedatum : 23-12-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 23, 2014 10:20 pm | |
| Als een niet-HG-lezer klinkt het idd. ingewikkeld, maar ik neem wel kleine stappen binnen de RPG. Na een week of twee - als ik actief blijf- zal ik het waarschijnlijk beter begrijpen. Althans, dat hoop ik. En wellicht volgt er een tweede karakter. Tot die tijd moet ik maar bezig met de RPG en daarvóór nog het maken van een kk. Dat wordt morgen. Heb nog teveel suiker in mijn lichaam om te concentreren. ^^"
|
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di dec 23, 2014 10:22 pm | |
| In ieder geval al supertof dat je je hebt aangemeld (en go read the books!) |
|
| |
Flaire Blitz District 3
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo dec 24, 2014 12:10 am | |
| Olga! =D Je bent er! =D *plet* Haha gewoon inderdaad rustig stap voor stap meekijken en lezen :3 We zijn nu met de tweede Hongerspelen bezig, dus dan kun je lekker rustig meekijken met hoe het in zijn werk gaat ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|