|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:16 pm | |
| Yay, iemand voor het Capitool nog wel @Nana: (ik leefde vaag in de veronderstelling dat je gestopt was met turnen, eigenlijk xD) @Dion: |
|
| |
Sköll Hróðvitnisson District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 05-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:28 pm | |
| Zou je ook een npc aan kunnen maken? *zoekt al vervanging voor het geval Sköll sterft xD* |
|
| |
Precilla Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 94 Registratiedatum : 05-01-15
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: Marktverkoopster van groente en fruitLeeftijd: 19 jaar
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:29 pm | |
| Je bedoelt iemand die nu in de Spelen zit? Dan is het antwoord namelijk nee =p |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:35 pm | |
| @Dion: Mwuh, sommige mensen ook... Ik zal ze nooit begrijpen. @Nana: Awesome! Goed bezig En yay! Stylist. Also, ik heb er de hele dag over nagedacht wat ik hierop zou reageren: - Citaat :
- "Meh, a good art piece to a mediocre film trilogy. I'm sorry, but if you actually think The Hobbit is even decent, you're an idiot."
For the record: dat is dus een comment op een tekening van mij en ik vroeg me af of ik het als een compliment moest zien of dat ik met 'm in discussie moest gaan over The Hobbit. Ik wilde eerst iets zeggen in de trant van: "Well... thanks... I guess ^^; No, seriously, I'm proud to be an idiot and thanks for liking this piece of art " ...maar Anja dacht dat ik dan misschien ruzie zou gaan krijgen, omdat wat ik precies geschreven had* heel erg sarcastisch kon worden opgevat, thehe. *maar ik weet niet meer wat ik precies geschreven had, natuurlijk. |
|
| |
Milly Butterworth Burgemeester District 4
PROFIELAantal berichten : 192 Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:37 pm | |
| Well, I love some good sarcasm and like seriously, calling someone an idiot for liking something is idiotic. En ja, ik maak me daar ook wel eens schuldig aan, maar ik doe mijn best om het niet te doen :E |
|
| |
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: Marktverkoopster van groente en fruitLeeftijd: 19 jaar
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:38 pm | |
| Ik vind dat iemand zijn mond moet houden en niet zo brutaal moet zijn. Als hij/zij niet van de Hobbit houdt, reageer dan ook niet op een awesome piece of art. |
|
| |
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:42 pm | |
| Can I like throw that person of a cliff? :/ I'm sorry but The Hobbit/LotR is like my life. Come in my room and you enter middle-earth. |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:45 pm | |
| O gosh.... Mja, hij mag best vinden dat de Hobbit niet goed is, maar hij heeft weer gereageerd en nu vind ik 'm wel een beetje trollig brutaal worden. "It's not an opinion, it's a fact. Are the Hobbit films filled with pointless shit that's not even in the book? Yes. Is 95% of the trilogy cheap-ass CGI and green screen effects? Yes. Is the acting poor? For the most part. Is the real reason why Peter Jackson split the book in three 2 hour long films is because he could make more money because he's a fat, greedy bastard who shits on source material? Abso-fucking-lutely." Edit: I so wanna say "Actually, he split the book in three THREE hour long films."
Laatst aangepast door Cecilia Peak op di jan 06, 2015 8:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:46 pm | |
| Okay, he's litteraly asking for a freakin fight. Shank. D: Is het op dA? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:48 pm | |
| Ik zou het melden als spam, hem blokkeren en de reacties verwijderen ^^ |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 8:51 pm | |
| @Noa: Ja. De neiging om te reageren is heel groot, maar dit soort mensen zijn toch hopeloos. 't Zou verspilde moeite zijn Ik vind het alleen zo jammer dat sommige mensen niet zien hoe veel tijd en moeite er in zulke films zit. Misschien ben ik naïef ofzo, maar ik geloof dus echt dat Peter Jackson deze films gemaakt heeft omdat iedereen (incl. hijzelf) Middle Earth zo fantastisch vindt, en niet omdat hij zo nodig geld nodig had. En, nouja, dan vind ik dat we, ondanks dat er fouten in de film zitten en stukken die misschien slecht zijn, we best een beetje dankbaar mogen zijn. |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 9:03 pm | |
| Ik moet toegeven dat ik met de meeste haat kan leven maar naar iets wat ook maar Middle-Earth gealtereerd is echt niet. Like The actors, zijn zowat de beste acteurs die je kunt vinden. Hij heeft het hier wel over freakin, Sir Ian Mckellen,My amazing Orlando Bloom <3, Adam Brown, Richard Armitage, Martin freakin' Freeman, enzovoort. Like, these are freakin actor history <3
&Peter Jackson doet het echt niet voor het geld... Als je alle extra appendices enzovoort ziet heb je dat direct door. Hij geeft om het verhaal, hij geeft er heel veel om. En hij heeft het in 3 gedaan omdat ze gewoon meer erin wouden hebben. Anders zou Laketown en de rit in de revier met de vaten er amper in geweest zijn. Kili en Tauriel zou niet gebeuren. Oke, Tauriel was echt in geen enkel boek maar Peter Jackson wou dat doen omdat hij wou laten zien dat ook Elven en Dwergen voor elkaar kunnen vallen. Dat er geen haat hoeft te zijn. En hij deed iets wat Sir J.R.R. Tolkien niet is gelukt. En hij deed het prachtig. Peter Jackson is niet voor niets een van de beste regisseurs ooit.
En trouwens elke freakin film is anders dan het boek. &Dat is oke. Stop met klagen en wees blij dat de film nog prachtig is. En nog veel dingen erin heeft. Ik bedoel maar, als je hierover gaat zagen moet je al helemaal niet Percy Jackson gaan lezen en dan de film. Want letterlijk alles is anders daar.
Oke, sorry, het is gewoon dat die boeken en ook de filmen echt freakin veel voor me betekenen. |
|
| |
Sköll Hróðvitnisson District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 05-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 9:23 pm | |
| No xD Like een van die verloren npc stylisten die bijna niemand gebruikt. In sköll post was ie heel leuk xD |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jan 06, 2015 11:54 pm | |
| - Tyrell Peak schreef:
- @Nana: (ik leefde vaag in de veronderstelling dat je gestopt was met turnen, eigenlijk xD)
Ehm. Die vage veronderstelling is ook niet zo heel raar. Om een lang verhaal kort te maken: ik turnde tot en met de zesde van middelbaar, stopte toen want ik 'moest iets anders' (en vond niks anders), dus in tweede jaar van uni toch weer gaan turnen, derde jaar naar Canada en bij terugkomst op de wachtlijst geplaatst, dus nu vierde jaar weer aan het turnen. En toen kreeg ik stress en had ik nergens meer tijd voor en ik denk dat dit misschien mijn zesde training dit schooljaar was of zo. Dus, eh, nee, ik turn niet zo veel of regelmatig xD Maar dat gaat hopelijk een beetje veranderen. (Want het was leuk vanavond en ik had na de warming up al wat verrekte spieren en volgens mij mag mijn fitheid wel wat verbeteren xD) - Precilla Blitz schreef:
- Ik zou het melden als spam, hem blokkeren en de reacties verwijderen ^^
En dit, dus. Het is duidelijk iemand die een beetje zit te hengelen naar reacties en daar moet je niet op in willen gaan. Uit de toon van het bericht op te maken is er ook niet echt discussie mogelijk, dus vermijd het gewoon en reageer niet (is mijn advies tenminste). Natuurlijk mag iedereen zijn mening hebben, en persoonlijk vind ik de Hobbit-films ook niet de beste van de wereld, maar een vervelende, harde discussie van de films zelf hoort niet thuis op een pagina van jouw artwork. En, eh, soms moeten mensen leren hun mening eventjes voor zich te houden als het niet heel relevant is. |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 07, 2015 2:23 am | |
| *aait de Dion* <3 En ik zou er niet te veel op ingaan als je dat soort berichten krijgt, zeker als het echt zo'n 'ik-heb-sowieso-gelijk'-persoon is... Maybe gewoon 'thanks', of zo, voor het soort van compliment, en verder niet op ingaan, of inderdaad melden en blokkeren enzo... Oh, en ik moest iedereen hier nog even de groetjes doen van Sander. |
|
| |
Euphemia Ivory District 4
PROFIELAantal berichten : 33 Registratiedatum : 28-12-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 07, 2015 5:26 pm | |
| Even heel erg offtopic, maar weet iemand hoe je de kb's van een avatar kan verkleinen? Ik wil een kei gave ava op een andere site zetten, maar je mag er max 25 kb voor gebruiken. Mijn ava is 26, nogwat. QQ |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jan 07, 2015 8:11 pm | |
| Ehm, de kwaliteit iets terugdraaien is het eerste wat in me op komt. Als je Photoshop hebt kun je dat doen door als je 'm als JPG opslaat, de kwaliteit niet op 12 te zetten, maar bijv op 10. Een andere optie is misschien een ander bestandstype gebruiken? Of het aangepaste bestand nog eens opslaan zou in theorie ook moeten helpen om je bestand te verkleinen (de kwaliteit gaat dan namelijk ook achteruit). Oh, of het aantal dpi verlagen, maar daar heb ik eerlijk gezegd heel weinig verstand van. Edit: @De mensjes over de comment op mijn tekening: Don't worry, ik heb 'm genegeerd. Daarom postte ik eigenlijk ook hier, om een beetje een soort van uitlaatklep te hebben. |
|
| |
Euphemia Ivory District 4
PROFIELAantal berichten : 33 Registratiedatum : 28-12-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 08, 2015 3:12 pm | |
| @Cecilia: thank you :3 Iemand anders heeft het voor me gedaan, want mijn photoshop is een bitch.
En hoe gaat het allemaal met jullie? |
|
| |
Flaire Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 319 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 08, 2015 7:43 pm | |
| Hier gaat het goed ^^ Alleen irriteert Mako me mateloos xD Yust die allready you b*tch! |
|
| |
Alexis Maywood Stylist
PROFIELAantal berichten : 5 Registratiedatum : 06-01-15
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 08, 2015 7:51 pm | |
| aww arme Mako |
|
| |
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jan 08, 2015 10:36 pm | |
| Zoooo, mijn vuurdoop met Lincoln achter de rug. Best lastig, iemand anders' karakter invullen :E |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 09, 2015 5:44 am | |
| Dean gaat een huisje binnen, straks doet hij deur open en terug een lading confetti Fem, toen ik de post van Lincoln las, had ik niet eens door dat Tim hem zelf niet had geschreven |
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 09, 2015 11:35 am | |
| @Fem: What Def said. Well done on that.
En dat spiegelpaleis is briljant. xD |
|
| |
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jan 09, 2015 11:59 am | |
| Thanks guys ^^ Lief!
Idd, een spiegelpaleis xDDDD Brilliant.
GO MAKO DON'T DROWN SWEETIE <3 |
|
| |