Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 De Adelaar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ben Winchester
Capitool
Ben Winchester

PROFIELAantal berichten : 10
Registratiedatum : 06-02-17
KARAKTER

De Adelaar Empty
Onderwerp: De Adelaar | za maa 11, 2017 8:23 pm

De Adelaar Voorpa10

De Adelaar Tweede11

De Adelaar Derdep10

Finally! Het duurde wat langer dan verwacht, maar de eerste druk van deAdelaar is eindelijk uit.  :ch:  

Ik weet niet of ik voor elke dag van de Spelen tijd en inspiratie heb om een krantenartikel te maken, maar dat was wel de intentie. Dus als je zelf nog leuke ideeën voor games, roddels, artikelen, interviews, etc hebt; let me know! Alles is welkom :3

Wat de games betreft in de krant, daar hangen for real prijzen aan in de vorm van sponsoring voor tributen namens Ben Winchester. Voor zowel de ei-prijsvraag als de deathrating geldt dat je je antwoord NIET naar dat verzonnen e-mail adres stuurt (obviously), maar een PM naar mij met jouw rating/antwoord^ Hieronder nog even op een rij hoe het per spel in zijn werking gaat.

Death Rating:

  • Je stuurt namens één van je karakters/account een rating (cijfer 1 t/m 10) van de gevallen tributen op dag 1 die in een gevecht zijn gestorven. Je rate dus eigenlijk de dood van een personage aan de hand van het gevecht wat voorafgaand gevoerd is. Wanneer het gevecht bijvoorbeeld spannend is, kun je een hoog cijfer hangen aan degene die het gevecht niet heeft overleeft. Degene die het gevecht heeft gewonnen, ontvangt de credits in de vorm van een sponsoring namens Ben.
  • Je mag de gevallen tribuut raten die je eigen tribuut heeft omgebracht, maar ga dan geen onrealistisch cijfer geven.
  • Een gemiddelde wordt genomen van alle antwoorden en de verantwoordelijke voor de dood van degene die het hoogste rating heeft, ontvangt namens Ben een sponsoring (en ik ga niet zeggen wat Wbw )
  • Deadline: Voor de eerstvolgende deadline stuur je de rating op

Voorbeeld:
A. Geronimo Falker 8
B. Tamás Ostergard 5
C. Parcifal Travers 5
D. Leo Colton 7

Genorimo heeft de hoogste rating en als dat bij het gemiddelde ook zo blijkt zullen degene die verantwoordelijk zijn voor zijn dood, Rook en Toby, een sponsoring ontvangen.

Raad het ei:

  • Via PM geef je één antwoord op de vraag wat jij denkt dat er zal gebeuren met de eieren (dat hoeft niet specifiek voor een van de eieren te zijn) + de tribuut die de sponsoring mag ontvangen
  • Ook hier geldt dat je maar via één account een antwoord mag geven
  • Als je antwoord goed blijkt te zijn (voor een van de gevonden eieren), krijgt jouw gekozen tribuut een sponsoring namens Ben
  • Deadline: tot alle eieren zijn gevonden en onthuld is wat ze doen


Als er nog iets niet duidelijk is, laat het vooral weten^
Terug naar boven Ga naar beneden
 

De Adelaar

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: De Spelen :: Het Hongerspelen Archief :: 4de Hongerspelen :: Het Capitool-