Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Story behind the character!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Caleb Green
District 7
Caleb Green

PROFIELAantal berichten : 279
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Slaafje van het Capitool
Leeftijd: 16

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Story behind the character! | zo sep 01, 2013 8:16 pm

Wauw, Dion die geen rate-that topic aanmaakt! Nee, klopt, want dit is nog veel tofferderder dan dat. Ik, als eeuwige wie/wat/waar/wanneer/waarom/hoe-doos wil altijd alles weten en ik ben dan ook supaahhhbenieuwd hoe jullie aan de naam en achtergrond van jullie karaktertjes komen en zo. Dus, tell me everything!


Story behind Caleb: ehm. Shit, dan start ik zo'n topic en dan weet ik het zelf nauwelijks nog. Ik had gelijk zo'n gevoel van dat ik een jongen wilde die de lul kon zijn (op dat moment wilde ik dat nog heel graag zelfs) maar wel een beetje rond dezelfde leeftijd was en enigszins een kans maakte in de Spelen. Ik wilde geen mainstream district -wat het dus wel is, maar care- en ook niet verschrikkelijk arm en zo. Zat eerst aan 11 te denken, maar hij moest blank zijn -bengeenracist- en ja, dat zijn ze daar meestal niet. Dus werd het 7, want met bomen kan je wel redelijk iets en kan je ze ook wel klaar laten stomen voor de spelen en shit. Achtergrond was een beetje rommelig, omdat ik alles had gelezen behalve dat er nog geen Spelen was geweest, dus dat moest ik toen aanpassen en ja. Caleb moest in ieder geval sterk genoeg zijn om district 7 nog wat trots te bezorgen en in tegenstelling tot mijn andere karakters, heeft hij het nog relatief makkelijk gehad XD Z'n naam was echt like, kijken op een namensite wat er goed voelde en dat werd Caleb. Ben helemaal niet zo kapot van die naam, maar toch. En eerst had ik een andere achternaam, maar dat sloot niet zo goed aan, dus dat werd toen lekker simpel: Green.

En Dean komt binnenkort wel want ik ben lui.

Have fun!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | zo sep 01, 2013 8:33 pm

Het verhaal achter Jennifer... Tja, dat is een lastig verhaal. Ik wilde graag een districtleider zijn, maar daar hield het ook wel een beetje op. Ik wist al gauw dat het een vrouw moest zijn en het uiterlijk had ik ook, maar ook toen liep ik weer vast. Jenn kwam heel langzaam en moeizaam tot me en het heeft me een hele dag (en ja dat is heel lang voor mij) gekost om de KK van Jennifer te schrijven. Het idee achter Jennifer, is dat ze een nette, tuttige vrouw is, met een vechterskant, omdat ik iemand wilde die met een stok en een zeis kan vechten, want dat vind ik awesome. Dusja, dat was het XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chad Maggin
District 6
Chad Maggin

PROFIELAantal berichten : 388
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Manusje-van-alles
Leeftijd: 17

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | zo sep 01, 2013 9:35 pm

My turn!


Mark Mocca:
Oke, mark is dan dus echt mijn flamboyante ik. Ik ben iemand die karakters veel van zichzelf toestopt. Dus Mark heeft dan mijn Gay-kant gekregen, overdreven, en toch anders. Mark woont in het Capitool, omdat als ik zo de film zie, en de boeken lees, ik mezelf ook een typetje vind voor het Capitool, lekker overdreven. Zijn beroep heb ik een klein beetje van mezelf gejat, en aangevuld met fantasie. Mark is een stylist, en is non-stop bezig met matchende dingen, en uiterlijk. Ik ben nu bezig Visagist te worden, en ben dus ook veel bezig met uiterlijk. Ik hou van outfits wat lijkt op een geheel, vandaar het pak dat Mark maakte voor Tyrell, het is speciaal, maar toch matcht alles. Mark is ook het hoofd van een enorme keten, en is dat op vroege leeftijd geworden. Dit is mijn bad-past. Velen weten het niet van mij maar ik heb niet een heerlijk verleden. Ik ben op mijn twaalfde op een internaat gedrukt, en met nog een enorme bak ellende er bij ben ik dus veel te jong, vrijwel volwassen geworden. Zo uit ik mijn negatieve ervaringen ook in mijn char, Mark is al vroeg zelfstandig, en dopt zijn eigen boontjes. Zijn achternaam bedacht ik in de Starbucks©. Ik lieft de Mokkachino, en al snel veranderde mokka in Mocca. En noemde ik zijn kledinglijn Moccachino. Mark moest er knap uitzien, dus koos ik voor deze veel te knappe (BLONDE OMDAT IK BLOND LIEFT!) FaceClaim

Chad Maggins:

Ten eerste, ja zijn naam heb ik bedacht toen ik TLOTR keek. Ik was in een rijm bui, dus van Frodo Baggins kwam de achternaam Maggins. Chad moest alles zijn wat ik zelf niet graag ben. Ik wou een gayromance schrijven met Emma (Odin×Chad) omdat we dat op een andere site (SSA Light×Dominic) ook een gayromance hadden. Maar dit keer zouden we de rollen omdraaien, op SSA neemt Dominic (Emma) initiatief, hier zou ik(Chad) dat doen. Dus heb ik mijn gedachte laten invullen hoe iemand er uit ziet die het voortouw sleept. Om leiding te hebben moet je voor mijn idee indruk achterlaten, en met het idee dat een sterk, knap en groot gebouwd iemand dat deed, nam ik deze FaceClaim aan. Ik vind zelf donker haar ook dreigend over komen (vraag niet waarom) dus Chad moest donker haar hebben. Ik vind Chad een indrukwekkende naam, het klinkt als een vent die met gemak een boom om hakt. Maar om even terug te koppelen op mij, is ook Chad zelfstandig, terwijl hij nog maar 17 is. Hij dopt zijn eigen boontjes, en is enorm handig. Zelf kan ik namelijk van afgedankte spullen veel voor elkaar krijgen, en dit uitte ik in Chad. Alhoewel het punt dat hij niet kan koken niet van mij komt, ik lieft koken, maar ik had Chad overpowered gemaakt, dus hij moest wel een nadeel hebben!

Dit is het geloof ik wel, nog vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | zo sep 01, 2013 10:22 pm

Het verhaal achter Tyrell... mnou, ik wist alleen dat ik een soort uitvinder wilde maken, omdat ik Cloudy With a Chance of Meatballs had gezien en tja... dat is gewoon zo'n awesome film (Jup, daar komt het idee van de W.E.M. ook vandaan. I'm sorry, zoiets verzin ik niet zelf XD). Ik zat nog te twijfelen tussen een heel oud persoon en een jong persoon, maar toen besefte ik dat het wel leuk was om een broer voor Cecilia te maken (omdat het nou eenmaal zo leuk is om hun broer-zus relatie te RP'en) en toen moest het dus een redelijk jong persoon worden.
Toen ben ik op zoek gegaan naar een avatar (omdat ik mijn personages altijd afstem op mijn ava, dat is makkelijker dan andersom XD) en toen kwam ik tot de conclusie dat het best wel lastig is om een man voor in het Capitool te vinden. Uiteindelijk besloot ik dat ik het beste op zoek kon gaan naar iemand uit de Emerald City (Wicked), omdat die ook wel uitbundig gekleed gaan, maar daar was natuurlijk weer geen duidelijke afbeelding van te vinden... maar toen kwam ik wel een beetje in de steampunk-hoek terecht en besloot ik iemand met een coole hoed en een vreemd brilletje te zoeken. En meer is Tyrell eigenlijk niet XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | ma sep 02, 2013 9:43 am

Ehm... even denken hoor:

Omdat Cecilia presidente is, wilde ik een zelfverzekerde vrouw maken. En omdat ik een RPG karakter van mij dat alleen nog maar rondwaart op dode RPG's, best wel mis (Circe McMilligan), wilde ik ook wat van haar eigenschappen terugbrengen in Cecilia (alleen dan wat minder... erg, thehe). Én omdat al mijn gedachten tegenwoordig worden gekoppeld aan Game of Thrones/A Song of Ice and Fire, moest ik ook al snel aan Cercei Lannister denken. Toch wilde ik Cecilia niet superevil maken, dus nu is ze alleen maar vervelend tegenover Tyrell (en evt. misschien wat andere mensen die ze niet mag, onder andere districtbewoners) en verder wel aardig. And well, de naam moest gewoon met een C beginnen, vanwege Circe en Cersei. En eigenlijk ook kort zijn, maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik Cecilia leuker vond dan Celia, dus daarom is Celia maar haar bijnaam geworden.
En de achternaam. Geen idee. Die moest gewoon leuk klinken. :p

Ik hoop dat dit verhaaltje een beetje te volgen was. :3

@Dion: ik vind Caleb wel een leuke naam Very Happy

There is a man in this world who has never smiled
You may know his tragedy, the later years by heart
In the beginning there was a mother, father and a child
A troubled little silent boy whose life they were to destroy
Known to us from this day on by his father, Caleb
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Aura Ferrari
Capitool
Aura Ferrari

PROFIELAantal berichten : 131
Registratiedatum : 12-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Socialite/model
Leeftijd: 22

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | do sep 05, 2013 1:24 pm

Als ik een karakter maak, is het vaak een verlengstuk van mezelf, van een karaktereigenschap van me. Aura, bijvoorbeeld, is een beetje mijn deels bitchy/'Born with the void' side; ik ben zelf ook vaak redelijk bitchy tegen mensen die ik niet mag en soms wil ik ook wel dat het voor mij het beste uitkomt. Dit overheerst niet zo, dus trek ik dat zeg maar tot er een karakter uit komt. Datzelfde heb ik met Lana, al is Aura echt mijn kindje en vind ik het super jammer dat ik nog niet zo met haar kan schrijven. Met Lana btw ook niet hahahahahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jolene Griffith
District 3
Jolene Griffith

PROFIELAantal berichten : 38
Registratiedatum : 27-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Schoonmaakster
Leeftijd: 10

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | za sep 07, 2013 8:00 pm

Ik weet niet meer goed hoe ik op Jolene ben gekomen, maar het beeld dat ik voor me had, had in ieder geval sterke overeenkomsten met de kleine Jolee uit de clip van Sacrimony (van Kamelot). Ik vond Jolee alleen geen mooie naam, dus toen heb ik naar soortgelijke namen gezocht en werd het Jolene.
Ik wilde dus dat mijn karakter een schattig meisje was, in jurkjes en zo en ik wilde dat ze nog te jong was om aan de Hongerspelen mee te doen, zodat ik haar in ieder geval een beetje kan leren kennen. Haar innerlijk is wat minder schattig (eigenlijk eerder wreed), omdat ik dat om een of andere reden makkelijker vind om te RP'en XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean Webster
District 8
Dean Webster

PROFIELAantal berichten : 239
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Multifunctioneel
Leeftijd: 14

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | wo sep 11, 2013 10:52 am

@ergens hierboven, ohh, dat liedje kende ik niet! *gaat luisteren*

Ik sta nu volgens mij met Dean ingelogd ook, dus nouja. Aangezien Soot en ik nogal op dreef waren, en zij een oude doos wilde maken en ik nog een jong kindje dat weinig kans zou hebben, hebben we een kleinzoon-oma ding gedaan. Dean was een supersimpele naam, die past bij zijn bestaan. Webster hebben we gedaan omdat het een textieldistrict is en nou ja, spreekt voor zich. Ik dacht eerst dat district 8 technologie was, dus ik had al helemaal uitgedacht dat Dean goed zou kunnen knutselen en zo zijn brood verdiende, dus het was een beetje een tegenvaller toen ik doorkreeg dat 8 voor textiel stond. Uiteindelijk heb ik het er gewoon ingegooid, maar goed. Ik wilde een straatarm karakter, aangezien ik dat nog nooit heb gespeeld, en iemand die in tegenstelling tot Caleb er absoluut geen problemen mee heeft alles op alles te zetten voor gerechtigheid in de wereld. Caleb is heel goedgelovig terwijl Dean heel achterdochtig is. Ik maakte Dean ook deels omdat ik Caleb niet naar de Spelen wilde hebben en aangezien Dean weinig kans heeft, was het ook minder erg om er dan maar aan te wennen dat hij dood zou gaan. Helaas heb ik me ondertussen al veel meer aan mijn kleine magere ratje gehecht en ga ik het ongeveer net zo kut vinden XD En Dean z'n hele familie is dood omdat dat wel makkelijk RP'en was met z'n tweeën geloof ik XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Goliath Blacklow
District 8
Goliath Blacklow

PROFIELAantal berichten : 24
Registratiedatum : 24-11-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Grafdelver
Leeftijd: 30

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | do nov 28, 2013 12:01 pm

Goliath is ontstaan uit mijn Game of Thrones verslaving. Denk ik. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat hij in het Capitool zou wonen (als een soort circusfiguur, zeg maar), maar ik had Tyrell al in het Capitool en wilde eigenlijk naar een district. Dus, toen heb ik hem in District 8 gezet - al hoop ik dat Goliath ooit nog wel in het Capitool terecht komt. Omdat ik hem absoluut niet als textiel-werker zag, besloot ik hem grafdelver te maken (geen idee meer waarom. Volgens mij omdat ik Oliver Twist aan het lezen was...)
De naam Goliath is natuurlijk gekozen om hem te pesten, aangezien Goliath een reus is en... Goliath een dwerg. Wait. Dat wordt verwarrend. Blacklow was dan weer een soort verwijzing naar Game of Thrones, omdat Low me altijd aan het woord Leeuw doet denken, ook al is dat niet de officiele betekenis. Anyway. Dat is het dus zo'n beetje. ^^" Oh ja, en hij is een beetje sadistisch/hatelijk geworden omdat ik dat nou eenmaal leuk vind om te RP'en.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | za nov 30, 2013 5:11 pm

Ahw, poor Goliath!

En ik zie net dat ik hier nog helemaal niet gepost had! Anyway, het idee voor mijn Nike is begonnen toen ik aan het twijfelen was of ik op deze RPG lid zou worden en ik zag dat er nog een presentator gezocht werd. Dat leek me echt heel leuk om te doen - ik vond Caesar in de boeken namelijk echt geweldig - dus gebaseerd daarop en met toestemming van de admini's werd mijn personage presentator. Of nou ja, presentatrice, want het leek me vet om een vrouwelijke presentator te hebben (ook om geen complete kopie te zijn van Caesar, eigenlijk). Eigenschappen die ik bij dat beroep vond passen, zijn charismatisch en ook wel manipulatief. Verder heeft een vrouw in zo'n functie ook wel pit nodig. Persoonlijk vind ik lange vrouwen met kort haar altijd krachtig, spontaan en pittig overkomen, dus met die kenmerken ben ik gaan zoeken naar een avatar. Ik weet niet meer waarom ze getint geworden is - misschien om een beetje af te wijken van de norm van blanke personages? Ik heb nooit een getint personage gehad. En als Capitool-karakter vond ik het ook leuk als ze was uitbundig en, uh, los van de zeden was, aangezien mijn andere karakters vrij 'uptight' zijn over dit soort dingen, behalve als ze per ongeluk dronken worden. Anyway, Nike heeft echt plezier in haar leven en probeert er het meeste van te maken, door zoveel mogelijk feestjes mee te pakken. Dus zo is ze als karakter ontstaan Smile

Met haar naam had ik wat moeite, dus ik heb een analyse toegepast op de namen van bestaande personages in het Capitool (Caesar Flickerman, Plutarch Heavensbee, Seneca Crane, president Snow, etc.). Dan kom je er vrij snel achter dat de achternamen van deze personages normale, Engelse woorden zijn, of samenstellingen daarvan, en dat de voornaam met uit de Griekse en Romeinse oudheid komt. Persoonlijk ben ik heel erg fan van de naam Nike (uitgesproken als Nie-kè, niet als het merk nai-kie), wat de godin van overwinning was. Als volledige naam heb ik gekozen voor Nikephoros (drager van de overwinning), want dat klonk arrogant en pretentieus genoeg voor een Capitool-inwoner. Daarna ben ik met random-word-generators op zoek gegaan naar een achternaam en kwam ik op Foxglove, wat eigenlijk vingerhoedskruid betekent. Ik vond het zo 'random' klinken en het had ook wel iets luxurieus (ik moet bij de naam denken aan een handschoen van vossenvacht...), dus zo is de achternaam tot stand gekomen. En zo was Nikephoros Foxglove geboren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brendan Mirakovic
Burgemeester District 1
Brendan Mirakovic

PROFIELAantal berichten : 121
Registratiedatum : 26-10-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Burgemeester
Leeftijd: 34

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | zo dec 01, 2013 3:33 am

Toen ik hier lid werd had ik echt geen idee wat ik met mijn karakter wilde gaan doen, ik had gewoon al een tijd geen RPG gedaan en vond het wel leuk er weer mee te beginnen. Ik wist wel dat ik een mannelijk personage wilde hebben, want de meeste hoofdpersonen in mijn schrijfsels zijn vrouwen/meisjes en ik vond Brendan gewoon een leuke naam (net zoals de meeste namen die op -an eindigen. Als ik ooit een dochtertje krijg dan ben ik vastberaden om haar Megan te noemen, of de vader het daar nou mee eens is of niet). De achternaam en sommige karaktereigenschappen heb ik een beetje gestolen van een Servische collega (niet letterlijk natuurlijk) waar ik een tijdje een flirt mee had, want hij had me somehow geïnspireerd.

Het was heel fout, want ik had een vriendje en hij had een vriendin, maar we konden het allebei echt niet helpen. Niet dat er ooit iets heftigs gebeurd is ofzo, we hadden gewoon een beetje een soort emotionele relatie als in, ik wil graag met jou zijn maar ik wil mijn vriend/vriendin niet opgeven. Meestal waren we gewoon na het werk samen in afgelegen pubs en straatjes. Zoals ik al zei, er is nooit echt iets gebeurd. Gewoon een beetje knuffelen, dronken worden en wat onschuldige kusjes, terwijl we probeerden uit te vinden wat we er nou precies mee wilde doen. Voor mij was het makkelijk, mijn vriendje was aan de andere kant van de wereld, en soms vertelde ik hem dat we met collega's wat gingen drinken na het werk.  Hij woonde echter bij zijn vriendin en hij moest de hele tijd smoesjes bedenken waarom hij zo laat thuis was en het ging een beetje uit de hand lopen. Na een tijdje heeft hij ontslag genomen en me die avond een hele liefdesverklaring gegeven die eindigde met: "if it's meant to be we'll meet each other later at a better place and a better time". De dag erna was hij van de aardbodem verdwenen. Hij had sowieso al geen telefoon en is sindsdien ook niet meer online geweest op facebook of iets. Ik heb nooit meer iets van hem gehoord of gezien en dat is misschien maar beter ook, maar ik vond het gewoon gek, dat iemand met wie je behoorlijk wat tijd gespendeerd had zomaar ineens helemaal weg kon zijn.

Wat dat met Brendan te maken heeft? Nuja. Ik had dus en naam en wat karakter eigenschappen, maar verder niks. Geen leeftijd, geen achtergrond etc. Toen ik in het "gezocht"-topic zag dat Winter het wel leuk vond als iemand haar vader of moeder wilde spelen kreeg ik een idee. Winter kende haar ouders niet dus had ik besloten dat Brendan haar vader kon zijn en de moeder van Winter vroeger heeft achtergelaten toen ze zwanger was en ook als het ware van de aardbodem verdwenen leek te zijn. Ook moesten Brendan en Winter's moeder elkaar stiekem ontmoeten, omdat haar ouders het er niet mee eens waren. Andere redenen, voor ongeveer dezelfde soort gebeurtenissen dus.

Het leek me leuk om hem een functie te geven, en aangezien Winter in district 1 woonde, waar Jennifer al begeleider was, kon dat alleen maar burgemeester zijn. Om zijn achtergrond wat interessanter te maken had ik besloten dat hij een jeugdcrimineeltje was, dat dus gewoon in de loop van zijn leven ontzettend veranderd is, wat ook wel weer paste bij zijn "verdwijning". Eigenlijk is Brendan dus gewoon, niets meer dan een samenloop van omstandigheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystal Forrest
District 1
Crystal Forrest

PROFIELAantal berichten : 48
Registratiedatum : 16-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Bedelaar
Leeftijd: 12 Jaar

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | zo aug 31, 2014 9:43 pm

*was per ongeluk ingelogd met Crystal en zag dat ze hier nog niet gereageerd had*

Over Crystal heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen. Ik heb haar aangemaakt omdat ik een tweede karakter wilde en Emma nog mensen zocht voor haar Seasons-gang. Van die groep trok Crystal mij om de een of andere reden het meest aan, hoewel ik toe moet geven dat ik het echt moeilijk vind om inspiratie te vinden voor haar posts. Hoewel het steeds beter gaat, vooral als ik net Game of Thrones heb gelezen/gekeken, omdat ik me besefte dat ze best wel een beetje te vergelijken is met Arya Stark, thehehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
John Cropper
District 4
John Cropper

PROFIELAantal berichten : 18
Registratiedatum : 18-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Gepensioneerd
Leeftijd: 65 jaar

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | zo aug 31, 2014 9:54 pm

John... tsja... Ik wilde al een tijdje een derde karakter, omdat ik mijn draai met Crystal niet zo kon vinden en ook niet altijd mijn ei kwijt kan in alleen Cecilia (omdat Cecilia als presidente niet zomaar altijd overal aanwezig kan zijn). Het heeft me echt een half jaar geduurd voordat ik met een idee kwam dat me genoeg inspiratie gaf om een karakterkaart te schrijven en geschikt was voor either District 4 of 11, en eigenlijk kwam dat idee omdat ik ergens anders een OC heb aangemaakt die piraat is en het me wel leuk leek ook een zeeman op HS neer te zetten. District 4 dus.

Ik weet niet meer hoe ik erop kwam, maar uiteindelijk ben ik dus uitgekomen op een gepensioneerde zeeman, die qua uiterlijk gebaseerd is op o.a. Seasick Steve en de depothouder van het krantenbezorgen.  

Oja. Wacht. Ik weet weer hoe ik erop kwam. Ik was een interview aan het kijken van George R.R. Martin. En tsja, hij doet nogal denken aan een oude schipper ofzo. En dat is een vriendelijke (ja, ik weet dat hij het ene na het andere karakter vermoord), oude man met een ondeugende lach. Dusja. John is dus stiekem een soort combinatie tussen een beroemde redneck, een krantenuitdeelman en een fantasy-schrijver. ^^;
Terug naar boven Ga naar beneden
Brian Cornwall
District 6
Brian Cornwall

PROFIELAantal berichten : 76
Registratiedatum : 01-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Fabrieksarbeider
Leeftijd: 24 jaar

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | ma sep 01, 2014 10:47 am

Okeoke, even denken. Hoe kwam ik op Brian.

Ik vind het fijn om in ieder geval één karakter te hebben dat niet té uitgesproken is. Dus ik wilde graag een kalme jongen, iemand die met de meeste mensen wel kan blenden. Ik heb een hele tijd niet ge-rpg't, dus ik had een beetje moeite met meer bedenken dan: aardig, kalm. Toen las ik de beschrijvingen van de districten door, en zag dat in district 6 morfineverslaafden zaten. Daar kon ik wel wat mee, en zo werd de basis van Brian geboren.
Verder kan ik niet zo heel goed tegen dramatische karakters met een afschuwelijk verleden. En ik weiger de beschrijving: is gesloten, praat niet veel, vertrouwt anderen niet snel, maar als je eenmaal haar vriend bent dan is ze alles voor je. Ik vind dat gewoon zo cliché Razz Dus ik wilde van Brian een stoere, sterke jongen maken die gewoon sociaal is. (al heb ik zoiets volgens mij wel bij Lincoln geschreven, maar dat is verder niet een gesloten, stil persoon dat moeilijk contact maakt. Eerder dat ie gewoon niet zo heel snel om mensen geeft) Niet teveel gedoe, maar de verslaving erbij om daar af en toe wat inspiratie uit te halen.

Oh, en de naam? Brian vind ik wel leuk. En voor de achternaam ging ik naar een website met Engelse achternamen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary Luther
District 8
Mary Luther

PROFIELAantal berichten : 89
Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: They said I couldn't do a job.
Leeftijd: 24 Years they say.

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | ma sep 01, 2014 6:48 pm

Even kijken...

Mary is gebaseerd op een karakter uit een serie die ik lief; Luther (ja ja :'3) Haar naam & uiterlijk is daar op gebaseerd, maar het karakter is juist helemaal anders. Ik voelde veel voor een ongeïntreseerd, sarcastisch karakter, maar dat was ook weer zo cliché, dus bedacht ik Mary's verleden, waardoor ze zo drastisch is veranderd naar een gesloten, emotieloze vrouw die eigenlijk heel zwak is. Eigenlijk was het de bedoeling dat ze nergens meer om zou geven, maar dat was ook weer zo saai, en even serieus; waarom zou ze dan nog leven? Toen verzon ik het deel van het kind erbij, dat he enige lichtpuntje in haar leven werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lincoln Wells
District 1
Lincoln Wells

PROFIELAantal berichten : 100
Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | ma sep 01, 2014 8:13 pm

Voor de afleiding ook maar even Lincoln:

Ik wilde graag een tweede karakter, maar ik wist niet zo goed hoe en wat. Eerst was ik een beetje bang om een mogelijke tribuut te maken, omdat ik het naar vind als karakters van mij sterven Razz Maar toen dacht ik: wat als het bij het karakter nou helemaal om de Spelen gaat? En daar was een district 1 persoon: een beroepstribuut. Ik vind het wel leuk om een stoere, harde, niet altijd even vriendelijke jongen te spelen.
Ik heb het denk ik gewoon niet zo op meisjes spelen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmae Gardner
District 4
Esmae Gardner

PROFIELAantal berichten : 84
Registratiedatum : 15-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 19

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | ma sep 01, 2014 11:14 pm

Gezien Esmae mijn recentste karakter is en ik nu op haar ingelogd sta, begin ik maar even met haar (en ga ik vooral niet verder met mn andere karakters in deze post, want dan zijn we over tien jaar nog niet klaar).

Ik zat een beetje in mijn ik-ben-veel-te-enthousiast-maar-rpg’en-is-zo-leuk-en-dit-forum-is-awesome-modus, toen ik echt heel erg graag nog een nieuw karakter wilde aanmaken. Volgens mij had ik het benodigde aantal posts al, dus was het eigenlijk een kwestie van inspiratie. Ik wilde in eerste instantie een Vredesbewaker aanmaken (die ik ook helemaal heb uitgeschreven, daar niet van), maar ik was niet helemaal tevreden met dat karakter. Ik wilde iets ‘normaals’ (voor zover ‘normaal’ bestaat en een karakter dus ‘normaal’ kan zijn), maar met een klein vleugje drama, zonder echt dramatisch te zijn. Als je snapt wat ik bedoel? Tevens wilde ik een meisje (want ik heb gewoon minder met mannelijke karakters, of zo. I don’t know.) en opnieuw een karakter in de gevarenzone, gezien ik anders nogal veel volwassenen zou krijgen (tenzij ik een kindje zou maken, of course, maar daar had ik niet echt ideeën voor) en dat vond ik lame.

Wat betreft de drama die niet te dramatisch was, was ik tijdens een brainstormmoment in de chat op het idee gekomen van een tienerkarakter met een kindje. Maar dan, in plaats van het als een enorm drama te benaderen, het juist enigszins als iets positiefs te zien. Van het ís zwaar en nee, ik denk niet dat het een makkie is, maar ik ben wel gelukkig en ik krijg de hulp die ik nodig heb en zelf werk ik ook hard. Dus ik koos voor een lieve mamma, een lieve dude die de vader is en lieve familie verder, waar ik natuurlijk nog wel wat ingewikkelder ben geweest dan nodig was, maar ik wilde nog wat NPC-mogelijkheden voor in de Spelen. Want yay, de Spelen.

Ik was bovendien erg aan het twijfelen over naar welk district ik wilde gaan. Ik vond 4 al sinds het begin erg interessant (toen ik Madelynn maakte twijfelde ik tussen 4 en 7, maar toen werd het 7), maar ik zat nog te denken over 1 en 11, geloof ik. Maar omdat water en vissen enzo stoer is, besloot ik uiteindelijk voor 4 te gaan deze keer. Very Happy

En toen hadden we Esmae. Die naam had ik al een keer gekozen voor een karakter hier op HS dat ik nooit heb gebruikt en ook niet meer van plan ben te gebruiken, maar ik vind het wel een mooie naam en ik houd van ingewikkelde/aparte spellingswijzen, dus ja… Toen had ik alleen nog maar achternamen nodig, want gezien ze getrouwd is, besloot ik dat ik met die naam zou gaan spelen. Dat werd Gardner, want dat vond ik wel mooi klinken bij Esmae. Weinig over nagedacht verder, hoewel ik wel half Behindthename bij langs ben gegaan. :p

In ieder geval… dat is pretty much het verhaal van Esmae. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Eugine Spacey
District 3
Eugine Spacey

PROFIELAantal berichten : 110
Registratiedatum : 24-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Engeltje
Leeftijd: 19

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | wo sep 03, 2014 12:13 am

Het verhaal over het ontstaan van Eugine. Ik had al even zitten denken om district 3 actiever te maken want dat district qua jongens is echt een ramp. Toen had ik dus al mijn district en moest ik dus nog een soort karakter zoeken.

Ik heb er lang over nagedacht maar plotseling had ik een geniale ingeving. Ik dacht aan technologie en industrie (een soort mindmap in mijn hoofd) en toen kwam ik bij het woord 'Nerd'. Vanaf toen ging het schrijven van een karakterkaart heel erg gemakkelijk want Eugine heeft alle eigenschappen van een nerd behalve eentje, hij is best knap.

Alleen is Eugine echt 'screwed' tijdens de spelen Sad Ik heb er nog niet veel mee gepost, maar ik heb wel enkele leuke ideeën voor hem als ik terug thuis ben.

Denk dat dat het ongeveer is, indien er vragen zijn, 'shoot them'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikram Nasrallah
District 4
Ikram Nasrallah

PROFIELAantal berichten : 92
Registratiedatum : 21-10-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep:
Leeftijd:

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | di okt 21, 2014 6:07 pm

Ik las Divergent. Dat zegt genoeg probably.
En ik wilde al heel lang een karakter maken dat niet blank was. Too many white people! Razz Maar ik was niet echt bekend met verschillende culturen en geloven en stuff, en ik wilde dat wel eer aandoen, en toen bedacht ik een soort sekteding en modesty en dat soort dingen, en ik was mijn hetero karakters ook een beetje zat dus hoppa, Ikram was lesbisch. Anyway, ik was ook heel benieuwd naar hoe ze haar overtuigingen zou combineren met de Spelen, zeker als ze ín de Spelen zit. Oh, en ik wilde ook al weer eeuwen een meisje want ik reken Vixen niet echt onder de meisjes en mijn laatste vrouwelijke karakter heb ik dan in, what, 2011 gemaakt of zo? Dusja. Time for something new!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com
George Douglass
District 4
George Douglass

PROFIELAantal berichten : 137
Registratiedatum : 30-08-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Districtbewoner
Leeftijd: 13

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! | wo okt 22, 2014 12:39 am

Het verhaal achter George is best simpel. Zijn karakter en voornaam is gebaseerd op mijn kat George die toen ik hem aanmaakte nog iets meer een kitten was. Sinds mijn kitten een ietwat brutaal, speels en loyaal beest is wou ik mijn karakter dat ook geven. Ook gaan ze beide behoorlijk soepel met regels om (De jongen spijbelt en steelt, De kat gaat het liefst naar de plekken waar hij niet komen mag). Ze hebben elkaar al een paar keer in topics ontmoet en kunnen het goed met elkaar vinden. Mijn kat is trouwens vernoemd naar de acteur George Blagden.

Zijn achternaam was simpelweg luiheid. Ik ben vreselijk met goede achternamen verzinnen en ging mijn lijst met favoriete youtubers af om een goede optie te vinden. Ik wou wat standaards wat paste. Douglass is dus uiteindelijk gepikt van Jack Douglass aka Jacksfilms.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Story behind the character! Empty
Onderwerp: Re: Story behind the character! |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Story behind the character!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-