Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo apr 12, 2015 7:19 pm

*boxt Anita*

Yeah, ik heb ook niet de meest boeiende boeken tot nu toe =( Like, they're not REALLY bad/boring, but also not like MUST. READ. RIGHT. NOW :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr mei 15, 2015 9:05 pm

Vandaag weer wat nieuwe boeken gekocht, waaronder Dr. Jekyll & Mr. Hyde en het persoontje op de voorkant lijkt echt te erg op Tyrell x'D

Wat betreft mijn GoodReads Challenge begin ik achter te lopen. Lopen jullie al weer op schema?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma mei 18, 2015 10:41 pm

Ik loop nog steeds achter op schema =( Ik zit nu op 21/65, waarmee ik 3 boeken achterloop. Vorig jaar rond deze tijd (24 mei) zat ik op 27/60. Dus. Dat. Ik moet doorlezen. En meer posten. En basically energie gaan zoeken :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo mei 24, 2015 9:37 pm

Boeken gekocht in Schotland (Ik vind dat we ons netjes ingehouden hebben Very Happy):

Onze boekenkast nu (Ja, het ziet er ongeorganiseerd uit... En honestly... dat is het ook. ^^; :

En Fem, ik vind 21 boeken in vijf maanden tijd nog steeds indrukwekkend veel. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma mei 25, 2015 11:38 am

Jullie hebben je idd netjes ingehouden. En jullie Terry Pratchett collection <3

Ik weet ook wel dat 21 boeken in vijf maanden behoorlijk boven het landelijk gemiddelde ligt, maar toch Innocent

Voor alle lezers hier, even een oppepper. You're doing better than most.
Citaat :
Nederlanders zijn de laatste jaren minder boeken gaan uitlezen. Gemiddeld lezen ze 6,3 boeken per jaar van begin tot eind (dit is berekend op basis van het klassenminimum – voor 1-5 boeken: 1; voor 6-20: 6). Dat is 1,5 boek minder dan de 7,8 boeken in 2014. Ook toen was er al sprake van een daling. In 2013 lazen Nederlanders namelijk nog 8,4 boeken uit, in 2012 gemiddeld 8,6 (Stichting Marktonderzoek Boekenvak/GfK, 2015.1).

De leesfrequentie over deze periode is nagenoeg stabiel. Dat zou kunnen betekenen dat Nederlanders vaker in een boek beginnen zonder de finish te halen. De laatste keer dat ze een boek hebben uitgelezen, ligt dan ook verder terug in de tijd. Terwijl in 2013 46% van de Nederlanders ongeveer een week geleden voor het laatst een boek had uitgelezen, is deze groep in 2015 geslonken tot 38% (Stichting Marktonderzoek Boekenvak/GfK, 2015.1).
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jun 02, 2015 10:53 pm

So. I went to Scotland for a week with my book-loving uncles who get tired from walking around JUST a easily as I do.

I've now read 31/65 books. Four books AHEAD of schedule. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Solar Gbadamosi
District 4
Solar Gbadamosi

PROFIELAantal berichten : 131
Registratiedatum : 06-02-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep: Winnaar
Leeftijd: 19

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jun 10, 2015 1:56 am

Ik wad begonnen aan The Curious Incident of the Dog in the Nighttime en ik vind hem zowel geweldig als vreselijk. Ik vind de hoofdpersoon fantastisch en veel dingen zijn heel erg herkenbaar, maar tegelijkertijd vind ik het plot hoogstens irritant. Dus ik besloot Ash te gaan lezen, om iig nog eens íets uit te krijgen want ik kies echt kutboeken dit jaar, maar tot nu toe vind ik dit nog bagger-der dan TMR (op een hele andere manier, don't get me wrong) en ik loop me echt KAPOT te ergeren aan dat kind en de wereld en de schrijfster en omfg ik had toch wel verwacht meer dan 1 goed boek te lezen dit jaar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Duncan Williams
District 4
Duncan Williams

PROFIELAantal berichten : 37
Registratiedatum : 26-06-15
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma jul 06, 2015 7:59 pm

Ik wilde vandaag het eerste deel van GoT kopen, maar het is hier in Frankrijk bijna onmogelijk om boeken in het Engels te kopen. Ik ben in drie winkels geweest en twee van hen hadden één plankje Engelstalige boeken die ergens zo goed mogelijk verstopt was, en de derde had niet eens boeken in het Engels (ik werd naar de woordenboeken gestuurd toen ik het ging vragen...). Wel stom, want ik had me er op verheugd om er vandaag in te beginnen. Crying Nu moet ik hem maar op internet bestellen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma jul 20, 2015 11:14 pm

NEW ROBERT GALBRAITH BOOK 20 OKTOBER.
ME LIKES SO MUCH.
*preorders*
Terug naar boven Ga naar beneden
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jul 21, 2015 11:26 pm

http://www.bol.com/nl/p/a-court-of-thorns-and-roses/9200000032214897/
Me wants :3 maar ik denk dat ik het rond september bestel, omdat 1 september ook haar nieuwe boek voor de Throne of Glass reeks uit komt Very Happy
Leesvoer D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za aug 01, 2015 2:16 pm

Aaaaaah, morgen DE boekenmarkt in Deventer Faint Ik kijk er echt teveel naar uit. :f:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Iduna Ysgar
District 7
Iduna Ysgar

PROFIELAantal berichten : 293
Registratiedatum : 23-09-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Meubelmaakster/ genezer
Leeftijd: 26 jaar

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo aug 02, 2015 6:05 pm

Oeeh .. Boekenmarkt klinkt goed! Very Happy Hopelijk heb je het leuk gehad Wink

Ik heb het boek uit mijn vorige post in anderhalve dag uitgelezen xD Now I have to wait til 2016 for the next one Faint
Gelukkig komt op 1 september dat andere boek Very Happy en die heb ik al besteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Solar Gbadamosi
District 4
Solar Gbadamosi

PROFIELAantal berichten : 131
Registratiedatum : 06-02-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht:
Beroep: Winnaar
Leeftijd: 19

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma aug 10, 2015 4:58 pm

Okay, ik heb Ash alweer even uit en uiteindelijk viel hij best mee. Het begin was alleen even doorbikkelen. Ik vond het einde alleen wel heel 'makkelijk' zogezegd. Zo van "Hoi, ik vind dit niet chill en om deze reden ga jij dit niet meer doen *magically lives happily ever apparently*" dus eh. Dat was een beetje apart.

Toen heb ik boeken van de bieb gehaald want ik ben broke af, en als eerst heb ik Doctor Who en de Verborgen Monsters gelezen. In het Nederlands. Dat was een beetje apart, maar het was best tof en sloot netjes aan op de serie. Daarna las ik Op Zwart van Willen Bosch, een post-apo die zich in Nederland afspeelt. Ook een beetje een makkelijk eind met heel veel vragen en clusterfucks, maar het was zeker vermakelijk en weer eens wat anders dan de rest van de post-apo die ik heb gelezen. Ik had best wat meer info willen hebben over de wereld though, maar het was nou eenmaal maar een dun boek. Ik heb Incendio van Tess Gerritsen nog liggen die ik morgen meeneem in de trein om te lezen, en Danderzij, maar ik ga die laatste niet meer lezen denk ik.. En ik heb Coraline op mijn lijstje gezet! Ik lees liever fucked up dingen dan dat ik ze kijk en het boek schijnt gruwelijker te zijn dan de film - by far.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo okt 11, 2015 2:34 pm

*prikt het dode boekentopic in de hoop dat mensen over boeken gaan praten zodat ze hopelijk weer zin krijgt om te lezen want heeft sinds Jeugddorp welgeteld twee boeken gelezen*

Seriously guys, TIJDENS JEUGDDORP TERWIJL IK DOOD GING VAN DE STRESS VIER BOEKEN GELEZEN EN SINDSDIEN MAAR TWEE? WTF.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo okt 11, 2015 3:50 pm

Bij elk andere persoon zou ik zeggen: twee boeken in - wat is het? - twee maanden is niet zó weinig. Maar in jou geval.... what happened? Nooz Zijn er teveel leuke series bezig?

Ben je nog wel in een boek bezig trouwens, of moet je net weer een nieuwe uitzoeken?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Kye Flecker
District 4
Kye Flecker

PROFIELAantal berichten : 137
Registratiedatum : 24-12-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Visser/scholier
Leeftijd: 14

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo okt 11, 2015 3:58 pm

FEEEEEEEEEEEEEEM D: Are you dying? =(

Ik heb net Bird Box gelezen en die was best wel cool. Over een vrouw die met haar kinderen al 4 jaar alleen geblinddoekt haar huis uit is geweest, alle ramen en deuren afgesloten met lakens/karton etc., omdat er buiten iets zit waardoor je gek wordt als je het ziet. En dan uiteindelijk gaat ze toch haar huis uit, om (geblinddoekt en wel) een veiligere plaats te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo okt 11, 2015 4:43 pm

Ik was eerst Bones aan het bingewatchen en toen dat afgelopen was ben ik Scrubs gaan bingewatchen - al gaat dat ook niet zo snel - en basically doe ik eigenlijk gewoon van alles behalve lezen of posten of Nuttige Dingen.

Ik "lees" op het moment vier boeken. Bij een ben ik blijven hangen op like pagina 10, de volgende op pagina 45, dan een op pagina 55 en een op pagina 139 Sigh

And oeh Jay, that sounds AWESOME!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma okt 12, 2015 11:31 am

@Jay: that sounds... weird. Maar als het goed uitgewerkt is, kan het ook wel heel tof zijn. ^^

Ik ben - nog steeds - bezig in Le Morte D'Arthur, sinds 21 juni. Oh yeah. Het is op zich wel een leuk boek, als je in je hoofd houdt dat hij voor het eerst in 1485 is gepubliceerd. Alle karakters zijn wel dramaqueens en zijn heel slecht in elkaar herkennen x'D

Also, het is geschreven in "modern" Engels, maar wel met nog een hoop woorden die tegenwoordig geloof ik niet meer gebruikt worden. Zo heb ik me best lang afgevraagd wat ze nou precies met "a wood man" bedoelden, maar wood is dus synoniem voor mad. Blijkbaar. Gelukkig staat er een lijst met niet zo hedendaagse woorden achterin :E *bladert even door de lijst* Oh, blijkbaar is een rownsepyk een branch.

Even een typische zin uit het boek, Sir Launcelot heeft Sir Briant uitgedaagd:
"Well, said Sir Briant, sithen I am required to joust I will do what I may; and there Sir Launcelot smote down Sir Briant from his horse a great fall."
Zo leest dat ongeveer :3

En gelukkig is er ook een lijst met karakters en wanneer ze (ongeveer) voorkomen in het boek, want er zijn echt teveel ridders die op elkaar lijken. (Sir Galihodin, Sir Gaheris, Sir Galahud, Sir Galagars, om er maar wat te noemen)

Laatste opmerking, anders wordt dit nog nuttelozer en nog langer, sommige hoofdstuk"titels" (eigenlijk meer kleine samenvattingen) zijn... nou ja... vast heel nuttig. En spoileren heel veel, maar dat terzijde
Hoofdstuk XIV: How the eleven kings with their host fought against Arthur and his host, and many great feats of the war.
Hoofdstuk XV: Yet of the same battle.
Hoofdstuk XVI: Yet more of the same battle.
Hoofdstuk XVII: Yet more of the same battle, and how it was ended by Merlin.

en nu ga ik weer braaf aan mijn schoolwerk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma dec 21, 2015 9:23 pm

Dat met die hoofdstukken doen ze vaak in classics en ik vind het echt te awesome :E

Je hebt m uit intussen, denk ik? Wat vond je ervan? ^^

Ik ben momenteel bezig met The Career of Evil van Robert Galbraith en hoewel ik m echt spannend vind kan ik mezelf er maar niet toe zetten om geconcentreerd te lezen. Misschien ook omdat ik nog 100 000 dingen moet doen voor de kerst, maar pfff.

Also, reading challenge: 51/65. I'm not gonna make it. Crying
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma dec 21, 2015 11:12 pm

*heeft helemaal niet omgelogd zodat dit wat minder schaamteloze dubbelpost lijkt, hoe kom je daar nou bij?*

Anyway, ik heb in mei wat foto's gemaakt van m'n bookshelves en ik besef me net dat ik die nooit gedeeld heb.
So.
Dit is intussen ook alweer aardig verouderd (die plank waar toen nog redelijk veel random stuff op stond staat nu HELEMAAL vol met boeken :E), maar ik ben nu niet bij m'n boeken dus we moeten t hier mee doen :E
*pleurt in spoiler vanwege pagina oprekkendheid*
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di dec 22, 2015 9:37 am

Fem, als ik jou was zou ik eens een mooie grote boekenkast kopen, zodat alle boeken er netjes in kunnen staan, in plaats van dat je ze random op moet stapelen in een vrij hoekje van je kamer Razz Still impressive, though....

Le Morte D'Arthur heb ik inmiddels uit, ja. Hij was wel oké. Veel van hetzelfde (ridder moet een vrouw redden door het tegen een slechte ridder op te nemen, of anders is er wel een groot toernooi bezig). Sir Launcelot is onverslaanbaar en wordt door iedereen aanbeden. Het verhaal van Sir Tristram was wel wat boeiender, maar die was dan ook een hele tijd geen ridder van de Ronde Tafel. King Arthur zelf had verder niet zo'n grote rol, behalve dan dat hij (logischerwijs, met zo'n boektitel) aan het einde van het verhaal dood gaat en aan het begin van het verhaal koning wordt. M.a.w. vaak werden de dingen die ik boeiend vond heel kort even genoemd en de dingen die minder boeiend waren veel te vaak uitgelegd XD

Ben momenteel bezig in Het Oneindige Verhaal (Michael Ende), die verwacht ik voor het einde van het jaar nog wel uit te hebben, en Jeckyll & Hyde (Robert Stevenson), wat eigenlijk maar een dun boek is en voor mijn gevoel lees ik er ook best snel in, maar ik zag net dat ik al twaalf dagen geleden aan dat boek ben begonnen. Voor mijn gevoel ben ik drie dagen geleden pas begonnen met lezen XD
En verder ben ik bezig in het Schild met de Drie Leeuwen (Pamela Kaufman), waarover ik nu al het idee heb dat de schrijfster maar al te graag laat weten dat ze onderzoek heeft gedaan naar de Middeleeuwen door allerlei nutteloze details te vertellen.

Ik hoop dat ik die drie boeken in ieder geval uit kan krijgen voor het einde van het jaar, want ik moet nog 5 boeken dit jaar. Ik had de Lord of the Rings toch als drie aparte boeken moeten tellen, in plaats van als één Razz

Anyway, succes met jouw achterstand inhalen, Fem! Maaaybe you can do it? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Gloria Fowler
District 8
Gloria Fowler

PROFIELAantal berichten : 93
Registratiedatum : 19-10-15
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Fabrieksarbeider
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di dec 22, 2015 10:02 am

Jekyll and Hyde heb ik ook net gelezen, t'is ook een short story. Vond t wel jammer dat ik t verhaal al kende door het zien van de musical.

Ik ben atm bezig met "wake of vultures". Had hem gekocht omdat de hoofdpersoon alles is wat ik vaak leuk vind (meisje die liever een jongen is en soort van slaaf is.) het is western wat ik van tevoren niet verwacht had. Het heeft echt een paar wtf-momenten en hoe de schrijver dingen omschrijft is echt heel goed. Een aanrader voor als je van duistere fantasy in een western wereld kan houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Milly Butterworth
Burgemeester District 4
Milly Butterworth

PROFIELAantal berichten : 192
Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di dec 22, 2015 5:30 pm

Jaaaaa, die mooie grote boekenkast gaat er komen als ik ook een mooie grote huiskamer heb. Like, de enige grote kast die een beetje praktisch zou zijn in m'n slaapkamer is de expedit en ik vind dat ding echt fucking lelijk. Sorry voor de liefhebber (A) Maar goed, dat staat zeker nog wel op m'n wishlist. Die random stapels liggen intussen trouwens in mijn kledingkast opgestapeld, maar daar kon ik zo snel geen foto van vinden.

En ik vrees van niet want ik moet de rest van het jaar echt HEUL veel werken :E Als in ik werk volgende week vijf dagen, al heb ik vanmiddag wel met m'n collega afgesproken dat ik echt alleen voor de uitvoeringen kom :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di dec 22, 2015 7:56 pm

Aww, dat is stom Sad dan maar 's nachts doorlezen he

@Soepsas: ooh, ik wist niet dat er een musical van was. Leent het zich wel goed voor denk ik ^^

Wake of Vultures klinkt op zich ook wel tof. Ben niet echt een liefhebber van Western, maar het kan wel sfeervol zijn. Dus. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za jan 02, 2016 2:07 am

*dumpt schaamteloos wat reading stats*
Dus.
Ik heb vorig jaar 56/65 boeken gelezen. Reading challenge dus niet gehaald, maar wel even bijna 21 000 pagina's weggewerkt. (20 992, om precies te zijn).
Gemiddelde boek was 375 pagina's lang en mijn minst populaire boek werd slechts door drie anderen gelezen.

En ik heb slechts EEN boek 1 ster gegeven. Wow.
En dat was Love Hurts, want die viel echt heel erg tegen =( Ik dacht het allemaal short stories ware, maar het waren dus vooral stukken uit al gepubliceerde boeken. Dus like een half hoofdstuk uit een ander boek en een paar original short stories. Beetje jammer.


Mijn ontdekking van het jaar: De Noughts and Crosses serie. Vooral het eerste boek. Focust vooral heel erg op social issues and it was Amazing.

Hoe was jullie leesjaar? Clap What's your new reading challenge? (if you have one and if you don't: why not?)

(Ik vind trouwens dat we meer moeten posten in dit topic. I mean. Vijf pagina's in een jaar? Shame on our cows)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Books! - Pagina 17 Empty
Onderwerp: Re: Books! |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 17 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 20 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-