Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 [Dag 2] Don't really know what to expect

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

[Dag 2] Don't really know what to expect Empty
Onderwerp: [Dag 2] Don't really know what to expect | ma feb 10, 2014 7:23 pm

De avond was ingevallen, de zon was onder gegaan en was na wat een eeuwigheid leek weer op gekomen. In die tijd waren er verschillende dingen gebeurd. Op een enorm scherm in het midden van de arena, hoog in de lucht, waren alle doden te zien geweest. Dit waren er meer dan verwacht, en tot de spijt van de jongen zaten ook Odin Donaghue en zijn kleine helpertje William Mocca bij deze doden. Nog voor hij ze op had kunnen zoeken. Nog voor hij een verbond met hen had kunnen sluiten. Maar de zon was weer opgegaan alsof er niets was gebeurd. Alsof er niet even daarvoor een stuk of negen kinderen het leven hadden gelaten, door toedoen van… Jawel, hun leeftijdsgenoten.

Raven en Clementine hadden na zonsondergang nog een tijdje doorgelopen, tot zij een oude maar vol geregende put hadden gevonden. Na aan het water geroken en gevoeld te hebben, en besloten te hebben dat het veilig moest zijn, hadden zij gedronken tot ze genoeg hadden. En vervolgens waren ze geheel beschut samen onder de slaapzak gaan liggen, om de beurt de wacht houdende..

Maar de zon was al weer op gekomen en hulde de arena in een verblindend gouden licht, toen Raven eindelijk zijn ogen opende. Een nieuwe dag in de arena was aangebroken. Een nieuwe dag, volledig in de macht van het Capitool. Volledig in de macht van de spelmaker. Een nieuwe dag vol geweld, onnodige doden, honger en dorst. Voorzichtig, om zijn zus niet wakker te maken, schoof de jongen de slaapzak uit. Ze bevonden zich in een klein straatje, parallel aan de grote hoofdstraat. Gister had dit de twee veiliger geleken, maar nu leek elke schaduw vervuld van gevaar. Honger knaagde in zijn maag, maar gewend als hij was aan het lege gevoel was het makkelijk het te negeren. Ze moesten maar weer eens op weg. Op naar de Hoorn. ’Clementine.’ Haar naam fluisterend en voorzichtig aan haar schuddend probeerde hij zijn zus uit haar slaap te halen.

OOC:
- Godmode met toestemming
- Raven en Clementine bevinden zich in een zijstraatje, parallel aan de hoofdstraat.
- Raven heeft ’s nachts uit een oude put gedronken.
- Free to join, ofc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
District 11
Clementine Rose

PROFIELAantal berichten : 175
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 16

[Dag 2] Don't really know what to expect Empty
Onderwerp: Re: [Dag 2] Don't really know what to expect | di feb 11, 2014 4:59 pm

Het leek alweer eeuwen geleden, dat de eerste dode was gevallen. Maar in werkelijkheid was het nog maar een tijdje geleden, dat in het midden van de arena, hoog boven de hoofden van de tributen alle doden waren weergegeven. En het waren er al een hoop, Llew onder andere, met toedoen van Raven. Ook Odin Donaghue en William Mocca hadden ertussen gezeten, tot haar eigen verbazing. En alle deze kinderen, waren gedood door leeftijdsgenoten. Het leek allemaal zo onwerkelijk, maar toch was het de realiteit. En over enkele  minuten, zou de volgende dag alweer aanbreken. Een nieuwe dag, waarin je maar moest zien te overleven. Een nieuwe dag met doden, gevechten en amusement voor het Capitool. En natuurlijk waren er ook nog de spelmakers, die hen in het duister liet tasten. Niemand in de arena wist wat de spelmaker voor hun in petto had, er kon overal gevaar dreigen. Overal.

Op zich hadden Clementine en Raven het zo slecht nog niet, ze hadden na zonsondergang een put vol regenwater gevonden. Honger hadden ze altijd al gehad, ook terug in district 11. Dus dat was geen al te groot probleem. Nog steeds wilde de jongedame haar broer beschermen, ondanks dat hij haar de eerste dag had bedreigd. Ondanks dat ze nog steeds schrok van elke onverwachte beweging die hij maakte. Dat allen deed er niet toe, het belangrijkste was dat Raven veilig terug zou keren naar hun huis. Terug naar hun vader. Het leven in district 11 was dan misschien wel niet ideaal, maar het was beter dan hier sterven. Beter dan sterven door toedoen van de spelmaker, of een leeftijdsgenoot.

“Clementine.” Klonk een fluisterende stem, die gepaard ging met geschud aan haar schouder. Een zachte zucht rolde over haar lippen, toen het meisje weer te boven kwam waar ze precies waren. Weer een nieuwe dag in de Hongerspelen, want daar zaten ze echt op te wachten. Met moeite opende ze haar oogleden. De arena leek gehuld in een gouden licht, desondanks de situatie waarin ze zich verkeerden. Kon ze niet ontkennen, dat het er werkelijk prachtig uitzag. Clementine kwam langzaam iets overeind, steunend op haar ellebogen. Haar groene ogen wierpen een korte blik op haar broer. “Ook goedemorgen,” merkte ze droogjes op. Thuis had ze er altijd een hekel aangehad, als anderen haar wakker maakten. Maar zelfs zij zag wel in, dat het nu wel nodig was. Een lichte glimlach vormde haar lippen. “En, wat heeft de arena  ons vandaag te bieden?”

OOC;
- Godmode met toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

[Dag 2] Don't really know what to expect Empty
Onderwerp: Re: [Dag 2] Don't really know what to expect | di feb 25, 2014 10:07 pm


If I die young, bury me in satin,
Lay me down on a bed of roses,
Sink me in the river at dawn,
Send me away with the words of a love song,

‘Ook goedemorgen,’ klonk de stem van zijn zuster droogjes op. De donkerharige jongen kreeg het niet voor elkaar om er een glimlach uit te persen, zoals hij normaal gedaan zou hebben. ‘En, wat heeft de arena ons vandaag te bieden?’  De jongen schudde zijn hoofd, terwijl zijn blik afdwaalde naar de zonsopgang. ’Dood, honger, dorst en ellende, als ik het goed heb.’ Geen humoristische twinkeling in zijn ogen, geen plagerige of sarcastische ondertoon. Vandaag was de jongen één en al ernst. Er hing iets in de lucht dat er de voorgaande dagen nog niet gehangen had. Een geur? Een sfeer? Misschien gewoon de dreiging des doods, die daar al die tijd al gehangen had maar hij nu pas opmerkte. De vorige dag had hij hier geen aandacht voor gehad.

Lord make me a rainbow, I'll shine down on my father,
He'll knows I'm safe with you when he stands under my colors, oh,
And life ain't always what you think it ought to be, no,
Ain't even grey, but she buries her baby.

Een plens koud water in zijn gezicht deed hem beseffen dat het tijd werd verder te gaan. Water zou niet genoeg zijn deze kwelling te overleven. Maar eten was, zover Raven wist, enkel te vinden rondom de Gouden Hoorn op het dorpsplein. Daar had een enorme taart gestaan. Hij had vlees en appels gezien, en rugtassen waar mogelijk nog wat in verborgen zat. Maar het Capitool was niet te vertrouwen. Het eten was niet te vertrouwen. De arena was niet te vertrouwen… Een geweldig gerommel steeg op, en de jongen keek geschrokken om zich heen voor hij besefte dat dit zijn maag was geweest, die nu al een dag niets had gekregen om te verteren. Geen miezerig stukje brood, geen fruit, geen groente, geen aardappel. Helemaal niets. En hoewel hij gewend was met weinig genoegen te nemen – aangezien hij een deel van zowel zijn ontbijt als zijn lunch altijd aan zijn zuster afstond – was dit te veel van het goede.

If I die young, bury me in satin,
Lay me down on a bed of roses,
Sink me in the river, at dawn,
Send me away with the words of a love song.

’Ik klim naar boven.’ klonk zijn stem, doelend op het gebouw naast hen. ’Om te kijken of ik van daaruit de hoorn kan zien.’ En eten. En de tributen. En mogelijke vallen. Zijn gedachten speelden hem parten terwijl hij zich naar de muur draaide en langzaam houvast zocht tussen de afbrokkelende stenen. De mensen die hier misschien ooit gewoond hadden waren al jaren, misschien wel eeuwen geleden vertrokken en hadden duidelijk niet veel geweten van constructies. Meerdere keren moest de jongen snel zijn gewicht verplaatsen omdat het inmiddels zacht geworden gesteente afbrokkelde onder zijn handen en voeten, maar na enkele momenten die zijn dood leken te voorspellen wist hij op het gebouw te klimmen en strekte de arena zich onder hem uit.

And I'll be wearing white when I come into your kingdom,
I'm as green as the ring on my little cold finger,
I've never known the loving of a woman,
But it sure felt nice when she was holding my hand.

Niet wetende dat dit enkel de spiegeling van het omheinende krachtveld was, leek de arena eindeloos voor de jongen, die zich plotseling heel nietig voelde. Een blik om hem heen leerde Raven dat hij en zijn zuster zich dichter bij de Gouden Hoorn bevonden dan hij in eerste instantie gedacht had; enkele straatjes verderop blonk het ding in het vroege zonlicht. De zon liet lange schaduwen ontstaan terwijl ze haar weg naar de hemel maakte en een haast warm briesje streek langs zijn wangen. Angstaanjagend hoe gewoon het weer zich hier leek te gedragen. Alsof er niets gemanipuleerd was. Alsof de jongen zich in het korenveld thuis bevond. Maar enkel de tijd zou uitwijzen of hij dit korenveld ooit nog terug zou zien. Zou zijn vader hem missen, mocht hij nu sterven?

There's a girl here in town, says she'll love me forever,
Who would have thought forever could be severed by,
The sharp knife of a short life,
Oh, well, I've had just enough time.

Opnieuw keek hij om zich heen. Hij stond op een brede muur van zwart steen. De muur had ooit deel uitgemaakt van wat waarschijnlijk een luxe bungalow was geweest. Beneden hem lagen de resten van het dak dat het niet uit had kunnen houden in zijn strijd tegen weer en wind. Ijzeren punten staken naar boven, voorwerpen die ooit muurankers of zelfs wapens waren geweest. Waren ze misschien bruikbaar? Van een afstand leken ze echter doorgeroest. Alsof ze uit elkaar zouden vallen zodra je er eens flink in kneep.

A penny for my thoughts, oh no, I'll sell 'em for a dollar,
They're worth so much more after I'm a goner,
And maybe then you'll hear the words I been singing,
Funny, when you're dead how people start listening.

Het tegendeel bleek echter waar te zijn. Eenmaal weer naar de buitenwereld gedraaid zakte de jongen neer op zijn hurken. De stenen onder zijn voeten konden echter zijn gewicht niet dragen en brokkelden langzaam af. Een schreeuw doorkliefde de lucht terwijl hij achteroverviel. Met een misselijkmakend geluid leek er iets binnen in hem te scheuren, een wit waas verscheen voor zijn ogen. Dik genoeg om hem kalm te houden, maar nog steeds kon de jongen zijn omgeving haarscherp zien. Een paniekerig gevoel schoot echter door zijn maag. Waar waren zijn benen? Hij werd zich nu echter ook bewust van een stekende pijn in zijn onderbuik. Alsof iemand er iets doorheen had gestoken, een speer met weerhaken bijvoorbeeld, en deze nu probeerde terug te trekken. Voorzichtig, heel voorzichtig, tilde Raven zijn hoofd op. Hij was op een uitstekend muuranker gevallen, en deze stak nu recht door zijn lichaam naar buiten. Met elke hartslag stroomde er meer bloed uit de wond, over zijn benen. Het ijzeren ding moest een zenuw in zijn rug hebben geraakt; zijn benen waren nog steeds compleet gevoelloos.

If I die young, bury me in satin,
Lay me down on a bed of roses,
Sink me in the river at dawn,
Send me away with the words of a love song.
Hoewel het nooit mogelijk had geleken weer heel thuis te komen, had hij nooit gedacht aan de mogelijkheid dat hij echt zou kunnen sterven – hier in de arena. Door toedoen van het Capitool. Hij had er nooit écht aan gedacht. Net zoals toen hij bij de Hoorn een medetribuut een werpster toe had gegooid. Hij had nooit beseft dat hij diegene wel eens écht zou kunnen doden. Natuurlijk wel ergens, ver in zijn achterhoofd op een donker plekje waar hij nooit kwam. Maar altijd had het hem waarschijnlijk geleken dat hij weer terug zou keren. Op één of andere, vage, onwerkelijke manier. Maar nu lag hij hier, op sterven na dood. Zelfs zijn zus zou hem niet meer kunnen redden. Alleen het Capitool had misschien de apparatuur om wat kapot was in zijn lichaam weer te herstellen. Maar de jongen wist dat het zo beter was. Hij had zijn zuster beschermt zolang hij kon. Nu moest zijzelf verder. De laatste lootjes. Voor hem.

The ballad of a dove,
Go with peace and love,
Gather up your tears, keep 'em in your pocket,
Save them for a time when you're really gonna need them, oh.

Voetstappen naderden hem. Clementine. Laat het alsjeblieft Clementine zijn, smeekte hij in gedachten. En inderdaad, daar verscheen zijn latina zuster in beeld. Snel wendde hij zo goed en zo kwaad als het ging zijn gezicht af, bang voor haar uitdrukking die ongetwijfeld walgend zou zijn. Met gesloten ogen dwong hij zichzelf echter meteen om zijn hoofd weer terug te bewegen. Dit was belangrijk. Rust was neergedaald in zijn hoofd en maakte dat hij helder kon denken terwijl hij zijn zuster aankeek. ’Clementine.’ geërgerd luisterde de jongen naar zijn zwakke stem. Rustig tilde hij zijn hand op en sloot deze om haar pols. ’Je moet het nu alleen doen. Neem de… de pijltjes.’ Praten kostte hem plotseling enorm veel moeite. Bewegen voelde aan als waden door een meer vol dikke, plakkerige stroop. Het was moeilijk zich te verzetten tegen de duisternis. Hij kwam steeds dichterbij, dreigde hem te omarmen. Maar ditmaal leek hij niet koud. Ditmaal zou het een warme omhelzing zijn die de pijn zou wegnemen. ’Doe het voor mij.’ Zijn stem was overgegaan in gefluister. ’Voor mij en voor papa.’ Nog één maal wist de jongen een glimlachje tevoorschijn te toveren om zijn lippen, terwijl hij zijn andere hand ophief. Stroperig bloed droop van zijn vingers op zijn kleding, en hij liet hem snel weer zakken. ’Maar vooral voor mij.’ Een traan liep langzaam vanuit zijn ooghoek, over zijn gezicht naar de grond. ’Vooral voor mij.’ murmelde hij. Eindelijk kon hij zich laten wegzakken in het heerlijke, vredige duister dat om hem heen leek te zweven en op hem scheen te wachten. De greep op haar pols verslapte. De pijn nam steeds verder af, naarmate zijn ogen verder dicht zakten. Het laatste wat hij zag was zijn zuster, over hem heen gebogen, voor hij wegzonk in dat heerlijke, vredige niets.

The sharp knife of a short life,
Oh, well, I've had just enough time.


OOC;
- R.I.P. Raven...
- Godmode met toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
District 11
Clementine Rose

PROFIELAantal berichten : 175
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 16

[Dag 2] Don't really know what to expect Empty
Onderwerp: Re: [Dag 2] Don't really know what to expect | wo feb 26, 2014 11:55 am

Oh, why you look so sad?
Tears are in your eyes
Come on and come to me now
Don't be ashamed to cry
Let me see you through
'cause I've seen the dark side too

‘Ook goedemorgen,’ had haar eigen stem geklonken. Tot haar verbazing, kon haar broer het niet eens voor elkaar krijgen naar haar te glimlachen. Iets wat hij normaal wel altijd deed. Viel het leven in de arena hem zo zwaar, dat er geen glimlachje meer vanaf kon? Een zachte zucht rolde over haar lippen, voordat ze weer begon te spreken. ‘En, wat heeft de arena ons vandaag te bieden?’ Raven had zijn hoofd geschud als response, het meisje volgde zijn blik naar de zonsopgang. Het gouden licht dat de zon uitstraalde,  was werkelijk prachtig. ’Dood, honger, dorst en ellende, als ik het goed heb.’ Ze keek haar broer een kort moment aan in zijn lichtgekleurde ogen, ze miste de humor in zijn blik, de plagerige ondertoon in zijn stem. Ze miste zelfs de sarcastische toon, waarmee hij haar vaak genoeg had aangesproken. Waar kwam de ernst die hij vandaag met zich meedroeg in hemelsnaam vandaan? Het meisje negeerde de woorden van haar broer, evenals het zenuwachtige gevoel dat door haar maag trok. Alsof er vandaag iets verschrikkelijks zou gebeuren. Clementine wierp nog één korte onderzoekende blik op haar broer, die één en al ernst uitstraalde. Voordat ze voorzichtig overeind kwam en een hand door haar bruine haren haalde, haar ogen gericht op de ruïnes.

When the night falls on you
You don't know what to do
Nothing you confess
Could make me love you less

I'll stand by you
I'll stand by you
Won't let nobody hurt you
I'll stand by you

Het voelde hier zo ontzettend normaal, iets wat ze totaal niet had verwacht van de arena. De brandende zon deed haar denken aan thuis, alsof ze zich op de velden bevond. Maar één blik op de werpster in haar broekzak, deed haar eraan herinneren dat ze zich bevond in de Hongerspelen. Met als taak haar leeftijdsgenoten te vermoorden. De dreiging van het sterven leek bij elke stap die het meisje zette steeds groter te worden. En hoe langer ze overleefde, hoe lastiger het zou worden. De tributen zouden sterker worden, het eten zou schaarser worden.  Ze vroeg zich steeds vaker af, of er überhaupt eten te vinden was in de ruïnes. Het was onderhand al de tweede dag, maar de twee hadden nog steeds geen kruimel aan eten gevonden. De brunette begon onderhand zelfs het brood dat ze thuis vaak voorgeschoteld kregen te missen, hoe miezerig het ook was. Haar maag begon steeds meer te snakken naar voedsel, hoewel ze gewend was weinig te eten. Dit gold waarschijnlijk ook zo voor Raven – die thuis overigens nog minder at dan zij, aangezien hij altijd een deel van zijn maaltijd afstond aan zijn zus. Ondanks dat hij er niet over sprak, ze wist bijna zeker dat hij net zo naar eten verlangde als zijzelf.

So if you're mad, get mad
Don't hold it all inside
Come on and talk to me now
Hey, what you got to hide?
I get angry too
Well I'm a lot like you

’Ik klim naar boven.’ De stem van haar broer deed haar opschrikken uit de stroom vol gedachtes, hij doelde op het gebouw naast hem. De ruïnes in de arena zagen er niet al te stevig uit, de meesten bleken ook daadwerkelijk niet stevig te zijn. Ze keek Raven twijfelend aan, overwegend of het wel een goed idee was. Wat als het fout zou gaan, wat als ze hem zou verliezen omdat die ruïne in zou storten? ’Om te kijken of ik van daaruit de hoorn kan zien.’  Het meisje stond in tweestrijd, natuurlijk ze moesten weten of ze de goede richting uitgingen. Maar.. de dreiging die in de lucht hing, het voelde niet goed. En toch, ondanks al haar twijfels, knikte ze hem toe. Accepterend dat hij het gebouw zou beklimmen. ‘Dan eh.. ga ik hier nog even zoeken naar eten,’ de aarzeling in haar stem was duidelijk hoorbaar. Maar toch draaide ze zich af van haar broer.

When you're standing at the crossroads
And don't know which path to choose
Let me come along
'cause even if you're wrong

Haar ranke vingers gleden langs de koude stenen waarvan de ruïnes gebouwd waren, haar ogen speurden de omgeving af. Zoekend naar eten. Haar gedachtes daar in tegen, waren er niet helemaal bij. Ze dwaalden telkens weer af naar haar oude leven, het leven in district 11. Hoe drastisch haar leven was veranderd na de dood van haar moeder, de vele ruzies met haar vader. De dood van Sarah, het verdriet en de depressies. En uiteindelijk, de boete. Ze besefte zich maar al te goed, dat ze haar hele leven al ellende had gekend. Die ellende zou niet verdwijnen, als ze de Spelen zou winnen. Hij zou alleen maar groter worden, want als zij zou winnen en terug zou keren naar haar district. Dan zou Raven gestorven zijn. Hoe zou ze het leven daar vol kunnen houden zonder haar broer?

I'll stand by you
I'll stand by you
Won't let nobody hurt you
I'll stand by you
Take me in, into your darkest hour
And I'll never desert you
I'll stand by you

Een schreeuw verstoorde de rust. Het meisje – dat neergeknield had gezeten bij een struik, wanhopig op zoek naar besjes of iets eetbaars – sprong geschrokken overeind. Raven? Nee.. het ging vast prima met hem. Toch overwon haar bezorgdheid het van de vele emoties die door haar hoofd speelde. Dat eten zou later wel komen, ze moest nu eerst weten of het goed ging met haar jongere broertje. Ze was in beweging gekomen, lopend in de richting van het geluid. Haar hart sloeg een slag over en haar tred versnelde zich, toen ze Raven enkele meters van haar vandaan zag liggen. De schreeuw was van hem afkomstig geweest, was dit het einde?

And when...
When the night falls on you, baby
You're feeling all alone
You won't be on your own

I'll stand by you
I'll stand by you
Won't let nobody hurt you

De schrik had ervoor gezorgd dat haar gezicht ruim twee tinten bleker was geworden, ze vocht tegen de tranen terwijl ze neerknielde naast haar broer. Ze moest zich sterk houden, voor hem. ‘Clementine.’ De stem van de jongen klonk zoveel zwakker dan normaal. Zijn hand sloot zich om haar pols. ’Je moet het nu alleen doen. Neem de… de pijltjes.’ Zijn woorden zorgden ervoor dat de brunette haar tranen niet langer kon tegenhouden, langzaam stroomden ze over haar bleke wangen. ‘Raven.. Nee.. Ik.. ik kan dit niet alleen..’ Snikte ze zacht, bijna onverstaanbaar. De tranen maakten haar zicht troebel, het was onderhand al een hele opgave het gezicht van haar broer helder te zien. ‘Doe het voor mij.’ Zijn stem was slechts een fluistering. ‘Voor mij en voor papa.’ Raven glimlachte haar toe. Hij hief zijn andere hand op, bloed stroomde langs zijn vingers en op druppelde op zijn kleding. ‘Maar vooral voor mij.’ Een traan verliet zijn ooghoek. ‘Vooral voor mij.’ Het meisje legde voorzichtig haar hand op de wang van haar broer. De tranen stroomden met een vrije wil over haar wangen. ‘Ik zal het proberen Raaf, voor jou..’ Sprak ze zacht, haar stem klonk ongelooflijk schor. ‘Ik zal winnen, voor jou.’ Haar stem klonk iets krachtiger, alsof ze steeds meer in haar woorden begon te geloven. Ze drukte haar lippen zacht op zijn voorhoofd, ter wijze van afscheid.

I'll stand by you
Take me in, into your darkest hour
And I'll never desert you
I'll stand by you
I'll stand by you

Haar schouders schokten hevig, terwijl de tranen nog steeds over haar gezicht stroomden. Het was voorbij, Raven was dood. Het Capitool had godverdomme haar moeder van haar afgenomen en nu ook al haar broer? Haar vriendin was gestorven omdat de situatie in haar district zo slecht was, indirect had het Capitool haar dus ook van haar afgenomen. Hoogstwaarschijnlijk zou Erwin al zijn dierbaren verliezen, als dat al niet het geval was. Immers wist het meisje niet zeker of haar vader haar nog beschouwde als dierbaar. Clementine wierp haar blik naar de hemel. De zon was al een stuk hoger komen te staan, eigenlijk moest ze verder. Haar blik verschoof zich naar haar broer. Ze kon hem niet verlaten, nog niet. Ze voelde zich zo ontzettend leeg, maar tegelijk voelde ze ook een zekere vastberadenheid die zich vormde in haar hart. Ze zou winnen, voor Raven.. Voor Raven..

Won't let nobody hurt you
I'll stand by you
Won't let nobody hurt you
I'll stand by you

OOC;
- R.I.P. Raven <3
- Godmode met toestemming
- Clementine is nog een tijdje bij haar broer blijven zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

[Dag 2] Don't really know what to expect Empty
Onderwerp: Re: [Dag 2] Don't really know what to expect |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Dag 2] Don't really know what to expect

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: De Spelen :: Het Hongerspelen Archief :: 1ste Hongerspelen :: De Arena-