Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 ||Nesrine Eleyne||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nesrine Eleyne
District 8
Nesrine Eleyne

PROFIELAantal berichten : 147
Registratiedatum : 01-10-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Dictrictbewoner
Leeftijd: 17

||Nesrine Eleyne|| Empty
Onderwerp: ||Nesrine Eleyne|| | do okt 02, 2014 1:10 pm

We just here for they're entertainment
Naam: Nesrine Eleyne
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 17 jaar
Woonplaats: District 8
Familie, vrienden e.a.: Pranay Eleyne (Moeder),  Denian Eleyne (Vader) en Nikèle Eleyne (Zusje)
Bonnen: 8 (twee keer geruild voor eten)

Uiterlijk: Nesrine is een mooi slank meisje met bruine ogen en lang lichtbruin haar. Ze is een heel klein beetje klein voor haar leeftijd maar het is niet heel opvallend. Ze bezit niet heel veel kracht in haar armen maar is wel snel en behendig.
Eigenschappen: Nesrine is een heel slim meisje, ze begrijpt dingen snel en kan ook goed dingen onthouden. Ze vergeet niet snel iets. Ze let altijd goed op wat er gebeurt en wat er gezegd word, en denkt goed na voordat ze iets zegt. Meestal is ze heel kalm, ze raakt niet snel gestrest en ze raakt ook niet zo snel in paniek. Tenzij het erg persoonlijk word, dan is Nesrine wel snel geraakt en kan ze wel eens haar kalmte verliezen. Ze kan er ook niet zo goed tegen wanneer er iemand waar ze om geeft pijn gedaan word, ze kan ze plotseling heel fel worden. Hiermee raak je haar heel diep en dan ontploft er een soort bom bij haar. Meestal is Nesrine heel stil, ze zegt niet zo heel erg veel over wat ze denkt, dat houd je meestal gewoon voor zich. Nesrine is snel en behendig maar wanneer het om kracht gaat is Nesrine heel zwak, ze heeft niet zulke hele sterke spieren..
Sterke en zwakke punten: Het wapen waar Nesrine het best me kan is de pijl en boog, hier heeft ze ook al wel eens mee geoefend en voor een pijn en boog hoeft ze net wat minder kracht te bezitten dan bij andere wapens. Bovendien vind ze het fijner omdat ze met een pijl en boog van afstand kan schieten, dan hoeft ze niet al te dichtbij te komen. Ze heeft ook goede ogen en kan goed richten. Ze heeft het boogschieten van haar vader geleerd, die had altijd al een hekel aan het bestuur gehad en wilde zichzelf kunnen verdedigen wanneer het nodig moest zijn (daarom had hij zelf een boog gemaakt van hout die hij had gekocht en een paar pijlen,) Af en toe was hij met haar er tussenuit geglipt om dit ook aan haar te leren maar sinds hij ontslagen werd had Nesrine eigenlijk geen les meer van hem gehad, ze was toen ook veel drukker geweest met het maken van jurken. De boog van haar vader moet nog ergens in het huis liggen maar Nesrine zou niet weten waar. Wanneer iemand alleen wat dichterbij komt word het moeilijker voor haar, ze is niet heel goed in vechten met haar blote handen en bezit niet zo heel erg veel kracht. Ze probeert daarom ook altijd zichzelf op de achtergrond te houden en dan kan ze stiekem een pijl naar iemand toeschieten. Messen werpen kan ze ook wel een beetje, maar dit gaan niet altijd goed. Haar grootste zwakke punt is dat ze snel geëmotioneerd is.
Verleden: Nesrine is geboren in District 8 in een oud stenen huisje die al jaren van de familie Eleyne was. Haar familie is niet zo rijk maar ze zijn zeker ook niet de armsten in hun District. Haar vader werkte altijd in de fabriek maar sinds een jaar is hij daar ontslagen doordat hij boos werd op de werkgever en hier is een grote ruzie uit ontstaan. Daardoor is geld wat schaarser voor hun geworden dan dat het eerst was. Haar moeder maakt jurken en soms helpt Nesrine haar hier mee, zelf is ze namelijk ook best goed in het maken van jurken. Hier word alleen nog hun geld mee verdient. Haar zusje Nikèle is nog maar 10 jaar en hier zorgt Nesrine voor het grootste gedeelte voor omdat haar moeder zo hard aan het werk in om iedereen te kunnen voeden in het huis. Twee keer hebben ze ook al eens eten geruild voor een bon omdat het echt niet meer ging om eten te kopen. Vooral tijdens de opstanden hadden ze het erg zwaar, Nesrine met name. De jongen waarvan ze hield stierf tijdens deze opstanden en daar is Nesrine nog altijd erg boos om, ze haar het bestuur heel erg en de mensen van Panem die elk jaar komen voor de hongerspelen vind ze echt vreselijke mensen. Het liefst zou ze een pijl door hun hoofden willen schieten om haar geliefde te wreken..

Overig: Nesrine helpt dus haar moeder vaak met haar maken van jurken en maakt zelfs soms ook wel een geheel eigen jurk die ze dan kan verkopen. Haar hobby is eigenlijk wel een beetje het maken van jurken, ze vind het leuk om te doen..
cassie at atf.


Laatst aangepast door Nesrine Eleyne op do okt 02, 2014 9:33 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

||Nesrine Eleyne|| Empty
Onderwerp: Re: ||Nesrine Eleyne|| | do okt 02, 2014 2:21 pm


Een mooie karakterkaart Nienke! Voordat ik hem goed kan keuren, heb ik echter nog één opmerking/vraag: Hoe kan het dat Nesrine kan boogschieten? Van wie heeft ze het geleerd en waar zou ze de boog vandaan moeten hebben? Ik zou graag zien dat je dit aanpast en/of meer informatie geeft. Smile Als ik een persoonlijk idee naar voren mag schuiven: ik denk dat het het meest realistisch is als je zegt dat ze gevoel heeft voor richten e.d., maar dat ze nog nooit een wapen heeft gebruikt en dat dus pas later (tijdens de trainingen voor de Spelen, als ze uitgekozen wordt) zal blijken dat ze inderdaad een talent heeft voor boogschieten. Maargoed, dat is mijn persoonlijke voorkeur, als je zelf een ander idee hebt mag je dat natuurlijk ook gebruiken. rabbit

Laat het even weten als je het hebt aangepast, dan kan ik het opnieuw controleren. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nesrine Eleyne
District 8
Nesrine Eleyne

PROFIELAantal berichten : 147
Registratiedatum : 01-10-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Dictrictbewoner
Leeftijd: 17

||Nesrine Eleyne|| Empty
Onderwerp: Re: ||Nesrine Eleyne|| | do okt 02, 2014 2:36 pm

Ik heb het aangepast, het staat bij de sterke en zwakke punten achter het stukje met de boog.
Ze heeft het geleerd van haar vader toen ze nog wat jonger was en heeft nu eigenlijk al een tijd lang de boog niet meer aangeraakt sinds haar vader ontslagen werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

||Nesrine Eleyne|| Empty
Onderwerp: Re: ||Nesrine Eleyne|| | do okt 02, 2014 2:39 pm


Netjes opgelost, merci! Dan keur ik je karakterkaart bij deze goed. Veel plezier in de RPG!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

||Nesrine Eleyne|| Empty
Onderwerp: Re: ||Nesrine Eleyne|| |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

||Nesrine Eleyne||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: Karakterkaarten :: In Memoriam-