Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Come on. Impress Me. (Alexandra Leifsson)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mark Mocca
Capitool
Mark Mocca

PROFIELAantal berichten : 379
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Stylist
Leeftijd: 21

Come on. Impress Me. (Alexandra Leifsson) Empty
Onderwerp: Come on. Impress Me. (Alexandra Leifsson) | wo nov 19, 2014 11:51 am

Met een zucht keek Mark naar de aanmeldingen die hij had gehad voor zijn gesprekken. Blijkbaar vond de helft van de begeleiders sponsoringen van de hoofdsponsor niet belangrijk, of hadden ze iets beters te doen. Mark was van plan geweest om van onder naar boven te werken, en dus van District 12 naar District 1 te gaan in volgorde. Dat plan was mislukt, hij ging nog wel van onder naar boven, maar dat betekende nu van District 8 tot District 1, waarbij er ook nog gaten vielen. Maar 5 gesprekken zou hij hebben, wat Mark het idee gaf dat bijna niemand ook daadwerkelijk iets gaf om zijn of haar tributen. Maar dat betekende gewoon dat de wel opdagende begeleiders geluk hadden. Nu waren er minder tributen om sponsoringen over te verdelen. Aan de hand van de gesprekken waren een aantal plekken te verdelen. Eerst zou Mark met 12 plekken werken, maar dat werden nu dus alleen de vijf eerste plekken. Plek nummer vijf en vier kregen geen sponsoring. De derde en tweede plek waren verzekerd van één sponsoring, en de tributen van de begeleider met het beste babbeltje kreeg alvast verzekerd twee sponsoringen.

Achteroverleunend zat Mark te wachten op het vierde gesprek. District 4 was aan de beurt. Straks voor zich kon hij Alexandra Leifsson verwachten. Een vrouw waar Mark altijd al een beetje ontzag voorhad. Haar gezicht werd namelijk getekend door littekens, die de één afschrokken maar ze leken altijd Alexandra een sterk persoonlijkheid te geven. Mark kon er natuurlijk naast liggen met zijn oordeel, maar zo kwam ze wel op hem over. Nu moest ze alleen hem nog overhalen in dit gesprek. Een Avox kwam binnengelopen met een bord met daarop de naam van Alexandra geschreven. Aangezien Avoxen hun tong er werd afgehakt, was dit één van de weinige mogelijkheden tot communicatie met ze, en zo liet ze weten dat zijn gast gearriveerd was. Meteen riep Mark een ‘BINNEN’ zodat Alexandra wist dat ze zijn kantoor kon binnenlopen. Mark zelfwas al gaan zitten in zijn directeursstoel achter het bureau. Aan de andere kant stond een comfortabele simpele bureaustoel klaar voor Alexandra. Mark pakte het bekende gele pakje sigaretten van tafel, en pakte er een sigaret uit. Na Alexandra er ook één aangeboden te hebben stak hij de sigaret op door middel van een steekvlam uit zijn bureau die tevoorschijn kwam als je op een knop op de tafel drukte. De sigaretten hadden een tijgerprint op het filter, en smaakten naar chocolade. De rook was zonder schadelijke stoffen, en rook ook naar chocolade. “Welkom Alxandra! Hoe was de reis naar het Capitool? Voorspoedig hoop ik.” Dit kwam er al bijna ingestudeerd uit, Mark vroeg het steeds weer voor de beleefdheid, maar echt interesseren deed hij zich niet in de treinen. Hij vond de treinreizen altijd saai en langdurig. “Vertel me eens Alexandra, waarom moet ik de tributen uit District 4 nou steunen?” Na de vraag blies Mark een bruinkleurige walm rook naar het plafond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra Leifsson
Begeleider District 3
Alexandra Leifsson

PROFIELAantal berichten : 300
Registratiedatum : 13-03-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Begeleider district 3
Leeftijd: 35

Come on. Impress Me. (Alexandra Leifsson) Empty
Onderwerp: Re: Come on. Impress Me. (Alexandra Leifsson) | zo nov 23, 2014 4:57 pm

Ze had een briefje gekregen van ene Mark Mocca. Persoonlijk aan haar gericht. Goh, moest ze zich nu vereerd voelen? Gepijnigd drukte Alexandra haar koele handen tegen haar voorhoofd in een poging de hoofdpijn te verdrijven. Ze had er absoluut geen zin in, dat stond wel vast. Zichzelf lopen verkopen, ja okay, dat ging nog wel, als onschuldige levens op het spel stonden deed ze haar uiterste best. Maar ze bleef het lastig vinden om haar tributen als een soort koopwaar aan te prijzen. Vorig jaar was ze midden in de Spelen binnen komen vallen, nu had ze plichten die nog verschrikkelijker waren dan het toekijken hoe haar twee tributen honger en pijn leden.

Nee, vandaag moest ze naar deze Mocca-man en ze moest maar proberen te zorgen dat hij haar mocht. Alexandra had vanochtend twijfelend voor haar kast gestaan, maar uiteindelijk had ze toch voor simpel gekozen: Een grijze broek, donker olijfgroen zijdezacht overhemd en een donkerbruin, haast zwart leren jack. Ze hoefde toch geen modepopje te spelen om de hoofddesigner van de Spelen te plezieren?

Na even gewacht te hebben werd ze naar binnen gestuurd, waarvoor Alexandra al haar tijd nam. Capitool mensen dachten alles aan te kunnen sturen, maar zij zou zich niet voor hen gaan haasten. De sigaret weigerde ze simpelweg, wat er ook voor een leuke technologische aanpassingen aan gemaakt werden, zij wilde er niets van weten. ''Geweldig, de tieners genoten ervan hun nachtmerrie op de topsnelheid van de treinen tegemoet te suizen,'' sprak ze lichtelijk cynisch, door de gesprekken die ze met Oliver gevoerd had was haar visie op de Spelen nog eens verder verbitterd. Dit jaar was ze opgescheept met een psychopaat en een arme tiener die haar moedergevoelens tot in het tienvoudige opriep. Ze zuchtte en rechtte haar rug, besloot dit toch serieus te nemen, anders dan hij deed door het district verkeerd te noemen. Waren nummers dan zo lastig?

''Pardon, meneer Mocca, drie, niet vier,'' klonk het kalm, het verraste haar niet eens meer dat een Capitool bewoner haar niet eens waardig achtte om een nummertje goed te hebben. Ze was immers niet mooi of dom, geen Panem-VIP materiaal. ''Vorig jaar heeft district 3 de winnares aangeleverd, mede dankzij een uiterst slimme sponsoring. Het is een veilige gok, kortom. En wat zou nou betere reclame zijn dan een sponsoring van uw leuke bedrijfje, dat mijn tribuut naar de top helpt?'' Alexandra glimlachte, zich krampachtig voorstellend dat ze hier tegenover haar man zat, in plaats van deze nitwit d*ckhead. ''En daarbij; Oliver heeft potentie die hij zelf nog niet inziet, hij zou wel wat hulp kunnen gebruiken.'' Ze streek haar broek glad en keek dan weer naar de blonde jongeman. Afwachtend, haar groene ogen aan de zijne vasthakend en hopend dat Oliver dit mazzeltje gegund werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Come on. Impress Me. (Alexandra Leifsson)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Alexandra Leifsson
» Come on. Impress me. (Dyson Green)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: Het Capitool-