Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 You can't choose your family..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Clementine Rose
District 11
Clementine Rose

PROFIELAantal berichten : 175
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 16

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: You can't choose your family.. | vr aug 09, 2013 7:34 pm

Met snelle, kwade bewegingen stormde de brunette het houten huisje uit. De deur viel met een luide klap achter haar dicht. Het was niet de eerste keer dat ze ruzie had met haar vader, bij lange na niet. Hun ruzies werden met de dag mee alleen maar erger. Wrijvend over de rode plek op haar wang, waarop je duidelijk de handafdruk van haar vader kon zien, nam ze plaats op de grond tegen een van de houten muren van het huisje. Ze liet haar voorhoofd op haar knieën rustten en deed een tevergeefse poging haar gedachten op een rijtje te zetten.

Na al die jaren was dit de eerste keer dat ze ooit door haar vader was geslagen, ze hadden dan wel veel ruzies. Maar zover was het nooit gekomen. Zelfs niet toen Clem nog een relatie had.. Een zachte zucht rolde over haar lippen, de brunette miste haar vriendin nog elke dag. Sarah was een tijd geleden omgekomen, omdat ze ziek was geweest en er niet genoeg geld was geweest voor medicijnen en eten.

Met haar hoofd nog steeds rustend op haar knieën, durfde Clementine haast niet op te kijken toen ze de deur open hoorde gaan. Ze hoopte met heel haar hart dat het Raven was die naar buiten kwam lopen en niet haar vader. Haar groene ogen bleven staren naar de simpele donkere stof van haar broek, terwijl ze de krakende geluiden van de deur probeerde te negeren.

OOC; Godmode met toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. | vr aug 09, 2013 10:20 pm

Raven keek geschrokken op, toen geschreeuw zijn oren bereikte. De donkerharige jongen had zich weer eens teruggetrokken in een donker hoekje van de kamer, waar hij kon nadenken over... over... Eigenlijk over alles wat er in zijn leven gebeurde, gebeurd was, en zou gaan gebeuren. De opstand, die hem nog steeds af en toe liet huiveren als hij er aan terug dacht.. De dood van zijn moeder.. Nog steeds spookten er vragen rond haar dood door zijn hoofd, waarom moest ze bijvoorbeeld zo nodig naar District 13, en hoe was het haar gelukt om 11 uit te komen?

Een kletsend geluid en opnieuw geschreeuw drong tot zijn verdoofde brein door, de jongen keek op. Clementine en Erwin stonden tegenover elkaar, Clementine met een rode handafdruk op haar wangen en gevaarlijk twinkelende ogen, Erwin met een van woede en teleurstelling vertrokken gezicht. Het was niet moeilijk om te raden waar dit over ging. Raaf keek opnieuw naar zijn handen, die zwart zagen van het vele werk op het land.

Raven keek op bij het slaan van een deur, Clem was het kleine huisje uitgebeend en Erwin had zich met een vermoeide uitdrukking op een krukje laten zakken. De jongen zuchtte diep, plakte een glimlach op zijn gezicht, en liep het huisje uit. Clementine zat naast de voordeur, haar hoofd op haar armen. 'Clem, waar ging dat over?' Klonk zijn stem met haast gespeelde bezorgdheid, dit was nu al zo vaak gebeurt dat het de jongen de keel uit begon te hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
District 11
Clementine Rose

PROFIELAantal berichten : 175
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 16

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. | vr aug 09, 2013 10:41 pm

'Clem, waar ging dat over?' Opgelucht keek de brunette op bij het horen van de stem van haar broer, waarna de opluchting vrijwel meteen weer verdween toen ze de haast gespeelde bezorgdheid in zijn stem opmerkte. 'Ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet.' Clementine zuchtte en wendde haar hoofd af, de ruzies gingen vrijwel altijd over haar seksuele geaardheid. Er waren er alleen maar meer gekomen na de dood van Sarah en de dood van haar moeder..

'De ruzies zijn altijd hetzelfde, maar..' Ze stopte even, zoekend naar haar woorden. 'Dit was anders.. Hij heeft me nog nooit geslagen.' Haar normaal zo heldere stem trilde, de brunette moest vechten tegen de tranen die haar ogen probeerden te vullen. Zwijgend staarde ze naar haar knieën, niet wetend wat ze moest zeggen. Ze voelde de rode plek op haar wang tintelen, je kon van alles zeggen over haar vader. Maar slap was hij niet..

Het waren altijd dit soort situaties dat ze zo hevig wenste dat Sarah er nog was, de blondine kende haar door en door. De twee waren haast onafscheidelijk geweest en hadden elkaar altijd gesteund, het voelde altijd raar dat ze na een ruzie niet meer de sussende zachte stem van haar vriendin kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. | vr aug 09, 2013 11:11 pm

Raaf keek bezorgd omlaag naar zijn oudere zus. Ondanks het feit dat hij dan jonger moest zijn, was dit weer eens een van de momenten dat hij zich ouder voelde. Soms voelde hij zich zelfs ouder dan zijn vader, het verlies van zijn moeder drukte zwaar op hem, en verhinderde hem soms bij het uitvoeren van zijn taken, in huis en op het veld, en af en toe ook nog eens in het gezin. 'Ik neem aan dat je dit zelf ook wel weet.' Klonk de stem van zijn zus. Clementine zuchtte, en wendde haar hoofd af. Een moment balden zijn vuisten zich, terwijl zijn gedachten met een rare zwieper eindigden bij het Capitool.

Met enige moeite wist de jongen zichzelf terug te halen, en keek hij weer naar zijn zusje. Hij liet zich zakken, en ging naast haar zitten, zodat hij in ieder geval makkelijk zijn uitdrukking kon verbergen, mocht dit nodig zijn. Hij had geen zin in ruzie, hij stapte het liefst zijn bed in en viel in een lange, droomloze slaap. Maar dat geluk was hem niet gegund. Nee, absoluut niet. De jongen had nog een paar zware uren op het veld voor de boeg. 'De ruzies zijn altijd hetzelfde, maar..' Het meisje naast hem leek te zoeken naar woorden, en leek deze uiteindelijk ook te vinden. 'Dit was anders.. Hij heeft me nog nooit geslagen.' De normaal zo heldere stem trilde, en Raven spitste zijn oren. Dit was waar hij zo bang voor was geweest. Een boze Clem met normale, heldere maar kwade stem was makkelijk te sussen, maar dit zou langer gaan duren. De jongen knikte, en maakte zijn gezicht emotieloos, zijn ogen ondoorgrondelijk. 'Waarom... Waarom probeer je niet eens om gewoon weg te lopen, als Erwin weer eens begint? Ik zal eens met hem praten. Misschien..' Een zucht vloog over zijn lippen, de woorden die op zijn tong lagen deden hem weer heel sterk denken aan zijn moeder. Niet gek natuurlijk, aangezien ze over haar gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
District 11
Clementine Rose

PROFIELAantal berichten : 175
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 16

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. | za aug 17, 2013 5:14 pm

'Waarom... Waarom probeer je niet eens om gewoon weg te lopen, als Erwin weer eens begint? Ik zal eens met hem praten. Misschien..' Clementine wachtte niet tot hij verder zou praten, als hij dat überhaupt al zou doen. Het hoefde niet pijnlijker te worden dan het al was, ze wist dat de volgende woorden van haar broer over hun moeder zou gaan. 'Als ik elke keer wegloop verandert er niets, dan loop ik de hele dag buiten..'  Een zwakke glimlach sierde haar gezicht. 'Zelfs als jij met hem gaat praten, hij zal me nooit accepteren zoals ik ben..' Een zucht rolde over haar lippen terwijl ze een bruine lok haar uit haar gezicht streek.

'Maar je kan het proberen, misschien dat hij wel naar jou luistert.' Ze wierp een korte blik op haar broer. 'Maar ik zal even wachten als ik jouw was, hij is niet in een te best humeur..' De zwakke glimlach die daarnet ook op haar gezicht was verschenen kwam weer terug, al was het maar voor een kort moment. Het meisje zuchtte en keek weg.

OOC; Sorry korte post, m'n inspiratie werkt niet mee als ik moe ben x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. | zo aug 18, 2013 9:30 pm

De jongen keek zijn getinte zus aan, zonder haar ogen daadwerkelijk te zien. Zijn brein sloeg alles wat ze zei zorgvuldig op. 'Als ik elke keer wegloop verandert er niets, dan loop ik de hele dag buiten..' De jongen knikte even, en zuchtte haast onhoorbaar. Ze wisten beiden dat ze gelijk had. Dat was het probleem. 'Zelfs als jij met hem gaat praten, hij zal me nooit accepteren zoals ik ben..' Een zucht rolde over haar lippen, en de jongen knikte nogmaals. 'Maar je kan het proberen, misschien dat hij wel naar jou luistert. Maar ik zal even wachten als ik jouw was, hij is niet in een te best humeur..' Raven sloeg zijn blik op, om enkele tranen te verbergen. Ze deed hem aan hun moeder denken, die ook altijd zo praatte... Echter lag er dan een liefdevolle toon in haar stem, die verried dat ze zielsveel hield van de persoon waar ze het over had.

Raven nam een hap adem, en perste er voor het eerst deze minuten wat uit. 'Zullen we naar de velden gaan?' De gekwelde blik was uit zijn ogen verdwenen, en had plaats gemaakt voor een ontspannen, werklustige blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
District 11
Clementine Rose

PROFIELAantal berichten : 175
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 16

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. | zo aug 18, 2013 10:06 pm

'Zullen we naar de velden gaan?' De brunette keek haar broer aan, de gekwelde blik in zijn ogen had plaatsgemaakt voor een die meer ontspannen, werklustig was. Het meisje knikte en een kleine glimlach verscheen op haar gezicht. 'Is goed.' Haar stem trilde een stuk minder dan voorheen, hij klonk meer ontspannen. Ze zou misschien de hele situatie een beetje vergeten en wat kalmeren, als ze iets te doen had. Dus sprong Clementine soepel overeind.

Langzaam begon het meisje in de richting van de velden te lopen, gedachteloos speelde ze wat met de onderkant van haar lange vlecht. 'Ik ben in ieder geval blij dat jij wel een goede band met hem hebt.' De kleine glimlach sierde nog steeds haar gezicht terwijl ze achterom keek naar haar broer. Haar woorden waren niet gelogen, ze was blij dat Raven geen band had met hun vader als zij die had.

Tyrell: Leuke posts! Letten jullie er wel op dat ze niet té kort gaan worden? (min. 150 woorden) =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. | ma aug 19, 2013 6:23 pm

'Zullen we naar de velden gaan?' vroeg Raven dan maar. Zijn gekwelde blik had plaats gemaakt voor een meer ontspannen, werklustige blik, hij had door het raam een blik geworpen op het enige klokje dat ze in huis hadden, en vastgesteld dat ze al bijna op de velden verwacht werden. Ze moesten snel gaan, anders zouden ze er te laat zijn, en zouden ze minder geld krijgen... Een zucht rolde geluidloos over zijn lippen, voor hij weer recht ging staan, en wachtte op zijn latina zus.

Het meisje knikte. 'Is goed,' klonk haar stem al helderder dan voorheen, en de jonge glimlachte voorzichtig, bang haar weer van streek te maken als hij meteen heel vrolijk zou gaan doen. Ze sprong soepel overeind, en begon rustig te lopen. De donkerharige jongen liep naast haar mee, zijn gezicht afgewend, zijn gedachten ver, ver weg. De heldere stem van Clemenentine drong echter zijn oorschelp binnen. 'Ik ben in ieder geval blij dat jij wel een goede band met hem hebt.' De jongen wist meteen op wie ze doelde, Erwin. Raven had voor de dood van hun moeder een goede band met hem gehad, en dat was altijd zo gebleven. Geen drastische veranderingen. 'Ik wou enkel dat jij dit ook had Clem, dat zou de sfeer zo veel verbeteren.' Met een glimlach keek hij haar aan, en moest vervolgens snel weer weg kijken om haar zijn werkelijke emotie niet te laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
District 11
Clementine Rose

PROFIELAantal berichten : 175
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 16

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. | vr aug 23, 2013 8:52 pm

Een korte blik weer de brunette op haar broer, die naast haar liep. Zo te zien in gedachten verzonken. 'Ik ben in ieder geval blij dat jij wel een goede band met hem hebt.' De twee wisten beiden op wie ze doelde, in tegenstelling tot haar had Raven wel altijd een goede band met hun vader gehad. Zelfs na de dood van hun moeder. 'Ik wou enkel dat jij dit ook had Clem, dat zou de sfeer zo veel verbeteren.' Een kort moment keek hij Clementine met een glimlach aan, om vervolgens weer snel weg te kijken. Met een zucht streek ze een bruine lok haar uit haar gezicht, hoewel een lichte glimlach op haar gezicht te zien bleef.

'Het zou de sfeer inderdaad een stuk verbeteren, maar het zal nooit gaan gebeuren. Al helemaal niet na de dood van Sarah.' Clementine keek weg, om haar emoties te verbergen. 'En de dood van mam..' Voegde ze er zachtjes aan toe. Ze wist trouwens vrijwel zeker dat de band met Erwin er ook niet beter op zou zijn geworden als Sarah en haar moeder niet waren gestorven, misschien dat er een kleine kans was dat het wel gebeurt zou zijn. Rustig liep ze door, haar ogen gevestigd op de grond. Nog steeds haar emoties verbergend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raven Rose
District 11
Raven Rose

PROFIELAantal berichten : 204
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. | ma aug 26, 2013 4:14 pm

De brunette wierp een korte blik op haar broer, die naast haar liep. Raven was in gedachten verzonken.. 'Ik ben in ieder geval blij dat jij wel een goede band met hem hebt.' De twee wisten beiden op wie ze doelde, in tegenstelling tot Clem had Raven wel altijd een goede band met hun vader gehad. Zelfs na de dood van hun moeder. 'Ik wou enkel dat jij dit ook had Clem, dat zou de sfeer zo veel verbeteren.' Een kort moment keek hij Clementine met een glimlach aan, om vervolgens weer snel weg te kijken, om zijn emoties te kunnen verbergen. Met een zucht streek de latina een bruine lok haar uit haar gezicht, hoewel een lichte glimlach op haar gezicht te zien bleef.

'Het zou de sfeer inderdaad een stuk verbeteren, maar het zal nooit gaan gebeuren. Al helemaal niet na de dood van Sarah.' Clementine keek weg, wat Raven erg opviel. Maar, natuurlijk was het ook wel logisch...  'En de dood van mam..' Voegde ze er zachtjes aan toe. Een zucht rolde over zijn lippen, terwijl hij knikte. Een humorischtische twinkeling verscheen weer in zijn ogen. 'Wat vind jij eigenlijk eigenlijk van die aankondiging?' Klonk zijn stem, terwijl hij een verroeste sleutel in een even verroest slot stak, om de deur van een klein schuurtje open te krijgen en zijn spullen te pakken, om aan het werk te kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Rose
District 11
Clementine Rose

PROFIELAantal berichten : 175
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 16

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. | ma aug 26, 2013 4:44 pm

Een zucht rolde over de lippen van haar broer, terwijl hij knikte. Clementine keek hem aan en merkte de humoristische twinkeling in zijn ogen op. 'Wat vind jij eigenlijk van die aankondiging?' Klonk zijn stem, terwijl hij de sleutel pakte om de deur van het kleine schuurtje te openen. Voor de brunette antwoordde pakte ze eerst zelf ook haar spullen.

'Ik weet het niet. We zullen wel zien hoe dat gaat. Het zal onze levens niet erger kunnen maken dan het al is, right?' Een licht sarcastische glimlach sierde haar lippen. Het was misschien nog wel waar ook, het leven in district 11 was niet al te makkelijk. En door bepaalde situaties uit hun verleden werd het er niet makkelijker op. Hoeveel erger zou het kunnen worden? Een zucht rolde over haar lippen. Af en toe vroeg ze zich af of het leven in de andere districten echt zoveel gemakkelijker zou zijn als hier, waarschijnlijk wel.. In het Capitool zou het waarschijnlijk al helemaal gemakkelijk zijn.. 'Hoe denk jij erover?' Clementine wierp glimlachend een blik op haar broer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

You can't choose your family.. Empty
Onderwerp: Re: You can't choose your family.. |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

You can't choose your family..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Family business
» A little family reunion?
» Caring for the Family
» Family reunion
» Family can drive you crazy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 11 :: District 11 Archief-