Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Sam I am

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lennox Forrest
District 3
Lennox Forrest

PROFIELAantal berichten : 24
Registratiedatum : 06-04-18
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Uitvindster
Leeftijd: 17 years 'ld

Sam I am Empty
Onderwerp: Sam I am | ma apr 09, 2018 7:51 pm

Als laatbloeier stel ik me ook maar even voor voor de gezelligheid.

Hoi allemaal! Ik ben Sammy. Of Sam. Of Sams. Zeg maar Sam. Je spreekt m'n naam trouwens op z'n Engels uit, jep. rabbit Ik ben momenteel 20 jaar oud alweer. Over twee maandjes heb ik mijn studie 'mediavormgeving' volledig afgerond. Hierna zal ik een jaar vooral bezig zijn met o.a. werken en reizen (!), voordat ik aan een nieuwe studie begin. Mijn volgende opleiding zal iets in de richting van schrijven zijn. Gelukkig nog even om over na te denken! Vormgeven is wel echt iets dat bij me past, waar ik enthousiast van word, dus wie weet ga ik hier nog wel in verder of valt dit te combineren. In ieder geval: ik ben graag creatief bezig.  Innocent

Ik ben slecht in voorsteltopics, dus hier komen wat random facts. He he. Ik ben geobsedeerd (lees: geóbsédéérd) met luiaarden. Ik ga in mijn tussenjaar naar een luiaardenopvang in Costa Rica, gillen. Qua muziek luister ik van symphonic metal tot Cardi B. 'k Vind bijna alles leuk. Verder ga ik naar bijna zo'n drie concerten per maand, oeps, vind mijn bankrekening meestal niet zo fijn. M'n secret talent is rappen, ook al is m'n stem afschuwelijk. Kan gewoon snel meeblèren. Mijn guilty pleasure is dat ik een geheime liefde heb voor het kleuterprogramma Paw Patrol, huilen. Ik ben bi en heb volgende maand twee jaar een relatie met m'n vriendin. Ook sta ik erom bekend menig mens lastig te vallen met mijn obsessies en liefdes. Zo ben ik erg passionate wat betreft The Hunger Games (en Jennifer Lawrence en zo'n honderd andere boekenseries) en gil ik zo'n beetje dagelijks om Halsey, Marina and the Diamonds, Scarlett Johansson en Marvel. Meerderen die stressen om Infinity War?

Ik heb ook een hele leuke hond. Ook heel belangrijk. Ze is alweer twaalf jaar, en ze is een Bearded Collie. Mmm... Ik ben vegetarisch. Sinds biiijna drie jaar. Dierenvriend hier.

Ohja!

Ik RPG sinds mijn twaalfde. Een voormalige vriendin van de middelbare school dwong (oké, suggereerde) me op Wolf Story dat toen nog een ding was en sindsdien was ik hooked. Vooral 'realistische' mens-gerelateerde RP's trokken/trekken me heel erg. De RPG's waar ik het meeste tijd heb versleten zijn Dream Horses en Monica High. Verder zat ik echt op van alles. Van mijn zeventiende tot ongeveer nu stond het allemaal een beetje op een laag pitje omdat ik het gewoon enorm druk had met school en dingetjes, maar heb het nu weer een beetje opgepakt. Superleuk! Misschien heb ik één van jullie ooit wel ergens eerder gespot. Wbw

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
xoxo
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Sam I am Empty
Onderwerp: Re: Sam I am | vr apr 13, 2018 9:50 pm

Leuk dat je je voorstelt! #laat
En yay dat je al zo actief aan het posten bent Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
 

Sam I am

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC :: Stel jezelf voor!-