Mensen, ik ben diep onder de indruk. Goed gedaan allemaal!
Bij deze nog even een overzicht van mijn bezigheden tijdens deze Nano.
Ik begon met twee tekeningetjes voor mijn oma, die graag twee kaartjes wilde om te versturen.
- Spoiler:
Daarna ben ik gebruik gaan maken van "Soot's potje". Een inspiratiepotje dat ik vorig jaar voor Kerst heb gekregen:
- Spoiler:
Eerste opdracht:
"Draw a silver fox".
- Spoiler:
Daarna:
"Draw Delcatty. Bonus: Realistisch".
Uhm. I tried.
- Spoiler:
Nummertje drie:
"Draw a landscape. Bonus: Google je favo land + landscape en kies foto 3."
Dat werd dus Schotland.
Dit was trouwens een heel goede oefening, ik wil graag beter worden in speedpaint landschappen maken. Dustja. Meters maken.
- Spoiler:
En toen... *drumroll*...
"Draw Cecilia. Bonus: Met een baby."
I left out the baby. Can you blame me?
- Spoiler:
En nummertje 5:
"Draw a water Pokémon from generation 3."
Aha. Maar dát kan ik.
- Spoiler:
Oké, oké. Nog eentje dan:
- Spoiler:
Die kostte me zoveel tijd, dat ik verder niet meer aan briefjes toegekomen ben. Maar ik heb tussendoor nog wel andere dingen getekend!
Bijvoorbeeld voor een contest op Deviantart, waarbij je een Disney Villains in een andere setting moest zetten:
- Spoiler:
Na een inspirerend filmpje op YouTube, kreeg ik ont-zet-tend veel zin om met brushes in Photoshop te gaan spelen:
Ivy!
- Spoiler:
- Spoiler:
En heb ik mijn tijd in de trein goed besteed aan schetsen. Wat niet per se een succes was. Treinen wiebelen.
- Spoiler:
En deze...tsja... Wat zal ik zeggen? Over vijf jaar heb ik 'm wel een keertje af denk ik (Die plaatjes er omheen zijn inspiratie/voorbeelden, trouwens. Niet dat je denkt dat ik die zelf getekend heb. Hahahaha. I wish.
)
- Spoiler: