|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 6:38 pm | |
| ...Tyrell grijpt waarschijnlijk elk excuus aan om Mark uit het Hoofdsponsorschap te krijgen. XD |
|
| |
Raven Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 204 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 7:02 pm | |
| Ow mensen, ik ben zo benieuwd naar morgenochtend :'] Ik ben heel benieuwd, of Raaf vanuit zijn kleine huisje toe moet gaan kijken hoe zijn zusje word uitgemoord, of dat hij haar zelf kan gaan beschermen ;D |
|
| |
Clementine Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 175 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 7:08 pm | |
| - Raven Rose schreef:
- Ow mensen, ik ben zo benieuwd naar morgenochtend :']
Ik ben heel benieuwd, of Raaf vanuit zijn kleine huisje toe moet gaan kijken hoe zijn zusje word uitgemoord, of dat hij haar zelf kan gaan beschermen ;D Veel vertrouwen in Clem c: niet dat ik dat wel heb xd |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 7:10 pm | |
| @Raven: Mwhuhahaha... Als je mijn computer hackt, weet je het antwoord, want ik heb zojuist de post voor District 11 geschreven. (en nee, die ga ik niet alvast posten.) |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 7:13 pm | |
| *gaat Li's computer maar eens hacken* |
|
| |
Raven Rose District 11
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 7:13 pm | |
| - Clementine Rose schreef:
- Raven Rose schreef:
- Ow mensen, ik ben zo benieuwd naar morgenochtend :']
Ik ben heel benieuwd, of Raaf vanuit zijn kleine huisje toe moet gaan kijken hoe zijn zusje word uitgemoord, of dat hij haar zelf kan gaan beschermen ;D Veel vertrouwen in Clem c: niet dat ik dat wel heb xd Idd, weinig vertrouwen in Clem c': Maargoed, Ik ben heel benieuwd naar de Hongerspelen, heel erg... En al helemaal naar de winnaar :p @Cecilia; ow... Hoe laat ga je hem morgenochtend posten? c: Nee hoor, ik heb echt niet mijn wekker in mijn hand... |
|
| |
Mark Mocca Capitool
PROFIELAantal berichten : 379 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 7:53 pm | |
| DARNIT... Serious... ik wil de uitslag... I WANT IT NOW! *Tries to find a way to get it our of Cecilia's mouth.. cause I'm a noob at hacking und stuff... >.> * |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 8:06 pm | |
| *zips mouth* - Raven Rose schreef:
@Cecilia; ow... Hoe laat ga je hem morgenochtend posten? c: Nee hoor, ik heb echt niet mijn wekker in mijn hand... Morgen ochtend? Ik zat meer te denken aan morgen avond Nah, ik denk dat het elf uur ofzo wordt (wel 's ochtends, obv.), met een beetje geluk nog iets eerder. Maar het ligt eraan wanneer ik wakker ben. XD En hoe laat ik vanavond naar bed ga. Maar volgens mij gaan we Game of Thrones kijken, dus het kan wel eens laat worden. :X\'D: |
|
| |
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 8:10 pm | |
| Ja mijn programming/hackingskillz zijn nog niet echt bepaald boven het nulpunt, dus hoe moet ik er dan achter komen? Ik kan nog niet eens lockpicken, alleen brieven uit brievenbussen stelen.. Ik ben benieuwd naar de Arena. Ik zag ergens een post dat Tyrell kleuren van de arena droeg en dat waren bruin/rood/gouddingen en warme tinten en zo, dus ik gok op iets met warmte.. Hoop op een vulkanengebied :3 Of ja, dat hoop ík, dat hopen mijn poepies niet want de één is een houthakker en de ander is een techneut en dat vind je niet echt veel in de omgeving van een vulkaan.. Maar daar valt niet echt veel eten te houden, dus misschien zijn er meerdere biomes.. Al herinner ik me dat er in het boek een keer van een arena werd gesproken waarin een actieve vulkaan zat die eens in de zoveel tijd uitbarstte en dat er daaromheen iets van bos was.. Dan maken ze allebei nog een kans. Maar ik gok op een warme omgeving.. Ohh, het zou zo tof zijn als het ín een vulkaan was! Met allerlei gangetjes en zo, alsof het een soort ondervulkaanse legerbasis was of zo! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 8:14 pm | |
| JAAA EEN VULKAAN ZOU HEEL COOL ZIJN |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 8:16 pm | |
| Inderdaad! :o
mompelt iets over huidige arena, maar haalt het maar weer weg omdat dat teveel zou spoileren |
|
| |
Raven Rose District 11
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 8:33 pm | |
| Ik wil iets van een veld ofzo, dat zou echt heel chill zijn. |
|
| |
Mark Mocca Capitool
PROFIELAantal berichten : 379 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 9:43 pm | |
| It would be awesome als ze op een schroothoop of vuilnisbult komen... Serious.. zo veel creativiteit.. en zoveel leuke mutilanten bij te verzinnen... |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 10:12 pm | |
| - Dean Webster schreef:
- Al herinner ik me dat er in het boek een keer van een arena werd gesproken waarin een actieve vulkaan zat die eens in de zoveel tijd uitbarstte en dat er daaromheen iets van bos was.. Dan maken ze allebei nog een kans. Maar ik gok op een warme omgeving.. Ohh, het zou zo tof zijn als het ín een vulkaan was! Met allerlei gangetjes en zo, alsof het een soort ondervulkaanse legerbasis was of zo!
Was dat niet de arena van de tweede Quarter Quell, toen Haymitch won? Waar alles er zo prachtig uitzag maar stiekem allemaal giftig was enzo?
Een vulkaan zou inderdaad wel awesome zijn. Of een ijswoestijn. Iets met extremen Offeh... Grand Canyon-achtig? Dat er maar een paar plekken zijn waarbij je van de bovenkant van de klif naar de bodem van de canyon kan gaan en dat de verschillende waardevolle dingen (eten, water) zo verspreid zijn over die gebieden dat je constant heen en weer moet en dus samenkomt bij die paar plekken waar je van een naar ander kan. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 10:32 pm | |
| OOOHHH GRAND CANYON-ACHTIG ZOU OOK VET ZIJN! |
|
| |
Raven Rose District 11
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 10:35 pm | |
| Is het erg om het gewoon simpel te willen?
Als ik hem voor met moet zien, afgaand op 1 of ander vreemd gevoel, zie ik een bos met herfstkleuren, veel bladeren op de grond enzo. En dan ergens een enorme open plek in het bos, waar dan een heuvel omhoog loopt, waar dan bovenop een meer is. In de heuvel lopen enkele gangen... En er loopt een riviertje door het bos.
Okay, vaag beeld. |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 10:38 pm | |
| Naja, willen is niets mis mee! Alleen zou ik een arena alles behalve simpel houden.. Damn zoveel leuke dingen die je er in kunt proppen.. als Hoofdspelmaker zou ik ook niet een goede zijn.. like.. ik zou alle ideeën in één drukken, en dan zou de omschrijving te druk worden zodat niemand er iets van zou snappen xD |
|
| |
Raven Rose District 11
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za sep 14, 2013 10:42 pm | |
| Hahaha, ik zou hem waarschijnlijk heel simpel maken, met dan overal van die boobytraps die niemand echt ziet. Dat je ineens door de grond zakt, en dan in een ondergronds gangenstelsel terecht komt ofzo. Echt iets voor mij x'D
Raven gaan een vulkaan niet leuk vinden :'] |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo sep 15, 2013 12:21 am | |
| - Natalia Russo schreef:
- *gaat Li's computer maar eens hacken*
Huehue mooi niet Femm! Je had er toch niks aan gehad, want de post heb ik nog niet geschreven XD Dan had je beter mijn account hier kunnen hacken =p Anyways, ik ben nu vrij, dus ik kan de post voor de mannelijke tribuut van District 1 maken^^ |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo sep 15, 2013 10:49 am | |
| ug, ik kom uit mijn appelpop roes en was even helemaal vergeten dat ik het enige meisje in 8 was.. XD Ik hoop stiekem dat het toch iets met bosachtig gebied is, meer kans op eten..? Want daar gaan de meeste denk ik toch wel aan dood xD |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo sep 15, 2013 11:00 am | |
| Nouja... Omdat het de eerste keer is hebben we wel gekozen voor een arena dit niet te ingewikkeld is. XD |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo sep 15, 2013 11:23 am | |
| Odin hoopt op een plekje met kussens en chocoladefonteinen waar iedereen gewoon happily ever after kan leven. Jep.
Ik hoop op een arena die inderdaad simpel is, maar toch 3/4 verschillende gebiedssoorten biedt. En niet al te weinig water. Water is belangrijk o.ó |
|
| |
Raven Rose District 11
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo sep 15, 2013 11:32 am | |
| Ow gosh. Ik ben blij, en toch weer niet.
Broer & zus Rose in de Spelen! Daar geet het Capitool van smullen :p
Ik hoop op een simpele arena, veel bos, misschien een veld met graan ofzo. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo sep 15, 2013 11:34 am | |
| - Raven Rose schreef:
- Ow gosh. Ik ben blij, en toch weer niet.
Broer & zus Rose in de Spelen! Daar geet het Capitool van smullen :p
Ik hoop op een simpele arena, veel bos, misschien een veld met graan ofzo. Ik weet nu dus ook niet echt of ik blij moet zijn of niet. Het is wel leuk xd |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo sep 15, 2013 12:32 pm | |
| Ik ben heeel benieuwd hoe Clem en Raven zich erdoor heen gaan slaan x3 En of ze uiteindelijk tegenover elkaar komen te staan en de een dan de ander zou vermoorden.. of.. Het belooft iets cools in ieder geval.
Odin's setje is geheel ''getributiseerd'' owyeah :} Hij is er helemaal klaar voor, so you better watch out >] *zucht* Al zie ik Odin nog echt niet in koele bloede iemand vermoorden. :c |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | | |
| |
|
| |
|