|
|
Auteur | Bericht |
---|
Sage Malone District 3
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za feb 15, 2014 1:01 pm | |
| Echt he :o Links, rechts, onder.... Ik weet niet of dit een goed of een slecht teken is :f: Anyway. Ik ga eens proberen te posten, eindelijk vakantie en een beetje vrije tijd @Diana: Hm... ligt eraan of het het risico waard is? |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za feb 15, 2014 9:18 pm | |
| Tralala, spelen met Lana's leven, tralala. A'tjes, wat voor bobytraps zijn er verder in dat gebied? Of bepalen jullie of Lana ook daadwerkelijk ergens in trapt of niet? Want dan zeg ik gewoon dat ze rond dwaalt, dan mogen jullie lekker zeggen of ze iets tegen komt of niet =p |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 10:24 am | |
| Van mij mag je ook best zelf wat booby-traps bedenken hoor :E Ik bedoel, er ligt gewoon van alles; mislukte uitvindingen, dingen die nog getest moeten worden. Mijnen. Muren die plotseling omvallen. Valkuilen met scherpe punten op de bodem. En dus die spinnen die mensen onder de grond trekken, zodat ze daar kunnen stikken. En verder ben ik even inspiratieloos, maar in principe mag je dus zelf ook wat bedenken als je een leuk idee hebt dat wel toepasselijk is, daarom hebben we de booby-trap area niet te specifiek omschreven ^^ |
|
| |
Janaea Spurling
PROFIELAantal berichten : 120 Registratiedatum : 19-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 5:25 pm | |
| @Sas: Het is jammer dat de Tributen het niet kunnen zien. Zou vast imponerend zijn dat iedereen rondom Sage het loodje legt. :p @Dieuw: Doe wat Diana zou doen. Als zij het risico zou nemen, neem het dan. Ik weet dat het heel eng is, though. Het is dat Caleb er is, want anders was Janaea waarschijnlijk al tien keer dood geweest dankzij haar vreemde acties. Achter mensen aanrennen voor een ukelele, enzo :p Wat zijn er trouwens veel Tributen in de buurt van de haven. Sounds dangerous, guys! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 7:44 pm | |
| *is aan het uitrekenen wie er dood zijn*
*is quite shocked* |
|
| |
Clementine Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 175 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 7:56 pm | |
| NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO |
|
| |
Raven Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 204 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 8:00 pm | |
| I'm dying. Okay, das wat overdreven. Maar zo voelt het een beetje. Een heel klein stukje van mij. Heb me een beetje te veel aan hem gehecht..
Damn, wat zijn er veel gewone chars dood... |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 8:02 pm | |
| Gecondoleerd Ik had eigenlijk ook niet verwacht dat er zoveel mensen dood zouden gaan. Jeetje, het wordt wel erg leeg in de arena... |
|
| |
Janaea Spurling
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 8:10 pm | |
| OMG... Dode mensjes... :(Rest In Peace, everyone. We all love you. ;__; En het is niet overdreven, hoor. Je karakters zijn een deel van jou, iets wat je hebt gecreëerd - toch een soort kindje. Of in ieder geval... zo voelt het voor mij. :p En het wordt inderdaad heel leeg ineens, en het is nog maar het einde van dag twee. :o |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 8:19 pm | |
| |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 8:54 pm | |
| |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 9:35 pm | |
| Lana's dood beschreven.. Hoop dat het zo goed is :3 Zit me echt af te vragen of ik er niet meer van had moeten maken. |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 9:44 pm | |
| Aahhw arme dode lieverdjes toch *deelt knuffels uit* Neem er goed de tijd voor, verzin een mooie manier om het af te sluiten enneh.. Sterkte Het is lastig, her is klote, maar jullie kunnen het! :3 |
|
| |
Janaea Spurling
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | zo feb 16, 2014 11:38 pm | |
| They will be fine! Het HS-hiernamaals is vast een hele mooie plek om te wonen en leven, waar alle Tributen vriendjes zijn en rond een kampvuur liedjes zingen en in luchtkasteeltjes wonen. En dan zullen ze trouwen en geestkindjes krijgen en niemand van hen hoeft naar de Spelen en they will live happily ever after! We zijn al bij de laatste acht, guys. DE LAATSTE ACHT! Krijgen we nu ook familie-interviews - al dan niet uitgewerkt - of gewoon niet, want eerste Hongerspelen, enzo? |
|
| |
Leilah Afolayan District 11
PROFIELAantal berichten : 130 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 1:00 pm | |
| Maar, maar, waarom is Raven dood dan? En Belle? Ik snap het niet D: |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 1:05 pm | |
| Als ik me niet vergis is dat met een random nummer generator, waarbij de overlevingskans van de Char in overweging wordt genomen, waarna lady luck haar intrede doet ^^ Dus Raven e.d hebben pech gehad, bot gezegd, de arme dropjes :'] En nu mogen hun spelers zelf bedenken hoe hun karakter dan sterft. Zoiets, denk ik |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 1:05 pm | |
| Omdat dag 2 voorbij is. Om te voorkomen dat mensen die niet posten, ook niet dood kunnen gaan, beslissen we aan het einde van elke dag ook wie er sterven. In principe heb je dan als niet-NPC niet veel kans om te sterven, maar ja, als de odds niet in je favor zijn.... XD
Edit: wat Emma zegt dus XD [/telaat] |
|
| |
Diana Ladris District 7
PROFIELAantal berichten : 119 Registratiedatum : 30-07-13
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 5:38 pm | |
| Nooooooo :'c A'tjes, wat doen jullie me aan? Dan maar iets moois verzinnen hè... *Snikt* |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 7:14 pm | |
| Sorry Dieuw! D: (En sorry Lisl! En sorry Tamar!) Maar Soot heeft gelijk: het HS-hiernamaals is vast heel mooi en fijn en fantastisch! |
|
| |
Diana Ladris District 7
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: • I don't need to work in heaven •Leeftijd: • I'm ageless now •
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 8:07 pm | |
| Ik hoop het voor jullie, anders komt Diana 's nachts bij jullie spoken xd - I made a drawing ;d:
Schrik niet, het is pas m'n tweede muis-tekening xD
|
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 8:55 pm | |
| ^Je poppetje is schattig! En ik vind je sig echt heel tof! Ik moet maar eens uit gaan zoeken hoe ik dat soort dingen moet maken - en dan niet met Flash, want dan ga ik dingen door de kamer smijten.
Ik ben zo zo zo opgelucht dat Janaea en Caleb nog leven o.o En ik voel me ook heel schuldig dat Caleb nog leeft honestly. Waarschijnlijk ga ik ook even een potje janken als hij doodgaat.. Pfoeh. Gaan er in Dag 3 ook weer zo veel mensen dood? o.o Want dan zijn we snel klaar! Natuurlijk is het nog maar de eerste, maar de gemiddelde Spelen duren twee tot drie weken. |
|
| |
Jacob Kendall District 4
PROFIELAantal berichten : 106 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 9:06 pm | |
| Misschien was dat niet zo de eerste spelen? Dat het twee tot drie weken duurde? Maar er zijn echt bizar veel mensen dood O.o |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 9:07 pm | |
| Well... ik hoop niet dat er dan zoveel mensen doodgaan. Maar het is natuurlijk niet de meest makkelijke arena, met weinig water en voedsel, en het werkt ook niet in jullie voordeel dat bijna iedereen naar de haven is gegaan, want we hebben met het dobbelen ook rekening gehouden met hoeveel kans je hebt om een andere tribuut tegen het lijf te lopen... Overigens, (jaja, ik heb het opgezocht), waren er bij de 75th Hunger Games 15 doden na de eerste twee dagen (dus daar waren er nog maar negen over) en bij de 74th waren er nog 13 over na de eerste twee dagen. Dus de laatste paar tributen zijn gewoon altijd die-hards |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 9:49 pm | |
| ^^ Had dat ook al er in gezet dat dat aan de eerste Spelen kon liggen De 75e ging inderdaad heel snel, daar was ook een opmerking over in het boek geloof ik. Maar bij de 74e ging het inderdaad ook heel snel en daarna duurde het een eeuw. Ik meen dat er in het eerste boek iets staat over dat de Spelmakers het een beetje aan het rekken waren, omdat mensen het anders saai zouden vinden (toen refererend naar een Spelen in een woestijngebied met weinig water, waar iedereen 's nachts doodvroor of gek werd van de dorst.. goh, klinkt bekend! XD) Maar I don't mind, vroeg het me gewoon even af oah Zodra Hugo dood is, is Caleb ook een beetje lonely.. Mijn arme kindje *aait Caleb* |
|
| |
Diana Ladris District 7
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | ma feb 17, 2014 10:17 pm | |
| @Dion; met Deze site gaat het heel makkelijk ;3
*Zucht* Ga maar eens beginnen aan mijn overlijdingspost... |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | | |
| |
|
| |
|