|
|
Auteur | Bericht |
---|
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 12:45 pm | |
| |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 3:54 pm | |
| IK VIND HET NIET LEUK MEER =( |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 4:01 pm | |
| ^ IKR! ;__;
Heel benieuwd naar wat Jake en Sage nu gaan doen, though. |
|
| |
Brian Cornwall District 6
PROFIELAantal berichten : 76 Registratiedatum : 01-08-14
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 4:03 pm | |
| Even wat anders: hoe snel na het eind van deze spelen worden de volgende gestart? |
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 4:14 pm | |
| We cried, and we cried, and we were still sad, and we cried. (Night Vale reference, in case anyone was wondering.)
Bye Janaea en Caleb. :C |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 6:41 pm | |
| - Brian Cornwall schreef:
- Even wat anders: hoe snel na het eind van deze spelen worden de volgende gestart?
Ehm, nog onbekend, sorry ^^; We hopen binnen één à twee weken, maar het is een beetje lastig te zeggen. Vooral ook omdat dit de eerste Spelen waren en n.a.v. deze Spelen willen we wat veranderingen invoeren enzo (o.a. om het gehel wat sneller te laten verlopen) en dat moet natuurlijk eerst goed uitgedacht worden (En de Arena moet natuurlijk ook weer goed uitgedacht worden, en nieuwe NPCs voor de niet bespeelbare districten...). Dusja. Maar ga er maar vanuit dat we ons best doen de vaart er een beetje in te houden. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 6:45 pm | |
| Aaah leuk! Als jullie een keer hulp willen met het bedenken van NPCs, dan wil ik heel graag helpen Ik heb vaak karakters in gedachte die ik verder niet uitwerk. Daar is zo'n npc dan heel goed voor |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 6:56 pm | |
| Graag! De vorige keer zijn we best wel lang bezig geweest met het bedenken van de NPC's, haha |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 8:08 pm | |
| - Spoiler:
Voor Bob :c Mijn favoriete karakter van allemaal :') |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 8:41 pm | |
| Aww, dat is een mooie nagedachtenis aan de tribuut die geen tribuut was. |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 9:08 pm | |
| Haha ja inderdaad. Bow for Bob. whieee :'3 |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 10:32 pm | |
| |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | vr aug 08, 2014 10:36 pm | |
| Ik neem aan dat er ook nog een zegetour door alle Districten komt enzo voor de winnende Tribuut? Daarbij als de Spelen eens per jaar gehouden worden en we gaan twee weken na het einde van deze Spelen met een nieuwe beginnen, is er IC dan een jaar voorbij? |
|
| |
Mary Luther District 8
PROFIELAantal berichten : 89 Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: They said I couldn't do a job.Leeftijd: 24 Years they say.
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 1:32 am | |
| Dat vraag ik me eigenlijk ook af. Aangezien het leven buiten de spelen enzo ook doorgaat.. |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 8:46 am | |
| Yush... Maar de Zegetour hoort bij deze Spelen? Bij mijn antwoord op Tim ging ik er in ieder geval vanuit dat "het einde van de Spelen" betekent "de Spelen zijn helemaal afgerond". (Excuus als ik dat verkeerd heb begrepen!) Though, we moeten nog even uit puzzelen hoe we dat precies gaan doen met de Zegetour, want dat is een hoop werk en daar gaat mogelijk veel tijd in zitten en we willen geen maanden kwijt zijn aan de tour, omdat dat niet leuk is voor de mensen die deze Spelen niet hebben meegemaakt. Maar dit zullen we ook in overleg moeten doen met de winnaar van de Spelen uiteraard en daarom hebben we er nog geen beslissing over gemaakt (Ik dacht wel dat we daar wat over gezegd hadden tegen de modjes, trouwens...? Lang geleden...?) En ja, dan is er IC een jaar voorbij. Bij de volgende Spelen willen we dit allemaal wat meer gestructureerd krijgen, en een betere verdeling enzo, maar daarover hebben we het nog. ^^; Ik hoop dat ik jullie vragen zo goed beantwoord heb? (Edit: Voor de duidelijkheid: wij zelf zijn van plan vanaf zondag weer bezig te gaan met dit soort stof tot nadenken, vandaar dat ik nog niet overal een goed antwoord op heb ) |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 9:14 am | |
| Volgens mij is die tour wel heel lastig. Want de winnaar moet dan in elk district een topic gaan zitten maken en met de reacties dealen. Dan krijgt de winnaar gewoon veel te veel werk, niet? |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 9:46 am | |
| De winnaar hoeft in principe alleen een speech te geven, echte interactie tussen de spelers en de winnaar is niet nodig, dus het zouden "maar" 7 posts zijn, waar de districtbewoners op kunnen reageren. But well, you'll all hear a.s.a.p. ^^; We willen de Spelen in ieder geval een propere afsluiting geven. |
|
| |
Kira Beckster District 6
PROFIELAantal berichten : 29 Registratiedatum : 07-08-14
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 10:15 am | |
| *I cried with Calebs post :c*
Oh en ik wil ook altijd helpen met de NPC's :3 |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 10:33 am | |
| @A, Jaa da's wel waar. @Saar, Ikr, bij mij moest ik ook al bijna huilen :c dat einde, it's so beautifull. |
|
| |
Vixen Noxaura District 3
PROFIELAantal berichten : 71 Registratiedatum : 05-11-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 11:48 am | |
| Dankjulliewel <3 Although het niet de bedoeling was mensen te laten huilen. Of juist wel. As in, voel mijn pijn muhahaha!
Mijn hart zou het niet aankunnen na het verlies van Caleb maar als er de volgende Spelen weer één van mijn kindjes in komt te zitten, hoop ik dat het Vixen is. Maar ik ben heel erg benieuwd wat er nu tussen Jake en Sage gaat gebeuren! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 11:53 am | |
| Misschien kan je de tour heel simpel aanpakken. De winnaar maakt een topic aan, die in principe steeds gekopiëerd en geplakt kan worden voor ieder district. Misschien wat kleine aanpassingen, omdat de winnaar natuurlijk ieder district anders ervaart. Maar de speech blijft hetzelfde. En dan hebben de mensen in het district er gewoon op reageren, voor zolang ze willen. Ik denk niet dat het 'fout' is als de volgende spelen al beginnen, terwijl het tourtopic in sommige districten nog doorgaat. Dan loopt het een beetje door elkaar, maar dat is in mijn ogen niet echt een probleem. |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 12:58 pm | |
| Dat is wel een goed idee ja! Met het door elkaar lopen: we moeten natuurlijk wel uitkijken dat het niet verwarrend wordt, maar er valt wel over na te denken ja. Maar een tijdslimiet op de tourtopics kan natuurlijk ook... Of deels overlap... Of... Idk. xD We vinden er vast wel wat op, maar bedankt voor je input |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 1:02 pm | |
| Noooooooh. BOB'S SACRIFICE WAS IN VAIN AFTER ALLLLLLL... |
|
| |
Leilah Afolayan District 11
PROFIELAantal berichten : 130 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 4:50 pm | |
| Amay, nog maar twee tributen 0.o Misschien is dit het moment om Leilah levend te maken? Niet dat ze ooit echt geleefd heeft though xD Ik was voor Janaea |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | za aug 09, 2014 4:55 pm | |
| Lol, haar levend maken, om haar te laten sterven in de arena... *add dramatic voice* @Dion: oh... no... als Dean in de Hongerspelen komt... @Noa: Nice, Bob finally gets what he deserves |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: OOC Hongerspelen Topic | | |
| |
|
| |
|