|
Wie wordt volgens jou de winnaar? | Lana Garcia | | 0% | [ 0 ] | Sage Malone | | 17% | [ 4 ] | Jailynn Brave | | 0% | [ 0 ] | Jacob Kendall | | 25% | [ 6 ] | Janaea Spurling | | 4% | [ 1 ] | Odin Donaghue | | 17% | [ 4 ] | Diana Ladris | | 4% | [ 1 ] | Caleb Green | | 21% | [ 5 ] | Belle Deveno | | 0% | [ 0 ] | Clementine Rose | | 4% | [ 1 ] | Raven Rose | | 0% | [ 0 ] | Een NPC, namelijk... | | 8% | [ 2 ] |
| Totaal aantal stemmen : 24 | | Enquête gesloten |
|
Auteur | Bericht |
---|
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 5:27 pm | |
| Yes, we need one! Wie denk jij dat de Hongerspelen gaat winnen? En waarom? En nou niet allemaal op degene gaan stemmen die je wilt dat er wint, maar echt op degene die volgens jou het meeste kans maakt =D
And remember: we zijn allemaal natuurlijk hartstikke nieuwsgierig naar je stem, dus niet alleen voten, maar laat ook even weten op wie je dan hebt gestemd
*gaat zelf nog even diep nadenken* |
|
| |
Clementine Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 175 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 5:33 pm | |
| Ik denk Odin, omdat ik het gevoel heb dat hij er alles aan gaat doen om weer terug te komen bij Chad c: |
|
| |
Jacob Kendall District 4
PROFIELAantal berichten : 106 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 5:43 pm | |
| Ik denk zelf dat mijn karakter best wel een goede kans maakte te winnen. Enige wat hem echt gigantisch in zijn nadeel kan zijn is als er niet of nauwelijks water is.
Het is dus afhankelijk van de arena. |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 5:48 pm | |
| Ehh.. Lastig om een keuze te maken zeg. Het is namelijk zo onvoorspelbaar aangezien er vanalles meespeelt. Als ik naar alle chars ga kijken, minus Odin dan: Een aantal NPC's hebben wel kwaliteiten die vrij goed klinken, zoals Jelani, Sabrina en Trevor. Verder denk ik dat Caleb een goede kansmaker is met z'n bijlen-skills. Omdat er hoogstwaarschijnlijk wel bomen zijn heeft hij daarmee veel voordeel. Ook Raven en Jacob zijn sterk en redelijk goed in staat om hun mannetje te staan lijkt me.
Van de meisjes is Jailynn het sterkste naar mijn mening. Maar mijn gok op wie de winnaar van de spelen wordt is.. Caleb Of Odin, haha, van hem wil ik dat hij wint en het is ook best een goede mogelijkheid~ |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 6:13 pm | |
| Ik heb ook voor Jacob gekozen, denk gewoon dat hij wel echt gaat winnen. Lana gaat echt snel dood vrees ik... |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 7:07 pm | |
| Ik heb ook op Caleb gestemd. Persoonlijk denk ik dat hij genoeg passie heeft om een gedreven moordenaar te zijn (anders ziet ie Lynn noooooit meer terug!). Bovendien kan ie inderdaad goed met een bijl overweg, en in het geval dat de arena geen bomen bevat... is er altijd nog de hoop dat er wel een bijl is? En anders zie ik Caleb met wat kleine aanpassingen ook nog wel goed overweg gaan met messen... |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 7:11 pm | |
| Na lang nadenken, heb ik op Jacob gestemd. Even los van het feit of de arena wel of geen water heeft. Jacob heeft volgens mij een goede conditie en is sterk. Waarschijnlijk is hij ook snel (vooral wat betreft reactievermogen), dus hij heeft volgens mij wel zo'n beetje de grootste overlevingskans. |
|
| |
Raven Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 204 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 7:58 pm | |
| Ik heb op Odin gestemd. Ik zie hem gewoon nog wel in een moordmachine veranderen, hij zal in ieder geval zijn mannetje staan, en proberen terug te komen bij Chad...
En toch acht ik de kansen van Raven ook niet heel klein, hij zal in ieder geval zijn mannetje staan...
En ook Caleb heeft grote voordelen. Tja... :3 |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 9:17 pm | |
| Odin, Because I (stiekum want it) Und vindt dat hij echtwel een moordmachine wordt, hij heeft ook een voordeel door zijn leeftijd, de meeste levenservaring. Hij heeft ook ervaring met verdovende middelen, en met de juiste sponsoringen weet hij hoe hij een overdosis kan veroorzaken. Und zijn lobeee voor Chad ofcourse |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 9:25 pm | |
| Ik heb nog niet gestemd, want ik weet het echt niet XD Ik denk dat de tributen van District 4 een serieuze kans maken. Odin heb ik mijn twijfels over, omdat ik hem totaal niet als moordmachine zie. Ik denk dat het een enorme omslag in zijn karakter zou zijn als hij dat wel opeens zou worden Caleb zie ik wel als een van de grote kanshebbers. Als Raven en Clementine een team vormen, kunnen ze het ook ver schoppen, al betwijfel ik of een van hen gaat winnen. Hm.. nou twijfel ik eigenlijk alleen nog tussen Jake en Caleb... hm... ik denk toch dat het Caleb wordt. Of Jake. Nee... Caleb... aargh XD *stemt toch maar op Ca-... Jake* |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | zo sep 15, 2013 10:01 pm | |
| Ik stem niet, want ik heb te weinig kennis van de karakters (ik heb te weinig over ze gelezen) en hoewel ik natuurlijk begeleidster ben van District 1, en dus wel aardig partijdig, weet ik niet wat de kansen zijn voor mijn tributen. Oftewel, ik zie wel wat er gebeurd en stem lekker op niemand =p |
|
| |
Flaire Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 319 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | vr feb 21, 2014 3:12 pm | |
| Aangezien we nu bij de laatste acht zijn, heb ik toch maar gestemd, en namelijk op Hugo ^^ (oftewel een NPC) Dit, omdat ik vind dat Hugo het tot nu toe goed doet in de Spelen en ik er vertrouwen in heb dat hij dit gaat overleven en winnen :3 |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | vr feb 21, 2014 7:46 pm | |
| Ik heb op Janaea gestemd, mainly omdat Janaea goede survivalskills heeft en de mogelijk heeft de andere mensen te overleven puur daarop. De rest moordt elkaar uit en zij blijft er gezellig bij staan kijken en eet een paar bramen. Daarbij heeft ze Caleb - doh - en aangezien die twee een team vormen en Caleb alles voor haar doet om haar te laten leven, waaronder zichzelf opofferen om de andere moordmachines uit de buurt te houden - en Caleb heeft wapens en is vrij sterk, laten we wel zijn - denk ik dat Janaea nog wel eens voor een verrassing kan gaan zorgen.
En anders natuurlijk gewoon mijn poepige Calebje <3 |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | vr feb 21, 2014 7:51 pm | |
| - Caleb Green schreef:
- De rest moordt elkaar uit en zij blijft er gezellig bij staan kijken en eet een paar bramen.
Imagine they are poisoned. Plottwist! |
|
| |
Lilith Denvar District 7
PROFIELAantal berichten : 61 Registratiedatum : 25-02-14
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | wo feb 26, 2014 3:04 pm | |
| ik heb gestemd voor Clem, just think that's the right thing to do... |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: En de winnaar is... | do aug 21, 2014 9:43 am | |