|
|
Auteur | Bericht |
---|
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 10:08 am | |
| Ik heb er net eventjes een in elkaar geflanst. .___. Het was best lastig, zonder inspiratie. |
|
| |
Carmen Abelli Capitool
PROFIELAantal berichten : 141 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 11:44 am | |
| - Tyrell Peak schreef:
- Aww... zit je op de universiteit of heb je al herfstvakantie gehad?
Eerste jaar Uni :} dus ben nog in het middelbareschool ritme haha xD Maar ik stond dus op in een volkomen donker huis en iedereen sliep nog lekker. Had bijnaaaa de neiging alle lichten aan te doen *angelic smile* Ach gelukkig valt dit college qua saaiheid nog best mee :] @Marlon: *applausje* |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 3:46 pm | |
| @Marlon: voor iemand die geen inspiratie heeft, heb je een behoorlijk lange post geschreven O_o Ik heb hem nog niet gelezen (ga ik vanavond doen), maar hij zal vast wel goed zijn ^^
@Li: Zo. De chocoladetaart staat in de oven. Als hij niet verbrand én als we hem uit de handen van onze broers kunnen houden, hebben we morgen in ieder geval iets te eten :E |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 5:36 pm | |
| HOOR IK CHOCOLADETAART?! What about a HongerspelenRPG meet met zelfgemaakte chocotaart gemaakt door onze admini's?! |
|
| |
Carmen Abelli Capitool
PROFIELAantal berichten : 141 Registratiedatum : 01-10-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 5:39 pm | |
| @Sander: Als ik je ooit ga zien maak ik een taart/cake voor je, dokay? ;D Een brownie waarschijnlijk, maar het lijkt op taart *luiheid*
|
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 6:39 pm | |
| Haha, dat lijkt me inderdaad veiliger dan Anita en mij een taart laten bakken Wij hebben namelijk nog wel eens de neiging om de verpakking niet goed te lezen... |
|
| |
Chad Maggin District 6
PROFIELAantal berichten : 388 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 7:37 pm | |
| HAHAHAHA Naja verpakking lezen of niet, SANDER LOVES CAKES <3 |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 7:43 pm | |
| Ach ja. Ik gebruik nog wel eens het verkeerde recept, dat niet vermeldt dat je voor een slagroomtaart de eieren gescheiden wil loskloppen - waardoor je taart maar 1 cm hoog wordt i.p.v. 10. Jup.
En ik heb best wel een awesome weekend achter de rug, want ik heb vrijdagavond Oktoberfest gevierd (er zijn hier veel mensen met Duitse voorouders, dus vandaar dat Kitchener/Waterloo het grootste Oktoberfest ter wereld heeft, op München na natuurlijk) en ik heb zaterdag een late Thanksgiving mogen vieren bij een Canadese vriendins opa thuis Yay! Nu hard aan het studeren, want woensdag heb ik weer een midterm... |
|
| |
Lana Garcia District 1
PROFIELAantal berichten : 267 Registratiedatum : 02-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 9:47 pm | |
| IK HOOP DAT HIJ LEUK IS. ;c Ik heb hem gewon echt compleet inspiratieloos geschreven. En hahahahahaha ja, maar wat ik ook doe, zelfs als ik op een korte post moet reageren ofzo, kom ik altijd rond de 600 woorden. xD |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 11:53 pm | |
| - Tyrell Peak schreef:
- @Li: Zo. De chocoladetaart staat in de oven. Als hij niet verbrand én als we hem uit de handen van onze broers kunnen houden, hebben we morgen in ieder geval iets te eten :E
YUSH! CHOCOLATCAKE! <3 En ik heb vandaag nog even cadeautjes geshopt voor jullie :3 |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma okt 21, 2013 11:59 pm | |
| Warning: zeurpost.
Mijn hele vakantie gaat worden besteed aan stressen voor school.. Sooo looking forward! Vanochtend maar eens een bezoekje aan de dokter gebracht, die vond dat alles (constant moe/slapen/indommelen overal, duizelig/misselijk/lusteloos/lamlendig/barstende koppijn etc etc etc) met het verhuizen te maken had en stress en zo. Het leuke was dat hij dat zo'n 8 jaar geleden ook zei en het me toen een jaar of 5, 6 heeft gekost om uiteindelijk toch te kunnen bewijzen dat er wél iets aan de hand was :3 Ik weet toch zelf echt wel wanneer mijn lichaam ermee kapt hoor, als je dan als dokter al niet eens de moeite neemt om nog te luisteren terwijl je het al eerder zo fout hebt gehad dat ik gewoon echt mijn school daardoor heb verknald.. tsja. En ik voel me zo ongelooflijk opgeblazen en opgezet :s Echt, gewoon van het ene op het andere moment is mijn buik bol en knellen m'n sokken m'n enkels af en meer van dat soort troep. EN DIT HELPT NIET MET SCHOOL SHEEZ. Zou ook 'ns even meewerken.
Wat wel fijn is is dat mijn mama gister veilig terug is gekomen van haar duikvakantiesafari-ish ding in de Malediven (voor hen die daar nog nooit van hebben gehoord: dat zijn van die superfancy eilandjes met prachtig blauwe zee en een strakblauwe hemel - helaas voor haar op dat moment niet omdat ze last hadden van de cycloon in India - en fancy visjes en haaien en manta's en dolfijnen en zo) en dat is wel fijn als je nagaat dat ze idk like 14 uur moest vliegen en drie keer moest landen per vlucht en dan ook nog bijna twee weken op een boot heeft gezeten in de oceaan met een cycloon een paar (honderd) kilometer verderop.. En ondanks dat het dan met haar duikgroep was waar mijn oom ook bijzit, was het toch wel een beetje eng :S Maar de foto's zijn tof en ik ben jaloers! XD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 22, 2013 10:11 am | |
| Aww... vervelend voor je Dion @Nana: oh... ik vraag me nou af of we voor deze taart ook de eieren apart hadden moeten kloppen. Hij is wel erg laag geworden, maar ik weet dus niet of dat hoort XD |
|
| |
Belle Deveno District 8
PROFIELAantal berichten : 132 Registratiedatum : 08-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 22, 2013 11:17 am | |
| Vaak moet je de eiwitten los kloppen van de dooiers, en als jullie recept zegt van niet, dan bestaat de kans dat je de eieren langer door had moeten kloppen. MAAAAR Desalniettemin zal hij vast wel lekker zijn |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 22, 2013 7:36 pm | |
| *squishhugt Dion* Sterkte liefje <3 Het is fucking kut als dokters niet naar je willen luisteren <3
CHOCOCAAAAAAAAAAAKE <33333 OMG *jealous* |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 22, 2013 10:08 pm | |
| En ik ben weer thuis! The chocolatcake was delicious btw <3 O en ik heb echt 183 foto's gemaakt tijdens onze wandeling A'tjes XD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo okt 23, 2013 10:19 am | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|