|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 3:51 pm | |
| - Natalia Russo schreef:
- You know I love you, right?
Natalia fucking hates you, but whatever Offcourse i know <3
Huehue relax Dion XD Als je niet had gewild dat Caleb dood ging had je hem 19 moeten maken. |
|
| |
Alexander Wright District 11
PROFIELAantal berichten : 193 Registratiedatum : 15-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 3:52 pm | |
| Teehee, indeed x] Moet zeggen, de smilies zijn erg cute hier @Dion: Ja, dat dilemma ken ik :< Maargoed, deze is mooi actief o3o En ik zit nu te denken... Conceptje voor Alex heb ik al, maar wil ik hem als mogelijke toekomstige tribuut houden of een normale burger maken...? Of een begeleider...? DAAAH. |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 3:53 pm | |
| - Caleb Green schreef:
- Komt omdat ik te veel gezeurd heb?
Ja. We dachten: Stomme Dion. Die zullen we eens een lesje leren. Haha, nee, geintje natuurlijk. Toen jij erover begon dat je liever Dean in de Spelen wilde hebben dan Caleb en ik zelf al wist dat het Caleb zou worden, vond ik je wel een beetje zielig. D: |
|
| |
Odin Donaghue District 6
PROFIELAantal berichten : 246 Registratiedatum : 09-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 3:56 pm | |
| - Alexander Wright schreef:
- Teehee, indeed x]
Moet zeggen, de smilies zijn erg cute hier
@Dion: Ja, dat dilemma ken ik :< Maargoed, deze is mooi actief o3o
En ik zit nu te denken... Conceptje voor Alex heb ik al, maar wil ik hem als mogelijke toekomstige tribuut houden of een normale burger maken...? Of een begeleider...? DAAAH. Haha, zo veel keuzes indeed~ Ik zie Alexander voor me als een hele strenge begeleider of een vredebewaker eigenlijk, maar ja, dat ligt ook een beetje aan het idee dat je al bij hem had c: |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 3:59 pm | |
| Ik zie Alexander als Robb Stark (Game of Thrones) xDDD Maar dat komt natuurlijk omdat ik GoT verslaafd ben. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 4:03 pm | |
| @Ems: Lolol, dat past zo niet bij mijn idee xD Hij zou een heel vriendelijke begeleider zijn~ Vredesbewaker not so much.
@Tyrell: Ze lijken best wel, moet ik zeggen o3o Maar ik zie Alex nog als puppy Will Graham van Hannibal. *hugs the poor bby* |
|
| |
Odin Donaghue District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 4:06 pm | |
| @Ruuz;; But he's so icy x3 Ahwell, ik ben hoe dan ook benieuwd naar hem.
En nu eten zoeken plus Odin's onheilspostje maken. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 4:13 pm | |
| @Ems: Hmh, hij ziet er idd best icy uit xD God, nog meer twijfels. DAAAH. |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 5:18 pm | |
| @Li, de reden dat ik Caleb geen 19 heb gemaakt is omdat ik hem tóén nog in de Spelen wilde en het me ook nogal saai lijkt/leek om een random karakter in een district rond te hebben lopen die toch niet dood kan en geen familie heeft. Had, na ongeveer twee jaar hartstikke inactief te zijn geweest, ook niet verwacht dat ik me ooit nog aan een karakter zou hechten, zeker niet aangezien ik heel vaak heb getwijfeld om gewoon te stoppen. Maar hea, ik kan er alleen een beste van maken en nu kan ik eindelijk weer eens een vreselijk dramatisch en zielige depripost maken en dat heb ik al HEEL lang niet kunnen doen! Ik vind het echt niet zo ongelooflijk erg als ik het doe lijken hoor XD Caleb's gonna survive anyway.
En nee, hij gaat niet knuffelen met Odin. Daar ziet Odin er te gevaarlijk voor uit, Caleb zou veel te bang zijn dat hij z'n organen er uit gaat zitten eten of zo..
*heeft stiekem toch wel een beetje zin om Caleb mensen te laten vermoorden* |
|
| |
Jacob Kendall District 4
PROFIELAantal berichten : 106 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 5:42 pm | |
| I know the feeling Dion |
|
| |
Odin Donaghue District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 5:52 pm | |
| Ahh, ik vind nu echt zo veel goede plaatjes voor Capitool inwoners xD Ik denk dat ik zo meteen maar even wat random setjes ga maken daarmee, because I can~ :o Maar eerst Odins afscheidstopic maken enzeu :] |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 6:21 pm | |
| Haha, voor vrouwen zeker? Want voor mannen kon ik zelf iig echt niks vinden... XD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 6:29 pm | |
| Taaah, Alex is zo goed als uitgeschreven. Alleen nog overtypen en wat derpy codering eroverheen gooien. But first die motivatie schrijven. *concentration mode boop* |
|
| |
Odin Donaghue District 6
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 6:32 pm | |
| Jep, voornamelijk vrouwen ja. Daarvoor is het best simpel te vinden. Voor mannen zou ik naar modellen zoeken of een of andere K-pop achtige zanger nemen, die hebben ook nog wel eens iets opvallends aan hun uiterlijk. Of een youtube-ster. 1 en 2 en 3 waren eigenlijk alle mannen die ik op dA makkelijk kon vinden en als Capitooldudes zag. EDIT: ik kan niet kiezen welk aandenken ik Odin mee laat slepen van huis |
|
| |
Raven Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 204 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 8:28 pm | |
| HALLOOO MENSENNNNN
En nu vraag ik me ineens af hea, zijn er mensen - behalve Sacha, weg Sacha, KSSSTTT - die zonder spieken in het 'wie-is-wie'-topic weten hoe ik heet? :p Random question ~ |
|
| |
Clementine Rose District 11
PROFIELAantal berichten : 175 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo sep 15, 2013 8:31 pm | |
| - Raven Rose schreef:
- HALLOOO MENSENNNNN
En nu vraag ik me ineens af hea, zijn er mensen - behalve Sacha, weg Sacha, KSSSTTT - die zonder spieken in het 'wie-is-wie'-topic weten hoe ik heet? :p Random question ~ HAHAHAHAHA okay dus eerst stuur je me hierheen en nu moet ik weg? c: I don't understand------- https://hongerspelenrpg.actieforum.com/viewtopic.forum?t=155 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|