Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Sage Malone
District 3
Sage Malone

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Fabrieksarbeider
Leeftijd: 18

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo maa 19, 2014 9:15 am

Ik ging helemaal terug lezen omdat ikniet snapte waarop er tegen me gereageerd werd #verwarrend,tweeSassen

Ik lees nu de oude man en meneer Smith. Over God en de duivel die op aarde zijn om wat dingen te bekijken en regelen, met magc powers, maar niemand gelooft dat God God is en ze maken allemaal rare dingen mee. Best briljant Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo maa 26, 2014 3:43 pm

Oh jee... leegverkoop bij de Polare in Arnhem. Helaas waren er al een hoop leuke boeken weg toen Anita en ik een keer aankwamen. Heb het nog nooit eerder zo druk gezien bij de Polare XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do maa 27, 2014 5:32 pm

Leegverkoop =( Don't like!

Oh, Harry Potter nerds: Harry Potter film wizardry is echt heel leuk Smile Geeft een inzichtje in de films en hoe ze alles gedaan hebben enzo. Ik heb de blauwe versie, is volgens mij de Britse. Ik denk dat het enige verschil de titel van de eerste film is :p

Ik ben al een paar weken bezig in Olivier Twist, maar studie en dus weinig tijd/energie om te lezen =( Fem sad. Fem heeft ook geen tijd om te posten/mag van zichzelf niet posten. Vind ik ook niet leuk =(
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za apr 05, 2014 7:16 pm

Ik heb Narnia sinds donderdag uit en hij is awesome :3 Ik raad hem jullie zeker aan :3 Ben sinds gisteren bezig in Academicus Vampyrus (Vampire Academie) en ik kwam er na een paar hoofdstukken achter dat het boek dat ik had weer een verzamelband was met drie boeken erin. Ik dacht, "prima!", maar toen kwam ik er na nog wat meer hoofdstukken achter dat er op de achterkant stond "Eerder Verscheen:" en toen kwam ik er achter dat ik gewoon doodleuk in deel 4 van een serie van 6 boeken ben begonnen XD Yush, good job me! Tot nu toe is het boek echter goed te volgen, dus ik denk dat ik deel 4 t/m 6 gewoon uit lees, ondertussen op zoek ga naar de andere delen en dan deel 1 t/m 3 ga lezen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacob Kendall
District 4
Jacob Kendall

PROFIELAantal berichten : 106
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za apr 05, 2014 9:54 pm

Ik heb van die serie alle e-books, dus mocht je deel 1,2,3 snel nodig hebben en e-books niet erg vinden dan kan ik je die wel sturen Smile
Ik ben niet veel verder met eigen boeken lezen, aangezien ik me ondergraaf in studieboeken xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo apr 06, 2014 1:16 am

Ik heb Vampire Academy tot en met boek 4 gelezen (de andere twee liggen klaar) en persoonljik vond ik 4 heel erg tegenvallen vergeleken met de eerste drie... maar dat ben ik :PDus Li, ik zou je zeker aanraden de eerste drie ook nog te lezen, maar over 5 en 6 weet ik niks om je het echt af te raden daar te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo apr 06, 2014 10:54 am

@Dani: Nee, ik heb liever een echt boek in mijn handen. Ik ben niet zo'n fan van e-books :3

@Nana: Mja, ik heb vanmorgen besloten dat ik inderdaad deel 1 t/m 3 eerst wil lezen, want nu spoiler ik het een beetje voor mezelf =p Dusja, nu even kijken welk boek ik dan maar ga lezen ^^ De Davinci Code, Het Bernini misterie of misschien moet ik eerst nog even dat boek dat ik vorig jaar van Jaya heb gekregen uitlezen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo apr 16, 2014 10:18 am

HOOOOOOOOOOOWJ BOOKNERDS Very Happy

Ik ben vroeg opgestaan om te scriptieën en eenmaal raden wat ik níet aan het doen ben Very Happy

Spoiler:

Er gaat een nieuwe tag rond op Booktube "TBR Shame" en dan laten ze alle boeken die ze nog moeten lezen zien en ik val best mee. Ik heb nog geen een filmpje gezien waarbij ze op minder dan 100 boeken uitkwamen (Sterker nog, de meesten haalden nét geen 200), dus val ik bést mee.
Ik ben van de week begonnen aan The Davinci Code Smile Als ik Goodreads zo zie is het een boek waar je van houdt óf wat je haat. Ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr apr 18, 2014 8:22 pm

En eindelijk ben ik ook toegekomen aan mijn boekenkastfoto's!

druk - Books! - Pagina 7 2heekpf

Dit is de eigenlijke opbergplaats van mijn boeken: in mijn inbouwkast. (Die heeft stiekem drie schuifdeuren, dus voor de foto ben ik een beetje creatief geweest in Photoshop.) In principe staan hier al mijn gelezen boeken, met op de bovenste plank links de Nederlandse boeken gestapeld (omdat ik die toch niet echt ga herlezen, dus ik hoef er niet makkelijk bij te kunnen en zo had ik net genoeg ruimte om aan het eind van de Engelse rij mijn HP-boxset kwijt te kunnen). De stapel is overigens van boven naar onder op achternaam van de schrijver geordend. Same goes for de Engelse boeken, van links naar rechts (op de HP boxset dus na; die paste er niet echt tussen...). Overigens staan alle genres door elkaar heen, maar ik lees vrijwel alleen fantasy dus het valt niet echt op... En dan helemaal rechts staan een beetje de overblijvertjes: de Grote Bosatlas, een mooi boek over vogels en een mooi boek over Michelangelo, fotoalbums, jaarboeken, een kookboek, sterrenkijkgidsen, reisgidsen, een hoe-verzorg-ik-mijn-plant-boek, etc. Ook staan hier mijn zelfgeschreven NaNoWriMo-boeken en een manga (want die vond ik niet echt tussen de 'normale' boeken passen...).
En op de aparte plank linksonder staan mijn studieboeken, verscholen achter studiespullen. (Ja, mijn kast wordt inderdaad te klein voor alle spullen die ik verzameld heb).


druk - Books! - Pagina 7 2l9qwaudruk - Books! - Pagina 7 A27yth

En... dit is dan de glorieuze plaats waar mijn ongelezen boeken belanden: op een plankje in mijn nachtkastje (links de voorkant, rechts de achterkant). Het begon ooit als een klein stapeltje op het nachtkastje (zoals er nu ook is), toen werd dat een grote stapel... toen werd het maar op de plank in het kastje, want dat was toch iets handiger... en toen werd het steeds meer dit. Een paar maanden geleden heb ik ook de achterzijde moeten gebruiken (mijn nachtkastje heeft twee open kanten), dus vandaar de tweede foto. Het is elke keer weer tetris spelen om er meer boeken bij te passen, maar nu zit het echt vol. Wel een beetje stom dat je aan de voorkant geen titels ziet, maar anders paste er echt nog veel minder in...


druk - Books! - Pagina 7 2rwvmrs

De tweede plaats waar sinds kort mijn ongelezen boeken belanden: in de vensterbank. Samen met ongelezen periodieken (ik ben heel slecht in die dingen lezen, maar vind ze te leuk om weg te gooien) en mijn Loesje scheurkalenders, die ik ook met moeite lees, omdat ik ze niet op de wc op kan hangen hier en dat is normaal gesproken de plaats waar ik dit soort dingen lees... ... ...

Yeah. Dus dat is mijn collectie. Overigens wil ik zeggen dat ik op twee studieboeken na sinds januari geen nieuwe boeken heb gekocht (The Traitor Queen was de laatste, en dat is het derde deel in een serie, dus dat mocht). Ikkanhetniethelpendatboekenenikelkaaraantrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo apr 20, 2014 5:31 pm

Als je nou gewoon wat minder dikke boeken koopt, past het allemaal wat makkelijker in de kast  Very Happy yeah, I know, I know, jij kunt er ook niets aan doen dat sommige goede schrijvers nooit van less is more hebben gehoord

Anyway, wie gaan er eigenlijk naar een boekenfestijn dit jaar? Zelf ga ik als het goed is 8 mei naar die in Utrecht, maar er zijn er natuurlijk nog veel meer, dus ik was even nieuwsgierig wie er nog meer de gedachte aan goedkope boeken niet kunnen weerstaan. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo apr 20, 2014 5:36 pm

Aiiiii... Ja, daar is mijn vriendin vorig jaar heen geweest en toen wilde ik stiekem ook heel graag, maar met mijn boekenkoopban is dat niet zo'n goed idee, denk ik. Ik ga me eerst door mijn tetriswerk heen lezen.
Overigens wil ik de dikke boeken even verdedigen, want het dikste boek in de tetrisstapel is wel Lord of the Rings... Dus dat is een beetje drie in één.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | zo apr 20, 2014 8:09 pm

xDDD *aait* Nana, ik vind dat je heel goed kan tetrissen Very Happy

Ik wil ook heel graag naar het boekenfestijn op 8 mei maar ik heb vanmiddag weer negen boeken van mijn oma gekregen en nu heb ik weer net zoveel ongelezen boeken als aan het begin van het jaar, ondanks dat ik er al 19 heb gelezen dit jaar :E *zucht*
Also, ik moet echt mijn halve garderobe vervangen en dat wordt duur en dan heb ik niet zoveel geld meer voor het boekenfestijn. Hij komt nog een keertje in Utrecht dit jaar, maar dan ben ik op vakantie en alle andere boekenfestijnen zijn in Ver Weg. [/firstworldproblems]. Kortom...Ik weet het nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do mei 01, 2014 7:53 pm

Ik ben vandaag ook maar weer begonnen met lezen :3 Eindelijk De Davinci-Code van de plank gepakt en tot nu toe spreekt hij me zeker aan :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb Green
District 7
Caleb Green

PROFIELAantal berichten : 279
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Slaafje van het Capitool
Leeftijd: 16

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do mei 01, 2014 11:59 pm

Ik ben begonnen in The Particular Sadness of Lemon Cake, die ik laatst in Amsterdam heb gekocht. Ik weet niet of het is omdat het een prachtige lentedag was en ik super enthousiast was over het boek toen ik het kocht en ik helemaal blij was en alles, maar tot nu toe vind ik het echt een heerlijk boek zelfs al is het niet echt vrolijk. Ik krijg er echt summer feels bij en de beschrijvingen komen voor mij iig levensecht over, maar ik weet niet zeker of dat is omdat ik me ook zo voelde toen ik het kocht of dat het gewoon heel levendig is geschreven. Het leest lekker makkelijk weg en toch is het niet echt een standaard boek of zo, aangezien er imo gebruik wordt gemaakt van niet echt authentieke stijldingesjes en zo. En ik probeer mijn horizon te verbreden qua boekgebied nu ik ben afgewezen op m'n studie en ik heb het idee dat dit boek wel een goede keus was om mee te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Jacob Kendall
District 4
Jacob Kendall

PROFIELAantal berichten : 106
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr mei 02, 2014 10:28 am

Ik ben nog steeds in Lycidas bezig, maar ik liep laatst bieb binnen en daar kom ik niet weg zonder boek mee te nemen dus dat boek gaat nu even voor. Erg bijzonder boek met waargebeurd verhaal, 'Omdat ik niet wou kussen...' heet het. Een meisje wilt niet kussen en wordt neergestoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr mei 02, 2014 5:59 pm

Caleb Green schreef:
Ik ben begonnen in The Particular Sadness of Lemon Cake, die ik laatst in Amsterdam heb gekocht. Ik weet niet of het is omdat het een prachtige lentedag was en ik super enthousiast was over het boek toen ik het kocht en ik helemaal blij was en alles, maar tot nu toe vind ik het echt een heerlijk boek zelfs al is het niet echt vrolijk. Ik krijg er echt summer feels bij en de beschrijvingen komen voor mij iig levensecht over, maar ik weet niet zeker of dat is omdat ik me ook zo voelde toen ik het kocht of dat het gewoon heel levendig is geschreven. Het leest lekker makkelijk weg en toch is het niet echt een standaard boek of zo, aangezien er imo gebruik wordt gemaakt van niet echt authentieke stijldingesjes en zo. En ik probeer mijn horizon te verbreden qua boekgebied nu ik ben afgewezen op m'n studie en ik heb het idee dat dit boek wel een goede keus was om mee te beginnen.

Sounds interesting Dion ^^ Waar gaat het over? Smile

@ Dani: ...Klinkt gezellig Razz

Ik heb de Davinci code uit ^^ Ik vond het leuk, maar niet...fantastisch. Just. Fun. Daarna heb ik nog een boek gelezen uit de Drakenvald trilogie, waarvan ik nog steeds niet weet wat ik er nu precies van vind. I mean, I like it, but I also kinda don't, if that makes sense. Inmiddels ben ik op driekwart van mijn naam is Hannah, een boek wat ik van mijn oma heb overgenomen. Ik wacht nog tot het spannend wordt. Het is iig duidelijk een boek voor volwassen en die schrijfster is gek op het beschrijven van seksscènes en ze zijn ZO BEROERD GESCHREVEN EN DAT WIL IK HELEMAAL NIET WETEN. TELL ME MORE ABOUT THE CUTESIE KID SHE BASICALLY KIDNAPPED *evil glare of evil*

Morgen komt het vervolgboek van Joseph Oubelkas uit en hier als het goed is binnen en ik ben er best benieuwd naar ^^ En ja, ik zou een scriptie moeten schrijven en mijn leestempo zou voldoende moeten vertellen over hoe het met mijn scriptie gaat.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr mei 02, 2014 9:11 pm

Natalia Russo schreef:
Morgen komt het vervolgboek van Joseph Oubelkas uit en hier als het goed is binnen en ik ben er best benieuwd naar ^^

Hmm...... dat klinkt alsof je weer een boek hebt gekocht dat je eigenlijk niet zou moeten mogen kopen voordat je je te-lezen stapel hebt gelezen? Of is het legaal omdat het een vervolgboek is?  Razz 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr mei 02, 2014 9:32 pm

Ik ben compleet illegaal (A) MAAR HET IS SHINY EN GESIGNEERD EN SHIT en ik heb gewoon totaal geen zelfbeheersing :E
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr mei 02, 2014 9:39 pm

Natalia Russo schreef:

Daarna heb ik nog een boek gelezen uit de Drakenvald trilogie, waarvan ik nog steeds niet weet wat ik er nu precies van vind. I mean, I like it, but I also kinda don't, if that makes sense.

Volgens mij... heb ik daar het eerste deel van gelezen. Drakenvrouwe toch? Da's al wel weer een jaar of 7 geleden denk ik zo, want het was één van de eerste boeken die ik leende van de volwassenafdeling in de bieb, en alles wat ik me er nog van herinner is één of andere vage bevalling van een draak? Ofzoiets? ^^;

Oh, en vandaag twee boeken rijker geworden: de 'Noorderlicht Trilogie' (drie delen in één) van Pullman en 'Een Boosaardig Sprookje' van Feist.  Very Happy 

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr mei 02, 2014 10:00 pm

Cecilia Peak schreef:
Natalia Russo schreef:

Daarna heb ik nog een boek gelezen uit de Drakenvald trilogie, waarvan ik nog steeds niet weet wat ik er nu precies van vind. I mean, I like it, but I also kinda don't, if that makes sense.

Volgens mij... heb ik daar het eerste deel van gelezen. Drakenvrouwe toch? Da's al wel weer een jaar of 7 geleden denk ik zo, want het was één van de eerste boeken die ik leende van de volwassenafdeling in de bieb, en alles wat ik me er nog van herinner is één of andere vage bevalling van een draak? Ofzoiets? ^^;

Oh, en vandaag twee boeken rijker geworden: de 'Noorderlicht Trilogie' (drie delen in één) van Pullman en 'Een Boosaardig Sprookje' van Feist.  Very Happy 


Jup, drakenvrouwe is inderdaad deel 1 en je herinnering klopt wel pretty much. Ze bevalt van een draak en een gewoon kind (tweeling van twee verschillende vaders, one being...Yeah, you guessed right, a dragon and the other a king :E).  Drakenzoon is deel twee en gaat over beide zonen en magie en shit en ik weet niet. Also, arm dertienjarig A'tje. Ik vond Drakenvrouwe af en toe echt best wel graphic, ik weet niet of ik dat als dertienjarige had gewaardeerd xD

Edit; Also, mijn naam is Hannah is GEEN aanrader. Het had echt heel veel potentie, als de schrijfster iets met het oorspronkelijke plot had gedaan. *zucht*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za mei 03, 2014 7:48 am

Natalia Russo schreef:
Also, arm dertienjarig A'tje. Ik vond Drakenvrouwe af en toe echt best wel graphic, ik weet niet of ik dat als dertienjarige had gewaardeerd xD

Haha, ja, dat was ook één van de voornaamste redenen om niet verder te lezen.  :X\'D: 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Leilah Afolayan
District 11
Leilah Afolayan

PROFIELAantal berichten : 130
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15 jaar || R.I.P.

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za mei 03, 2014 1:04 pm

Carla gaat naar de stad en neemt mee... Ik heb in twee dagen 60 euro aan boeken uitgegeven n.n' Waarvan drie tekenboeken though. Maar heb Divergent en het tweede deel van Divergent (opstand) gekocht. En het tweede deel van Gone (Leugens). En ik heb een heeeele stapel Terry Pratchett van Nico gekregen met de mededeling 'lees'. En ik moet nog steeds aan mijn verzamelboek van de Lord of the Rings beginnen  Crying I need to read fasterrr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do mei 08, 2014 3:57 pm

Drie keer raden waar de Admini's vandaag zijn geweest Very Happy

druk - Books! - Pagina 7 DSC00253_zps74f1e4f0

(Bonuspunten als je alle titels op de foto kunt lezen x'D)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do mei 08, 2014 4:15 pm

Arghhhh... Ik kan ze allemaal lezen behalve die tussen Frankenstein en Emerald Magic... Oh wacht, dat zal The Iliad wel zijn.
Dus, van boven naar beneden:
Spoiler:
Het helpt wel dat er een hoop klassiekers tussen zitten... Very Happy

Maar gefeliciteerd met jullie aanwinsten! Ik ga gokken dat het het boekenfestijn was.

Ik heb inmiddels ook een nieuw boek, genaamd Quiet (van Susan Cain) over introverte mensen. Yay. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do mei 08, 2014 6:47 pm

@ A'tjes; Het boekenfestijn! Ik ging kijken of ik alles kon lezen, maar dat had Nana al gedaan en toen was ik te lui :E
Ik ga morgen met Dani Very Happy
Shut up, ik weet van geen bookbuying ban. I bought clothes, I deserve a reward

@ Nana: Non-fictie? Of Fictie? :E

Ik heb het boek van Joseph inmiddels uit :E Ik vind van non-fictie altijd lastig om te zeggen of het goed of slecht was. Vooral het eerste stuk was best impressive, vond ik :E AND IT'S PRETTY AND SHINY AND SIGNED. :E
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

druk - Books! - Pagina 7 Empty
Onderwerp: Re: Books! |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-