Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende
AuteurBericht
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za jun 21, 2014 3:38 pm

Nee, dat is hem geloof ik niet. Weet het niet zeker though, want ik weet niet meer precies waarover het verhaal ging. Ik weet alleen dat er een meisje was met geheugenverlies en ik weet ook hoe ze haar geheugen is verloren, maar dat is eigenlijk een spoiler, dus dat zal vast niet in de omschrijving hebben gestaan XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | za jun 21, 2014 7:36 pm

Caleb Green schreef:
IK HEB BINNEN VIJF UUR OF ZO - inclusief afleiding - TFIOS UITGELEZEN EN IK BEN NOG STEEDS STUKJE BIJ BEETJE DODER AAN HET GAAN EN IK HEB MOETEN HUILEN EN DE LAATSTE KEER DAT IK HUILDE VAN EEN BOEK WAS POTVERDOMME TOEN IK 8 WAS EN CEDRIC DINGES DOODGING IN HP4 EN I CAN'T
Ik ben in geen jaren meer zo snel door een boek heen gekomen, op de Hongerspelen na dan. En dat is ook alweer anderhalf jaar geleden denk ik. Het is echt heel mooi en heel misschien een kleiiiiiin beetje overrated - of dat is gewoon door Tumblr dat ik dat denk, ik weet niet hoe populair het in de 'echte' wereld is - maar omfgggggggggggggg

Ik ben heel blij dat ik het heb gelezen. echt legit. En nu ga ik verder huilen.

Yeah, I agree dat het op tumblr wel een beetje geoverhyped wordt, maar TFIOS is awesome <3 De eerste keer dat ik t las, kwam ik er traanloos doorheen, maar de tweede keer met het audiobook erbij ging ik dood Crying 

@ Li: Wil je alsjeblieft in je boekenkast kijken welk boek het nou is? *knippert lief met oogjes*

Ik heb mijn scriptie trouwens ingeleverd en nu heb ik mezelf een week vrij gegeven voor ik keihard aan het werk ga voor mijn afstudeerproject, want daar had ik echt geen tijd meer voor en die doe ik nu dus in de herkansing. Dus de komende week ga ik bijslapen Sleep en bijlezen. En films kijken. And it's gonna be awesome. Ik ga proberen 3 boeken te lezen deze week Very Happy Erfenis uit en dan nog twee, nog te selecteren met de bookjar en ik heb er zin iiiiiiiiiiiiiin
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Nino Naysmith
District 7
Nino Naysmith

PROFIELAantal berichten : 412
Registratiedatum : 12-06-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Scholier
Leeftijd: 18

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jun 24, 2014 11:50 am

Normaal ben ik niet zo'n boekenlezer maar zat al de hele tijd te wachten tot The Maze Runner uitkwam in het Nederlands maar dat duurt wel enorm lang  Sad Of heeft iemand die al gevonden?

Dan ben ik nu begonnen in het Engels omdat ik niet kon wachten, al moet ik bijna elke pagina 2x lezen voor het te begrijpen  Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
April Rock
District 7
April Rock

PROFIELAantal berichten : 190
Registratiedatum : 08-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 15 jaar

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jun 24, 2014 3:13 pm

@Dion; Ik zei het XD

@Fem; Oh Gods, ik wil dat luisterboek, al ga ik waarschijnlijk dood c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://newhope.actieforum.com/forum
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jun 24, 2014 5:13 pm

@Femm: Naar welk boek moest ik ook alweer kijken?XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmelin Carter
District 4
Emmelin Carter

PROFIELAantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-06-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Badjuffrouw
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jun 24, 2014 6:32 pm

Mhii... Ik kan niet meer wachten op TFIOS!! Ik vind het alleen een beetje melkkoegedoe dat ze er een film van maken, tbh. Je kunt gewoon niet zoveel perfectie in anderhalf uur geperst krijgen op een beeldscherm. Toch ben ik om de een of andere reden heel erg excited xD
/net zo goed in het filmtopic, maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.divergentrpg.actieforum.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jun 24, 2014 9:23 pm

@ Def: Voor zover bekend is, is The maze runner nog niet vertaald...Ik kan ook nergens een release date voor de vertaling vinden =(

@ Cato: Het audio book dat ik heb, was limited edition, die is er helaas niet meer =( Sorry!

@ Li: Die zwarte hardcover over een meisje met geheugenverlies waar jij en Car het over hadden en een van de A'tjes bij jou in de kast heeft zien staan Razz

@Emmelin: Ik ben echt heel excited voor de film van The fault in our stars. Ik denk dat het juist een supergoed verhaal is om op beeld uit te drukken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Nino Naysmith
District 7
Nino Naysmith

PROFIELAantal berichten : 412
Registratiedatum : 12-06-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Scholier
Leeftijd: 18

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jun 25, 2014 2:01 am

@Femm: Die release date heb ik me ook al blauw naar gezocht, kom er wat crazy van  Sad 
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jun 25, 2014 5:38 pm

Erfenis uit....I'm just gonna leave it at ugh, for now.

En nu ga ik aan The Silkworm beginnen! Nieuw boek van Robert Galbraith aka...J.K. ROWLING. YAAAAAAAAAAAAAAAAAY Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jun 25, 2014 7:15 pm

@Femm: OOOooooowh, Emily the Strange, verloren tijd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jun 25, 2014 7:50 pm

*leest de omschrijving van het boek* Oh, was dat hem echt? XD Haha, het klinkt nog vreemder dan ik me kon herinneren. But still, wel awesome! Thanks, dan kan ik hem eindelijk toevoegen aan mijn to-read list Razz


En hebben jullie dat ook wel eens: dat je een boek wilt lezen dat niet in de bibliotheek staat, maar wel te koop is voor het luttele bedrag van meer dan 200 dollar?  Hahaha NO Eens kijken of er wel een pdf van te vinden is XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jun 25, 2014 9:03 pm

Hoooooooooly shit. Welk boek is dat? Ik heb wel een keer een hele awesome HP boxset gevonden met schoolrelated books. Voor 500 euro. Even I'm not thát dedicated :E

@ Li: HET MYSTERIE IS OPGELOST. THANK GOD. *gaat m nu even googlen*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jun 25, 2014 10:14 pm

Aniara: An Epic Science Fiction Poem, door Harry Martinson (Zweedse Nobelprijs winnaar). Over mensen die de aarde ontvluchten vanwege een grote oorlog (of het vergaan van de aarde. Of allebei, I'm not really sure) en een van de ruimteschepen (Aniara) raakt uit zijn baan en er is geen enkele manier om weer op de juiste weg te komen. En het klinkt wel als een awesome boek/gedicht en ik ben helemaal verslaafd geraakt aan The Great Escape van Seventh Wonder, een nummer dat dus op dat boek gebaseerd is, maar nou wordt het dus moeilijk om hem te vinden :E

En 500 euro is ook belachelijk duur xD Ik las die zin eerst verkeerd en dacht dat je die boxset wel had gekocht, dus ik stond al op het punt je voor gek te verklaren, haha Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Caleb Green
District 7
Caleb Green

PROFIELAantal berichten : 279
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Slaafje van het Capitool
Leeftijd: 16

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jul 01, 2014 11:56 am

Ik heb de Hobbit eindelijk uit. Ik ben er rond de eerste film mee begonnen en ik moet hem eigenlijk nog een keer lezen omdat het boek zo anders is en ik steeds in de war ben met de films. Ik heb alleen geen zin, dus dat komt wel weer een keer. Het is niet mijn boek ook, dus na like twee jaar krijgt mijn neef eindelijk zijn boek terug :p

Ik ben nu begonnen in 'De Kraai' van Kader Abdolah -ik weet niet of ik dat goed schrijf, ben op m'n mobiel dus eben googelen is lastig en ik weet niet waar m'n tas is - en dat is het boekenweekgeschenk uit 2011. Hij telt maar 91 bladzijden wat eigenlijk wel fijn is. Het is zo'n boek in ik-perspectief waarvan het lastig is niet steeds te denken dat het het levensverhaal van de schrijver is - al zou ik niet verbaasd zijn als dat wel zo was maar dat deed hij in een ander boek ook en ja, de verhalen stroken xD - maar er staan ook steeds dingen in als "mijn vrouw roept me, ik moet stoppen" wat ik echt heel storend vind al heeft het ook wel iets, zegmaar. Of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jul 01, 2014 9:39 pm

Oooh, zoiets had "ik ben geen racist" ook, maar dan like: Ik sluit even de laptop af, om de batterij te sparen. Ik vond het verschrikkelijk xDDDD

Ik ben nu bezig in The silkworm en hij is leeeeeeeeeeeeuk Very Happy Ik ben nog niet zo ver, maar dat is omdat ik me even niet kon focussen op het Engels en dus maar een Nederlands boek tussendoor ben gaan lezen. Hebben jullie dat ook wel eens, dat je het gewoon even niet voor elkaar krijgt om in het Engels te lezen? xDDD

Anyway, ik heb ondertussen ook "Verdwijn" van Tess Gerritsen gelezen en ben nu ook bezig in Aan de rivier en dat is een boek in dichtvorm en ik houd helemaal niet van gedichten lezen, maar dit is best wel leuk Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | ma jul 07, 2014 3:47 pm

Ik heb me net gerealiseerd dat ik dit jaar 47 boeken heb gekocht....Lalalalala, what bookbuyingban? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Caleb Green
District 7
Caleb Green

PROFIELAantal berichten : 279
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Slaafje van het Capitool
Leeftijd: 16

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jul 08, 2014 3:54 pm

Omg, schaam jezelf! XD
Ik heb De Kraai uit, moet eerlijk zeggen dat ik er geen bal van snap en niet weet of dit nu een soort autobiografie was of niet, want in Spijkerschrift komt het ook zo over en ik betwijfel of hij in twee verschillende situaties is opgegroeid.. Al is het al jaren terug dat ik Spijkerschrift las, dus misschien komt er meer overeen dan ik denk. Idk.

Ik ben nu begonnen in het laatste deel van de Chemical Garden trilogie, Verbreken. Het is nogal 16-jarig (grote letters, makkelijke taal, approx. 300 pagina's) en ik vind de personages in het boek enorm irritant, maar dit is wel zo'n serie die je eigenlijk uit moet lezen en dit boek was nog niet uit toen ik de andere twee las.. Eigenlijk zou ik de andere twee delen weer moeten lezen om het beter te begrijpen, maar daar heb ik geen trek in, dus ik denk dat ik er maar een samenvatting bij ga pakken XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://imetaltheworld.tumblr.com/
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | di jul 08, 2014 5:05 pm

I AM NOT ASHAMED.

Okay, maybe a little. Cause I may have bought more books today

En ik heb Aan de rivier uit. Poetry is officieel NOT MY THING. I'm sorry :E Seriously, ik heb maar een gedicht dat ik echt heel mooi vind en dat heeft Jay ooit geschreven :E

Nu ga ik eerst The silkworm uit lezen, want ik vind m wel superspannend en yay Very Happy Mijn hoofd heeft maar gewoon terug te schakelen op Engels.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
April Rock
District 7
April Rock

PROFIELAantal berichten : 190
Registratiedatum : 08-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 15 jaar

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jul 09, 2014 3:55 pm

Ik ben net terug van naar de bieb gaan en boeken kopen c:
Ik heb de boeken Beautiful Creatures en De 100 gekocht (De 100 is van een supermegagave serie op tv waar ik iets te fan van ben XD).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://newhope.actieforum.com/forum
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | wo jul 16, 2014 11:12 pm

TUMBLR-PERSON, YOU DO NOT. I REPEAT: DO NOT CUT UP A HARRY POTTER BOOK - OR ANY OTHER BOOK FOR THAT MATTER - TO MAKE A POINT ABOUT MOVIES BEING SUCKY AND RUINING THE BOOKS.
BECAUSE:
1. BOOKS AND MOVIES ARE DIFFERENT TYPES OF MEDIA AND THEY TELL STORIES IN DIFFERENT WAYS.
2. YOU. DON'T. CUT. UP. BOOKS. YOU JUST DON'T. IT HURTS THEIR FEELINGS. AND THOSE OF ALL BOOKLOVERS OUT THERE.

[/rantover]
Dit ging dus over een tumblr post waarin er een DVD-vorm uit een HP boek was gesneden met de opmerking dat een groot deel van een verhaal verloren gaat als het verfilmd wordt and it made me so angry en ik moest er even over ragen sorry.

Anyway, ik heb The Silkworm uit en het was gooooooooooooooooooed. En er zijn geruchten dat dit ook een zevendelige serie wordt en dan heb ik binnenkort dus drie planken dedicated to J.K. Rowling and Harry Potter related books <3

Ik ben nu bezig in een boek voor volwassen en ik heb het bijna uit Very Happy Het is een zwerfboek, dus ik moet hem weer ergens achterlaten als ik m uit heb. Iemand een leuk idee? :E
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do jul 17, 2014 10:29 am

Eh... Niet heel origineel, maar wel effectief: de trein? En anders misschien een bankje in een park?

Natalia Russo schreef:
TUMBLR-PERSON, YOU DO NOT. I REPEAT: DO NOT CUT UP A HARRY POTTER BOOK - OR ANY OTHER BOOK FOR THAT MATTER - TO MAKE A POINT ABOUT MOVIES BEING SUCKY AND RUINING THE BOOKS.
BECAUSE:
1. BOOKS AND MOVIES ARE DIFFERENT TYPES OF MEDIA AND THEY TELL STORIES IN DIFFERENT WAYS.
2. YOU. DON'T. CUT. UP. BOOKS. YOU JUST DON'T. IT HURTS THEIR FEELINGS. AND THOSE OF ALL BOOKLOVERS OUT THERE.

[/rantover]
Dit ging dus over een tumblr post waarin er een DVD-vorm uit een HP boek was gesneden met de opmerking dat een groot deel van een verhaal verloren gaat als het verfilmd wordt and it made me so angry en ik moest er even over ragen sorry.

Wut. Oke, volgens mij gaat er een groter gedeelte van het verhaal verloren als je er daadwerkelijk in gaat lopen snijden. Ik bedoel, de film kijken is een keuze, geen verplichting. Ah well, Tumblr-logic. Ik zou ook nooit van m'n leven in een boek gaan snijden. Ik vind het al heel stom dat er een klein ezelsoortje in mijn boek van de Noorderlichttrilogie is gekomen vanwege het reizen.  Crying 

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
April Rock
District 7
April Rock

PROFIELAantal berichten : 190
Registratiedatum : 08-05-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 15 jaar

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do jul 17, 2014 1:46 pm

*mengt Ich ook in gesprek* Nou ja, ik vind dat het aan het boek ligt. Een paar jaar geleden heb ik in een oud, afgeschreven biebboek een cool geheim vakje gemaakt, door overal het midden uit weg te snijden en alke bladzijden op elkaar te plakken. Dit zou ik bijvoorbeeld nooit bij een Harry Pottter boek doen. (Of, nou ja, heel misschien als het een lelijke kaft heeft en ik hrt boek al heb)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://newhope.actieforum.com/forum
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do jul 17, 2014 5:39 pm

Yeah, ik zou het echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen xD Zelfs niet met hele slechte boeken.

Ik heb het zwerfboek achtergelaten in een hele schattige openbare ruil-minibibliotheek ^^ Nou maar hopen dat iemand er veel plezier aan gaat beleven :E *vond m niet super interessant, maar is niet helemaal de doelgroep*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Jacob Kendall
District 4
Jacob Kendall

PROFIELAantal berichten : 106
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | do jul 17, 2014 10:18 pm

Ik deed ook gooien met een boek, papier eruit scheuren en het boek in kwestie aan een lijntje en sleepte het dan achter me aan. Het heette dan ook 'Wreck this journal' Razz Verder zou ik het ook nooit doen met boeken (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Natalia Russo
District 1
Natalia Russo

PROFIELAantal berichten : 665
Registratiedatum : 28-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 17

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! | vr jul 18, 2014 11:19 pm

Yeah, wreck this journal was ook niet echt mijn ding Razz Ik kon t niet zo goed hebben :E

Ik heb vandaag twee boeken gelezen in de trein Smile Twee dunne kinderboeken weliswaar, maar whatever Very Happy Weer twee boeken van mijn TBR af Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.z4.invisionfree.com/HauntedHogwarts
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Books! - Pagina 9 Empty
Onderwerp: Re: Books! |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Books!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 24Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-