|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mary Luther District 8
PROFIELAantal berichten : 89 Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: They said I couldn't do a job.Leeftijd: 24 Years they say.
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do mei 29, 2014 11:59 pm | |
| - Nike Foxglove schreef:
- Natalia Russo schreef:
- @ Dieuw: Oooeh, awesome, kleine kindjes! <3 Ik wilde mezelf aanbieden, maar toen bedacht ik me dat ik mijn huidige karakters op alle RPG's al niet in leven kan houden, dus ik mag niet van mezelf xD
I know the problem... :(En volgens mij is een vierjarige stiekem ook best wel moeilijk te RPG'en xD Ik hou er van om mensen te pijnigen >) Nee grapje x'D |
|
| |
Leilah Afolayan District 11
PROFIELAantal berichten : 130 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 3:46 pm | |
| EINDELIJK EEN NIEUWE AVA! Hij is niet zo toepasselijk als die vorige, maar wel een stuk beter kwaliteit. Misschien dat ik nu eindelijk eens inspi voor haar krijg |
|
| |
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 3:49 pm | |
| Oke ik hoop met je mee xd |
|
| |
Choi Seung-hyun
PROFIELAantal berichten : 4 Registratiedatum : 30-05-14
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: ManBeroep: DOOM DA DA DIVI DA DALeeftijd: Ô.o Moest je die tellen dan?
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 4:49 pm | |
| Choi Seunghyun is present.
"Doom da da divi da da" |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 7:02 pm | |
| @Car: Een mooie ava zusjelief! Heel schattig ook ^^
@Choi: Welkom op Hongerspelen! =D |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 7:04 pm | |
| @Choi: Welkom! (Als ik heel even vervelend mag zijn: de maximale hoogte van signatures op dit forum is 100px, zou je je signature aan willen passen? Alvast bedankt! ) |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 7:05 pm | |
| @ Car: oooh, pwetty ava! <3 @Choi: Welkooom! Ik heb een nieuwe bureaustoel en nu kan ik fatsoenlijk zitten zonder pijn in mijn rug te krijgen en yay |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 7:05 pm | |
| @Car: ik ben vergeten hoe je vorige ava eruit zag, maar deze is in ieder geval heel mooi ^^ @Choi: welkom op de Hongerspelen RPG @Nana: just for the record: werd er alleen in de treinen die van en naar het Westen gingen gestaakt, of ook in de treinen die in het Oosten bleven? Want het viel me op dat die laatste veeeeuul schoner waren, haha |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 7:07 pm | |
| @Femm: Oeh nice! Jeej! =D
Morgen weer naar stage, gelukkig is het weer beter ^^ Die regen van de week was echt waardeloos XD
Ik heb trouwens nooit echt wat gemerkt van het feit dat de treinen niet schoon werden gemaakt. Mja de vloeren en stoelen waren wat viezer dan normaal, maar dat was het wel =p |
|
| |
Wazyl Kesley Vredebewaker
PROFIELAantal berichten : 86 Registratiedatum : 31-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 8:26 pm | |
| Ik zag ongeveer elke ochtend hoe mensen koffiebekers achterlieten in treinen die overduidelijk niet schoongemaakt werden =o= zo asociaal.. Maar het viel me nog redelijk mee, op een paar keer overrijpe bananen stank na x'D Welkom Choi &Nice avatar indeed, Car -oh how original I feel but its true- |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 8:44 pm | |
| Ik vond vooral de treinen van en naar Amsterdam/Amsterdam CS en de metrohalte Amsterdam CS goor, verder viel het mij idd best mee. Maar gezien ik iedere week van en naar Amsterdam reis =( |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr mei 30, 2014 8:59 pm | |
| De treinen hier in het noorden waren nog best netjes. Al hingen er wel van die papieren tasjes in de trein als stille "hint" dat iedereen hun eigen rotzooi op moest ruimen... Ik moest een conducteur vragen hoe het met die tasjes zat, omdat ik dacht dat ze waren bedoeld voor als mensen in het warme weer misselijk werden in de trein XD |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jun 01, 2014 3:29 pm | |
| |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jun 01, 2014 9:09 pm | |
| @Nana: Ga je nou alweer weg? Je bent net terug! D: |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo jun 01, 2014 9:49 pm | |
| - Jennifer Lockheart schreef:
- @Nana: Ga je nou alweer weg? Je bent net terug! D:
Het is maar voor vakantie! Ik ben nog niet eens 10 dagen weg Dus dat valt wel mee.
En ik heb net alles geboekt en het is ZO AWESOME Ik mocht in de trein mijn eigen zitplaats uitzoeken... *zit dus sowieso vier uur lang met een platte neus naar het voorbijrazende landschap te staren* |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jun 06, 2014 5:53 pm | |
| Oew, veel plezier Nana! Ik wil even zeggen dat bij mij alle afbeeldingen van HS het gewoon doen 8) Oh, en hebben jullie dat ook gelezen, over een of ander "kunstwerk" langs het spoor (een megegroot lichaam met "afgehakte" armen en benen), waar de NS een klacht over heeft ingediend omdat het het treinpersoneel te veel confronteert met aanrijdingen op het spoor? Ik snap ten eerste niet dat dat kunstwerk daar überhaupt geplaatst is (bah) en ten tweede kan ik er écht niet bij dat de eigenaar (oid) van het kunstwerk gezegd heeft: "Ik ga met de NS in gesprek en hoop dat ik ze op andere gedachten kan brengen." Wtf. Dan snap je volgens mij echt niet waar het probleem ligt. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jun 06, 2014 6:00 pm | |
| Dat kunstwerk klinkt echt als iets wat Voldemort of Flaire zou maken XD Langs het spoor vind ik wel een vreemde plek voor een kunstwerk trouwens. Maar nee, voordat ik het hier las had ik er nog niet over gehoord xD
@Nana: Ah okay, veel plezier dan :3 |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jun 06, 2014 6:30 pm | |
| Ik had er nog niet van gehoord, maar ugh <_< Stomme kunstenaar xD |
|
| |
Alexandra Leifsson Begeleider District 3
PROFIELAantal berichten : 300 Registratiedatum : 13-03-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jun 07, 2014 12:19 am | |
| Ik had er een foto van gezien, een lelijk geval vind ik.. Een romp van een vrouw in bikini langs het spoor om mensen naar een tentoonstelling vol sculpturen van organen te trekken. Nou, de publiciteit hebben ze nu iig :/
|
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jun 07, 2014 2:24 pm | |
| Oh, ik dacht dat het er gewoon random was neergezet... in het kader van: oh, er staat nog niet genoeg lelijke moderne kunst langs het spoor Anyway, wat ik wilde vragen: zijn er bij jullie nog meer afbeeldingen op het forum die niet werken? :3 |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jun 07, 2014 9:53 pm | |
| Op het moment werkt alles bij mij |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jun 09, 2014 12:38 pm | |
| Ah, dus dat zag ik laatst vanuit de trein! Persoonlijk vond ik het niet schokkend of iets dergelijks, alleen vrij vreemd, maar goed. (Dit is hoe het erbij ligt). Ik kan me verder inderdaad wel voorstellen dat het voor machinisten confronterend is als ze net een aanrijding hebben gehad.
Bij mij werken de afbeeldingen volgens mij ook, trouwens |
|
| |
April Rock District 7
PROFIELAantal berichten : 190 Registratiedatum : 08-05-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jun 13, 2014 6:31 pm | |
| Stilteeeeeeee D:
~Zijn er nog mensen die hun karakter naar District 7 kunnen en willen laten komen voor een topic met April? c: |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr jun 13, 2014 6:58 pm | |
| Ikke niet, sorry (Sowieso, ik moet echt hoognodig eerst weer eens met Cecilia posten Oh, en de deadline voor dag 7 plaatsen.) |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za jun 21, 2014 11:15 pm | |
| Dat plaatje bij het laatste bedrijf is bloedig....ME LIKES :O
Also, ik ben echt belachelijk blij dat ik het personage/topic van het seizoen heb en thank you guys and you are so sweet and yay <3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|