|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alexandra Leifsson Begeleider District 3
PROFIELAantal berichten : 300 Registratiedatum : 13-03-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 14, 2014 12:00 pm | |
| Haha, planning is overrated. Nouja, vooral lastig om te volgen xD Succes ermee iig~! Ben je daarna helemaal klaar met je studie, Fem? En yay m'n zus is vandaag weer terug in Nederland (ze woont in Duitsland) Hopelijk heb ik nog tijd om wat met haar af te spreken voor ik juist weer naar het buitenland vertrek :'] Gaan jullie nog wat leuks doen deze vakantie? ^^ |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 14, 2014 2:08 pm | |
| @ Emma; Jup, dan ben ik helemaal klaar ^^ Dan ben ik pedagoog/bachelor of social work En mijn twitter is erg populair bij afstudeerwebsites en sollicitatietrainingen xDDD Oh, wat leuk dat je zus er is! Hoop dat jullie tijd hebben om met elkaar iets leuks te gaan doen! Ik ga in de vakantie twee weken vrijwilligerswerk doen en ik heb er heeeeeeeel veel zin in En ik ga in september nog een weekje weg ^^ |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 14, 2014 7:30 pm | |
| Ik ga in mijn vakantie denk ik vooral bezig zijn met het zoeken naar een stageplaats, yay En aan het eind van de vakantie een Kamelot concert... jaaaaajEn awesome, wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? @Emma: Ook awesome, naar welk land ga je? ^^ |
|
| |
Emmelin Carter District 4
PROFIELAantal berichten : 185 Registratiedatum : 22-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 14, 2014 9:11 pm | |
| @Emma; mhihi, dat zal leuk worden, na die nederlaag Duitsland. Oke, sorry, ik kijk te veel voetbal hoewel ik het eigenlijk niet leuk vind. Alvast heel veel plezier op vakantie! @Fem; Wauw, een pedagoog in ons midden! Echt goed, gefeliciteerd nogmaals. @A2 -Waw, dat is een snelweg-; Ulgh, succes ermee. Het benaderen vind ik altijd het vreselijkst, maar het werk daarna kan alleen maar leuk zijn. Ohmmgg, Kamelot. Dat is zo awesome! Ik ga ook niets meer doen deze vakantie. Well, ik ga niet op vakantie. Maar er zijn genoeg dingen te doen. Beetje pingelen, hier en daar RPG'en, leuke dingen met vriendinnen doen... Oh, enn ik heb morgen eindelijk weer een echo! Nja, ik niet natuurlijk, mijn moeder. Tot morgen, klein zusje/broertje <3 Heel verhaal xD Sorry daarvoor |
|
| |
Luna Carter District 11
PROFIELAantal berichten : 394 Registratiedatum : 25-11-13
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 14, 2014 11:19 pm | |
| Ik heb een nieuwe relatie !!!! Hoe cool is dat? Xd |
|
| |
Alexandra Leifsson Begeleider District 3
PROFIELAantal berichten : 300 Registratiedatum : 13-03-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | ma jul 14, 2014 11:49 pm | |
| @A;; We gaan met de familie naar een awesome huisje ergens in Spanje en daarna naar Frankrijk, waar ook nog een stel neefjes joinen Dus gezellig stadjes bezoeken, zwemmen en hopen dat t lekker weer wordt. En succes met t vinden van een awesome bedrijf voor je stage, heb je al iets op t oog? @Fem;; Nice nice, pedagogie lijkt me een interessante studie. En inderdaad, wat voor vrijwilligerswerk ga je doen? c: @Vera;; Oehh spannend :o Succes/have fun! @Maxime;; Gefeliciteerd ^^ hoe heb je hem leren kennen? |
|
| |
Andrew Wilson Burgemeester District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 23-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jul 15, 2014 7:37 am | |
| - Emmelin Carter schreef:
- D'as rot ^^
Gelukkig komt aan alle ellendige gebeurtenissen eens een einde. Keep up!
Lalala, ik heb zeeen van tijd. Wil iemand uit District 4 een topicje met Emm aangaan of iemand hier reageren? KuchNoahKuch you just wrote my name wrong.. :c Ik doen mijn best maar ik moet zoveel doen en het lukt me niet en omg ik wil altijd de veel doen. Ik zal proberen mijn post vandaag af te maken (; |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jul 15, 2014 9:59 am | |
| Dank je ik heb hem via facebook leren kennen. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jul 15, 2014 11:43 am | |
| @Emma; Thanks ^^ Oeh, Spanje. Echt iedereen gaat naar Spanje lately. Veel plezier alvast dan maar. En lekker weer wordt het vast wel. Heel veel slechter dan in Nederland gaat moeilijk worden x) @Maxime; Gefeliciteerd! Zie je nu wel, je hebt nog tijd genoeg in je leven voor een relatie. Echt leuk voor je, meid! @Noa; Neenee, het was meer een soort uitroep. Zo van; Veraahh, Emmaah. *Probeert zichzelf eruit te lullen* Oke. Sorry, ik ben zo slecht met namen x) Doe vooral rustig aan met je post, hoor. Ik wil niet dat je straks helemaal in de stress schiet of zo. En heel veel succes met je thingstodo! Mhihi, echo was zo leuk! Wauw, wat kon je alles goed zien. Bijzonder is dat, zeg. Waarschijnlijk is dit de laatste keer dat ik het zie voor de bevalling |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jul 15, 2014 9:16 pm | |
| @ Emma/A'tje: Ik ga dit jaar weer meedoen met Jeugddorp. Eigenlijk ben ik er al het hele jaar mee bezig, want ik zit in de voorbereidingscommissie, maar in augustus zijn we twee weken "live" zeg maar Dan komen er twee weken langer tussen de 100 en 200 kinderen op een groot terrein in Leiden en gaan ze hutten bouwen/knutselen/sporten/theateren/andere awesome dingen doen en ik ben daar dan iedere ochtend. Ik zou in eerste instantie vooral veel dingen met de kids gaan doen, maar uiteindelijk ben ik terecht gekomen op veel organisatorische dingen met betrekking tot het thema/regenprogramma (wat een van mijn taken is vanuit de voorbereidingscommissie) en facilitaire dingen zoals lunch regelen en drinken uitdelen enzo ^^ Oh en Pedagogiek is SUPERLEUK *promoot* @Vera: Oh wat leuk! <3 Wanneer is je moeder uitgerekend? |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di jul 15, 2014 10:53 pm | |
| Gefeliciteerd met je moeder Vera !!!! |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 16, 2014 12:12 am | |
| Groetjes vanuit het zonnige Spanje, de tequila zit wel wat in mijn hoofd *not giulty* ^^ |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 16, 2014 8:01 am | |
| Ik wil ook naar spanje !!!! |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 16, 2014 10:10 am | |
| - Alexandra Leifsson schreef:
- @A;; We gaan met de familie naar een awesome huisje ergens in Spanje en daarna naar Frankrijk, waar ook nog een stel neefjes joinen
Dus gezellig stadjes bezoeken, zwemmen en hopen dat t lekker weer wordt.
En succes met t vinden van een awesome bedrijf voor je stage, heb je al iets op t oog? Het is op het moment meer een kwestie van: naar welk bedrijf heb ik nog géén brief gestuurd :X\'D: [/yeahquitemoedeloos] En have fun! @Fem: Sounds awesome! @Vera: Lijkt me echt zo vreemd als je moeder zwanger is, maar wel tof. Wanneer krijg jij te horen of het een jongen of een meisje is? Pas bij de geboorte? @Def: groeten terug vanuit het ook zonnige Nederland! (al zie ik wel wat wolkjes hier, maar op het moment schijnt de zon :] ) |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 16, 2014 12:00 pm | |
| Yes nog een maand of 2 en dan gaan mijn vriend en ik eens afspreken !!!! Ik verheug me er echt op !!!!! Xd |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 16, 2014 4:11 pm | |
| Ugh, that sucks <3 *knuffelt A'tje* Geen stage-zoekhulp vanuit school? <3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 16, 2014 4:44 pm | |
| @Natalia; 22 augustus (: Ohmy, itssosoon! @Maxime; Dankje♥ Heel veel plezier alvast met je vriend! @A'tje; Haha, ja, ik vond het ook heel vreemd, nadat ik eerst een kwartier had zitten janken van blijdschap (oke, ja, ik had mijn maandelijkse dingetje) @Def; Ooh, Spanje lijkt me zo geweldig! Veel plezier met je siestas en sinoritas en tequillas! |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 16, 2014 4:58 pm | |
| Gezaag gedaan
Bedankt ik verheug me er al op xd. |
|
| |
April Rock District 7
PROFIELAantal berichten : 190 Registratiedatum : 08-05-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 16, 2014 5:16 pm | |
| Yooo mensen! La moi is er weer! Hoe is het allemaal? :3
|
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 16, 2014 5:36 pm | |
| Met mij is alles goed en met jou? |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo jul 16, 2014 11:26 pm | |
| @Vera: Het is gewoon zalig, 2 weken lang in de zon liggen en nergens aan moeten denken ^^ maar daarna back to reality met de herexamens xs
@Cato: Welkom terug! Wist zelf niet dat je weg was xD aangezien je nog teksten schreef in 'Carpe Diem' |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jul 17, 2014 7:39 am | |
| |
|
| |
April Rock District 7
PROFIELAantal berichten : 190 Registratiedatum : 08-05-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jul 17, 2014 1:55 pm | |
| - Nino Naysmith schreef:
- @Vera: Het is gewoon zalig, 2 weken lang in de zon liggen en nergens aan moeten denken ^^ maar daarna back to reality met de herexamens xs
@Cato: Welkom terug! Wist zelf niet dat je weg was xD aangezien je nog teksten schreef in 'Carpe Diem' Nou ja, ik blijf nog drie weekjes in Frankrijk, maar nu in kan ik ook posten XD @Maxime; goed, hoor :3 Het is hier alleen wel ongelofelijk warm |
|
| |
Luna Carter District 11
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jul 17, 2014 2:42 pm | |
| |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do jul 17, 2014 9:33 pm | |
| Snikheet, inderdaad. Ik heb al van verschillende mensen gehoor dat ze een zonnesteek hebben, wat me overigens zwaar klote lijkt. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|