|
|
Auteur | Bericht |
---|
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 01, 2014 4:43 pm | |
| Nou, ja. Soort van. xd Sommige zijn al naar College ofzo dus het valt mee. En het was echt een ongelukje bij haar. En it's so bad bc ze heeft net kanker overwonnen en mag dan toch naar de College die ze altijd wilt. Dus alles lijkt eindelijk weer op een rijtje te staan. Krijgt ze te horen dat ze zwanger is D: That's so sad :c
Nahh, ik wil Ouat heel graag beginnen te kijken, maar ik heb er niet genoeg tijd voor :c |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 01, 2014 4:56 pm | |
| @ Vera: ....Waar heb je dat vandaan? Ik kijk net op de site van ABC en daar staat nog steeds 28-9 als datum dat ze terugkomen? OMFG JONGENS IK HEB MIJN PRODUCT AF ALS IK DIT GOED HEB GEDAAN, BEN IK AFGESTUDEEEEEEEERD |
|
| |
April Rock District 7
PROFIELAantal berichten : 190 Registratiedatum : 08-05-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 01, 2014 5:01 pm | |
| Ugh, had gisteren een mooie post getypt, valt de laptop uit. Post weg D: Zo meteen eerst maar eens een nieuwe post maken in Carpe Diem. |
|
| |
Emmelin Carter District 4
PROFIELAantal berichten : 185 Registratiedatum : 22-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 01, 2014 5:14 pm | |
| @Noa; Naawh, te veel shit voor een persoon :c @Fem; Ik dacht dat haar zwangerschap de reden was dat ze seizoen drie in twee delen hadden gesplitst? Nu twijfel ik, though x) Bedoelde eigenlijk dat het ook vertraagd is geweest. Anyways, 28-9... Dat duurt sowieso nog ondraaglijk lang En, super goed! Congratz c: Gawd, dat wordt nog in spanning afwachten dan..? @Cato; Dat probleem heb ik t'e vaak. Ik neem mezelf zo vaak voor het voortaan in Word te doen, maar daar komt nooit zoveel van in, ghehe. |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 01, 2014 5:31 pm | |
| @Vera: Nee, de splitsing van seizoen 3A en 3B was van begin af aan al gepland. In seizoen 2 hadden ze namelijk regelmatig gaten van drie tot vier weken tussen afleveringen in, wat natuurlijk heel veel ergernis opleverde bij de kijkers. Dus hebben ze aan het begin van seizoen 3 aangekondigd dat ze elf afleveringen in het winterseizoen zouden doen, dan een paar maanden niet en dan elf afleveringen achter elkaar tot het einde van het seizoen. En dat duurt idd nog laaaang =( Het wordt idd nog even gespannen afwachten...Ik denk wel dat ik het gered heb, want de grootste voorwaarde was wel de opdrachtgever tevreden krijgen en die heb ik meer dan tevreden, dus...Ik hoop maar dat mijn gevoel klopt @Cato: Oh, that sucks! <3 *knuffelt* |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 01, 2014 9:05 pm | |
| Ik sta totaal achter op het Hongerspelen zelf.. Wie's er ng in leven eigenlijk?;x |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 01, 2014 9:39 pm | |
| Sage, Jakob, Caleb en Janeaea(Of iets in die richting. Soot, neem eens een karakter die gewoon Henk heet ofzo <_<) leven nog! |
|
| |
Brian Cornwall District 6
PROFIELAantal berichten : 76 Registratiedatum : 01-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 01, 2014 9:51 pm | |
| Hallo iedereen. Ik ben nieuw hier |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 01, 2014 10:41 pm | |
| Helloow! *zwaait* Welkom! |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | vr aug 01, 2014 10:43 pm | |
| @Femke, Haha (: Okee, dan ga ik het vanaf nu nog proberen bij te houden.
Welkom, again (: |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 02, 2014 3:01 am | |
| Ik heb een vraag: is het algemeen geaccepteerd / wordt het verwacht zo lang te posten als wat ik nu heb gezien? Bij de regels staat minimaal 150 woorden, maar in de RPG zie ik behoorlijke lange posts. Mijn posts zijn over het algemeen van prima lengte, maar niet zo lang als wat ik nu heb gezien. Dus ik oriënteer me nu even wat normaal is hier |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 02, 2014 6:10 am | |
| Nee, bij mijn weten moet je enkel 150 woorden schrijven. Als je daar alleen maar overgaat, then it's okay. (: |
|
| |
Mary Luther District 8
PROFIELAantal berichten : 89 Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: They said I couldn't do a job.Leeftijd: 24 Years they say.
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 02, 2014 12:45 pm | |
| Welkom! & volgens mij hoef je je enkel aan het minimum van 150 woorden te houden, maar vinden veel mensen het leuk om lang te posten ;3 |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 02, 2014 3:21 pm | |
| 150 woorden is inderdaad genoeg, alleen schrijven de meeste mensen meer omdat ze dat nou eenmaal gewend zijn Maar dat is dus niet nodig, 150 is genoeg volgens de regeltjes ^^ |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 02, 2014 4:17 pm | |
| Goed om te weten. Ik ben niet gewend om zo lang te posten als wat ik hier heb gezien, dus ik moet er nog even in komen. Dan ga ik nu maar eens kijken bij welk district Brian komt. |
|
| |
Mayme MacNiall Burgemeester District 6
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za aug 02, 2014 4:50 pm | |
| |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 03, 2014 1:48 am | |
| Dat van die 150 woorden had ik ook zien staan, maar zoals Tim zegt zijn er hier inderdaad veel spelers die posts maken van 1000+ woorden. Daarom probeer ik ook mijn posts een beetje uit te breiden maar je moet natuurlijk geen dingen blijven verzinnen die dan misschien saai overkomen bij de lezers (Doe ik veel bij mijn opstellen voor Frans/Engels/Duits ) Dan is een tekst van 500 woorden soms beter dan eentje van 1000+ @Soot: Ik was al begonnen aan mijn tekstje voor district 7, maar die staat jammer genoeg op de andere computer en dan vergeet ik wel de oplader mee te nemen zeker Dus kan ik maar verder schrijven na volgende week. Ondertussen wel al wat ideetjes in mijn hoofd ondanks al dat 'Ge-Caleb' xD xD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 03, 2014 9:54 am | |
| @Fem; Ooh... *Voelt zich geen waardig fan meer* Nevermind @Tim; Welkom, nogmaals! |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 03, 2014 12:21 pm | |
| Als je maar onthoudt; het gaat om de inhoud en niet om te lengte! ;D |
|
| |
Natalia Russo District 1
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 03, 2014 3:46 pm | |
| @ Vera: Je bent echt niet minder fan als je dat niet weet hoor? *aait* En ja, inhoud boven lengte! Denk maar: Fem is heel klein, maar ze BARST van de inhoud :E |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 03, 2014 8:59 pm | |
| - Natalia Russo schreef:
En ja, inhoud boven lengte! Denk maar: Fem is heel klein, maar ze BARST van de inhoud :E xDDDD Awwww |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 03, 2014 9:53 pm | |
| @Fem; *Ontvangt aaitjes * Haha, dat is geniaal xD @A; Mijn. God. Eerst dacht ik zo van :o Maar met een closer look had ik zo van Te veel smiley's in een post x) |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 03, 2014 10:20 pm | |
| - Natalia Russo schreef:
- En ja, inhoud boven lengte! Denk maar: Fem is heel klein, maar ze BARST van de inhoud :E
+1 voor Femm |
|
| |
Eleanor Woods District 4
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 03, 2014 10:35 pm | |
| |
|
| |
Jacob Kendall District 4
PROFIELAantal berichten : 106 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo aug 03, 2014 10:45 pm | |
| Mijn posts redden bij lange na de 1000 niet geloof ik, dat gebeurt een heel enkele keer. Dat van de stukken/opstellen voor die vakken ken ik ook. Ik ben alleen nu op een punt gekomen bij studeren (universiteit) dat ze voor je gevoel ALTIJD te weinig woorden als maximum geven, dat is echt zo frustrerend. xD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|