|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mary Luther District 8
PROFIELAantal berichten : 89 Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: They said I couldn't do a job.Leeftijd: 24 Years they say.
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 3:29 pm | |
| Ughh, morgen begint school weer >< Wens me succes! |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 3:30 pm | |
| Succes met school Dieuw! <3 |
|
| |
Sabrina Anderson District 3
PROFIELAantal berichten : 23 Registratiedatum : 18-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 3:30 pm | |
| Geluk, ik ga volgende week naar school |
|
| |
Brian Cornwall District 6
PROFIELAantal berichten : 76 Registratiedatum : 01-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 3:32 pm | |
| Wow, die nieuwe dingen hier zijn nice! En ik ben dus weer terug |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 3:33 pm | |
| Welkom terug Tim! *plet*
Edit: Crap! Ik kom er dankzij mijn nieuwe post met Flaire achter dat ik een dikke fout heb gemaakt in mijn KK's en posts >.< |
|
| |
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 7:42 pm | |
| WEEEELKOOOOOM TERUG TIM <3
Nahhw, Li, het is niet zo'n grote fout. xd En nu is het toch te laat? ;o Laten we zeggen dat een magische Unicorn haar heeft leren spreken :'3
@Dion: Goodluck <3333
Laatst aangepast door Eleanor Woods op di aug 19, 2014 8:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 8:17 pm | |
| Veel succes op school Dieuw en welkom terug Tim! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 8:34 pm | |
| Flaire would have burned the unicorn thow... Mja, what's done is done, heb de andere dingen wel aan de KK toegevoegd, maar de spraakfout moeten we maar even negeren XD |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 8:38 pm | |
| Welkom terug Tim En veel succes/plezier op school Dieuw! En vandaag in Delft geweest. Was wel tof, al stikte het er ook van de studenten XD Nog wat mensjes in het water zien vallen bij Ter land, ter zee en in... Owee, of zoiets. Geen idee wat het precies was XD Nu de boel weer even bijlezen ^^ |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 8:49 pm | |
| en in de lucht! Dat is altijd leuk... :3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di aug 19, 2014 8:50 pm | |
| Haha, ja, officieel heet het in de lucht, maar hier stond iets anders. Volgens mij stond er Owee XD |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 12:15 am | |
| NATUURLIJK stond er OWee! Dat is de naam van onze OntvangstWeek (snap je 'm al?) en jullie hebben dus waarschijnlijk een hoop nulletjes gezien Also, waarom hebben jullie niet gezegd dat jullie er waren? Had jullie kunnen meeten en zo... |
|
| |
Rosemary Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 67 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 12:50 am | |
| Lol... Oh ja... die dingen... *is nooit naar de El-Cid geweest en weet ook niet wanneer die is... weet alleen dat de KEI-week al wel is geweest* XD En we meeten echt niet genoeg. Het is lang geleden. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 9:41 am | |
| @Nana: Ooooh... dat maakt het logisch En ik had er nog wel over zitten denken om te vragen of je toevallig in de buurt was, maar we waren met onze moeder en haar oppaskindjes en we hebben eigenlijk constant de toerist uitgehangen x'D |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 3:06 pm | |
| In Zwolle hebben ze altijd Grasweek en alle nieuwe studenten zijn dan Sprietjes :E Ik moet altijd zo lachen om die posters en shirts met "Ben jij ook een Sprietje?" Lol nope! |
|
| |
Lotti Kerr District 7
PROFIELAantal berichten : 17 Registratiedatum : 19-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 4:14 pm | |
| Van welke stad is Owee? Een vriendin van me is nu bij de Kick-in in Enschede Die is vandaag begonnen. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 4:34 pm | |
| De OWee is van Delft Haha, ik snap het wel Ik wilde zeggen: ik had jullie ook even kunnen rondleiden in Delft, maar zoveel weet ik ook weer niet over mijn studentenstadje... (Behalve dan de allerbeste ijszaak, de voordeligste pizzeria/pizzabezorger en wat feitjes over de studentenverenigingen, maar die waren gisteren misschien niet zo interessant... xD)
En ik ben vandaag met mijn mama naar de IKEA geweest, want zij wilde nog wat spullen hebben en wilde ook nog naar Delft komen omdat ik vrijdag alweer op vakantie ga, en in Delft hebben we een IKEA, dus het was voor haar twee vliegen in één klap. En nu heb ik een superawesome bureaulamp erbij, die stiekem voor de helft door mij betaald zou worden, maar ik kreeg nog 8 euro van mijn mama voor boodschappen een keer, wat ik alweer vergeten was, dus nu is het kwijtgescholden (en voelt het voor mij dus als gratis aan).
Sorry voor mijn lange en chaotische zinnen vandaag, trouwens. |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 4:49 pm | |
| @Eef: Welkom op HS! @Nana: Haha, nee, het was helaas niet echt ijsweer (though, vergeleken met Oosterbeek was het weer in Delft echt fantastisch, heb ik gehoord xD) en de oppaskindjes wilden graag naar de Mac, dus pizza zat er ook niet echt in. x'D Maar we hebben wel wat feitjes gehoord over de studentenverenigingen tijdens de rondvaart, zo weten we nu dat er een ex-Nonnenkloostertje is waar ze om vijf voor vijf de klok honderd keer luiden XD |
|
| |
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 10:29 pm | |
| Ik had de HOI-week in Enschede toen ik daar nog studeerde. Lekker makkelijk, al die verschillende namen.
Also, IK HEB WERK! WOEIII! En binnenkort misschien nog wel een tweede baantje erbij! Wat echt superchill zou zijn want ik krijg bij allebei niet echt veel uren en zo, en ik heb ook geen zin om een jaar lang alleen maar thuis te moeten zitten op de dagen dat normale mensen naar school gaan of werken. En zo. Maar yay! EN IK MAG DOUCHEN! Sinds de steunhechtingen eruit zijn heb ik bijna geen pijn meer en ze hebben gezegd dat ik nu mag douchen en omg ik ben zo blij want ik was bang dat ik zes weken lang alleen maar mezelf kon wassen.. |
|
| |
Eleanor Woods District 4
PROFIELAantal berichten : 215 Registratiedatum : 19-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 10:35 pm | |
| |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 10:55 pm | |
| Wat fijn Dion! *gooit slingers en ballonnen* |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo aug 20, 2014 11:04 pm | |
| Gefeliciteerd Dion! =D
Edit: Mag ik, na de winst die Sage heeft geboekt op de Hongerspelen, nu lachen om dit stukje in Sage haar KK?
- Citaat :
- Mocht Sage in de Hongerspelen terecht komen dan maakt zij waarschijnlijk geen schijn van kans
Jup, geen schijn van kans Gefeliciteerd Sass! |
|
| |
Mary Luther District 8
PROFIELAantal berichten : 89 Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: They said I couldn't do a job.Leeftijd: 24 Years they say.
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 21, 2014 8:03 pm | |
| Wow, alles gaat opeens zo snel :') In ieder geval; gefeliciteerd Sas! |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 21, 2014 8:26 pm | |
| Gefeliciteerd Sas Also, Dani, amazing exit <3 So proud! |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | do aug 21, 2014 8:31 pm | |
| Supercool, Dion! En inderdaad gefeliciteerd Sas, met je overwinning in de Spelen
Also, ik ga morgen op vakantie en dat is yay! Maar mijn vriend gaat mee en die is op dit moment nog helemaal ziekig dus dat is niet cool :C Ook echt vandaag ziek geworden... Dus ik heb vandaag niet alleen m'n eigen spullen ingepakt, maar ook die van hem. *is nu moeeeeee* Maar gelukkig gaan we bijna eten en heeft mijn huisgenoot superlekker gekookt. <3 |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|