|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alexandra Leifsson Begeleider District 3
PROFIELAantal berichten : 300 Registratiedatum : 13-03-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 3:22 pm | |
| @Ruuz;; Omg neeerd Ik ben gisteren begonnen met mezelf Python leren, haha @Kaat;; Hrmm, district 8 kan wel een jongen gebruiken ja, dan kan Tobias een mannelijk rolmodel hebben xD Maar uiteindelijk moet je toch kijken waar hij het beste in past met background etc. c: |
|
| |
Frey Jönsson District 8
PROFIELAantal berichten : 9 Registratiedatum : 07-10-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 3:32 pm | |
| @Jamie: District 7 zou eventueel wel kunnen ja, maar dan is de rest zo leeg D=
@Emsel: Laten we zeggen dat Frey allesbehalve een rolmodel is, tenzij hij slechte manieren wilt leren xd Qua background past hij overal wel, behalve in District 1 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 3:39 pm | |
| De minste mensen zitten in 11 geloof ik, 1, 4 en 7 zijn het drukste (naar mijn beleving). Het is lastig in te schatten eigenlijk, want hoewel sommige districten best veel personages hebben wordt er niet onwijs veel in gepost of juist andersom.
En tja, een vijfjarige zal vanzelf opkijken tegen stoere jongens x'D Toby moet sowieso geen braaf perfect kind worden, dus tja.. Daar ga ik mijn kennis van Emotionele Disturbances van deze periode op inzetten xD
|
|
| |
Sköll Hróðvitnisson District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 05-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 3:42 pm | |
| Dat is ook zo D: Maar ik vind het juist moeilijk om te kiezen, je moet wel iemand hebben om mee te posten xD |
|
| |
Frey Jönsson District 8
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 3:45 pm | |
| Ik denk dat ik gewoon voor acht ga gaan, past beter dan 11. En ik moet hem misschien iets minder lief laten zijn voor zijn familie, anders heeft hij like 20 bonnen... |
|
| |
Mary Luther District 8
PROFIELAantal berichten : 89 Registratiedatum : 27-05-14
KARAKTERKarakter InformatieGeslacht: VrouwBeroep: They said I couldn't do a job.Leeftijd: 24 Years they say.
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 4:10 pm | |
| Poeh, ben zoo moe =_= Zometeen maar eventjes slapen... |
|
| |
Nesrine Eleyne District 8
PROFIELAantal berichten : 147 Registratiedatum : 01-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 4:26 pm | |
| Wat waait het hard zeg! I don't like it :s Ik hou echt niet van zulk stormachtig weer
Ben echt bang dat Nessie straks nog gekozen word Cauz, she's like the only one girl in district 8 old enough :c Misschien niet heel slim geweest in het uitkiezen van een District xD (al is dit wel het district waar ze het beste in past) |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 4:37 pm | |
| @Nienke;; Ja, volgens mij is Nesrine idd de enige, arm meisje :c Als haar zusje nou iets ouder was geweest had die nog mee geloot :} Maar verder zijn er geen meisjes npc's in kk's die nog kans maken.
De Spelen zijn een interessante omgeving voor karakterontwikkeling, dat wel, maar de kans dat je sterft is behoorlijk groot, wat toch wel zwaar is. /ontvoert Nesrine en Esmerald zodat ze niet gekozen kunnen worden ;w; |
|
| |
Nesrine Eleyne District 8
PROFIELAantal berichten : 147 Registratiedatum : 01-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 4:51 pm | |
| @Emma, Ja, jammer genoeg is haar zusje niet oud genoeg :c al zou dat natuurlijk ook niet leuk zijn voor Nesrine want ze wil niet haar zusje kwijt, dat zou haar van binnen ook echt breken. Gelukkig kan Nesrine boogschieten en is ze slim :3 (maar alsnog zouden haar kansen wel klein zijn :c erg sterk is ze niet) |
|
| |
Vixen Noxaura District 3
PROFIELAantal berichten : 71 Registratiedatum : 05-11-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 5:13 pm | |
| Yeah, morgen voor de tienduizendste keer naar de dokter omdat ik weer zo belachelijk moe ben. 't Is nu zodanig 'erg' dat ik niet eens meer ergens heen kan/durf te fietsen, want ik red de terugweg niet meer.. Terwijl werken dan weer wel gaat? Ik ben er zo klaar mee. Had ik eindelijk de zin en inspiratie om te posten, om te lezen, om te sporten -wat ik nu EINDELIJK kan- etcetera, gaat het niet omdat ik zo. verdomde. moe ben. En alles doet gewoon pijn en ugh. Ik baal. Stom lichaam. Het zou zo chill zijn als er eens een keer iets was waar ze voor eens en voor altijd iets aan konden doen, niet steeds ijzertekort of 'het weer' of 'het gaat wel over'. Heb mezelf met veel pijn en moeite aan het lezen gekregen in HP4, zodat ik iig iets doe.
ANYWAY ik wil posten maar ik ben zo moe dat het niet lukt >.> |
|
| |
April Rock District 7
PROFIELAantal berichten : 190 Registratiedatum : 08-05-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 8:47 pm | |
| @Ruuz; Speelt die faceclaim niet in Beatiful Creatures? @Dion; /Grote kans dat je de ziekte van Pfeiffer hebt, heeft mijn nicht ook... |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
PROFIELAantal berichten : 293 Registratiedatum : 23-09-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 8:47 pm | |
| - Nino Naysmith schreef:
- Proficiat! Je hebt dus eigenlijk de luxe om te kunnen kiezen tussen verschillende plaatsen, mooi gedaan!! xD
Nja vanuit mijn studie perspectief niet. Vanuit werkperspectief had ik volgens mij wel de keuze xD Blijkbaar is mijn vorige studie razend in de trek bij mensen uit het onderwijs Had ik daar toch iets mee moeten doen |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 9:04 pm | |
| |
|
| |
Oliver Sterling District 3
PROFIELAantal berichten : 34 Registratiedatum : 07-10-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 9:08 pm | |
| @Cato: Ik heb die film nog nooit gezien dus ik weet het niet :'D Maar het is Dane Dehaan, misschien zegt die naam je iets?
Overigens wordt Ollie wel echt een faal. Slechte conditie, lui, angsthaas en dan ook nog eens antisociaal en een computernerd. LOL. Hij overleeft het geen dag :'D |
|
| |
Nino Naysmith District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 9:12 pm | |
| - Oliver Sterling schreef:
- @Cato: Ik heb die film nog nooit gezien dus ik weet het niet :'D
Maar het is Dane Dehaan, misschien zegt die naam je iets?
Overigens wordt Ollie wel echt een faal. Slechte conditie, lui, angsthaas en dan ook nog eens antisociaal en een computernerd. LOL. Hij overleeft het geen dag :'D Twee druppels als mijn andere karakter 'Eugine Spacey', ze zouden nog goed overeenkomen ^^ |
|
| |
Sköll Hróðvitnisson District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 05-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 9:21 pm | |
| Ik hoop nu stiekem dat Ollie in de spelen komt xD gewoon omdat het awsome zou zijn als hij dan zou winnen x) |
|
| |
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 9:49 pm | |
| Hahaha, schattige luilakjes~
En Ollie zou waarschijnlijk winnen omdat hij zich de hele Spelen ergens verstopt of steeds voor dingen wegrent haha. NOPE'ing his way to victory~ |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 9:52 pm | |
| Haha, Alexandra helpt haar tributen er wel door Of niet. Maar ze doet haar best om het beste van haar nerdjes te maken <3 |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 9:53 pm | |
| *aait Dion* :c En waarom is het zo ongelooflijk koud en nat en onweerderig en omg de WIND...?! Ga weg hersft... Ksshht! En hoewel ik echt het idee heb dat ik bevries, verlang ik echt naar de winter. Laat ik komend weekend al mijn winterspullen van zolder/waar ze ook beland zijn halen en niet kou gaan lijden... *is heel stiekem haar jas vergeten mee te nemen naar dr pappa en dus ook naar Leiden* aka... ik ben niet zo handig bezig (sowieso, want ik ben allerlei belangrijke dingen vergeten mee te nemen... xD) En nu ga ik posten, want ik ben zwaar niet productief bezig :p dus dan maar posten |
|
| |
Frey Jönsson District 8
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 9:55 pm | |
| @Ruuz: Of hij moet zich over zijn antisociaal gedrag heen zetten en toch minstens een bondgenootschap aangaan x3 |
|
| |
Nino Naysmith District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 9:59 pm | |
| @Ruuz: Gewoon de HS winnen zoals Beetee, gewoon door slimmigheid xD (Heb stiekem al dingetjes opgezocht voor Eugine ^^) |
|
| |
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 10:06 pm | |
| @Ems: Nerdjes shall victory~ Ze moet hem wel even een schop onder zijn kont geven, anders is ie nog te schijterig om een mes aan te raken x'D
@Kaat: Yeaaaah, not gonna happen~ Of wel, who knows. Als hij zijn ass ermee kan redden xD
@Def: Yeah, dat is best cool c: En ik moet nog stuff voor Ollie zoeken, al denk ik niet dat ie veel kan. Hij kan codes en hacken, meer niet x'D |
|
| |
Nino Naysmith District 7
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 10:14 pm | |
| @Ruuz: Eugine kan ook vooral met computers werken maar hij leest veel boeken waardoor hij zo'n dingen te weten komt, hij moet het dus vooral hebben van zijn slimheid. |
|
| |
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 10:20 pm | |
| @Def: Nice~ Ook best logisch, dat geldt ook wel voor Ollie denk ik, want hij leest ook veel x'] And he's pretty intelligent, alleen niet heel handig.
Hoeveel kunnen karakters op elkaar lijken |
|
| |
Eugine Spacey District 3
PROFIELAantal berichten : 110 Registratiedatum : 24-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di okt 07, 2014 10:27 pm | |
| Volgens mij hebben wij gewoon 2 karakters gemaakt die nogal typisch zijn voor het district xD toen ik de mijne maakte dacht ik van 'raar dat niemand anders zo'n karakter heeft' =D
En mijn karakter is helemaal gemaakt op de stereotypering van nerds (slim, computers, onhandig, niet sociaal) behalve dan dat hij toch iets heeft qua looks. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|