|
|
Auteur | Bericht |
---|
Cody Rodcill District 8
PROFIELAantal berichten : 14 Registratiedatum : 22-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za okt 11, 2014 10:15 pm | |
| - Cecilia Peak schreef:
- Cody Rodcill schreef:
& oe, worden er npc's in sommige districten gedropt? Dan is Cody nog iets veiliger~ xD De broertjes en zusjes en vriendjes en vriendinnetjes van bestaande karakters doen mee in de loting. Dat is nog wat positief erbij xD
Langs de ene kant wil ik echt dat Cody in de spelen zit want in de spelen zitten is gewoon awesome~ en dan kan waarschijnlijk eens een post typen waarin mijn char dood gaat en echt eens een post type waarin ik iemand dood want dat lijkt me beide awesome >:'D Misschien moet ik voor de zekerheid maar eens echt gaan posten met Cody c:
& Maze Runners, moet een vriendin van mij nog steeds dwingen om die eens te gaan zien want die ziet er geweldig uit 8D zou de boeken ervan ook echt eens willen lezen... |
|
| |
Madelynn Bristow District 7
PROFIELAantal berichten : 466 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | za okt 11, 2014 11:25 pm | |
| @Li: Het zou een beetje stom zijn om hier geen tienerkarakters aan te maken uit angst om een karakter te verliezen, niet? Want dan zouden we niet erg ver komen op dit forum... Maar serieus, het is echt heel prut om je karakter te verliezen, want het is wel een deel van jezelf en dat je iemand anders karakter probeert te vermoorden en zelf de kans hebt om je karakter te verliezen is desondanks gewoon eng. Het is een deel van het spel en dat weet iedereen, maar het is niet dat ik hoop dat mijn karakters in de Spelen komen? Like, het is LEUK om in de Spelen te zitten en juist ook het idee dat je KANS hebt om gekozen te worden is LEUK, maar desondanks wil ik niet nog een van mn karakters moeten doodschrijven. :c
Ik ben wel echt heel heel heeeel benieuwd naar de arme karakters die de Arena in zullen moeten, though. Het aftellen wat betreft dagen gaat echt hard... ;__; Misschien nog maar een subtiele poging doen om nog even een beetje te posten voor die tijd. :p Gezien er dan ic alweer een jaar voorbij is, moet er toch wel iets te melden vallen. xD |
|
| |
Andrew Wilson Burgemeester District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 23-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 9:39 am | |
| Hehe, mijn zus wilt Maze Runner kei graag zien want Dylan O'Brien. &natuurlijk het verhaal enzo, maar je weet wel, acteurs. :3
|
|
| |
Newt Woods District 11
PROFIELAantal berichten : 115 Registratiedatum : 09-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 9:49 am | |
| @Noa: jaaa THOMAS SANGSTER xD. (Wacht, ben jij noa van DH?) |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 11:33 am | |
| Haha, &Jeps dat ben ik. :3
Laatst aangepast door Andrew Wilson op zo okt 12, 2014 1:15 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 12:47 pm | |
| - Nesrine Eleyne schreef:
- Ergens wil ik nu gewoon een charrie aanmaken die misschien even wat veiliger is xD
Aangezien de kans groot is dat Nessie gekozen word en she'll probebly die in that arena I think I might have something very similar before, though... *looking at Sas/Sage* Dus je kansen zijn misschien niet helemaal vreselijk. Anything can happen!
En en en nou wil ik ook The Maze Runner lezen (en daarna de film kijken, natuurlijk. Maar eerst de boeken want... mja) maar ik ben nog bezig in andere boeken :C |
|
| |
Sage Malone District 3
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 1:22 pm | |
| Ghehe, ja dat is precies wat ik zei. Ik had ook echt niet verwacht dat Sage zou overleven. :f: Dus echt waar, iedereen maakt kans En zodra ik mijn lesvoorbereidingen af heb ga ik echt proberen te posten voor de zegetour in drie. Wat ben ik toch inactief de laatste tijd D: |
|
| |
Nesrine Eleyne District 8
PROFIELAantal berichten : 147 Registratiedatum : 01-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 1:28 pm | |
| Hahaha yeayy :3 Het zou ook best wel awesome zijn als het haar wel lukt om te winnen, maar goed, er zijn natuurlijk wel 24 waarvan 23 dood zullen gaat :s
EDIT: Iemand die misschien nog een topic met Nessie wil? |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 2:40 pm | |
| Ehm... willen wel, maar ik heb niet echt tijd om te posten (wat heb je een gave signature trouwens!) @Sas: jaa, doe dat eens! Ik dacht dat er ook nog een post zou komen van Soof trouwens.... [/totaalnietnieuwsgierignaardieposthoor] |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 2:50 pm | |
| @Anja, Thanks ^^ Aaahh dat is wel jammer, ik heb nu juist te veel tijd vanwege de herfstvakantie en ik heb nu nergens om te posten. dus ja, dan verveel ik me xd |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 3:13 pm | |
| @Nienke, post in het fanfictie gedeelte, daar kan iedereen posten dus dan heb je wel wat te posten :DD |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
PROFIELAantal berichten : 293 Registratiedatum : 23-09-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 3:39 pm | |
| Wauw, ben een avond niet online en meteen is deze topic 4 pagina's gegroeid xD |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 3:41 pm | |
| Ik denk dat ze vooral IC Posts wil hebben om met een nieuw karakter te kunnen beginnen. Als je post in het fanfictie gedeelte heb je geen IC Posts |
|
| |
Cosmo Wheelock District 11
PROFIELAantal berichten : 48 Registratiedatum : 12-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 3:48 pm | |
| Hooooi, nieuw lidje hier En ik blijf mijn ava echt dood eng vinden xDD |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 3:58 pm | |
| Dat kan ik inderdaad ook doen xD Ik zal kijken of ik daar misschien wat in kan posten ^^ @Hierboven, Die ava is idd erg creepy xD Maar goed, welkom |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 4:04 pm | |
| Hoi, Welkom!! Ik dacht eerst dat je personage één of andere Capitool-gast ging zijn |
|
| |
Iduna Ysgar District 7
PROFIELAantal berichten : 293 Registratiedatum : 23-09-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 4:09 pm | |
| |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 4:59 pm | |
| @Cosmo, Welkooom c: Ohh, hij zou perfect zijn voor de creepy groep mensen in district 3 n,n |
|
| |
Newt Woods District 11
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 5:08 pm | |
| Een district 11 jongen! Jij kan Newt's redding zijn xD. |
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 5:10 pm | |
| - Tyrell Peak schreef:
- Ik dacht dat er ook nog een post zou komen van Soof trouwens.... [/totaalnietnieuwsgierignaardieposthoor]
Yeeeaaaaahhhh... It's in the works. Ik had die ene avond superveel inspi, maar ik was ook heel moe, dus ik heb het halverwege opgegeven, en sindsdien gaat het wat trager. Maar ik ben eraan bezig! xD Het is voor de zegetocht, btw, indien ik dat nog niet vermeld had. Also ik wil Nakoma's kk updaten met niet enkel de leeftijden enzo, maar ook wat uitleg van het afgelopen jaar, dus dat komt hopelijk nog voor de 19e. But I'm not sure. Ik snap echt niet waarom ik in zo'n gigantische post-dip zit de afgelopen tijd. >_> @Cosmo: dat is echt een geweldige ava. |
|
| |
Newt Woods District 11
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 5:18 pm | |
| Waarom kan ik geen goede ava vinden voor Newt? Ugh |
|
| |
Kira Beckster District 6
PROFIELAantal berichten : 29 Registratiedatum : 07-08-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 6:33 pm | |
| Hmmm, Iemand van district 6 die een topic met Kira wilt ? :3
+ Zou ik misschien een nieuwe Char bij mogen maken? c:
(Ik ben aan het overwegen een jongvolwassene te maken, dus als er iemand een districs genoot/ of familie lid/ broer wilt?) |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 6:34 pm | |
| Je hebt meer dan 5 IC Posts dus het mag dan he :')) |
|
| |
Newt Woods District 11
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 6:51 pm | |
| Mijn eerste topic staaaat. Whoooo |
|
| |
Esmerald Snow District 1
PROFIELAantal berichten : 398 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | zo okt 12, 2014 7:08 pm | |
| - Kira Beckster schreef:
- (Ik ben aan het overwegen een jongvolwassene te maken, dus als er iemand een districs genoot/ of familie lid/ broer wilt?)
Voor Winter/Esmerald Snow zoek ik altijd een Autumn haha klik voor info~ Maar dat is wel iets heel specifieks, dus kan me goed voorstellen dat dat niet bij je karakteridee past ^^ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|