|
|
Auteur | Bericht |
---|
Mirea Tamber
PROFIELAantal berichten : 7 Registratiedatum : 25-11-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 3:59 pm | |
| haha &Bedankt voor het welkom heten ^-^ |
|
| |
Sköll Hróðvitnisson District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 05-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 4:21 pm | |
| Welcome all the new guys xD
|
|
| |
Xiomara Spurling District 6
PROFIELAantal berichten : 150 Registratiedatum : 25-11-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 4:38 pm | |
| Welkom iedereen die nieuw is De Admini's krijgen het druk met al die karakterkaarten :p En Dion , je bent ook gewoon geen twintig, net als dat ik geen twintig ben. Net als alle mensjes die het nodig vonden om nóg ouder te worden. Zo werkt het gewoon niet. We zijn allemaal nog klein en schattig en onschuldig. Heel onschuldig. |
|
| |
Nike Foxglove Presentator
PROFIELAantal berichten : 692 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 5:07 pm | |
| ... zegt Soot terwijl ze op een website zit die feitelijk gaat over het de dood injagen van tieners xDDDDDDD
En inderdaad, welkom allemaal!
En Soot, Xiomara is echt heel schattig en ik ga je vermoorden als ze dood moet. |
|
| |
Xiomara Spurling District 6
PROFIELAantal berichten : 150 Registratiedatum : 25-11-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 6:38 pm | |
| Lol. Xiomara is niet schattig. Ik vind 'r een beetje eng, om eerlijk te zijn. Ze is zo NIET Janaea en Janaea was schattig. And don't kill me. :c |
|
| |
Hayden de Payens District 11
PROFIELAantal berichten : 37 Registratiedatum : 22-11-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 6:41 pm | |
| Run while you still can ! |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 8:50 pm | |
| @Sköll: Kom met Flaire praten! =D
@Nieuwe mensen: Welkom kinders! =D |
|
| |
Sue Craig District 7
PROFIELAantal berichten : 27 Registratiedatum : 25-11-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 9:18 pm | |
| Hoi ^^.
Ik kijk hier een beetje alle topics na en zie in wat voor een rpg-noob ik ben xD. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 10:08 pm | |
| Zo zijn wij ook allemaal ooit eens gestart, hoor! Practice makes perfect en zo.
Voor de nieuwe mensjes: misschien is het ook leuk als jullie een voorsteltopic openen? Niet verplicht, maar het is wel leuk om elkaar op die manier te leren kennen!
Laatst aangepast door Nike Foxglove op di nov 25, 2014 10:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Mayme MacNiall Burgemeester District 6
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 10:09 pm | |
| Hihi. Ach. We zijn allemaal ooit een keer begonnen met schrijven en iedereen moet het leren. ^^ Gewoon plezier hebben en een beetje kijken naar hoe andere mensen schrijven en je best blijven doen, zodat je een eigen stijl krijgt en je je niet meer noob voelt.
Ik vond het lezen van andermans posts in ieder geval heel leerzaam (toen ik begon en nu nog steeds) en ook heel erg bemoedigend, want ik wilde ook zo goed kunnen schrijven als zij... En ik ben de lieve mensjes die het al die jaren met me hebben uitgehouden en me pretty much les hebben gegeven in grammatica en spelling en eigenlijk gewoon alles dan ook heel erg dankbaar <3 *kijkt met name naar Sas, Soof, Fem, Jaya en Nana en nog meer mensen die hier niet zitten* |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 10:10 pm | |
| Oehw, ja, ik vind andere posts lezen ook altijd zo leuk! En ik heb nog regelmatig dat ik denk: wow, wat een mooi woordgebruik hier... Waarom gebruik ik altijd van die simpele woorden... :C |
|
| |
Mirea Tamber
PROFIELAantal berichten : 7 Registratiedatum : 25-11-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 10:14 pm | |
| Ik post vaak nogal kort vanwege mijn... Kortdurende inspiratieperiodes xD |
|
| |
Natalia Russo District 1
PROFIELAantal berichten : 665 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 10:16 pm | |
| Schrijven is 3% inspiratie en 97% transpiratie. En niet afgeleid worden door het internet |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 10:20 pm | |
| ik heb dus serieus gezocht naar dat gedeelte maar ik denk dat ik achterlijk ben ofzo heeft iemand een district 11 mensje die Hayden wil ontmoeten? ze is heus wel aardig |
|
| |
Jennifer Lockheart District 1
PROFIELAantal berichten : 1466 Registratiedatum : 29-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 10:33 pm | |
| Haha gewoon schrijven en tevreden zijn over je eigen werken. Daarbij niet te veel vergelijken met het werk van anderen Plezier hebben belangrijker dan super lange teksten typen ^^
@Tessa; Gewoon een topic openen en zien wie er langs komt :3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 10:44 pm | |
| Oh dat topic staat al :p Tessa gewoon ongeduldig :p
waar is dat voorstel blah blah blah hdsjkgsjfhueru dan want ik ben dus gewoon te blond hiervoor |
|
| |
Dyson Green District 7
PROFIELAantal berichten : 189 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 10:56 pm | |
| Als je op OOC klikt staat het bovenaan!
& Welkom aan alle nieuwe leden |
|
| |
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 10:56 pm | |
| Hier kun je een voorsteltopicopenen: http://www.hongerspelenrpg.com/f54-stel-jezelf-voor Als je dat wilt natuurlijk, geen verplichting (Edit: oh, Char was me voor :E) En welkom nieuwe mensen! *huppelt gelijk maar door naar de karakterkaarten* Edit: Sorry Soot, jouw KK moet nog even wachten.
Laatst aangepast door Tyrell Peak op di nov 25, 2014 11:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Ayrton Seeger District 6
PROFIELAantal berichten : 182 Registratiedatum : 07-11-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 11:05 pm | |
| Oh nice, nog meer nieuwe mensen Fijn om te weten dat ik ook niet de enige noob hier ben in de RPG wereld Maar idd, eens moet de eerste keer zijn Ik heb zo nu en dan weleens wat geschreven, maar rpg'en is toch weer een heel ander verhaal en ook nieuw voor me. Dus voel je geheel vrij om me op m'n kop te slaan als ik per ongeluk aan het godmoden ben, want dat gaat ongetwijfeld nog weleens voorkomen Het lezen van andermans stukken is erg leerzaam ja. Ik heb al flink wat karakterkaarten en stukken gelezen hier op het forum. Het is dan ook erg handig voor de beginnende rpg'ers over hoe en wat, en natuurlijk kan het lezen van sommige posts hier ook erg vermakend zijn^^ |
|
| |
Mayme MacNiall Burgemeester District 6
PROFIELAantal berichten : 125 Registratiedatum : 03-01-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 11:20 pm | |
| Tsssssssss... :c Wat gemeen, Anwan! :c (eigenlijk is hij bijna helemaal hetzelfde als de karakterkaart van Janaea, behalve het laatste jaar, wat vriendjes en de karaktereigenschappen enzo :p ) Maar ja, slaapjes moet ook gebeuren. :p *wil posten, though*
En gezien we hier heel gemeen zijn (we sturen onze karakters immers vrijwillig naar de Hongerspelen, dus we moeten wel heel gemeen zijn :c ), zullen we je zeker op je kop slaan. En gezien je in 6 zit, gaan wij elkaar vast nog wel tegenkomen in een topic, dus muwahaha. :p
|
|
| |
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | di nov 25, 2014 11:35 pm | |
| Er is niks mis met het zijn van een rpg-noob hoor! Zoals hierboven al een ziljard keer is gezegd zijn we allemaal zo begonnen en het gaat er uiteindelijk om dat je je best doet en het naar je zin hebt! Daarbij komen een hoop van ons van RPG's waar de standaarden echt heel hoog zijn en ik geloof dat ik zelf al vanaf 2007 bezig ben.. Maar ik voel me vaak ook nog heel klein in vergelijking met sommige mensen, en ik denk dat dat gevoel nooit echt overgaat Also, Soot, jij hebt te veel karakters. Ik wil ook zo veel karakters. Waarom heb ik niet zo veel karakters. |
|
| |
Nino Naysmith District 7
PROFIELAantal berichten : 412 Registratiedatum : 12-06-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo nov 26, 2014 4:10 am | |
| Ik lees net even de karakterkaart van Sue, er staat commentaar bij maar is het wel mogelijk om 5 bonnen te krijgen voor voedsel? Ik dacht dat daar een limiet op stond? |
|
| |
Nesrine Eleyne District 8
PROFIELAantal berichten : 147 Registratiedatum : 01-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo nov 26, 2014 7:18 am | |
| Pffff echt druk gehad de laatste dagen :c Vandaag maar weer eens even posten met Nessie :3 Misschien ook wel even met Dariela een topic open gooien ofzo? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo nov 26, 2014 9:28 am | |
| Mmmm ik ga admins wel een berichtje sturen of ik nog een acc mag aanmaken want kan wel 5 topics gaan openen maar rather useless als er niet veel mensen in 11 zitten
~ voorsteltopic it is
|
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | wo nov 26, 2014 10:13 am | |
| Je kunt tegenwoordig ook IC posts "verdienen" door in het Fanfictie gedeelte te posten, daar kun je met iedereen (ongeacht in welk district ze zitten) topics houden. En ik zal vanavond proberen met Ofelia bij je open topic te posten. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Kletstopic | | |
| |
|
| |
|