Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 La la, whatsoever

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Burgemeester
Leeftijd: 33

La la, whatsoever Empty
Onderwerp: La la, whatsoever | vr dec 05, 2014 3:16 am

Tien lagen make-up en een liter koffie konden maar net aan verhullen dat Mayme MacNiall zich belabberd voelde. Ze had verstandig moeten zijn en dat laatste glas alcohol niet meer achterover moeten slaan, maar nee. Daar stond ze met een kater – de Burgemeester van District 6. Hoe erg sommige mensen haar wellicht ook haatten, op dit moment haatte ze zichzelf waarschijnlijk meer.
Desondanks was Mayme redelijk vroeg in de veren. Het was nog maar kwart over acht, toen ze haar woning verliet en zich naar het huis van bewaring begaf. Ze groette enkele mensen die ze onderweg tegenkwam, maar ze was in geen geval in de stemming voor een praatje. Helaas was dat precies de taak die haar was opgelegd, persoonlijk door Presidente Peak nog wel. Gelukkig was een serieus gesprek met een kater een stuk makkelijker te volbrengen in deze staat dan een ‘kijk mij eens een leuk persoon zijn’-gesprek, want in dat geval had Mayme nu beter een trein laten ontsporen. Alles zou in ieder geval overtuigender zijn dan zij die quasivrolijk deed.
De Vredesbewakers groetten de Burgemeester en lieten haar binnen. De vrouwelijke Vredesbewaker die de arrestatie had uitgevoerd liep met haar mee en begeleidde haar naar een kamer, waar ze Chad onder vier ogen zou kunnen spreken. Ze kwamen langs een groot aantal gevulde cellen, waarschijnlijk voornamelijk drugsgerelateerde zaken, maar dat was niet waar Mayme in geïnteresseerd was op het moment. Af en toe liet ze haar blik toch op iemand vallen, maar de mistroostige hoofden en de uitgemergelde lichamen deden haar hart in geen geval goed.

“Mevrouw de Burgemeester,” sprak de Vredesbewaker formeel, maar Mayme kon de nieuwsgierigheid in haar stem horen, hoe miserabel ze zich zelf ook voelde. “Is er reeds een beslissing gevallen omtrent de zaak?” Mayme zuchtte, terwijl ze haar hoofd schudde. “Er is mij gevraagd om de jongen opnieuw te verhoren en daarna terug contact op te nemen. Ik verwacht dan meer te horen. Tot die tijd wordt er discretie verwacht. Verstaat u dat?” De Vredesbewaker knikte, waarna zij verder dan ook haar mond hield over de zaak en gaf ze aan dat ze er bijna waren.

Mayme nam plaats in een kleine, witte kamer, die bijna claustrofobisch aanvoelde. Er waren geen ramen en verder werd vrijwel alle ruimte ingenomen door de aanwezige  tafel en de twee bijbehorende stoelen. De vrouw nam plaats op de stoel met haar rug naar de deur, waardoor ze enkel kon horen hoe de Vredesbewaker Chad naar binnen bracht. Ze slikte, terwijl ze haar gezicht zo neutraal mogelijk probeerde te houden en wachtte tot de jongen zat. De Vredesbewaker sloot snel de deur en nam plaats naast de tafel, zodat ze elk moment zonder enige moeite zou kunnen ingrijpen als de jongen iets van plan leek te zijn.
“Hallo Chad,” begon Mayme het gesprek en ze merkte dat ze het moeilijk vond om de jongen recht aan te kijken. Toch dwong ze zichzelf dit te doen, want zij was mede verantwoordelijk voor zijn toestand en het voelde alsof ze het aan de jongen verplicht was. “Hoe voel je je? Weet je nog wat er gisteren gebeurd is?”

OOC: Het plot van Chad, part III.              Post-NaNo 4/31
- Part I: La la, never
- Part II: Important Dinner


Laatst aangepast door Mayme MacNiall op do maa 12, 2015 2:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chad Maggin
District 6
Chad Maggin

PROFIELAantal berichten : 388
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Manusje-van-alles
Leeftijd: 17

La la, whatsoever Empty
Onderwerp: Re: La la, whatsoever | do maa 12, 2015 12:04 am

Met een vreselijk gevoel was Chad wakker geworden die dag. Een droge mond van nadorst na alcohol was overduidelijk aanwezig. Wat had hij gister gedaan? En wat lag hij koud, was hij op de grond gaan slapen? Heel voorzichtig opende hij een oog en terwijl die in zich opnam wat er te zien was sprong Chad in één keer omhoog. Huh, waar was hij? Wat was dit voor ruimte? Hij kende deze omgeving niet! Tralies voor het raam, dit was de gevangenis! Wat moest hij in de gevangenis?! Hij herinnerde zich vrij weinig van wat was voorgevallen. Hij was thuis in slaap gevallen na flink wat bier op de bank. Waarom eigenlijk? Zoveel dronk hij niet op dagelijkse basis! Wat voor dag was het eigenlijk?! Ohja. De dag na de Boete. Hij was niet gegaan. Nu wist hij wat het probleem was. Waarschijnlijk zat hij in grotere problemen.

Toen Chad van de eerste schrik bekomen was, keek hij eens rond. In de cel stond niets anders dan een vrij ouderwetse po. Geen stoel, geen bed. De gevangenissen in District 6 waren niet echt een hotelkamer. Wat had je dan verwacht in een District waar de inwoners zich plat spoten om niet te hoeven denken aan het geld, of eerder het gebrek er aan, wat ze hadden. Een schoonmaakster had deze ruimte ook al voor een lange tijd niet gezien. Een stofloze plek had Chads lichaam achter gelaten toen hij was gaan liggen, en zelfs de streep waar hij was meegesleurd was te zien. Voor de rest was het één grote stoffige bende in de cel. Zijn witte hemd was compleet bruin besmeurd door de viezigheid die over de vloer lag bezaaid. Het rook zelfs naar stof in de cel. Een luide nies verraadde zijn toestand van wakker zijn. Die stof was ook niet te harden in je neus.

Vrijwel meteen na de nies, snelde er een vredesbewaker zijn cel binnen. Ze hadden blijkbaar zitten wachten tot hij wakker was om hem meteen mee te nemen. Een vriendelijk verzoek, of op z'n minst een goedemorgen kwam er niet van af. Zonder pardon, of vraag mee te lopen, werd Chad meegesleurd aan zijn arm. Nog net kon hij blijven staan, waardoor hij al strompelend meeliep. Hij was genoeg gesleurd, gezien de schram korsten op zijn ellebogen en knieën. Het straat eczeem zat dubbel en dik op zijn lijf. De korsten zouden binnenkort gaan ontsteken door de vuiligheid, dat was als er niemand nar zou kijken. Zuster Jamilia zou er iets aan kunnen doen, als hij niet vast had gezeten. Zou hij überhaupt nog iemand uit het District terug zien? Of zou hij voor de rest van zijn leven eenzaam opgesloten zitten? Chad was zijn toekomst onzeker.

Na een korte wandeling werd hij een ruimte ingeduwd, waar hij een bekende vrouw zag zitten. Deze vrouw was bekend in het District, aangezien zij de grootmoeder der burgers was. Iedereen had wel een mening over haar, goed of slecht. Chad had altijd ontzag voor haar gehad. Ze hield zich goed staande, en durfde het vol moed in te spreken. Ondanks dat er elk jaar twee jonge burgers werden gestolen om elkaar te vermoorden in één of andere zieke plek die bespeeld werd door krankzinnige geleerden. Hij keek de vrouw dan ook aan met een oprechte blik in zijn bruine ogen toen hij haar een goedemorgen wenste.

Hoe hij zich voelde, en of hij wist wat er gister was gebeurd. "Mevrouw. Om vrijuit te spreken, ik voel me verschrikkelijk. Een barre nacht heeft hier afgespeeld vannacht. Geteisterd ben ik door koortsige hitte aanvallen, snel afgewisseld met het gevoel van onderkoeling. Overal lag viezigheid, en mijn wonden zijn niet snel dichtgegaan. Gister is een zwart vlak voor mij. Globaal weet ik dat ik niet naar de Boete ben gegaan. Ik was in rouw voor de tribuut van vorig jaar, maar vrijwel na het eerste biertje ben ik al het besef van gebeurtenissen kwijt." Na dit gezegd te hebben boog Chad zijn hoofd, ten teken van nederigheid en spijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Burgemeester
Leeftijd: 33

La la, whatsoever Empty
Onderwerp: Re: La la, whatsoever | di maa 24, 2015 2:23 pm

“Ik denk dat we beide betere ochtenden hebben gekend,” antwoordde Mayme niet al te enthousiast en enigszins verontschuldigend, verrast door de oprechtheid in de stem van de jongen toen hij haar een goedemorgen wenste. Hij leek in geen geval op de woedende jongen van de dag ervoor. Ze voelde medelijden met de jongen en voelde zich beroerd en zwak, omdat ze niet in staat was om iets voor hem te doen (en niet te vergeten de alcohol). Ze luisterde naar zijn woorden en ze kon niet anders dan hem geloven. Hij was geen slechte jongen en hij leek oprecht spijt te hebben van wat er gebeurd was, zelfs al leek hij niet goed te weten wat er precies gebeurd was.

“Het spijt me dat ik je heb laten opsluiten,” reageerde Mayme toen. Ze wist dat de cellen hier niet bepaald luxueus waren, maar om eerlijk te zijn was dat ook niet de bedoeling. Ze wilde mensen niet aansporen om de wet te overtreden. “En het spijt me van Odin.” Ze wist eerlijk gezegd niet wat ze daar verder over kon zeggen. Ze wilde zeggen hoe erg ze het vond en de jongen troosten en terug laten keren naar huis, maar ze wist dat het niet kon. En dat moest ze hem vertellen.
“Je moet je realiseren dat het wegblijven van de Boete zeer ernstige gevolgen kan en hoogstwaarschijnlijk ook gaat hebben.” Zorgvuldig probeerde ze haar woorden te kiezen, maar het was moeilijk. Haar brein voelde dof en haar hart schreeuwde dat ze haar kop moest houden, dat ze de jongen moest helpen. “Het Capitool is op de hoogte gesteld en zal een beslissing nemen… over jou. Ik heb gisteren met Presidente Peak gesproken en dat is ook deels de reden dat ik hier ben, gezien ons gesprek gisteren… niet zo vloeiend is verlopen. Daarom moet ik je vragen: snap je waarom de Hongerspelen er zijn, waarom deze belangrijk zijn voor Panem en waarom het wegblijven van de Boete als ernstig wordt beschouwd?”

OOC: Sorry dat het even duurde! ^^;
Terug naar boven Ga naar beneden
Chad Maggin
District 6
Chad Maggin

PROFIELAantal berichten : 388
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Manusje-van-alles
Leeftijd: 17

La la, whatsoever Empty
Onderwerp: Re: La la, whatsoever | vr maa 27, 2015 10:59 pm

De burgemeester gaf een opmerking over dat ze beiden wel betere ochtenden hadden gekend. Chad kon niets anders dan instemmend knikken, al had hij vrij snel door dat hij dit niet meer moest doen door het stof dat van zijn hoofd af dwarrelde. Het had een vieze uitstraling. HIJ had een vieze uitstraling. Hij hoopte maar dat zijn oprechtheid in zijn woorden door zouden schemeren. Het Capitool zou niet heel blij zijn met iemand die zoiets rebelachtig had gedaan als hij. Hij wist ook niet wat hem bezielde toen hij niet naar de Boete was gegaan. Het was een domme zet, hij zou nooit iets kunnen beginnen tegen het Capitool.

De vrouw betuigde spijt van het oppakken, al moest Chad haar meegeven dat het wel het meest voor de hand liggende was. Hij was dronken geweest en had een regel overtreden, er had niets anders op gezeten. Anders zou ze als burgemeester haar taak en plicht niet doen. "Maakt u zich daar maar geen zorgen om. Ik weet ook wel dat het uw plicht en taak is." Het speet haar ook van Odin. Odin. Bij de gedachte aan de jongen met zijn diepe ogen waar je in kon wegkwijnen moest Chad weer rillen. Bij zijn naam ging opende hij weer een verlate blik in zijn ogen, een holle blik waaruit niets anders dan leegte was te lezen. De dood van zijn Odin had ook niets anders achter gelaten dan leegte. Hij kon ook niet reageren op de soort van condoleance van de burgemeester. Zijn enige reactie was de zoveelste traan die hij liet om zijn Odin, de dikke traan rolde vrij meteen uit zijn ooghoek naar zijn wang. Het was zo oneerlijk.

Na de dood van Odin was Chad nog erger tegen de Spelen in zijn gedachtes dan daarvoor. Tuurlijk had er altijd een gevaar op de loer gelegen dat hij in de Spelen zou eindigen, maar hij had niet verwacht dat de Spelen zijn leven zouden vergallen op deze manier. Na de dood van Odin had Chad niet eens meer naar de Spelen gekeken, hij wist niet eens wie er had gewonnen. Het interesseerde hem ook niet. Het jaar erna had zijn leven alleen een leegte gekend. Nergens had hij zin in, en om eerlijk te zijn was de cel hier in 6 niet zijn eerste keer dat hij in het stof had liggen wegkwijnen. Het was gewoon zo makkelijk geweest om zich zo verschrikkelijk mogelijk te voelen, en daarbij zich nog zieliger te vinden dan wie dan ook in de wereld. Het voelde gewoon zo verdomd oneerlijk.

Shit. Dit was niet zijn bedoeling geweest. Zijn absentie was tot nu toe al niet zonder gevolgen geweest, maar nu was hij zelfs op de bespreektafel gekomen van de presidente. Die zelfingenomen, arrogante, kwallerige, hebberige... en ja zo kon hij nog wel even verder gaan over de kreng die dit allemaal in gang had gezet. Had dat kanariekleurige Capitool gedrocht dan niet eerder kunnen verzinnen dat niet iedereen instemde met een moordlustig leedvermaak? Zou hij in het nieuws zijn geweest in het Capitool? Vast niet, anders zouden mensen zijn denkwijze overnemen.

Nu kwam de dan oerdomme retorische vraag. Of Chad wist waarom de Spelen belangrijk waren, en het verschrikkelijk was dat hij had gespijbeld. Natuurlijk wist Chad dit niet. Waarom was het belangrijk voor het land dat het jonge volk elkaar moest uitmoorden op zijn tijd. Dat sloeg toch nergens op? "Beste burgemeester. Dat begrip heb ik niet voor de Spelen. Ik kan u eerlijk antwoorden dat de Spelen een hel van mijn leven hebben gemaakt. Als ik het mag omdraaien, weet u dan waarom de Spelen zo belangrijk zijn? Waarom het zo goed is dat onze kinderen elkaar de nek omdraaien, de hals doorsnijden en daar trots op moeten zijn?" Misschien was dit iets te grof, maar dit lag dan ook emotioneel dicht bij Chad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Burgemeester
Leeftijd: 33

La la, whatsoever Empty
Onderwerp: Re: La la, whatsoever | za maa 28, 2015 8:38 pm

Mayme sloeg haar ogen neer, toen de jongen klaarblijkelijk niet snapte waarom dit zo ernstig was. Dat was niet wat ze wilde horen! Ze wilde Presidente Peak kunnen vertellen dat de jongen de ernst van de kwestie inzag en dat het allemaal een groot misverstand was geweest! Maar dat kon nu niet. Ze ging niet liegen. Het kostte Mayme moeite om niet boos te worden, zeker toen de jongen leek te denken dat het de Burgemeester allemaal koud liet.
“Natuurlijk weet ik dat!”, beet ze, niet in haar opperbeste humeur. “De Hongerspelen zijn bedoeld om de districten te herinneren aan de afloop van de Donkere Dagen, om te voorkomen dat de districten opnieuw in opstand komen! Het is verschrikkelijk dat er slachtoffers vallen, dat vind ik echt, maar het is in ruil voor vrede! De Donkere Dagen hebben zo ontzettend veel slachtoffers geëist, dat moet jij je ook herinneren. Het was vreselijk en ik wil hoe dan ook voorkomen dat mijn district ooit weer in zo’n situatie terechtkomt!”
Mayme was gaan staan en keek met een bijna pijnlijk serieuze blik naar de jongen tegenover haar. Haar ademhaling was zwaar en ze overdacht haar woorden zo snel als ze kon. Had ze iets raars gezegd? Iets waar ze zelf door in de problemen zou kunnen komen? Het leek er niet op, maar het maakte ook niet uit. Mayme was namelijk nog niet klaar en ze ging weer zitten.
“Gisteren zei je dat ik moest nadenken aan wiens kant ik stond – dat ik de Spelen steun enkel vanwege mijn salaris!”, zei de vrouw toen zachtjes, maar de woede en frustratie drong nog altijd door in haar stem. “Er zijn serieus mensen die me dood willen hebben vanwege die gedachte. Maar ik weet aan welke kant ik sta: de kant van vrede. De Hongerspelen dragen hieraan bij, dus ja, ik weet wel degelijk waarom ze belangrijk zijn.”
Bestuderend keek Mayme de jongen aan. Zou hier ook maar iets van tot hem doordringen? Zou hij het begrijpen? Ze hoopte het zo, hoewel ze wel kon begrijpen dat mensen liever wilden vechten dan op deze manier onder het Capitool te leven. Maar als Burgemeester moest ze aan alle burgers denken. Niet iedereen stond te springen om te vechten en er waren veel kinderen en ouderen die het risico liepen om hun verzorgers te verliezen. Het was in het algemeen belang om niet opnieuw in opstand te komen. Dat was de reden waarom Mayme bereid was om hard in te grijpen als er mensen waren die de vrede op het spel durfden te zetten.  
“Begin je het al een beetje te begrijpen? Snap je waarom jouw afwezigheid bij de Boete als ernstig wordt gezien?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Chad Maggin
District 6
Chad Maggin

PROFIELAantal berichten : 388
Registratiedatum : 05-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Manusje-van-alles
Leeftijd: 17

La la, whatsoever Empty
Onderwerp: Re: La la, whatsoever | di apr 21, 2015 11:23 am

De burgemeester bleek nu haar humeur te verliezen, net als haar geduld. Zo kende Chad de vrouw niet. Achter wiens kant stond die vrouw eigenlijk? Was ze dan zo gehersenspoeld door de Capitool tutjes? Wat zou ze van ze krijgen? Ook de luxe om spullen even duur als een trein op je gezicht de plamuren? Of de luxe om eten wat gelijk stond aan een jaar eten in de prullenbak te smijten? Het moest wel als je zo tekeer ging tegen een districtgenoot die een slachtoffer was van de omstandigheden. Wie had ooit bepaald dat het Capitool het Capitool was? Dat zij niet hoefden te werken voor hun eten?

"Ja. Ik begrijp dat ik een soort van 'opstandeling' ben geworden nu ik niet naar de boete ben gegaan." Het was eerder een antwoord om van het gezeik af te zijn dan dat hij het echt meende. Al liet hij dat niet blijken in zijn houding. "Het spijt me echt heel erg mevrouw. Wat kan ik er nu nog aan doen?" Chad moest hier onderuit komen, hij was nu van de Spelen af hoefde er nooit meer naartoe. Hoe zonde was het dan om precies ironisch op het moment dat hij vrij was vermoord te worden?

"Is er al een straf bepaald?" Bij het nadenken daarover begon Chad al te stressen. Wanhopiger dan hij wilde zei hij dan ook meteen: "U gaat me toch niet vermoorden? Toch?" Zou de vrouw het kunnen? Zou ze hem kunnen beschermen voor het Capitool? Of zou ze lekker meegaan met die verkakte freaks der natuur? Het zou hieruit blijken, welke kant koos Mayme Mcniall?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Burgemeester
Leeftijd: 33

La la, whatsoever Empty
Onderwerp: Re: La la, whatsoever | zo mei 03, 2015 12:54 pm

Mayme kon een zucht niet onderdrukken, toen de jongen antwoord gaf. Hij leek oprecht, maar de Burgemeester wist niet of hij gewoon klaar met haar was of het echt meende. “Daar gaat het niet eens om,” reageerde de vrouw lichtelijk gefrustreerd. Waarom leek hij het niet te snappen? Ze voelde opnieuw woede in zich opborrelen, maar ze stopte het nu weg. Hij had het al moeilijk genoeg en ze zou het niet erger voor hem maken dan nodig was, zelfs al wilde ze dat Chad wist dat ze hem probeerde te helpen. Of ze dat kon was toch maar de vraag.

“Ik weet het niet,” antwoordde Mayme toen, eerlijk. “Je lot ligt niet in mijn handen. Ik zal enkel verslag uitbrengen van dit gesprek en wellicht dat ik daarbij nog iets voor je kan betekenen.” De jongen vroeg haar of er al een straf was bepaald en Mayme schudde haar hoofd, zelfverzekerder dan ze zich voelde. Ze had geen flauw idee of ze zichzelf voor de gek hield als ze zei dat ze wellicht nog iets kon betekenen voor hem. Misschien dat de Presidente haar beslissing al lang en breed gemaakt had, maar dat ze gewoon haar best deed om toch een klein beetje menselijk over te komen. Wat het ook was, het werkte, want Mayme geloofde niet dat ze echt zo slecht was als sommige mensen dachten. Ze deed verschrikkelijke dingen, natuurlijk, maar iedereen in het Capitool leek ervan te genieten. Zei dat niet meer over het Capitool als geheel dan over hun Presidente alleen?

“Nadat ik de Presidente heb verteld over dit gesprek, zal er in het Capitool een besluit worden genomen,” antwoordde Mayme. “Als daar uitkomt dat je…” ze slikte “… de doodstraf zult krijgen, dan heb ik geen andere keuze dan die te laten uitvoeren. Dit is een mogelijkheid  waar je echt rekening mee moet houden.” Mayme zuchtte en keek naar Chad. Zou hij de ernst nog steeds niet snappen? “Het gaat er niet zozeer om dat je niet gekomen bent," legde ze uit, "maar wel om de gevolgen die het kan hebben voor volgend jaar. Wat denk je dat er gaat gebeuren als tieners erachter komen dat het wegblijven van de Boete geen drastische gevolgen met zich meebrengt? Zou er dan nog iemand komen, denk je?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

La la, whatsoever Empty
Onderwerp: Re: La la, whatsoever |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

La la, whatsoever

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 6 :: District 6 Archief-