Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 De Hongerspelen - SPOILERS

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 19, 2014 8:43 pm

Well... wij hebben een ouderfiguur die ons ongetwijfeld wel van Arnhem ophaalt :f: (niet dat we dat al gevraagd hebben...... ik had er eigenlijk niet echt bij stil gestaan dat hij pas zo laat afgelopen zou zijn XD)

*kijkt naar treintijden*

Okay, de laatste trein naar Arnhem gaat om 00:53 en dan zijn we om 01:29 in Arnhem. Ik weet bij nader inzien niet of onze ouders dat zo'n geweldig idee gaan vinden Innocent
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 19, 2014 8:58 pm

Okeeee, voorstel:

De meet vindt plaats op vrijdag 12 december, in Utrecht. Tijdstip is nog onbekend.

Maar, als er mensen ook per se aankomende vrijdag (Wolff Catharijne, 18:45u) willen, dan gaan Anja en ik mee. rabbit (*kijkt naar Car* Kon jij aankomende vrijdag om 18:45 of ging je dat niet halen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Burgemeester
Leeftijd: 33

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 19, 2014 9:10 pm

Pick me! Innocent Maar dat wist je al.

Want ik ben best een beetje ongeduldig voor de film. ^^;

En lol. Ja, dat heb ik ook idd... In principe willen mn ouders meestal wel naar Assen rijden als het echt niet anders kan, maar ik weet niet of ze zin hebben om me om half twee 's nachts van Assen te halen Innocent
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 19, 2014 9:41 pm

Ik wil ook stiekem wel komende vrijdag. The sooner the better. 18.45 wordt wat krap voor mij, maar ik denk dat ik het wel moet kunnen halen. Moet dan alleen even goed nadenken hoe ik dat met eten ga doen want dan kom ik direct vanuit uni Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Leilah Afolayan
District 11
Leilah Afolayan

PROFIELAantal berichten : 130
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Landarbeider
Leeftijd: 15 jaar || R.I.P.

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 19, 2014 11:21 pm

Vrijdag word nogal krap voor mij... Want ik had al afspraken gemaakt. En Li gaat de 12e dus... Ik ga niet mee, sorry. Ik ga wel met Pe heen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sköll Hróðvitnisson
District 7
Sköll Hróðvitnisson

PROFIELAantal berichten : 146
Registratiedatum : 05-10-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Papier fabriek || Houthakker
Leeftijd: 17 Years

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 10:19 am

Ik kan waarschijnlijk niet :c alles is net wat te druk en krap om te halen. Dus tja, het word gewoon wachten x(
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 2:53 pm

@Car: okay, jammer... Maar met Pe gaan lijkt me een perfecte oplossing =)

@Jamie: Jammer =( Kun je de 12 december ook niet?

@Nana & Soot: Anja en ik hebben tickets voor jullie (en onszelf) gereserveerd.  ^^ (Als er nog andere mensen zijn die mee willen, let us know, dan reserveren we voor jullie ook! Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 3:51 pm

Yaaaaaaaay! DAN ZIE IK JULLIE MORGEN ZIN IN.

Ik heb het nog even gecheckt, maar is het dan ok als ik tussen 18.17 en 18.31 op het station in Utrecht ben? En dan even snel iets te snacken haal of zoiets (of misschien kan ik dat daarvoor al doen)? Want officieel heb ik les tot 17.45, maar ik kan vast iets eerder weg/er staat tijd gepland voor feedback van coaches dus als ik zorg dat mijn groep in ieder geval niet als laatste is, dan kan ik wel een trein van 17.25 pakken en ben ik dus 18.17 in Utrecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 4:15 pm

Sure! Ik ben waarschijnlijk ook om kwart over 6 in Utrecht (of miss. dat ik 6 uur red) en moet dan ook nog eten. =) Anja is er iig al iets eerder zodat ze de tickets op kan halen (dat moet een half uur van tevoren ofzo).
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Mayme MacNiall
Burgemeester District 6
Mayme MacNiall

PROFIELAantal berichten : 125
Registratiedatum : 03-01-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Burgemeester
Leeftijd: 33

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 5:39 pm

Ik ben er waarschijn rond twee uur of half drie... ^^;  Dus ik ben vast wel op tijd Sexy Wink

Nah, maar ik ben om 13 uur klaar en dan ga ik gewoon rechtstreeks met mn spul naar Uut. Als ik slim ben vind ik een plek om te gaan schrijven (als die er zijn iig XD) en ga ik verder met een van mn NaNo's... en haal ik dan ergens eten. XD Of ik blijf op de uni en ga daar schrijven en dan wat later naar Uut. Maar hmm... :E
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 7:32 pm

De 12e is voor mij prima. Hoe laat begint de film en tot hoe laat is ie? Ik heb de volgende ochtend wel stage =p
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 7:52 pm

Dat weten we nog niet omdat filmagenda's maar één week vooruit kijken. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Ayrton Seeger
District 6
Ayrton Seeger

PROFIELAantal berichten : 182
Registratiedatum : 07-11-14
KARAKTER

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 10:05 pm

Hmm, toen ik zojuist even de krant opensloeg kwam ik al een recensie tegen over Mockingjay Part 1, maar erg positief was de review niet  Hmm

"Film zonder clou is nogal onbevredigend [..] Na dik 2 uur eindigt de film nogal plotseling en zonder antwoorden. Mockingjay Part 1 is meer een luidruchtige actiefilm dan een slimme sciencefictionvertelling over een toekomstige totalitaire maatschappij."

De film krijgt volgens deze recensie slechts 2 sterren. 0_0
Niet dat ik me zoveel aantrek van recensies, want ik ben het vaker oneens dan eens met een review...Toch verbaasde dit me best wel. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar persoonlijk heb ik vrij hoge verwachtingen gemaakt na het boek, die trailers en alle verdere aankondigingen. :o
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 10:11 pm

Naah, ik snap het ergens wel, volgens mij is het gewoon niet zo'n slimme zet geweest om van dit laatste boek twee films te maken. Kan me voorstellen dat het dan aanvoelt dat er geen clou in zit, want dat wordt natuurlijk allemaal pas in deel 2 opgelost. Jammer dat er dan (blijkbaar) niet alsnog iets van een climax is ingebouwd. Oh well, morgen weet ik meer. En ik verwacht dat ie verder best leuk is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 10:44 pm

Het kan ook zijn dat de recensent de boeken niet heeft gelezen en daarom de film niks vindt. Toen deel twee uit was, waren vet veel mensen ook chagrijnig over het einde, omdat ze niet door hadden dat het boek daar ook stopt. Ik luistert nooit naar recensies en ga altijd mijn eigen mening vormen. Ben het wel eens met Nana dat ze het laatste boek niet in tweeën moeten hakken, al ligt het er wel aan wat ze in deel 1 gaan doen en wat er dan gebeurd in deel 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nike Foxglove
Presentator
Nike Foxglove

PROFIELAantal berichten : 692
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Presentatrice
Leeftijd: 28

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 10:51 pm

Ben het met je eens, Li. Hoewel ik Catching Fire ook niet erg goed vond, want ik vind dat een film op zichzelf een goed verhaal moet kunnen vertellen en niet afhankelijk moet zijn van context die alleen in een ander medium (zoals een boek) wordt verteld. En dat was bij Catching Fire niet zo: zonder het boek gelezen te hebben, was de film alleen maar een hele hoop b weird.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | do nov 20, 2014 11:11 pm

Klopt, al vond ik het wel grappig dat je zo kon zien wie wel en niet het boek had gelezen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mark Mocca
Capitool
Mark Mocca

PROFIELAantal berichten : 379
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Stylist
Leeftijd: 21

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | vr nov 21, 2014 12:27 am

@Li:
Dat was zo duidelijk in de zaal. Ik ging naar de première op de dag dat de film uitkwam, en je kon echt merken dat ik de enige was die de boeken had gelezen. Op punten die je als lezer begreep (Voorbeeld: Het uitkleden in de lift, het aanbieden van een suikerklontje, de volle kus op haar mond) lag ik helemaal in een deuk, terwijl de rest van de zaal me aankeek met een blik van 'Wij begrijpen het niet, het zijn random uitspattingen in de film, waarom lach jij alsof je het begrijpt?' terwijl ik juist de scenes zo perfect had voorgesteld omdat ze Katniss pakte op haar zwakke punt.. Haar preutsheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cecilia Peak
President
Cecilia Peak

PROFIELAantal berichten : 1543
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: President
Leeftijd: 35 jaar

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | vr nov 21, 2014 9:56 am

Ayrton Seeger schreef:


"Film zonder clou is nogal onbevredigend [..] Na dik 2 uur eindigt de film nogal plotseling en zonder antwoorden. Mockingjay Part 1 is meer een luidruchtige actiefilm dan een slimme sciencefictionvertelling over een toekomstige totalitaire maatschappij."

De film krijgt volgens deze recensie slechts 2 sterren. 0_0
Niet dat ik me zoveel aantrek van recensies, want ik ben het vaker oneens dan eens met een review...Toch verbaasde dit me best wel. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar persoonlijk heb ik vrij hoge verwachtingen gemaakt na het boek, die trailers en alle verdere aankondigingen. :o

Geen zorgen, in de Metro kreeg hij geloof ik drie sterren en op Nu.nl 4 (of andersom), dus dat lijkt me weer redelijk positief. Wisselende recensies houd je altijd wel. Maar ik denk dat het voor de fans niet zo snel als saai of clouloos wordt ervaren. Maar of ik daar gelijk in heb ga ik vanavond merken. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hongerspelenrpg.com
Nakoma Locklear
District 4
Nakoma Locklear

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | vr nov 21, 2014 11:44 am

[De volgende liefdesverklaring aan de film bevat geen spoilers, tenzij je echt niets over de film wil weten of vage beschrijvingen van scènes die enkel de mensen die hem al gezien hebben begrijpen als spoilers vindt tellen.]

So without further ado:


IT. WAS. SO. GOOD.

LIKE WOW.

Ik heb letterlijk één punt van kritiek, and that's it (een bepaalde scène die weggelaten is, die ik best belangrijk vond). Ik was geen grote fan van het boek toen ik het voor het eerst las, terwijl ik de eerste twee delen geweldig vond, maar nu ik het eerste deel van Mockingjay gezien heb, ben ik écht blij dat het boek opgesplitst is. Behalve de ene scène die weggelaten is, vind ik dat ze vrij trouw gebleven zijn aan de boeken - hoewel het een tweetal jaar geleden is dat ik ze gelezen heb, so I may be forgetting stuff - en zoals altijd zijn er natuurlijk ook weer extra scènes. AND I LOVE ALL OF THEM. Er is er eentje waar ik echt kippenvel van kreeg. [s]And maybe some tears in my eyes[/s]. Heel mooi gefilmd, superindrukwekkend en echt een geweldig krachtige scène. <3 Voor wie de film gezien heeft (hoewel jullie waarschijnlijk al wel weten waar ik het over heb), het is de scène in een van de districten met The Hanging Tree. (Dat liedje is trouwens héél anders dan wat ik me voorgesteld had - vooral omdat ik al een fanversie gewend was - maar de officiële versie is zó goed. Hij is op youtube te vinden, maar ik moedig iedereen aan om te wachten tot je het in de film gezien hebt, so that you really appreciate it.)

Met de commentaar van die reviewer dat het op een raar en onbevredigend punt eindigt ben ik het ook volledig oneens. Ja, je merkt dat er nog een deel gaat komen, en je hebt zeker nog niet alle antwoorden, maar als ik niet wist dat er drie boeken waren in plaats van vier, had ik zo kunnen geloven dat dit ook het einde van een boek was. Als er meerdere delen van een verhaal zijn, weet je gewoon dat niet alles opgelost is tot het laatste deel, en bij dingen als Harry Potter heb je in de boeken wel elke keer een mooi "afgerond" verhaal, maar er zijn ook genoeg boekenseries die de spanning er meer in houden, zodat je nieuwsgierig wordt naar het volgende deel. Like, that's just good storytelling. En geloof me, ik kan niet wachten op de laatste film, dus ik vind het geslaagd. Opmerking, though, ik weet niet hoe dat zou zijn voor mensen die de boeken niet gelezen hebben, want er zijn natuurlijk ook dingen die ik als vanzelfsprekend beschouw die anderen misschien niet begrijpen ofzo.

Anyway, so I loved it (als dat nog niet duidelijk was). Hopelijk genieten de mensen die vandaag gaan er evenveel van.

Edit: Oh, also, er was een Dan Webster in de aftiteling. Ik weet niet meer wat zijn job precies was, maar ik vond het wel grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | za nov 22, 2014 9:15 am

Hij was Visual Effects Supervisor geloof ik Very Happy Ik dacht eerst echt dat er Dean Webster stond XD

En ik ben het zo volledig eens met "IT. WAS. SO. GOOD." Volgens mij was er een stuk in de Metro waarin stond dat de film langdradig was en er teveel nieuwe karakters werden geïntroduceerd, maar dat vond ik echt absoluut niet. Aan het einde was ik echt van: wat? Nu al afgelopen? T_T Ik vond het stuk in District 8 ook echt... wow...
En het zijn allemaal zulke goede acteurs! Van Katniss tot Effie en President Coin. Het was mijn minst favoriete boek van de drie, maar qua film is hij misschien wel mijn favoriet Clap

Ik kan me alleen even niet bedenken over welke scene je het hebt die is weggelaten...?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Nakoma Locklear
District 4
Nakoma Locklear

PROFIELAantal berichten : 236
Registratiedatum : 27-12-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Visser
Leeftijd: 17

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | za nov 22, 2014 10:01 am

Oeh, HS heeft spoiler-dingetjes.

De weggelaten scène:
Terug naar boven Ga naar beneden
Belle Deveno
District 8
Belle Deveno

PROFIELAantal berichten : 132
Registratiedatum : 08-08-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Naaister
Leeftijd: 16

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 26, 2014 3:33 pm

Ik ben 12 dec er bij Very Happy
Al hoop ik inderdaad wel dat de tijd goed te doen is, want ik zou wel graag weer thuis willen komen met de trein (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue Craig
District 7
Sue Craig

PROFIELAantal berichten : 27
Registratiedatum : 25-11-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Scholier
Leeftijd: 16

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 26, 2014 8:21 pm

Ik haal zaterdag het 3e boek op. Persoonlijk vind ik de boeken veel beter dan de films. Er staan veel meer details in en je weet tenminste waar het hele verhaal over gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://warriorcats.forumactie.com/
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS | wo nov 26, 2014 8:29 pm

Bij boek 1 en 2 ben ik het met je eens, maar het derde boek vond ik zelf wat tegenvallen, terwijl de film echt gewoon BAM bijna helemaal perfect was. (maar goed, om het echt te vergelijken met het boek, moet part II eigenlijk eerst uit zijn, omdat ik daar in het boek juist de meeste problemen mee had ^^")

@Alicia: nice! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

De Hongerspelen - SPOILERS - Pagina 6 Empty
Onderwerp: Re: De Hongerspelen - SPOILERS |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De Hongerspelen - SPOILERS

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De Hongerspelen
» 4e Hongerspelen Fan art
» Feedback 3de Hongerspelen
» Samenvatting 3de Hongerspelen
» OOC Hongerspelen Topic no. 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: OOC-