|
|
Auteur | Bericht |
---|
Tyrell Peak Hoofd Spelmaker
PROFIELAantal berichten : 2155 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | ma nov 10, 2014 8:04 pm | |
| Anita en ik moeten nog een datum prikken voor de privésessies en de interviews, maar je mag er van uit gaan dat je in ieder geval tot 7 december nog bij de trainingen mag posten. |
|
| |
Milly Butterworth Burgemeester District 4
PROFIELAantal berichten : 192 Registratiedatum : 26-11-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | wo nov 26, 2014 10:16 pm | |
| Vraaaaaaaagje! Zou mijn vrouwelijke districtbewoonster getrouwd kunnen zijn met een andere vrouw of is dat een no-go in Panem? |
|
| |
Cecilia Peak President
PROFIELAantal berichten : 1543 Registratiedatum : 20-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | do nov 27, 2014 8:45 pm | |
| Ik denk dat de mensen van Panem hier wel voor open staan, dus ja, ze mag getrouwd zijn met een andere vrouw. |
|
| |
Elena Blythe Capitool
PROFIELAantal berichten : 14 Registratiedatum : 27-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr nov 28, 2014 11:30 am | |
| Ik was benieuwd of een Capitool bewoner mag sponsoren uit eigen beweging? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr nov 28, 2014 11:47 am | |
| Wat versta je precies onder sponsoren uit eigen beweging? Bedoel je dan dat je zelf een sponsoring naar de districtleider opstuurt, zonder dat de districtleider daar zelf om moet bedelen? Want in dat geval is het antwoord "ja". Je mag gewoon zelf weten wat en wanneer je iets wilt sponsoren, maar je mag het natuurlijk niet zelf in de arena gooien. Voor de districten die een districtleider hebben moet je het naar hen sturen en zij bepalen dan wanneer het daadwerkelijk in de arena wordt gedropt, en bij de districten die geen districtleider hebben, stuur je een pm naar Anita of naar mij.
(Note: Als je iets wilt sponsoren waar de tribuut in kwestie niet zo blij mee gaat zijn en wat een districtleider dus ook niet door zal sturen naar de arena, zul je wat creatiever moeten zijn. Voor gevolgen van een sponsoring die geëdit moeten en die een districtleider ook niet mag weten, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met een Admini )
Ik hoop dat ik hiermee antwoord heb gegeven op je vraag ^^" |
|
| |
Elena Blythe Capitool
PROFIELAantal berichten : 14 Registratiedatum : 27-08-14
KARAKTER
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr nov 28, 2014 1:19 pm | |
| Okee dat is uitgebreider dan ik dacht, top! Ik had niet zozeer iets in gedachte, want het is ook afhankelijk van de spelen (en hoeveel ik ervan mee ga krijgen xD), maar goed om dit te weten! |
|
| |
Nakoma Locklear District 4
PROFIELAantal berichten : 236 Registratiedatum : 27-12-13
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr dec 26, 2014 11:26 am | |
| Hello. Twee vraagjes ivm het begin van de Spelen.
- Wordt het uiterlijk van de arena net als vorig jaar een paar dagen op voorhand gepost?
- Ivm die nieuwe regel dat je tijdens het bloedbad niet zoals vorig jaar mag wegrennen met een voorwerp, maar moet stoppen als je er bent, hoe ver mogen we daarbij gaan? Like, zeg dat ik Nakoma een rugzak wil laten nemen, laat ik haar die rugzak grijpen en bv. aanstalten maken om weg te rennen, en dan de post daar eindigen, of stop ik wanneer ze naar de rugzak uithaalt? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr dec 26, 2014 11:38 am | |
| - Vorig jaar hebben we de arena bekend gemaakt op de dag dat de Spelen begonnen. Dat doen we dit jaar weer =)
- Goede vraag. Uhm. Je mag schrijven tot het moment dat jouw karakter een bepaald voorwerp wil oppakken, maar het nog niet daadwerkelijk pakt. Dat nodigt denk ik meer uit voor andere mensen om ook nog op hetzelfde voorwerp af te gaan. Als twee mensen op hetzelfde voorwerp afduiken, moeten die twee mensen samen maar even beslissen of hun tributen erom gaan vechten, of dat een van hen het opgeeft en er snel vandoor rent. En als ze daar niet uitkomen met z'n tweeën (of drieën, of vieren, je weet maar nooit hoe populair voorwerpen zijn) dan kunnen Anita en ik altijd nog dobbelen over wat er precies gebeurt en wie het onderspit delft. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr dec 26, 2014 11:47 am | |
| Owh, all right. Ik vroeg het omdat het topic "De Arena" van 23 december 2013 is en het starttopic van de Spelen van de 28e. Maar dan zorg ik wel dat ik 2 januari wat tijd heb. |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | do jan 01, 2015 3:21 pm | |
| Hi, vraagje. Kan mijn voorsteltopic wat ik had gepost als Caleb weggedingest kunnen worden? Ik dacht dat ik dat zelf kon, maar dat kan niet, maar ik vind het niet praktisch om als een dood karakter in te moeten loggen om alles aan te passen want er klopt ongeveer nog 1% van dat topic. En aangezien ik binnenkort drie dode karakters heb, wilde ik eigenlijk (misschien, eventueel, als ik tijd en zin heb) een nieuwe aanmaken met een karakter wat toch nog zeker een jaar meegaat. tl;dr zouden jullie dit topic kunnen verwijderen? <3 |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | do jan 01, 2015 3:32 pm | |
| |
|
| |
Caleb Green District 7
PROFIELAantal berichten : 279 Registratiedatum : 28-07-13
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | do jan 01, 2015 4:02 pm | |
| |
|
| |
Flaire Blitz District 3
PROFIELAantal berichten : 319 Registratiedatum : 30-09-13
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr jan 02, 2015 6:03 pm | |
| Mag ik er in mijn eerste post voor de arena van uit gaan dat de tributen, net als in de films, via een lift in een buis de arena in gaan? Dit is voor mij wel even belangrijk om te weten voor in mijn post, aangezien Flaire claustrofobisch is ^^ |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr jan 02, 2015 6:14 pm | |
| Ja, daar mag je vanuit gaan. |
|
| |
Flaire Blitz District 3
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr jan 02, 2015 6:41 pm | |
| Super dankje ^^ Krijgen we verder nog info over wat voor kleding de tributen dragen voor deze arena? Of komt dat met de arena zelf? *vervelende vragen modus* |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr jan 02, 2015 6:55 pm | |
| Er zijn vanuit het Capitool geen afspraken gemaakt over de kleding van de tributen, dus zij zelf/hun begeleiders/hun stylisten mogen uitkiezen welke kleding gedragen wordt in de arena. |
|
| |
Flaire Blitz District 3
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | vr jan 02, 2015 7:01 pm | |
| Ah okay. In de boeken was het namelijk zo dat de Tributen steeds kleding aankregen die hem enigszins zou helpen in de arena (zoals bij Katniss haar eerste spelen kleren die relatief warm waren), vandaar mijn vraag. |
|
| |
Dean Webster District 8
PROFIELAantal berichten : 239 Registratiedatum : 05-08-13
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | zo jan 04, 2015 9:49 pm | |
| Er komt een moment dat ik hier niet meer constant vanalles vraag.
Stel, Dean wilt iemand najagen, bijvoorbeeld een NPC. Uit District 10. Die toevallig dezelfde kant oploopt als Dean. Mag ik hem haar laten najagen en zeggen dat ze dan verder wegrent en zo? En zo ja, en ze eindigen dus een stuk van de Hoorn vandaan, moet ik dat nog in het start-topic doen, of moet ik daar een apart topic voor aanmaken?
EDIT: ik heb hem toch maar even gepost in het start-topic, maar als hij naar een ander topic moet, doe ik dat wel. Het leek me echter logischer om hem nog daar te doen omdat Dean vanaf de Hoorn begint. Maar goed, roep maar als er iets niet goed is, ik wilde hem eigenlijk gewoon gepost hebben XD |
|
| |
Sköll Hróðvitnisson District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 05-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | ma jan 05, 2015 11:11 am | |
| Ik wou even vragen welke kleur Skölls aardappeltas is? Ik dacht zelf gewoon een saaie leerkleur maar het Capitol kenende is hij net zo goed felroze met eenhoorns :3 Of maakt het niet echt uit? ^^ |
|
| |
Cecilia Peak President
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | ma jan 05, 2015 11:14 am | |
| @Dion: Hij staat goed zo hoor
@Jamie: Ik moet eerlijk zeggen dat we daar zelf niet over nagedacht hebben, dus je mag de kleur zelf invullen. |
|
| |
Sköll Hróðvitnisson District 7
PROFIELAantal berichten : 146 Registratiedatum : 05-10-14
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | ma jan 05, 2015 11:21 am | |
| |
|
| |
Flaire Blitz District 3
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | di jan 06, 2015 6:49 pm | |
| Even een vraagje. Sköll en Flaire zetten de achtervolging in op Mako. Moeten we hiervoor een apart topic aanmaken, of mogen we doorgaan in het huidige topic? |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | di jan 06, 2015 8:03 pm | |
| Open maar een nieuw topic ^^ |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | wo jan 07, 2015 1:58 pm | |
| Als Nakoma een bondgenootschap voorstelt aan een NPC, editten jullie er dan in of dat aanvaard wordt, of kies ik dat zelf? Also, moet er om van de hoorn weg te rennen nog steeds een "beurt" (like, 2 OOC-dagen) gewacht worden om te weten of je personage zo ver komt zonder aangevallen te worden, of was dat alleen de eerste keer? Edit: Oh, nog één vraagje - sorry - wat kan ik me bij Nakoma's tas voorstellen? Like, is het een rugzak, een schoudertas, something else? Thanks. |
|
| |
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | wo jan 07, 2015 3:00 pm | |
| - Je mag zelf kiezen of de NPC een bondgenootschap aanvaard, zolang je er maar goed over nadenkt of het wel logisch is dat die NPC een bondgenootschap wil.
- Hm... goede vraag. Wat mij betreft hoef je niet te wachten, de meeste mensen zijn nu toch wel weg bij de Hoorn.
- Oeps, ja, dat is ook wel handig om te weten. Zoiets als dit. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| ◊Onderwerp: Re: Het vragentopic | | |
| |
|
| |
|