Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Michelle Beekhuizen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Michelle Beekhuizen
District 1
Michelle Beekhuizen

PROFIELAantal berichten : 108
Registratiedatum : 20-07-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 16

Michelle Beekhuizen Empty
Onderwerp: Michelle Beekhuizen | ma jul 21, 2014 6:11 pm

Naam: Michelle Beekhuizen
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 17 jaar
Woonplaats:  District 1
Familie, vrienden e.a.:                                                                                                                               Vader: Luuk Beekhuizen heeft  verantwoordelijkheid over zijn gezin. Hij heeft drie mooie dochter gekregen en Michelle is de oudste van de drie. Moeder: Nienke Beekhuizen zij doet heel veel in huis en zorgen voor iedereen in het gezin. Zusje: Ymke Beekhuizen is super vriendelijke meid en mooie meiden om te zien. Zij is 12 jaar oud. Zusje: Femke Beekhuizen is super vrolijke meid ze ziet niks negatief in. Zij is 5 jaar

Uiterlijk: Michelle is mooie meid om te zien. Ze heeft blanke huid, met sproeten op haar gezicht, zij heeft blauwe ogen en heeft lang blond haar. Ze is 1.67 lang, ze is best wel slank en met lange benen.  Zij draagt een oud jurk van haar moeder geweest, met gymschoenen aan en oud vestje aan
Eigenschappen: Minimaal 3 goede eigenschappen en 3 slechte eigenschappen.                                                        Goed: Vrolijk, vriendelijk en dapper                                                                                                                                               Slecht: Onzeker, verlegen en stil
Verleden:  Michelle heeft behoorlijk slechte start gehad, ze moest groter en zwaarden worden om naar huis te gaan met haar ouders. Ze moest heel hard knoken om te leven en op haar eerste maanden waren zwaar voor haar en haar ouders. Op haar derde levensjaar kwam nog een kind voor haar ouders,  ze heet Ymke, ze is super blij mee en ze wilde al met haar spelen.  Ymke, Michelle ging heel vaak buitenspelen om vrienden te maken, maar ze werden buitengesloten door hun. Toen Michelle 11 jaar kwam weer een kind erbij,  ze heet Femke en ze waren super blij mee. Capitool vindt ze stom, omdat ze hongerspelen hebben gemaakt. Ze weet wel dat 1 jaar geleden dat in District 13 genadeloos afgeslacht met hongerspelen, ze weet ook dat dit gebeurden als een herinnering voor de rebellen aan die opstand, werden de Hongerspelen in het leven geroepen als een soort straf. Opstand deed ze niet mee, maar haar vader wel af en toe kwam hij gewond terug of bijna dood terug.  Mijn vader leert me hoe je met een zwaard omgaan, het was niet zo makkelijk dat ze dacht. Ze heeft daar een half jaar geoefend en ze is daar best wel goed in. Mijn moeder heeft mijn geleerd met pijl en boog om te gaan, ze leert in achter tuin van hun om met pijl en boog hoe moet je schieten,  mijn moeder zette een pop en daar moet ik leren op te richten, maar het lukt eerste paar keer niet en toen wel.
Op haar 12de verjaardag, krijg ze eerst bon.

Overig:
Sterke punten: Ze kan goed met pijl en boog en met zwaard
Zwake punten: Ze is niet zo sterk en ze kan niet vechten zonder haar wapens
Bonnen: 5 bonnen


Laatst aangepast door Michelle Beekhuizen op di sep 30, 2014 7:52 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://violetta.actieforum.com/forum
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Michelle Beekhuizen Empty
Onderwerp: Re: Michelle Beekhuizen | ma jul 21, 2014 7:25 pm

Hoi Michelle,

Je karakterkaart ziet er al aardig goed uit, maar ik mis nog wel een stukje over de opstanden en hoe je karakter over het Capitool denkt. Ook vraag ik me af hoe ze heeft leren omgaan met pijl en boog en zwaard?

Als je je karakterkaart nog een beetje zou willen uitbreiden, zou dat fijn zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Michelle Beekhuizen
District 1
Michelle Beekhuizen

PROFIELAantal berichten : 108
Registratiedatum : 20-07-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 16

Michelle Beekhuizen Empty
Onderwerp: Re: Michelle Beekhuizen | di jul 22, 2014 10:53 am

Aangepast: ik heb het uitgebreid
Terug naar boven Ga naar beneden
http://violetta.actieforum.com/forum
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Michelle Beekhuizen Empty
Onderwerp: Re: Michelle Beekhuizen | di jul 22, 2014 7:38 pm

Oké, fijn dat je het hebt aangepast. Ik wil je er nog wel even op wijzen dat wat er op dit forum gebeurt niet gelijk loopt met het boek/de film, het is hier dus niet 75 jaar na de opstanden, maar pas 1 jaar na de opstanden. Als je dat even aanpast, is je karakterkaart wel goedgekeurd. (rekening houdend met je dyslectie en zo)

Ik wil je ook even de tip geven om de teksten die je schrijft even door iemand anders te laten nakijken, omdat ze af en toe best lastig te lezen zijn door de spelfouten die erin staan Wink


Laatst aangepast door Tyrell Peak op wo jul 23, 2014 9:50 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Michelle Beekhuizen
District 1
Michelle Beekhuizen

PROFIELAantal berichten : 108
Registratiedatum : 20-07-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 16

Michelle Beekhuizen Empty
Onderwerp: Re: Michelle Beekhuizen | di jul 22, 2014 7:57 pm

Aangepast
Terug naar boven Ga naar beneden
http://violetta.actieforum.com/forum
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Michelle Beekhuizen Empty
Onderwerp: Re: Michelle Beekhuizen | di jul 22, 2014 7:58 pm

Ik zal je in de goede groep zetten, veel plezier met het RPG'en!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
KARAKTER

Michelle Beekhuizen Empty
Onderwerp: Re: Michelle Beekhuizen |

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Michelle Beekhuizen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Afscheid van Michelle Beekhuizen
» Stel jezelf voor! Michelle Beekhuizen
» [DAG 1] Michelle begin avontuur

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Algemeen :: Karakterkaarten :: In Memoriam-