Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Afscheid van Michelle Beekhuizen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Michelle Beekhuizen
District 1
Michelle Beekhuizen

PROFIELAantal berichten : 108
Registratiedatum : 20-07-14
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep:
Leeftijd: 16

Afscheid van Michelle Beekhuizen Empty
Onderwerp: Afscheid van Michelle Beekhuizen | zo okt 19, 2014 11:12 am

Michelle was verdrietig, omdat ze getrokken voor 2het hongerspelen. Waarom gejuich sommige meisje hard? Het is niet leuk om een te doen aan hongerspelen. Er wordt nog laatste kleine toespraak gehouden.

Toen mogen ze alle twee naar binnen, ze ging naar een aparte kamer gebracht en ze wachtte op haar familie. De kamer was niet groot, daar stond een kast aan de linker kant van de muur, in het midden van de kamer stond een tafel met vaas met bloemen erin en achter kant van de kamer paar stoelen.

Het duurde niet zo lang dat deur open ging en daar stonden haar ouders en zusje. Michelle haar ouders hebben tranen in hun ogen, haar zusjes begonnen hard huilen en ze begon ook met huilen. Het duurde vijf minuten tot ze weer konden praten met elkaar. ´Mama, geen zorgen maken over mijn, want Lincoln Wells past wel op me denk ik.` zei ze. Toen begon mijn moeder me te knuffelen, omdat ze me gaat missen.´Michelle, we gaan jou missen en we hopen dat je wint.´ Zei Femke.

Toen klopte iemand op de deuren, de tijd is om en haar familie moest weg. Ze gaven elkaar een dikke knuffel. Michelle was weer alleen in de kamer en wachtte dat ze weer opgehaald wordt om naar Capitool. Ze hoopt dat ze weer snel weg kan uit deze kamer, want ze vond het niet leuk om hier te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://violetta.actieforum.com/forum
 

Afscheid van Michelle Beekhuizen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Michelle Beekhuizen
» Stel jezelf voor! Michelle Beekhuizen
» Afscheid nemen valt zwaar.
» [DAG 1] Michelle begin avontuur

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 1 :: District 1 Archief-