Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Zegetocht District 8 HS2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Zegetocht District 8 HS2 Empty
Onderwerp: Zegetocht District 8 HS2 | zo okt 04, 2015 6:52 pm

Zegetocht District 8 HS2 BurgemeesterDistrict8District 8 - Burgemeester Johann McCracken

Johann Cracken, burgemeester van District 8, kon niets anders dan bewondering hebben voor Madelynn Bristow, die zoveel had moeten lijden om de overwinning te behalen. Natuurlijk had hij het verschrikkelijk gevonden dat daarvoor 23 andere kinderen hadden moeten sterven, maar dat nam hij haar niet kwalijk, noch het Capitool of wie dan ook. Het was een wrede speling van het lot.

Vol oprechte trots zei hij dan ook: ‘Beste inwoners van District 8! Jullie weten ongetwijfeld waarom we vandaag hier zijn samen gekomen. Geef onze genode gast een warm welkomstapplaus, hier is Madelynn Bristow!’  

----------

De districten 9 en 10 waren moeilijk geweest voor Madelynn, daar Lonnie haar laatste slachtoffer was geweest en Eloise de bondgenote die ze had verraden. Het was echter lang niet zo moeilijk als District 8 zou worden, vermoedde ze. Lynn had slecht geslapen en Dean achtervolgde haar in haar dromen, terwijl langzaam al haar ledematen het begaven, niet in staat om hem van zich af te schudden. Toch eindigde hij met een bebloede keel, veroorzaakt door haar. En helaas was dat de realiteit geweest. Zij had hem niet alleen vermoord, maar hem ook in die situatie gebracht. En dat was iets wat ze zichzelf nooit zou vergeven.

“Beste inwoners van District 8,” begon Madelynn haar toespraak. Ze hield haar blik gericht op een van de vele lelijke fabrieken in de verte, maar kon niet om de armoedige mensenmassa voor zich heen. “Ik ben ontzettend dankbaar dat ik hier vandaag voor u sta, en uw district mag bezoeken. Dit is waar de meest prachtige stoffen vandaan komen, waaronder ook de stoffen die voor mij werden getransformeerd tot prachtige jurken.” Ondanks dat ze dit als een compliment bedoeld, vergat ze te glimlachen. Met haar blik op de fabrieken, kon ze maar niet van zich afzetten hoe ontzettend hard deze mensen hier moesten werken, zodat zij een mooie jurk kon dragen. Dat was toch verschrikkelijk! Ze probeerde haar afkeer niet te laten blijken en ging snel verder met haar verhaal.  
“Ik ben erg dankbaar, maar ik weet dat mijn overleven voor alle andere Tributen de dood heeft betekend en dat ook hier daarmee vele levens voor altijd getekend zullen zijn. En wat ik ook doe en wat ik ook zeg, niets zal daar verandering in kunnen brengen.”

Even nam Madelynn de tijd om diep adem te halen, terwijl ze haar aandacht op de families van Nesrine en Dean richtte. Ouders en een zusje voor het meisje; enkel een oude vrouw voor de jongen. Dat was gewoon triest! Met een brok in haar keel sprak ze verder: “Toch wil ik mijn oprechte medeleven betuigen aan de familie en vrienden van Nesrine en Dean. Nesrine kende ik niet echt. We hebben elkaar niet gesproken gedurende onze tijd in het Capitool, en gelukkig ben ik haar ook niet tegengekomen in de Arena. Ze was vast een waardige tegenstander geweest.” Madelynn wist niet of dat een leugen was of niet, maar het klonk een soort van eerbiedig, dus ze deden het er maar mee. “Dean, daarentegen, heb ik tijdens de trainingsdagen in het Capitool ontmoet. Hij sprak me aan en ik vertrouwde hem. Dat is de reden waarom ik hoopte dat hij in de Arena wilde samenwerken, en dat wilde hij, maar op één voorwaarde.” Madelynn sloeg haar ogen neer, waarna ze even oogcontact zocht met Deans grootmoeder. “Het spijt me zo erg dat ik hem in die situatie heb gebracht en dat het op deze manier geëindigd is. Zonder de hulp van Dean had ik hier echter niet gestaan en hij heeft zo dapper gestreden. Ik zal hem en Nesrine nooit vergeten. Dat zij in vrede mogen rusten. Dank u wel.”
Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Goliath Blacklow
District 8
Goliath Blacklow

PROFIELAantal berichten : 24
Registratiedatum : 24-11-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Grafdelver
Leeftijd: 30

Zegetocht District 8 HS2 Empty
Onderwerp: Re: Zegetocht District 8 HS2 | zo okt 18, 2015 6:28 pm

‘Beste inwoners van District 8.’ Zo begon de toespraak van Madelynn Bristow. De woorden waren luid en duidelijk op het plein te horen, ook aan de rand van de mensenmassa, waar Goliath zich bevond. Hij zag vooral heel veel achterkanten van mensen, maar de stem van de winnares kon hij horen. Niet dat hij die wilde horen. Hij stond hier toch ook alleen maar omdat dat van hem verwacht werd.

Hij had de dood van Dean wel indrukwekkend gevonden, maar die van Nesrine kon hij zich niet zo goed meer voor de geest halen. Het was dan ook al weer een half jaar geleden dat de Spelen plaats hadden gevonden. Hij wist in ieder geval nog dat hij de graven had mogen graven voor het tweetal én hij herinnerde zich nog hoe lekker het bier had gesmaakt dat hij van zijn loon had kunnen kopen.
Helaas herinnerde hij zich ook nog hoe erg Old Rose met het verlies van haar kleinzoon had gezeten. Hij herinnerde zich nog dat hij het toch niemand gunde om een dierbare te verliezen. Althans, niet als het je énige dierbare was. Over de dood van een van je vele dierbare kwam je wel heen, vond Goliath, en hij had toch ook werk nodig.

Terwijl Madelynn haar toespraak opdreunde, ging Goliath op zijn tenen staan in de hoop een glimp van de winnares op te vangen. Hij vroeg zich af in hoeverre het riedeltje dat ze liet horen overeenkwam met datgene wat ze in de andere districten vertelde. Ze zou vast niet de moeite nemen voor elk district een toespraak vanuit het hart te houden.
‘Blablabla,’ zei hij dan ook zachtjes, terwijl hij zijn hakken weer terug op de grond liet zakken. ‘Alsof het haar wat kan schelen dat de tributen van 8 zijn gestorven.’ Alsof het hem iets kon schelen dat het haar iets kon schelen. Mocht hij al naar huis?
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zegetocht District 8 HS2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zegetocht District 1 HS3
» Zegetocht district 4
» Zegetocht District 3 HS3
» Zegetocht District 6 HS4
» Zegetocht District 8 HS3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 8 :: De Stad-