Een RPG-forum gebaseerd op de Hongerspelen. Maak een personage aan voor een van de districten en doe mee aan de Hongerspelen!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

N

O

S

A

E

S

S

T

H

G

I

L

T

O

P

S

Personage van het seizoen
Milly Butterworth
Winnares 1e Spelen
Sage Malone
Winnares 2e Spelen
Madelynn Bristow
Winnares 3e Spelen
Solar Gbadamosi
Winnares 4e Spelen
Kasa Locklear

F

F

A

T

S

Admini
Cecilia Peak
Admini
Tyrell Peak
Moderator
Nike Foxglove
Moderator
Matthew Mills

S

T

I

D

E

R

C

© 2013 - 2015
De Hongerspelen RPG is ontworpen en gemaakt door de Adminies en is gebaseerd op de Hongerspelen trilogie van Suzanne Collins.

Deze skin is getest op
Google ChromeMozilla Firefox

Deel
 

 Zegetocht District 1 HS2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tyrell Peak
Hoofd Spelmaker
Tyrell Peak

PROFIELAantal berichten : 2155
Registratiedatum : 20-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Man
Beroep: Spelmaker
Leeftijd: 33

Zegetocht District 1 HS2 Empty
Onderwerp: Zegetocht District 1 HS2 | wo okt 07, 2015 12:15 pm


Omdat Brendan Mirakovic, de eigenlijke burgemeester van District 1, wegens omstandigheden niet in staat was de winnares van de Tweede Hongerspelen aan te kondigen, stond vandaag een lager geplaatste ambtenaar op het podium. Hij was hartstikke zenuwachtig. Hij was een groot voorstander geweest van Lincoln, hij had echt gedacht dat ze een winnaar hadden gehad. Niet dus. Maar hij was geen tegenstander van Madelynn. Hij bewonderde haar wel. Hij was alleen bang dat heel veel mensen die nu voor hem op het plein stonden, een heel andere mening over haar hadden.

‘Geachte inwoners van District 1,’ zei de man, met een trilling in zijn stem. ‘Ik zal het kort houden. Jullie weten waarvoor jullie hier staan en wie we vandaag te gast hebben. Graag een applaus voor Madelynn Bristow, de winnares van de Tweede Hongerspelen!’

---------

Na een van de weinige districten waar Madelynn niet voor slachtoffers had gezorgd, was het de beurt aan het laatste district voordat ze voor het eerst sinds de Hongerspelen waren afgelopen weer terug zou keren naar het Capitool. Dat betekende dat ze alweer halverwege op weg waren naar de volgende Spelen – een angstwekkende gedachte. Gelukkig duurde het nog even en Madelynn focuste zich liever op het hier en nu. Toen ze Burgemeester klaar was met zijn praatje, stapte ze naar voren en nam ze het woord.

“Beste inwoners van District 1,” sprak Madelynn formeel, terwijl ze meer aandacht schonk aan de stad dan aan de mensen die voor haar stonden. “Dat ik hier vandaag sta, en uw prachtige stad mag aanschouwen, omringd door bergen met loofbossen, die zo schaars zijn bij mij thuis.” Ze loog niet. District 1 was daadwerkelijk een van de mooiste districten van Panem, als je het Madelynn vroeg.
“Ik ben erg dankbaar dat ik hier vandaag sta, maar ik weet dat mijn overleven voor alle andere Tributen de dood heeft betekend en dat ook hier daarmee vele levens voor altijd getekend zullen zijn. En wat ik ook doe en wat ik ook zeg, niets zal daar nog verandering in kunnen brengen.” Ze richtte zich op de aanwezige familieleden, en voor beide Tributen gold dat er ouders en zusjes aanwezig waren.
“Toch wil ik mijn oprechte medeleven betuigen aan de familie en vrienden van Michelle en Lincoln,” begon ze, waarna ze zich eerst richtte op de familie van het meisje. “Michelle heb ik niet gekend, maar ze heeft hard gevochten en zich niet zomaar overgegeven. Dat is moeilijker dan het lijkt en verdient dan ook zeker respect.” Ze wist niets beters meer te zeggen en richtte zich tot de familie van de jongen.
“Lincoln heb ik tijdens de trainingsdagen zien oefenen. Hij was zo goed, en dat wist hij ook. In de Arena is hij me te hulp geschoten, toen ik het moeilijk had, en hij zou zo een sterke bondgenoot zijn geweest. Misschien wel te sterk. Samen hadden we waarschijnlijk heel ver kunnen komen, maar dan had ik hem wel moeten durven vertrouwen. En dat kon ik niet. Voor mij is het een goede keuze gebleken, gezien ik hier vandaag voor u sta, maar daarmee heb ik wel zijn lot bezegeld. Zonder het bondgenootschap dat ik wel aan ben gegaan had ik hem waarschijnlijk niet kunnen verslaan, dus ik heb wellicht geluk gehad. Lincoln heeft heel hard gevochten, en ik zal hem en Michelle nooit vergeten. Dat zij in vrede mogen rusten. Dank u wel.”

Terug naar boven Ga naar beneden
http://goldenlionofra.deviantart.com
Jennifer Lockheart
District 1
Jennifer Lockheart

PROFIELAantal berichten : 1466
Registratiedatum : 29-07-13
KARAKTER
Karakter Informatie
Geslacht: Vrouw
Beroep: Trainer en begeleider District 1
Leeftijd: 33

Zegetocht District 1 HS2 Empty
Onderwerp: Re: Zegetocht District 1 HS2 | do okt 08, 2015 1:43 pm

Met een zure uitdrukking op haar gezicht stond Jennifer thuis voor de spiegel. Vandaag was dé dag. De dag waarop de winnares van de tweede Hongerspelen langs zou komen om het District te bezoeken. Hoewel Jennifer er vorig jaar niet heel veel aandacht aan had besteed, was ze dit jaar aardig uit haar goede humeur gevallen. Madelynn was namelijk de grote reden dat District 1 dit jaar niet had gewonnen en zij nam haar dat nog altijd kwalijk. Hoewel Jennifer onbedoeld respect voelde voor het meisje uit District 7, ging dit vooral gehuld in woede en afkeer, voornamelijk door de dood van Lincoln. Ergens had ze er vandaag niet bij willen zijn, maar aan de andere kant kon ze dat als begeleider van District 1 niet maken. Daarom had ze zichzelf gedwongen om op te staan en zich klaar te maken voor vandaag. Voor de spiegel in de badkamer was ze echter blijven staan, want wat moest ze aan? Moest ze zich in één van haar beeldige jurken hijsen, of toch gewoon in haar trainingskleren naar buiten stappen? De afgelopen twee jaar hadden veel bij haar los gemaakt en ze merkte aan haarzelf dat ze steeds meer in haar vechtkleren rond liep en steeds minder in de jurken die ze vroeger o zo prachtig had gevonden. Ze waren nog steeds prachtig, maar ook zeer onpraktisch op momenten van training en vechten. Vandaag bij de zegetour zou er echter niet gevochten worden (als het goed was). Daarbij zouden er camera's aanwezig zijn, dus wellicht was het toch beter om haar mooiste jurk uit de kast te trekken en haar best te doen.

Een goed uurtje later verliet Jennifer haar huis en ging op weg naar het plein waar Madelynn binnen enkele minuten verwelkomd zou worden. Er had zich al een aardige menigte verzameld op het plein en de vrouw herkende de beide families van haar laatst gesneuvelde Tributen. Ze had beider ouders nooit gesproken en wist ook helemaal niet dat Michelle een zusje had gehad. Wauw, misschien had ze zich daar toch wat meer in moeten verdiepen en die families moeten gebruiken als een drijfveer om door te gaan, om te vechten en te overleven. Volgend jaar beter. Jennifer beklom het trapje naar het podium en nam daar haar plaats in. Ze voelde enige teleurstelling toen ze constateerde dat Brendan er helaas niet was. Waarschijnlijk had hij het erg druk met burgermeesterszaken. Enfin, ze kon altijd vanavond nog bij hem langs gaan, zodra ze klaar was met de trainingen. Al gauw stapte er een ambtenaar naar voren om de menigte toe te spreken. Jennifer luisterde met een bittere smaak in haar mond naar zijn woorden, waarop ze het niet kon helpen dat haar ogen een giftige blik op Madelynn lieten vallen toen deze het podium op kwam en iedereen toe begon te spreken. De woorden die het meisje sprak irriteerden Jennifer ontzettend, omdat ze bijna precies hetzelfde waren als de woorden die ze in de andere Districten had gesproken (ja, Jennifer had die toespraakjes ook bekeken via de tv). Kon dit meisje dan niets origineels verzinnen? Uiteraard waren de woorden tegen de families van Michelle en Lincoln anders, maar die maakten Jennifer er niet minder boos op. Ze werd er eigenlijk alleen maar bozer van, met name toen het meisje sprak over Lincoln. Ugh, ze kon dat wicht wel slaan! Ongemerkt balde de vrouw haar vuisten terwijl haar ogen zich in het achterhoofd van Madelynn boorden. Ze zou het meisje natuurlijk van het podium kunnen duwen, de menigte zou dan de rest doen. Hoewel, de vredesbewakers waren er natuurlijk ook nog. Barst! Dan maar vol haar naar haar staren en haar heel koeltjes behandelen. Dan zou Madelynn de hint ook wel begrijpen.

OOC: Yeah, Jenn vindt Lynn niet zo aardig (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Zegetocht District 1 HS2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Zegetocht District 1 HS3
» Zegetocht district 4
» Zegetocht District 3 HS3
» Zegetocht District 6 HS4
» Zegetocht District 8 HS3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Hongerspelen :: Districten :: District 1 :: District 1 Archief-